Lupos
Volleerd Tovenaar
|
|
Geplaatst: do apr 05, 2012 19:19

Kyra reageert met een bijna onhoorbare Otis. Pas dan beseft Jay dat Kyra helemaal niets van Otis af wist. Dom, dom, dom denkt hij bij zichzelf. Voor hij echter op de gepaste woorden komt zijn ze al op weg naar het klif.
Hij merkt Kyra's vreemde stilte op, ze lijkt enorm van haar stuk. Toch vindt Jay geen woorden om te zeggen. Zo moeilijk was dat nu toch niet, gewoon vertellen wat Otis was. Maar zou ze het geloven ? Hij betwijfelt het en besluit te zwijgen.
Als ze aankomen bij het klif kijkt Jay verbaasd. Jade, Sem en ene Charu zaten daar. Jade en Sem kletsnat. Zij waren dus het klif afgesprongen. Maar wie was degene met de vleugels? Hij kijkt een beetje onbehaaglijk naar hun.
Jay wordt wat beschaamd als Sem hem aankijkt. Hij had nu het gevoel dat hij beter niets had gezegd. Hij kan ook moeilijk hoogte krijgen van Charu.
Dan kijkt hij op en ziet hij Otis afkomen. Hij wist toch dat het niet mocht, maar toch laat hij Otis tot op een afstandje komen. Jay zou hem niet bij hem laten komen, dat zou hem straf opleveren. Dus landt Otis op een rots wat verderop. Zonder de anderen aan te kijken, kijkt hij Kyra even in de ogen en fluistert "Dat is Otis". Hij zou haar later wel meer uitleg geven, als de rest er niet bij was.
Dan richt hij zich tot Charu. "Ik ben Jay, nieuw hier op school, jou ben ik nog niet tegen gekomen denk ik ? " glimlacht hij vriendelijk.
_________________ "People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over." Neville Longbottom
|
|