Charlie schreef:
Blijerd schreef:
Ik zal het verschrikkelijk vinden als Karin of Patrick de mol blijkt te zijn. Vanaf het begin had ik al niks met hun en ik vind ze eigenlijk alleen maar irritant. Soundos kan ik dan nog wel mee leven.
Dus 'niks met iemand hebben' is voor jou een reden dat ze niet de Mol zijn? xD Ik zou Karin eigenlijk wel een hippe Mol vinden. Patrick daarentegen niet, omdat ik het zo duidelijk vind, terwijl hij wel zijn best doet om het niet obvious te maken (maar daar dus in faalt). Als Soundos de Mol is, dan eet ik een cactus op. Ik hoop wel dat Soundos wint, ik vind haar zo echt een grappige actieve deelneemster, zo'n 'fan sinds het eerste uur'.
Art is dan weer de persoon die wél irritant is, imho. Ik hoop dat ie de finale niet haalt, al gok ik dat Karin afvalt.
Ze kunnen de mol wel zijn, maar ik vind dat ze de mol niet MOGEN zijn. De rol van mol is alleen weggelegd voor leuke mensen :')
Zo. Finale is geweest. Soundos heeft verloren en Karin is eruit. Goedzo. Daar had ik op gehoopt. Mijn gevoel begint nu steeds meer AAARRTTTT!!!! te schreeuwen. Maar ja, het kan natuurlijk ook dat Art net sneller was met beantwoorden van de vragen dan Soundos. Mijn mind is nu dus ttly blank in dat opzicht.
Art moet de mol zijn. Vind ik. Patrick kan, maar dat wil ik niet.