Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 44  Volgende

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 19:19 

Afbeelding

Kyra reageert met een bijna onhoorbare Otis. Pas dan beseft Jay dat Kyra helemaal niets van Otis af wist. Dom, dom, dom denkt hij bij zichzelf. Voor hij echter op de gepaste woorden komt zijn ze al op weg naar het klif.

Hij merkt Kyra's vreemde stilte op, ze lijkt enorm van haar stuk. Toch vindt Jay geen woorden om te zeggen. Zo moeilijk was dat nu toch niet, gewoon vertellen wat Otis was. Maar zou ze het geloven ? Hij betwijfelt het en besluit te zwijgen.

Als ze aankomen bij het klif kijkt Jay verbaasd. Jade, Sem en ene Charu zaten daar. Jade en Sem kletsnat. Zij waren dus het klif afgesprongen. Maar wie was degene met de vleugels? Hij kijkt een beetje onbehaaglijk naar hun.

Jay wordt wat beschaamd als Sem hem aankijkt. Hij had nu het gevoel dat hij beter niets had gezegd. Hij kan ook moeilijk hoogte krijgen van Charu.

Dan kijkt hij op en ziet hij Otis afkomen. Hij wist toch dat het niet mocht, maar toch laat hij Otis tot op een afstandje komen. Jay zou hem niet bij hem laten komen, dat zou hem straf opleveren. Dus landt Otis op een rots wat verderop. Zonder de anderen aan te kijken, kijkt hij Kyra even in de ogen en fluistert "Dat is Otis". Hij zou haar later wel meer uitleg geven, als de rest er niet bij was.

Dan richt hij zich tot Charu. "Ik ben Jay, nieuw hier op school, jou ben ik nog niet tegen gekomen denk ik ? " glimlacht hij vriendelijk.

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 14:58 

Afbeelding

De spanningen tussen Kyra en Charu zijn duidelijk nog niet veranderd, maar hij is nog wel zo sociaal om haar terug te groeten. Snel richt hij zich weer op Jade en Sem die blijkbaar van de kliffen waren afgesprongen. Kyra kijkt kort Jay aan, dit moet het zijn geweest waar hij het zojuist over had. Verbaast kijkt ze naar Jade die totaal geen reden heeft om zich nat te laten worden. Ze heeft ten slotte haar vleugels om haar dat te besparen en wat doet Sem er dan bij? Is hij eerst gesprongen en heeft Jade hem geholpen. Ze kijkt naar Sem en het ziet er naar uit dat er niet veel bijzonders aan de hand is. Haar hoofd zit vol met vraagtekens terwijl het gesprek verder gaat.

Kyra schrikt uit haar gedachte wakker als Jay ineens voor haar staat en recht in haar ogen kijkt. Een wenkbrauw gaat omhoog als hij fluistert dat, 'dat Otis is.' Ze kijkt rond en ziet een Havik zitten op een rots verderop. Ze vraagt zich af of hij de vogel bedoelt maar besluit het met de rest erbij niet te vragen. Zeker niet als hij vrij snel door gaat naar zichzelf voorstellen aan Charu.

De vriendelijke glimlacht laat haar ook glimlachen, maar vooral omdat ze weet dat Charu deze vriendelijkheid niet zal beantwoorden. Ze besluit naar Jade en Sem te lopen.

"Alles goed met jullie?" vraagt ze terwijl ze en rondje om de twee loopt. Ze ziets niets bijzonders behalve dat ze kletsnat zijn. "Jullie weten dat we ook een zwembad hebben toch?" vraagt ze een beetje plagerig. De spanningen binnen de groep zijn de laatste tijd behoorlijk hoog en eigenlijk begint Kyra er genoeg van te krijgen. Misschien dat deze aanpak iets uithaalt. Ze realiseert zich ook dat het juist andersom kan uitpakken. Vooral tegenover Jade, hopelijk vat ze het goed op.

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 19:50 

Afbeelding

Charu kijkt even naar de nieuweling en probeert hem in te schatten. Hij zag er niet bijzonder uit, maar wie weet had hij wat te verbergen. "Ik ben Charu." zegt hij, terwijl hij nonchalant zijn hand naar hem uitsteekt, "Charu Fairfax. En het kan best kloppen dat je me nog niet gezien hebt, aangezien ik vandaag nog niet in de les geweest ben." Hij kijkt Jay nog eens een beetje inschattend aan.

Dan richt hij zijn blik op de zon en schat dat d'r nu toch wel enige tijd verstreken is sinds hij hier aankwam. "Ik denk dat de lessen zo wel weer zullen beginnen." zegt hij tegen niemand in het bijzonder. Eigenlijk heeft hij geen zin om de leraar weer onder ogen te moeten komen, maar hij kon zichzelf moeilijk voor altijd opsluiten en nooit meer naar zijn lessen gaan. Dat zou zijn vader niet bepaald appreciëren.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 15:26 

Afbeelding

Blake krijgt geen reacties met woorden, maar beide meiden knikken wel en hij staat op om aan te geven dat ze weg kunnen gaan. Met een glimlach laat hij de dames voorgaan bij de deur van de eetzaal. Of wat het ook moet voorstellen. Samen met Lilith en Gabriella loopt hij naar buiten toe en naar het andere gebouw voor de slaapvertrekken.

"Nerveus voor je eerste lessen?" vraagt hij dan aan Gabriella om een gesprek te beginnen.

Hoe eerder hij meer weet over haar, hoe beter. Ze lopen de trappen op en als ze bij de deur van de woonkamer komen duwt hij die open. Het is er verlaten.

"En hier zul je de aankomende tijd moeten doorbrengen met je klasgenoten, als ze niet buiten zijn," zegt hij dan met een glimlach.

Afbeelding

Jade haalt nonchalant haar schouders op als Charu zegt dat hij een grotere uitdaging nodig heeft. Daar kan ze best voor zorgen, maar ze is niet van plan om nog een keer haar vleugels uit te slaan. Niet nu althans. Het onderwerp verandert en dan verandert Sem het weer terug naar de uitdagingen van Charu. Als dan ook Kyra en de nieuweling erbij komen vind Jade het wel prima. Het wordt haar te druk voor het humeur wat ze heeft. Hara gedachtes zijn té ver weg om de opmerking van Kyra te horen en ze hoort nog iets over lessen. Ze schud haar hoofd even.

"Ik ga me omkleden," zegt ze dan en haar stem is wat afwezig, "Ik zie jullie bij de volgende les wel. Denk ik."

en zonder ngo wat te zeggen of iemand aan te kijken loopt ze weg, terug naar de slaapzaal om zich om te kleden.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 19:36 

Afbeelding

Terwijl ze met Blake en Lillith meeloopt, neemt Gabriella de omgeving in haar op. Wat was dit een ongelovelijk mooi gebouw en wat zag iedereen een bijzonder uit. Blake laat haar en Lillith voorgaan een tweede gebouw in en vraagt dan of ze nerveus is. "Nerveus niet echt," zegt ze vrolijk, "Eerder gezonde spanning. Ik maak me eerder druk over het feit of mijn klasgenoten een beetje aardig zijn. Maar tot nu toe bevallen jullie prima." voegt ze er lachend aan toe. "Is de rest ook zo aardig als jullie?"

In de woonkamer aangekomen kijkt Gabriella haar ogen uit. Wat een mooie ruimte. Ze laat zichzelf op één van de banken neerploffen om te voelen hoe deze zit. "Ik denk dat ik het hier voorlopig nog wel vol hou," zegt ze, even vrolijk als altijd. "Wat doen jullie eigenlijk zoal buiten de lessen om?"

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 20:47 

Afbeelding

Sem glimlacht even wrang bij de reactie van Charu. Het leek erop dat bijna de hele klas grootse uitdagingen nodig had om iets van frustratie te kunnen verliezen. Als de nieuwe jongen, Sem had zijn naam niet opgeslagen, wat moeilijk zijn kant opkijkt, knikt Sem kort. Hij had vanmorgen niet heel vriendelijk gereageerd, maar hij zou hem heus niet aanvallen.

Als Kyra plotseling een rondje om hem en Jade loopt, en een opmerking maakt over het zwembad, is het voor het eerst dat Sem zich wat ongemakkelijk begint te voelen in de huidige situatie. Hij produceert iets van een glimlach, maar probeert terwijl hij haar aankijkt een inschatting te maken van de zwaarte van haar woorden.

"Die heb je me bij de rondleiding toen niet laten zien." Zegt hij uiteindelijk met een zelfde soort plagende ondertoon als waar ze zelf mee was gekomen.

Als Jade vertrekt om zich om te kleden, kijkt Sem nog een keer naar zijn eigen doorweekte outfit, maar kijkt dan Kyra weer aan.

"Alles is goed." Geeft hij haar alsnog als antwoord op de eerdere vraag.

Sem kijkt nog een keer opzij, naar Jade die nu bijna uit het zicht is verdwenen. Hij zou zich eigenlijk ook om moeten gaan kleden. Maar hij richt zich eerst weer tot Kyra. Plotseling beseft hij dat ze samen met de nieuwe jongen hier vrij plotseling was verschenen.

"Wordt de rondleiding en het uitzicht van de klif hier standaard met je rondleiding meegeleverd?" Vraagt hij daarom.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 18:46 

Afbeelding

Kyra knikt instemmend als Charu aankaart dat de lessen straks weer zullen beginnen. Ook zij heeft het gevoel dat ze inderdaad weer terug moeten. Ze staart naar Jay tot ze uit haar gedachte wordt gehaald door Jade die besluit alvast terug te gaan. Het verbaast haar dat Charu redelijke vriendelijk tegen de jongen heeft gedragen. Misschien dat het dan toch aan haar ligt. Kyra draait zich om naar Sem als uiteindelijk antwoord geeft op haar vraag.

"Ben ik die vergeten de vorige keer, sorry. Maar ja we hebben er één" zegt ze lachend. "Dan weet jij dat ook gelijk Jay, mocht ik hem bij jou ook vergeten." zegt ze terwijl ze zich kort tot de jongen richt. Kort denk Kyra na over Sems volgende vraag. Ze komt eigenlijk altijd bij de kliffen als er iemand nieuws is, ze heeft er nog nooit bij stilgestaan maar het is zeker waar. "Ik denk het wel" antwoord ze hem uiteindelijk "maar het is ook de mooiste plek van de school."

Op een rustig tempo loopt ze wat dichter naar hem tot ze pal voor hem staat.
Ze legt een vinger op haar mond en bekijkt hem bestuderend aan. "Weet je zeker dat alles goed gaat?" Ze blijft hem aankijken tot het punt dat ze realiseert dat het wat ongemakkelijk wordt. Vluchtig draait ze zich om. "Kom laten we terug gaan."

Together we both make hurricanes

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 19:56 

Afbeelding

Gabriel kijkt zijn ogen uit terwijl hij door de hal van de school wandelt. Het geeft hem een eigenaardig gevoel om weer naar 'school' te gaan. Hij had zijn studie net afgerond en mag nu noodgedwongen weer aan de slag. Zijn docenten waren trots op hem geweest. Ze zagen in hem potentie en hadden veel van zijn toekomst verwacht. Helaas moet hij ze teleurstellen, als vampier kan hij zijn potentie nou eenmaal niet waarmaken.

Natuurlijk is deze school niet te vergelijken met zijn vorige. Hij heeft al enkele leerlingen gezien en aan ieder van hen was wel iets unieks te bespeuren. Iedereen hier is namelijk zoals hem. Niet perse een vampier, maar een bovennatuurlijk wezen. Helaas stroomt er ook bloed door deze wezens, maar het ruikt gelukkig minder appetijtelijk dan bij een mens.

Hij wandelt de eetzaal binnen en kijkt om zich heen. Hier zijn in ieder geval genoeg personen aanwezig om te vragen waar hij zijn kamer kan vinden. Gabriel haalt zijn lesrooster tevoorschijn en kijkt in welke klas hij zit. Dan ziet hij uit zijn ooghoek een meisje dat haar lesrooster laat zien aan twee leerlingen. Hij is misschien niet de enigste die nieuw is.

Gabriel beent zich langs het tafeltje en laat zijn blik kort op het rooster vallen. Hij heeft het geluk met zich mee! Ze zit in dezelfde klas als hem. Gabriel neemt twee tafeltjes naast hen plaats en luistert ze af. Het nieuwe meisje heet Gabriella. Wat een prachtige naam, denkt hij geestig. De overige twee heten Blake en Lilith. Uiteindelijk doen ze precies wat Gabriel wil, namelijk richting de slaapvertrekken gaan.

Zodra ze weglopen blijft Gabriel nog even zitten. Het moet niet opvallen. Waarom was hij trouwens niet gewoon bij het tafeltje aangeschoven? Hij moet er blijkbaar nog aan wennen dat hij niet het enigste vreemde wezen is. Als ze bij de uitgang arriveren, staat hij op en wandelt hij ze onopvallend achterna. Na een paar trappen opent hij een deur en komt hij de gezamenlijke woonkamer binnen. De kamer bevalt hem wel en hij voelt zich er meteen thuis. Zijn blik valt dan op het drietal. "Sorry, maar ik ben jullie gevolgd" verontschuldigt hij zich. "Ik ben ook nieuw, mijn naam is Gabriel"

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 21:40 

Afbeelding

Blake vind het natuurlijk ideaal, alleen met twee mooie meiden. Beter kan hij zich niet wensen. Gabriella is nieuwsgierig naar de anderen van de groep en vraagt of hun ook aardig zijn. Blake haalt slechts nonchalant zijn schouders op. In de woonkamer vraagt hij wat ze doen buitend e lessen om.

"Het hangt ervanaf, op bepaalde dagen mogen we naar een of ander monsterdorp heen en veel zijn vaak op het terrein te vinden. Maar het is vooral je zelf vermaken op verschillende manieren," verteld hij dan.

En dan wordt alles geruineerd. De deur gaat open en een vreemde stapt er binnen. Hij zegt gelijk dat hij hun gevolgd is en even denkt Blake dat hij de twee meiden moet beschermen, maar dan vertelt hij dat hij nieuw is en Blake vergeet de naam al gelijk. De naam interesseert hem niet.

"Je mag dan nieuw zijn, maar je hebt niet het fantsoen om eerst te kloppen op een plek waar je nog nooit bent geweest?" zegt hij met een sarcasme in zijn stem, "En dan nog, hoe weet je zeker dat je bij ons in de klas hoort? De enige manier waarop je dat weet is als je ons afgeluisterd hebt, geen goede eerste indruk..."

Waarom moest deze gast zijn moment verpesten? Als hij dat nog een keer deed zou Blake wel eens laten zien wie hier de baas was en deze jongen, is dat niet.

Afbeelding

Jade negeert starende blikken van jongens als ze richting de woonkamer en slaapzaal loopt. Hebben deze idioten nog nooit een meisje gezien? Ze wordt zelfs nagefloten en ze kan het niet nalaten om een flirtende glimlach te sturen naar de best wel knappe jongen die floot. Als ze de woonkamer instapt staan er maar liefst twee onbekende in de kamer en twee bekenden.

"Is het normaal om wildvreemden bij onze persoonlijke bezittingen te laten?" zegt ze met een wat vijandige, bijtende toon tegen Blake en Lilith, "Straks mogen er nog vreemden bij ons in bed kruipen."

en zonder nog wat te zeggen loopt ze de meidenslaapzaal in en begint haar blouse open te knopen.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 22:44 

Afbeelding

Charu haalt zijn schouders op als Mevrouw Spasme voorstelt dat ze naar de les gaan. Hij haalt zijn hand door zijn lange haar heen en loopt met de groep mee, nadenkend over hoe hij gaat reageren als de leraar hem aan zal spreken. Onmiddellijk merkt hij dat de irritatie bij hem weer begint op te spelen.

Afbeelding

Gabriella luistert met een glimlach naar wat Blake te vertellen heeft. Een dorpje waar ze naar toe konden gaan. Dat klonk sowieso al leuk, maar de rest van Blake's antwoord stelt haar lichtelijk teleur. Ze moest zichzelf maar zien te vermaken. Zouden haar klasgenoten vermakelijk zijn? Op het moment dat ze wilt vragen of feestjes zijn toegestaan, hoort ze de deur opengaan.

Dan hoort ze een stem achter zich. Een andere jongen, net zo nieuw als zijzelf. "Mooie naam," zegt ze vrolijk, "Ik ben Gabriella." Een bijna naamgenootje, wat leuk. Blake, however, lijkt iets minder blij met het gezelschap en reageert nogal onaardig. Niet veel later komt er een mooi meisje met natte kleding binnen die mogelijk nog onaardiger reageert. Gabriella gaat er maar van uit dat dit natte-kleren-meisje waarschijnlijk een hele slechte bui heeft en waarschijnlijk binnen nu en snel wel zal bijtrekken.

Even valt er een stilte en dan kijkt ze de andere in de kamer aan. "Goed... En waar zijn de slaapzalen?"

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 17, 2012 21:15 

Afbeelding

Sem volgt Kyra met zijn ogen als ze zich kort tot Jay richt, deze antwoord geeft en dan langzaam wat dichter bij hem in de buurt komt staan. Als ze Sem wat langer aan blijft kijken, bekruipt hem een ongemakkelijk gevoel. Maar nog voor hij dit goed en wel beseft of hier een houding aan kan geven, draait Kyra zich om en zegt terug te gaan.

Sem blijft een seconde of wat haar verbluft nakijken, schudt zijn hoofd en loopt vervolgens ook achter de rest aan, terug naar school. De les kon dan misschien wel zo beginnen, hij was echt niet van plan daar doorweekt te gaan zitten.

Terug op school wilt Sem de woonkamer instappen, maar vlak voor de deur verstijft hij en blijft hij stil staan. Zijn lip trekt iets op, zijn hand vormt onbewust een vuist en zijn kaken spannen zich aan. Uiteindelijk schudt Sem zijn hoofd, haalt een keer diep adem en opent hij de deur. Daar ziet hij Blake, Lilith en twee nieuwe gezichten. Het vreemde gevoel wat hem de laatste tijd vaker leek te bekruipen is er ook, maar wordt duidelijk overstemd door iets anders. Een gevoel dat de woorden van de docent plotseling weer een stuk aantrekkelijker leek te maken. Sem's ogen vernauwen zich als hij zijn blik op de knoflookvreter laat rusten.

But I’m being born again

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: di apr 17, 2012 22:31 

Afbeelding

Gabriel glimlacht als één van de twee meisjes zich voorstelt als Gabriella. Hij had haar naam natuurlijk al gehoord, maar knikt toch beleefd naar haar. Zijn glimlach vervaagt als de jongen - waarvan hij weet dat zijn naam Blake is - ontgoocheld op hem reageert.

”Het kwam niet in me op om aan te kloppen bij een gezamenlijke woonkamer” verdedigt Gabriel zich. ”Ik heb jullie inderdaad afgeluisterd en daar bied ik mijn excuses voor aan.” Nou het vriendschap sluiten gaat in ieder geval al goed, vijand nummer één is binnen.

Gabriel denkt dan het ergste gehad te hebben, maar niets is minder waar. Een vrouw wandelt de kamer binnen en reageert net zo gefrustreerd als Blake. Alleen ditmaal niet alleen op hem. Blijkbaar zijn nieuwelingen taboe voor haar. Gabriel grijnst lichtjes naar Gabriella als de vrouw na haar preek een kamer inloopt. ”Ik denk dat daar je slaapkamer is” gokt hij met een knikje richting de dichtvallende deur.

Weer verschijnt er een nieuw gezicht. Alleen dit keer is er geen geklaag, maar alleen oogcontact tussen hem en de verschenen jongen. En iets in zijn gezichtsuitdrukking vertelt Gabriel dat hij ook niet blij is met zijn aanwezigheid. Wat hebben deze personen toch? Het lijkt net alsof ze allemaal bang zijn voor nieuwigheid of een hekel hebben aan vampiers.
Hijzelf kent verder geen andere wezens en dat werkt in zijn nadeel, er zullen vast wel weerwolven bestaan, hoe cliché dan ook. Maar voor de rest heeft hij geen idee.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 8:27 

Afbeelding

Blake wilt geirriteerd zuchten als de nieuwe jongen een weerwoord wilt geven, maar hij wordt afgeleid door Jade die met natte kleding de woonkamer in komt lopen. De witte doorschijnende blouse die aan haar lichaam plakt, zijn mond valt nog net niet open. Maar Jade richt haar frustratie duidelijk op hun en hij kijkt Lilith even aan. Hij haalt zijn schouders op als ze de slaapzaal in loopt.

"Zoals ik al zei, ze is kwaad om een hoop dingen," zegt hij zacht, met een plagende glimlach tegen Lilith

En voordat hij op de nieuwe kan reageren komt de volgende binnen. Sem. Maar die maakt geen opmerking en kijkt alleen de jongen aan en Blake voelt de spanning gewoon. Oh wacht even... Misschien is dit wel het natuurlijke instinct van Sem, wat zou betekenen dat dit nog interessant kan worden.

"Zoals dus duidelijk is, ben je de enige die denkt dat het normaal is om hier naar binnen te lopen zonder je voor te stellen. Studenten van andere klassen kunnen ook niet zomaar binnenlopen, maar blijkbaar denk je dat je meer rechten hebt dan andere studenten," zegt hij dan op een wat koude toon.

En dan draait hij zich om naar de twee dames waar hij mee was gekomen en hij glimlacht charmant.

"Waar onze lieftallige, maar wat slecht gehumeurde klasgenote net naar verdween is de slaapzaal voor de dames," zegt hij charmant tegen Gabriella, "Misschien niet het beste idee om die nu te gaan verkennen en onze lessen beginnen zo. dus mag ik zo vriendelijk zijn om de dames naar het lokaal te begeleiden?"

Afbeelding

Jade trekt haar kleding uit en binnen enkele minuten staat ze onder een hete douche. Haar rug lijkt te branden en als ze naar beneden kijkt ziet ze dat er wat bloed met water wordt vermengd. Ze vervloekt haar vleugels op dit soort momenten. Als het bloed lijkt te zijn verdwenen voelt ze voorzichtig met haar hand op haar rug, ze voelt nog net hoe de dunne wonden zich weer sluiten. Geen haar op haar hoofd die eraan denkt om nu naar de les te gaan, ze wilt gewoon rust.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 9:33 

Afbeelding

Als deze Vlad hem aankijkt met een wat onbegrijpelijke blik, beginnen er langzaam twee dingen bij Sem te dagen. Één; deze bloedzuiger was nog niet heel oud, en twee; hij wist niet precies wat Sem was.
Langzaam kan Sem zijn vuist ontspannen, haalt hij een keer diep adem en kan dan pas zijn blik weer verplaatsen naar zijn overige klasgenoten.

"Hallo." Weet hij er uit te krijgen en produceert zelfs iets van een glimlach naar het nieuwe meisje.

Dat hij vandaag een topdag heeft, kan hij wel terug leiden aan de manier hoe hij vandaag nieuwe klasgenoten heeft begroet. Sem haalt een hand door zijn vochtige haren en haalt zijn schouders op.

"Tot zo." Zegt hij en loopt dan door naar de slaapzaal om zich om te kleden.

But I’m being born again

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 13:47 

Afbeelding

Blake is blijkbaar nog niet uitgeklaagd en wijst hem nogmaals op zijn gedrag. Gabriel glimlacht kil en kijkt hem aan. ”Aan wie moet ik me voorstellen als jullie je hier bevinden?” vraagt hij. Eigenlijk heeft Gabriel er wel genoeg van. Wie denkt deze Blake welniet dat hij is om hem zo toe te spreken, alsof hij iemand heeft vermoord.

Gabriel kijkt naar zijn horloge en loopt dan de jongen achterna die een kamer induikt. Zijn vermoedens blijken te kloppen, het is de herenslaapzaal. Gelukkig maar, het was namelijk wat ongemakkelijk geweest als het de badkamer bleek te zijn. Hij staart om zich heen op zoek naar een onbezet bed, hij vindt er één in de hoek van de kamer en beent zich er naar toe. Een goed plekje, niet in het oog springend en er is nog ruimte genoeg om je vrij te bewegen.

Dan valt zijn blik op de jongen die hem net gespannen had aangekeken. Gabriel steekt zijn hand uit en stelt zich voor. ”Mijn naam is Gabriel”. Hij laat zich op zijn bed vallen en blijft de jongen aankijken. ”Dus wat hebben jullie tegen nieuwelingen? Of is het meer een afkeer tegen vampiers?” vraagt hij serieus.

Laatst bijgewerkt door Apollo op wo apr 18, 2012 20:25, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 44  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: