Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 19:07 

Afbeelding
Blake Sterling

"Uitstekend, ik heb er al helemaal zin in!" zegt Blake enthousiast tegen Alena als ze vraagt hoe het met hem gaat. Wanneer ze een arm om zijn nek slaat, slaat hij nonchalant zijn arm om haar middel. Ze zijn altijd al close met elkaar geweest en Alena is een van de weinige vrouwen waar Blake op een puur platonische manier om geeft. (Niet dat hij helemaal nooit geprobeerd heeft om het met haar aan te leggen, maar, you know. Afgezien daarvan.)

Op dat moment komen er twee andere mensen aan. De eerste daarvan is Hayden, wat een onaangename verrassing voor Blake is. "Who the f*ck heeft hem uitgenodigd?" zegt hij pissig, terwijl hij een please-tell-me-you-didn't-do-this-blik richting Cap stuurt. (Cap is namelijk degene met de bus, en dus ook degene die alle uitnodigingen goedgekeurd heeft. En blijkbaar heeft hij ook Hayden goedgekeurd. @@)

Blake wordt echter afgeleid van het wanproduct dat Hayden is als Asha ook verschijnt, en meteen in tranen uitbarst. Het eerste wat hij denkt is: wow, ze ziet er goed uit en het tweede is: sh*t, ze is aan het huilen! Blake's eerste instinct is om naar haar toe te gaan om haar te troosten, maar omdat het pas sinds kort weer uit tussen hen is denkt hij niet dat Asha dat op prijs zal stellen. Blake kijkt oncomfortabel naar de grond, terwijl hij zich voor het eerst in een hele lang tijd weer een klootzak voelt.

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 19:20 

Afbeelding

Iedereen is er bijna. Alleen Vanity, Hayden en Asha ontbreken nog. Keegan begroet iedereen een beetje terughoudend. Glimlach hier, glimlach daar. De groep wordt steeds groter. Nerveus haalt hij een hand door zijn haren. Hayden is net zoals veel anderen gevuld met enthousiasme. Was hij serieus de enige die zich niet helemaal op zijn gemak voelde? Kee schuifelt wat meer naar Marshall toe.

Asha verschijnt ineens naast Dani en zet haar koffers luidruchtig neer. Keegan knippert even verbaasd en wordt vervolgens overvallen met een gevoel van bezorgdheid als hij merkt dat ze huilt. Toekijken lukt niet meer.

"Ash?'' zegt hij rustig terwijl hij een paar stappen naar haar toe zet. "Wat is er aan de hand? Is er iets gebeurd?''

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 19:27 

Afbeelding

Asha gooit haar handen voor haar gezicht en hoopt snel door de grond te zakken, want dit was geen goede binnen komst. Ze snikt luid en gaat hierbij op haar koffers zitten. Opeens hoort ze een stem voor zich die duidelijk van Keegan af komt. Ze staat abrupt op en gooit haar handen hysterisch in de lucht.

"Ja en mijn ouders die waren boos en ik mag geen geld mee! En toen begon mijn moeder over Laurent! EN DIE IS 30! Ik wil niet met hem trouwen! Hoe ga ik ooit deze trip doorkomen zonder geld?!" dan is haar adem op en kijkt Keegan aan alsof de wereld vergaat. "Wat moet ik nou Keegan?"

Ze gooit zichzelf in zijn armen en schuilt haar hoofd tegen zijn schouder.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

2e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 19:31 

Afbeelding

Alena voelt hoe de arm van Blake om haar middel heen gaat. Het is weer net zoals het was toen ze nog op Hogwarts zaten. Naast haar andere vrienden heeft ze een specialere relatie met Blake. Tijdens de jaren op school deelden zij veel. Niet alleen speelden ze Quidditch. Ze konden goed met elkaar lachen, en hun karakters lagen niet ver uit elkaar.
"Het wordt een geweldige roadtrip!"

Hoe kan het ook anders, Hayden moet ook van de partij zijn. Er verschijnt een bezorgde blik op Alena's gezicht, terwijl ze haar ogen op Blake richt. Hij lijkt meteen in een woede uitbarsting te vallen, want hij begint meteen pissig tegen de groep de praten.

Echter, Blake lijkt te kalmeren, wanneer Asha verschijnt. Maar ze er lijkt meteen drama te zijn, want een seconde later zit ze in tranen. Alena is helemaal niet bevriend met haar, dus probeert het allemaal maar een beetje te negeren. Ze legt haar hoofd tegen Blake aan, merkend dat ze eigenlijk best vermoeid is. Vannacht heeft ze helemaal niet zoveel geslapen.

Aanmeldtopic RPG, Overslept, one more vote!

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 19:33 

Afbeelding
Hayden Fields

'Ah, always a pleasure to see ya,' zegt hij met een lichte grijns tegen Blake. Enkel het feit dat hij Blake aan het irriteren is, maakt het allemaal des te geweldiger. Maar dan komt Asha aan, die meteen in huilen uitbarst. Hij weet niet meteen goed wat te doen, maar gelukkig lijkt Keegan al de juiste reflex te hebben.

Wijselijk houdt hij zijn mond. Asha is altijd aardig geweest en hij weet dat ze er nu zeker geen nood aan heeft dat iemand nu op de achtergrond enorm vrolijk ging doen. Maar wat zou er aan de hand zijn?

En dan komt het er allemaal uit. Een kleine bezorgde glimlach verschijnt op zijn gezicht. Als het dat maar is. 'We zijn met velen, Asha,' probeert hij haar dan gerust te stellen. 'We kunnen gerust wel wat met je delen.' Hij heeft bij Merlijn geen idee wie Laurent is, maar als hij 30 is, is het maar goed dat hij niet hier is.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 19:39 

Afbeelding

Keegan kijkt Asha met grote ogen aan als ze opstaat en haar handen in de lucht gooit. Hij besluit de dramatische bewegingen te negeren en luistert aandachtig naar wat het meisje dwars zit. Kee slaat zijn handen om Asha heen en krijgt het voor elkaar zelf kalm te blijven. Het is vaker zo dat anderen rustiger worden als jij zelf rustig blijft. Iemand die naar je luistert is vaak meer hulp dan iemand die hysterisch allerlei oplossingen voor je probeert te bedenken.

"Luister, die Laurent? Daar hoef je nu niet aan te denken. We gaan nu op reis, toch? Misschien ga je veel leukere jongens ontmoeten. Daarbij verdien je iemand die jonger is, knapper en waarschijnlijk veel beter bij je past.'' Keegan strijkt troostend over Asha's rug. "Ik heb wel geld dat je kan gebruiken. We zijn allemaal vrienden. We laten je niet alleen! Desnoods gaan we met z'n allen werken, maar we laten niemand zitten. Vooral jou niet, Ash.''

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 19:41 

Afbeelding

Ah. Daar is Ash. En ze is in alle staten. Ze hoort het verhaal aan en besluit dan dat het tijd is voor haar om in te grijpen. Ze kijkt even verontschuldigend naar Cappie en Keegan en sleurt haar bff dan mee aan de arm, de auto in. Snel gooit ze de deur dicht en mompelt ze een spreuk waardoor de auto geluiddicht wordt. Het is namelijk haar taak om Ash zich beter te laten voelen. Geen enkele jongen die daaraan te pas mag komen.

Eerst geeft Dani haar best friend een enorme knuffel. Ze hadden elkaar namelijk nog niet eens begroet! "Hoe we deze trip doorkomen zonder geld? Simpel. We pikken onderweg een rijke vent op en beloven hem de wereld, in ruil voor zijn portemonnee. Dan voeren we hem dronken en laten we hem achter aan de zijkant van de weg. Met als resultaat: Wij hebben zijn portemonnee! En die Laurent... Ew!!! Wat een engerd is dat zeg! Volgens mij is je moeder gewoon zelf verliefd op hem, maar wil ze je vader er niet voor dumpen en probeert jou er dus maar aan te koppelen."

Ze klimt even half over de voorste stoel heen en doet de radio aan. Ze stelt de radio af zodat er muziek uit de speakers komt waarvan ze weet dat Asha het wel kan waarderen. "We gaan deze trip gewoon awesome maken en vergeten dat onze ouders bestaan. Klaar uit!"

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 19:46 

Afbeelding
Serena Jaeger

Serena grijnst als ze hoort wat Blake zegt. ,,Je bent een echte heer, Sterling.'' zegt ze. Serena had genoeg over Blake Sterling gehoord om te weten hoe hij ongeveer in elkaar stak; zeven jaar school zouden Serena op deze trip op scherp stellen, voor zover het alcoholpercentage in haar bloedvaten dat voor mogelijk zou houden. Serena kijkt nog even naar Blake en Alena als Dani fris en energiek de groep komt binnenvallen. Rustig glimlachend aanschouwt Serena de show die zij met Cap opvoert.

,,Hayden!'' Serena grinnikt als haar maat plots tevoorschijn komt. ,,Ik wist niet dat we verstoppertje speelden! Waar zat je? Straks moesten we zonder jou weg!'' Serena kijkt Blake even aan als hij vraagt wie Hayden heeft uitgenodigd, glimlacht en kijkt dan met een please-tell-me-you-did-this-blik naar Cap. ,,Het wordt nog gezellig zo,'' mompelt Serena tegen Hayden. ,,Zal ik de puntentelling doen?''

Dan komt Asha. Serena lacht haar vriendelijk toe als ze haar aan ziet komen, maar op het moment dat ze bij de groep staat, valt haar koffer met een plof op de grond en barst ze in huilen uit. Gelukkig zetten Keegan en Dani al snel troostende middelen in - Dani tot in het extreme. ,,Arme meid,'' mompelt Serena. Konden ze wel vertrekken zo?

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 20:00 

Afbeelding

Asha wordt van alle kanten toebesproken. Ze blijft heerlijk tegen Keegan's borst aanleunen en uitsnikken, terwijl ze naar Hayden luistert. Ze glimlacht door haar tranen heen en knikt naar hem. Dan focust ze haar attention op Keegan, die natuurlijk weer met een heleboel logische antwoorden en opmerkingen komt. Natuurlijk moest ze zich niet druk maken over Laurent en ja, ze kon iedereen gemakkelijk weer terug betalen als ze terug was. "Natuurlijk hebben jullie gelijk en het zal heus goed komen."

Ze droogt gauw haar tranen een beetje af, maar voelt zich nog niet helemaal vrolijk. Gelukkig grijpt Dani in. Die wist zich wel raad met dit wereldbedrijgende probleem! Voordat ze wordt meegesleurd geeft ze Keegan een kus op zijn wang. Bij Hayden voelt ze zich nog net niet comfortabel genoeg om dat te doen, maar ze gunt hem een waterige glimlach.
Eenmaal in het busje luisterd Asha met volle aandacht naar haar vriendin en geniet stiekem ook wel van het nummer op de radio. Het maakt haar meteen vrolijker. Ze moet lachen om Dani's oplossing voor geldnood.

"Zullen we hem eerst mee vragen op roadtrip en hem dan ergens in een ander land achter laten?" denkt ze mee. "En Laurent IS eng, het zou mij niks verbazen als ze stiekem fotos van hem onder het matras heeft verstopt."

Asha bibbert bij het idee.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Laatst bijgewerkt door Sjar op do jan 05, 2012 10:01, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 20:07 

Afbeelding
    Angie Carter

Er verschijnt een grijnsje op Angie's gezicht wanneer haar blik die van Blake kruist. Bij zijn charmante glimlach knipoogt ze dan ook even schalks naar hem. Oh, maar dan is daar Asha, die meteen in huilen uit barst. Binnen de eerste minuut al! "Djeez.." brengt ze dan ook uit.
Verschijdene mensen proberen haar te troosten en tot slot besluit Dani haar maar even mee het busje in te nemen om haar te kalmeren. Angie wordt zelf echter ook een beetje ongeduldig, ze wou op roadtrip gaan, niet verwende meisjes het leven beter proberen te maken!

"Guuys, zullen we onderhand niet eens gaan? Waar blijft Vanity?" Ze loopt naar het busje toe en klopt er even een paar keer tegenaan waarna ze de deur opent en haar tas erin mikt. Asha lijkt weer een beetje tot zichzelf te zijn gekomen.
"Just get over it, het is het einde van de wereld niet." brengt ze er nog eventjes nonchalant uit, Asha was wel het laatste waar ze zich dit moment zorgen over konden maken, ze moesten eerst maar eens vertrekken.

"Guuys?" roept ze nogmaals naar de rest. Hoe lang zouden ze nog op Vanity blijven wachten?

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 20:12 

Afbeelding

"Ja! Ver weg van hier. Het liefst in een ditch ergens. Of in the middle of nowhere, zonder telefoon of enige andere contactmogelijkheid. Dan kan hij namelijk zijn kaart niet blokkeren." Dani kijkt even naar buiten, waar alle anderen nu staan. Vervolgens op haar horloge. "Volgens mij kunnen we de anderen nu beter naar binnen laten, anders komen we nooit weg van dit verdomde eiland!"

Ze klimt naar de voorste stoel. Thuis had ze namelijk al besloten dat zij als eerst voorin zou komen te zitten. Dit om de radio te kunnen beheren en natuurlijk voor dat extra beetje beenruimte die zij natuurlijk nodig heeft. Vervolgens opent ze de deur.

"Jongeeennnsssss," Zegt ze met een zeurderig stemmetje, "we moeten weeeeeheeeeegggg!" Ze is zo hyper dat ze bijna stuitert op de stoel. Met grote ogen kijkt ze Cap aan, die nog buiten staat. Het was zijn busje, dus ze gaat er vanuit dat hij ook de bestuurder zou zijn. Ze is helemaal vergeten dat Vanity ook nog mee zou gaan.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 20:46 

Afbeelding

"Hiya Sterling," reageert Cap, als Blake ineens verschijnt. Blake vindt het vervolgens nodig om te verkondigen dat iedereen Jeremiah mag negeren, en Cap rolt duidelijk met zijn ogen. Misschien moet hij straks even aan Blake vragen om vriendelijk te zijn, for god's sake. Maargoed - steeds meer mensen verschijnen, en Cap groet ze allemaal met een simpele 'hi'. Net als hij om zich heen kijkt om te checken of iedereen er is, verschijnt Dani naast hem. Ze prikt hem enthousiast in zijn zij, en wilt weten waar Asha is. Cap springt half van Dani weg, want het kietelt. "Dani! Ik heb geen idee waar Asha is," zegt hij met een halve lach. Nu ze het erover heeft... waar Ă­s Asha?

En dat is ongeveer wanneer Asha verschijnt en meteen in huilen uitbarst. Cap's eerste instinct is 'ga naar haar toe!', maar iets houdt hem tegen. Dit was per slot van rekening precies hoe Het Incident begon, 3 weken geleden: met een huilende Asha, en een Cap die haar wilde troosten. Gelukkig stapt Keegan naar haar toe, en gebruikt ze hem als schouder om op uit te huilen. De gedachte aan Het Incident zorgt nog altijd voor een verscheurend schuldgevoel bij Cap, en dus duwt hij dat gauw weg. Hij en Asha hebben per slot van rekening een serieus gesprek daarover gehad, en besloten dat het topgeheim was. Correctie: dat het niets betekende én dat het topgeheim was.

Vreemd genoeg bleek het helemaal niet lastig te zijn om te doen alsof alles OK was. Het was makkelijker dan verwacht - dat hele doen-alsof-je-onschuldig bent. Blake verdenkt hem in ieder geval nergens van, en Cap krijgt het voor elkaar om zijn beste vriend in de ogen te kijken zonder door de grond te zakken.

Jep, hij is een vreselijk persoon. Vreselijk, vreselijk.

Asha vertelt de groep dus over ene Laurent, en alles gaat een beetje langs hem heen. Wat hij wel opvangt, is dat Dani nogal zeurderig laat weten dat ze moeten vertrekken. Sh*t, dat is waar. Cap neemt een aarzelende stap richting Asha. "Het komt goed, okay? We gaan nu weg - het heeft geen zin om nog langer hierover in te zitten. Okay?" Hij schraapt zijn keel, en loopt naar de bus. Hij neemt de eerste rijd-shift, en zit dus achter het stuur. Dani heeft kennelijk besloten om shotgun te rijden, maar aangezien de bus magisch vergroot is, lijkt de passagiersstoel wel een bankje.

"STERLING!" brult Cap uit zijn open raampje. "Kom je ook voorin zitten? En de rest: stap in! Als Vanity komt, moeten we meteen weg!"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 20:57 

Afbeelding

Dani geniet van al haar zitruimte, tot het moment dat Cap besluit dat er genoeg ruimte voorin is voor Blake's ego. Ze kan dat jong echt niet uitstaan. Ten eerste heeft hij haar beste vriendin bedrogen en ten tweede... Een kleine correctie. De hele aarde heeft nog geen genoeg ruimte voor Blake's ego. Laat staan het busje.

"Lieve Cap, ik zit hier prima in mijn eentje. Mijn handtas neemt ook veel ruimte in. Ik betwijfel of Blake er nog bij zou passen. Daarnaast, met 2 mensen op 1 stoel zitten is levensgevaarlijk. En ik zat hier eerst, dus mijn stem telt." Ze geeft een klein knikje om haar punt nog duidelijker te maken. Er is geen enkele manier waarop zij haar bankje met die groothoofdige kontbaviaan wil delen. Ze gaat demonstratief extra breed zitten en kijkt Blake lief aan vanuit haar raampje.

De dag dat het uit ging tussen Blake en Ash heeft zij alle scherven op moeten ruimen. Blake had niks gedaan om zich te verontschuldigen. Dani was zelfs nog naar hem toe gegaan om te praten, maar dat alles had niks uitgehaald. Die gozer was na al dat gedoe nog steeds overtuigd van zijn eigen gelijk en hij had Ash in een diep dal achter gelaten. Een dal waar ze nog steeds niet helemaal uit was. Dani zou Blake daarvoor nooit kunnen vergeven. Echt niet.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 21:16 

Afbeelding

Vanity steekt een, met stiletto's voorziene, voet uit de auto van haar moeders vriend George. Op haar dode gemak stapt ze uit, slaat ze haar lange blonde haar naar achter en bekijkt keurend het huis van Cap? Het deed haar een beetje denken aan het tuinhuis van haar vader. Maar daar kon ze Cap maar beter niet mee confronteren. Terwijl ze George puffend al haar koffers laat uit de auto laat laden, komt ze wuivend naar de rest van de groep.

"Hey!", jubelt ze zangerig terwijl ze naar haar vrienden toe stapt. Vanity was er helemaal klaar voor en ze was blij om haar schoolgenoten terug te zien. Dankzij hun had ze immers al die jaren op die muffe school overleefd. "Oh my goz, ik ben zo blij om jullie te zien en om met jullie naar Ibiza te gaan! We gingen toch naar Ibiza, toch?" Vanity vergat even dat hun eerste stopplaats het pittoreske Amsterdam is: stad der klampen en tulpen.

"En, Cap, wat een snoezig busje, hélemaal vintage! Maar toch uitgerust met airconditioning, mag ik hopen? Gucci heeft namelijk nogal snel last van warme, kleine plaatsen, volgens mij is het claus.. clas... Claustra. Je weet wel!"

Vanity's chihuahua Gucci zit veilig in haar handtas opgeborgen en bekijkt het hele schouwspel met argusogen. Eigenlijk was het dier helemaal niet gelukkig met deze hele situatie en wou het dat het terug veilig in zijn fluwelen hondenmandje zat te relaxen. Ondertussen bekijkt Vanity de rest van haar reisgenoten waar ze de komende tijd nog veel mee te verduren zal hebben. Gryffindors, een verdwaald schaap (Jeremiah) en... Blake. Vanity loopt met elegante pasjes naar Blake toe en kust hem op de wang.

"Hey Blake~", zegt ze met een zwoele stem dat ze ooit uit een of andere slechte vrouwensoap heeft overgenomen. "Hoe was je vakantie?"

Laatst bijgewerkt door Lacrimosa op wo jan 04, 2012 22:18, in totaal 3 keer bewerkt.

Profiel  

2e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 21:32 

Afbeelding

En dan lijkt alles heel erg snel te gaan voor Alena. Het lijkt alsof Dani 'Shotgun' heeft geroepen, want ze heeft al plaats genomen voorin het busje. Cap gaat al achter het stuur zitten, ondanks dat Vanity nog niet is gearriveerd, en roept Blake al om ook voorin om de magisch vergrote stoel naast hem te gaan zitten samen met Dani, die gelukkig niet van de partij is. Helaas komt net op dat moment Vanity aanzetten, die vervolgens meteen een kus op Blake's wang moet plaatsen.

Alena rolt met haar ogen. Waarom moest Blake ook alweer zo aantrekkelijk zijn? Zo kunnen ze nooit even een moment samen om bij te kletsen. Er verschijnt een korte glimlach op haar gezicht, die voor Vanity bedoeld is. Dan trekt ze zonder een woord tegen haar te zeggen Blake mee het busje in.

”Wat een drama op deze vroege morgen!” begint ze zachtjes tegen Blake te praten. Alena slaakt een zucht. ”Asha moet overal weer een groot probleem van maken.”
Hun jaren van studeren aan Hogwarts mogen dan wel over zijn. Allemaal waren ze nog jong genoeg om overal een groot drama van te maken.

Aanmeldtopic RPG, Overslept, one more vote!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: