Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 20:26 

Gah.. ok.. ik denk niet meer dat Karin de mol is, maar ik weet niet wie dan wel.. xD Patrick of Art.. Ik hoop dat Patrick het is, maar ik ben bang dat Art het is.. Als Art het is, vind ik wel dat de regie slecht is, want hij was overduidelijk, althans voor de kijker, aan het mollen.. Eugh, I don't know >.<

Aflevering 1: Karin (Art (Pepijn))
Aflevering 2: Art (Pepijn (Karin))
Aflevering 3: Art (Anna (Karin))
Aflevering 4: Pepijn (Art (Anna))
Aflevering 5: Pepijn (Karin (Art))
Aflevering 6: Pepijn (Karin (Patrick))
Aflevering 7: Karin (Patrick)
Aflevering 8: Karin
Aflevering 9: ArtPatrick *gokt*

Oh, en Soundos gaat winnen!!

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 21:32 

Charlie schreef:
Blijerd schreef:
Ik zal het verschrikkelijk vinden als Karin of Patrick de mol blijkt te zijn. Vanaf het begin had ik al niks met hun en ik vind ze eigenlijk alleen maar irritant. Soundos kan ik dan nog wel mee leven.

Dus 'niks met iemand hebben' is voor jou een reden dat ze niet de Mol zijn? xD Ik zou Karin eigenlijk wel een hippe Mol vinden. Patrick daarentegen niet, omdat ik het zo duidelijk vind, terwijl hij wel zijn best doet om het niet obvious te maken (maar daar dus in faalt). Als Soundos de Mol is, dan eet ik een cactus op. Ik hoop wel dat Soundos wint, ik vind haar zo echt een grappige actieve deelneemster, zo'n 'fan sinds het eerste uur'.

Art is dan weer de persoon die wél irritant is, imho. Ik hoop dat ie de finale niet haalt, al gok ik dat Karin afvalt.

Ze kunnen de mol wel zijn, maar ik vind dat ze de mol niet MOGEN zijn. De rol van mol is alleen weggelegd voor leuke mensen :')

Zo. Finale is geweest. Soundos heeft verloren en Karin is eruit. Goedzo. Daar had ik op gehoopt. Mijn gevoel begint nu steeds meer AAARRTTTT!!!! te schreeuwen. Maar ja, het kan natuurlijk ook dat Art net sneller was met beantwoorden van de vragen dan Soundos. Mijn mind is nu dus ttly blank in dat opzicht.

Art moet de mol zijn. Vind ik. Patrick kan, maar dat wil ik niet.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 21:36 

De theorie klopt dus nog steeds en aangezien hij altijd nog geklopt heeft blijf ik er ook bij. Daarom heb ik overigens nooit een verslag gemaakt sinds ik de theorie heb gelezen. Omdat ik toen al zeker wist wie de mol is.

Spoiler:
Nu moet het Art dus wel zijn aangezien Soundos de verliezer is. Soundos en Patrick hadden allebei een 20 dus het is raar dat Soundos nu al de verliezer is en dat Art de winnaar zou zijn terwijl hij 11 had. Dit heeft mijn vermoeden alleen maar meer bevestigd dat Art het is.

En ik wil echt niet dat Art het is, dus begrijp me niet verkeerd. Ik zou het leuker vinden als Patrick het was, maar het moet Art gewoon wel zijn. Als je kijkt naar alle hints e.d.

Erg origineel trouwens hoe ze dit gedaan hebben. Met die testvragen en het einde.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 23:21 

Meesterlijke eennalaatste aflevering. Die bomenopdracht was echt een geweldig psychologisch spelletje, vooral dankzij Patrick, die behoorlijk aan het mindfucken was. De spanning was echt om te snijden. xD En die kerk was echt een fenomenale locatie voor de test. Leuk ook om het eens in een ander jasje te gieten, met die voorwerpen. En gewoon een epische locatie voor de ontknoping. Het was wel te verwachten dat ze het nog niet gingen vertellen. Soundos heeft dus blijkbaar verloren. Dit heeft me wel aan het twijfelen gebracht eigenlijk. xD Patrick zit op Art en Art op Patrick, dus het zou nog heel goed twee kanten op kunnen vallen. Maar als Patrick echt zo lang op Karin heeft gezeten, zoals hij beweert, dan geloof ik niet dat hij zo ver had kunnen komen. Ik blijf lekker zitten op Patrick, hij moet het haast wel zijn. Wat betreft de theorie, die kan nog steeds beide kanten op vallen, vind ik. Dus ik wacht lekker volgende week af. Mijn gevoel zegt echt dat ik gelijk ga krijgen. Kan niet wachten. xD

Aflevering 1: Miryanna (Horace (Anna))
Aflevering 2: Patrick (Karin (Miryanna))
Aflevering 3: Patrick (Karin (Art))
Aflevering 4: Patrick (Karin (Art))
Aflevering 5: Patrick (Karin)
Aflevering 6: Patrick (Karin)
Aflevering 7: Patrick (Karin)
Aflevering 8: Patrick
Aflevering 9: Patrick
Aflevering 10: Patrick

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 23:35 

Ik vind het echt balen dat Soundos de verliezer is D: Ik gun Art die overwinning echt helemaal niet xD. Meh. Ja, ik ben er dus nog steeds heel zeker van dat Patrick de Mol is. Het kan niet anders. Het was overigens wel een coole aflevering inderdaad. Waarom heette ie eigenlijk 'Femmes Fatales'? Ik dacht echt gelijk 'oh, Karin en Soundos in de finale? :D'. Dat heb ik dan maar gemist denk ik.

Goed, echt jammer voor Soundos vind ik het. Ze zag er ook wel een beetje teleurgesteld uit vond ik. Het kwam ook zo over als 'eventjes het vuil aan de kant vegen' ofzo xD. Ahja ahja. Art wint, ik gun 'm niet maar oke. Patrick de Mol en ik ben niet verbaasd.

Alsnog wordt volgende week een hippe aflevering, natuurlijk.

Aflevering 1: Anna (Peppijn (Miryanna))
Aflevering 2: Patrick (Art (Peppijn))
Aflevering 3: Patrick (Peppijn (Karin))
Aflevering 4: Patrick (Karin (Art))
Aflevering 5: Patrick (Karin)
Aflevering 6: Patrick (Karin)

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 23:48 

Misschien heette het zo omdat deze aflevering beide vrouwen fataal werd? xD Ik heb die titels nooit echt begrepen eigenlijk. Hoewel ze wel een leuke toevoeging zijn.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 23:51 

Dennis Krauwel schreef:
Misschien heette het zo omdat deze aflevering beide vrouwen fataal werd? xD Ik heb die titels nooit echt begrepen eigenlijk. Hoewel ze wel een leuke toevoeging zijn.

Oja. xD Dat is wel een goede optie ja. Al zit de term 'femme fatale' een beetje als een andere term in mijn hoofd, maarja. Zoals jij het uitlegd maakt het wel een beetje perfectly sense dan. Ik dacht toen ik voor het eerst een titel zag bij aflevering 1 "oh, daar gaan ze vast allerlei theorieí«n rond ontdekken". Geen idee of dat is uitgekomen, maar vast wel. xD

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 0:38 

@Eva
Spoiler:
Om nogmaals de theorie anders te interperteren (hoewel, niet echt anders), volgende week is aflevering 11, oftewel de aflevering dat Art afvalt voor de vraag "Wie is de Mol?", oftewel Patrick is de mol. Maar natuurlijk, als het echt wil, kun je het ook zien dat Art afvalt om de pot de winnen en dus de mol is. Je kan dus nog allebei de kanten opgaan.

Mijn verdekingen
Afl. 1: Hannah
Afl. 2: Art
Afl. 3: Anna
Afl. 4: Art
Afl. 5: Patrick
Afl. 6: Patrick
Afl. 7: Patrick
Afl. 8: Patrick
Afl. 9: Patrick

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 12:57 

@Marcel
Spoiler:
Het lijkt mij dat Soundos en Patrick allebei 20 hadden omdat zij de winnaar en verliezer zijn. Aangezien vraag 20 (en 2x20=40) de "Wie is de mol?" vraag is. Zij zijn de twee die de vraag uiteindelijk moeten beantwoorden. Het is nu al bekend dat Soundos de verliezer is dus dan moet Patrick wel de winnaar zijn.

En nu lijkt het misschien wel dat ik in een "tunnelvisie" zit en dat ik misschien wel een bepaalde kant op kijk, maar opzich doe jij (en meerdere in het topic hier) dat ook. Misschien wil jij/jullie juist wel heel graag dat Patrick het is. Art zou namelijk nu nog steeds een logischer keuze zijn.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 19:23 

Whaa, morgen de allerlaatste uitzending van WIDM! Ik heb er echt zin in. Ik ben benieuwd wat voor molacties er allemaal zijn uitgehaald, ik verwacht toch wel een en ander briljants. En het leukste is altijd om te zien hoe verbaasd sommige mensen zijn als ze merken dat hun mol er ook gewoon uit lag. Ik ben ook benieuwd naar de hints, want ik heb dit jaar nog steeds niet echt een hint gezien waarvan ik 100% overtuigd ben.

Wel jammer dat het morgen weer voorbij is. Weer een jaar wachten...

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 20:02 

Ik moet nog tot zondag/maandag wachten tot ik de aflevering kan zien. :( Ik denk/hoop dat het Patrick is. Al begin wel steeds meer te twijfelen, maar ik wil niet dat het Art is.

@Dennis: Patrick zegt letterlijk:
Citaat:
Ik ben de eerste die in de eerste die in de finale zit van 2011.

Alleen de mol kan dat zeggen. Daarnaast wijst hij duidelijk naar het mollogo op de vrijstelling, volgens mij zegt hij daarbij ook nog "Ik ben".
Dat zou een hint kunnen zijn.

Er staat ook al een hele tijd een Art-hint op de website van WIDM:
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/
Er staat daar, Jardineria Articulos. Maar als je beter kijkt zie je dat er een streep staat voor de woorden:
Citaat:
Ja, Art
.

Mijn lijstje:
Aflevering 1: Patrick (Art (Anna))
Aflevering 2: Art (Patrick (Miryanna))
Aflevering 3: Patrick (Art (Karin))
Aflevering 4: Art (Patrick (Pepijn))
Aflevering 5: Patrick (Art)
Aflevering 6: Patrick (Pepijn)
Aflevering 7: Patrick

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 21:30 

Ik heb ook zo'n zin in morgen! Ik zie het voorstukje steeds en dan kan ik echt niet meer wachten XD Ik vond de vorige aflevering trouwens maar matig. Het was allemaal leuk gefilmd enzo, maar er had toch wel nog n opdracht in de finale mogen zitten :S

Anyway. Patrick it is. Het móet wel. Anders wordt ik gek. En ik heb er ook drie weddenschappen op afgesloten, dus dat zou helemaal minder grappig zijn. (gevaarlijk bij Widm eigenlijk XD).

En ik kan me nog steeds niet voorstellen dat Dennis, Charlie én ik dezelfde mol hebben en ook nog de goede :O Dat is nog nooooit voorgekomen.

Aflevering 1: Patrick (Anna, Miryanna)
Aflevering 2: Patrick (Art, Anna)
Aflevering 3: Patrick (Pepijn, Anna)
Aflevering 4: Patrick (Pepijn)
Aflevering 5: Patrick (Pepijn)
Aflevering 6: Pepijn (Patrick)

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 21:41 

Haha, nee Sander, dat is inderdaad vrij uniek. xD Meestal ben jij te eigenwijs om mij of Niels te geloven. @@ Eigenlijk kan het alleen maar onheil betekenen dat wij op dezelfde Mol zitten. Zou dan toch...?

Overigens vind ik wel dat jij van ons 3en dit seizoen het hardst gefaald hebt, met je switch naar Pepijn. xD

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 21:45 

Dennis Krauwel schreef:
Haha, nee Sander, dat is inderdaad vrij uniek. xD Meestal ben jij te eigenwijs om mij of Niels te geloven. @@ Eigenlijk kan het alleen maar onheil betekenen dat wij op dezelfde Mol zitten. Zou dan toch...?

Overigens vind ik wel dat jij van ons 3en dit seizoen het hardst gefaald hebt, met je switch naar Pepijn. xD

Uhum, ik heb tenminste al vanaf aflevering 1 Patrick als Mol, jullie hadden twee afleveringen nodig om hem door te krijgen @@ Bovendien stond Patrick in de Pepijnweek nog op 49% de mol!

En volgens mij zijn we alledrie te eigenwijs om elkaars mol te nemen, behalve nu :O Slecht teken.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 21:48 

1. Pepijn (Art (Karin))
2. Art (Pepijn (Karin))
3. Art (Pepijn (Patrick))
4. Art (Pepijn (Patrick))
5. Art (Patrick (Soundos))
6. Art (Patrick (Anna))
7. Art (Patrick (Anna))
8. Art (Soundos (Patrick))
9. Art
10. Art

Ik blijf bij Art, Patrick is te mainstream @@ XD[/Hipster Kitty]

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: