Chase AlessiaBij het horen van een plons draait Chase zich met een tevreden grijns weer om. Met een dromerige grijns kijkt hij toe hoe ze haar haren uit haar gezicht veegt.
âIk weet dat je bepaalde verplichtingen hebt. Een uurtje geen verantwoordelijkheid moet ook kunnen toch?â Hij kijkt haar even lang aan en spettert dat wat water haar kant op om het moment te verstoren.
âOh! Je hebt je nachthemd nog aanâ ontdekt hij dan met een lach â
maar vooruitâ Het is al heel wat dat ze erbij springt toch. Hij knijpt zijn ogen even dicht en laat zich voor enkele seconden onder water zakken. Om vlak bij haar weer op te duiken.
âIk weet dat ik gezworen heb je met rust te laten en dat ik eigenlijk enkele dagen erna alweer niet mijn belofte ben nagekomen.â Nu weer niet, dan had hij ook niet zo met haar in het water gesprongen. Hij glimlacht even flauwtjes en bijt op zijn lip
âIk hou nog steeds van jeâ verlaat het zachtjes zijn mond
âzelfs met al je verantwoordelijkheden en verplichtingen.â Onderzoekend kijkt hij haar aan terwijl de gemeende glimlach op zijn gezicht geen moment afzwakt.
Noah TaylorNoah rolt even met zijn ogen en slaakt een vermoeide zucht als Samantha weer begint met haar dubbelzinnige opmerkingen. Voordat hij Rose haar opmerking hoort draait hij zich dan ook al om
âIk kom straks wel even kijken dan.â Hij neemt nog een slok van zijn chocomel en loopt dan iets van hun weg. Zolang hij ze niet kon horen hoefde hij zich er ook niet in te mengen. Hij zwaait nog even naar Rose en daisy als Samantha deze dus toch met succes heeft weggejaagd.
âIs er ooit een tijd geweest dat je wel lief en onschuldig was.â Merkt hij op nu de zusjes de gang hebben verlaten. Hij warmt zijn handen wat aan de mok en werpt nog even een blik op de danszaal die voorbereid wordt voor vanavond. âjij beet vast als baby al mensen in hun vingersâ grinnikt hij plagend.