Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 18:07 

Ik stem ook op The Curse.

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 18:09 

Ik stem op The Curse.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In my cosy little bed

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 18:44 

Me too, ik stem ook op The Curse

_________________
I want to be a monkey, be monkeys with you.


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 19:58 

The curse mag zijn deuren openen!

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 18:08 

Naam/namen:
Sjar
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort:
Hier
Naam RPG:
Labyrinth
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen:
NL of EN, hangt van de spelers af.
Waar gaat je RPG over?:
Het is 1971. Er is een nieuwe advertentie in de krant geplaatst waarin waaghalzen uitgedaagd worden het Labyrinth te betreden. Het is een groot gespreksonderwerp, aangezien de geldelijke hoofdprijs ergens diep verstopt ligt in het doolhof. Helaas is het doolhof niet alleen een puzzel, maar ook van obstakels, raadsels en opdrachten met de kans op een dodelijk resultaat voorzien. Daarnaast is het niet mogelijk om terug te keren. Zodra je binnen bent, is de enige uitgang is te bereiken door middel van twee enorme poorten, waarvan de sleutels ook in het doolhof verstopt zijn.
Elke deelnemer is voorzien van een voorwerp die nodig is om bepaalde opdrachten door te komen. Enkel samenwerking zal een goede uitkomst bepalen.

Het is belangrijk dat er actieve mensen mee doen. Het minimum aantal mensen nodig voor de RPG is 6 en het maximum is 12. Afhankelijk van de keuzes van de RPGers kunnen er personages dood gaan en die zullen de RPG moeten verlaten.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?:
Dit is een ander soort RPG. Het is een RPG met een duidelijk doel en einde, waar interactiviteit erg belangrijk is. Het doolhof met de opdrachten, raadsels en obstakels heb ik al van te voren uitgewerkt.

Ik ben benieuwd of HPF geïnteresseert is in deze RPG en of er mensen zijn die een Engelse RPG willen hebben.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


Laatst bijgewerkt door Sjar op ma jan 16, 2012 14:02, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 18:16 

Ik stem voor Labyrinth! =D Het klinkt awesome. En ja, het lijkt me ook leuk om 'm in het Engels te doen.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 18:17 

Ik stem op Sjar's "Labyrinth"!

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 18:18 

Oh wow, dat klinkt gaaf! Ik stem ook voor Labyrinth.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 19:11 

Ik stem ook op Labyrinth :)

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 19:29 

Ik stem ook op Labyrinth. Engels lijkt me wel awesome, btw.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 20:13 

Zie bovenstaande berichten. Labyrinth it is.

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 20:44 

Ik stem ook op Labyrinth!

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 21:30 

Labyrinth mag van start gaan!

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 13:48 

Naam/namen:
Zvatochna
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort:
Paspoort

Naam RPG:
Timeturner

Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen:
Nederlands

Waar gaat je RPG over?
Ik heb het idee voor deze RPG van een verhaal wat ik een keer ergens gelezen heb. Ik weet helaas niet meer waar... Het verhaal ging in ieder geval dat Hermelien met een Timeturner terug ging naar de tijd van de jonge Voldemort. De tijd dat hij dus op Zweinstein zat. Daar moest ze volgens mij proberen te voorkomen dat hij de zeven Gruzielementen zou maken.
De RPG zal ongeveer ook zo lopen. Hermelien gebruikt de Timeturner, komt terecht op Zweinstein in dezelfde jaren dat Voldemort daar ook is. Ze ziet hem opgroeien en moet proberen te voorkomen dat hij iets ontdekt/hoort over de Gruzielementen. Of dit lukt of niet, zien we in de RPG vanzelf gebeuren. Mocht het niet lukken, moet ze dus voorkomen dat hij ze maakt.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?
Omdat het toespeelt op het verhaal wat wij allemaal kennen. We kunnen nu zelf een draai aan de eigenlijk al vaststaande toekomst geven. Bovendien kunnen er erg veel mensen meedoen met een zelfbedacht of bestaand personage. Je kan een pestkop zijn, je kan een slachtoffer zijn en je kan gewoon neutraal of een leraar zijn.

_________________


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 16:06 

Naam/namen: Lynn
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Hier zo
Naam RPG: Overslept
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Nederlands
Waar gaat je RPG over?:Overslept

New York – De drukste straten van de stad lijken plat te liggen. Er is in de verste verte nog geen verkeer te zien. Geen enkel persoon loopt over de harde tegels langs de beasfalte wegen, die normaal gesproken altijd bezaaid zijn met mensen. Stof maakt zijn weg door de absurde leegte heen. De ochtenddamp is nog te zien boven het meer in het park.

In deze natuur wordt een groepje jongeren wakker alsof het nog een normale dag uit hun prille leven is. Opstaan, kleren aan doen, brood klaarmaken en dan naar school toe gaan. Maar wanneer ze door hebben dat er niemand anders op de wereld te vinden is, begint de situatie toch wel een beetje angstvallig te worden.

Toch lijkt niemand er iets van te geloven dat ze alleen op de wereld zijn. Ieder voor zich besluiten ze naar school te gaan. Maar wat blijkt als daar niemand is? En wat gebeurd er als iemand zijn mobiele telefoon opent en ontdekt dat ze zich in het jaar 3024 bevinden? Wat als zij de uitverkorenen zijn uit de profetie? Wat als zij de enige zijn die de poort naar het verleden kunnen openen?

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?: Er is nog geen RPG dat zich afspeelt in de verre toekomst. En ik denk dat de RPG alle kanten op kan gaan en vooral onverwachte wendingen kan hebben. En omdat zij de enigen zijn die op de aarde zijn, zonder hun ouders en vrienden, kan het soms zorgen voor verdriet, ruzies, etcetera. Ze zitten wel allemaal bij elkaar op school, dus misschien dat er rivalen van elkaar beide hebben kunnen overleven. Het kan een geweldig verhaal worden, denk ik.

_________________
This city, is my city. And I love it, I love it!
I was born and raised here, I got it made here!

Aanmeldtopic RPG, Overslept, one more vote!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 289 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme