Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 22:26 

OMG D: Heb ik dit echt gemist? D: DAMN!
Haha, Genner had op mijn FB al 'THEY KISSED' gepost en toen zag/dacht ik dat het alleen om Santana en Britanny ging. Ik vond die kus in ieder geval heel hip en schattig en ik was eigenlijk echt blij dat dat gebeurd was. MAAR OMG. LITTLE DID I KNOW dat Klaine ook nog eens live gekust heeft! Woaaaaah! Ik had het wel ergens een beetje nog voelen aankomen en vooral gehoopt - maar jeah dat het ook effectief gebeurd is! En yay dat het Darren zijn 'initiatief' was, dat vind ik hip. Haha, het zag er echt geweldig uit xD.

En ik heb Darren gezien in London op de red carpet! Ik heb 'm in ieder geval voorbij zien lopen. Ik riep hem ook nog na, maar dat bleek niet zo effectief. Ik wou 'm eigenlijk vooral zeggen dat hij de groeten moest doen aan Chris Colfer en dat dan filmen ofzo. En misschien een handtekeningetje bovenop. Maar ah :'). Hij zag er wel heel awesome uit. En ik heb 'm zijn fameuze benen-wijd sprong zien doen, haha.

Ik mis Chris, phuh! Ik ben zo benieuwd naar zijn Struck By Lightning.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 10:28 

Hmmm..

Kan iemand mij eens KORT updaten over heel die Glee-heisa? :') Want ik lees verschillende artikels, zogezegde interviews met Ryan Murphy, maar ik raak er niet echt wijs meer aan uit. Of nuja, ik snap dat er nu dus toch GEEN spin-off zal komen en dat sowieso Chris, Lea en Cory niet in S4 te zien zullen zijn? Toch? En waarom krijgt Chris plots zoveel RM-hate? Door tweets lees ik? Maar welke tweets? AARGH. Ik snap het echt maar half XD. Iemand die een beetje beter weet hoe het zit?

En oja, mijn mening: ik ben blij dat ze afstuderen aan het einde van S3. Ze eeuwig laten doorgaan vind ik ook geen optie. Maar ergens zou ik het nog steeds cooler vinden als ze gewoon zouden stoppen na S3, in het geheel dan. Want ik ben niet zo pro-nieuwe cast. Also, een spin-off zou ik wel awesome vinden. (Maar ergens zijn de meeste nu ook wel een beetje gelanceerd en wil ik zo ook wel niet-Glee-related-dingen zien doen. Zoals Chris nu vollop doet. En Lea. En Darren.)

En ik heb ontdekt dat ik footage heb van de London Premiere waarin Darren doorheen mijn scherm loopt. Ik wist niet dat ik dat nog had gefilmd. (Want in datzelfde filmpje kwamen Rowling en Emma, dus hij werd een beetje overschaduwt op dat moment).

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 10:47 

Van wat ik er van heb meegekregen zit het zo.

RM had gezegd dat Lea, Cory en Chris aan het eind van seizoen 3 eindexamen zouden doen en dus weg zouden gaan. Toen had Chris getweet dat hij nergens van wist, waarna RM zei dat ze hier juist uitgebreid met de drie castleden hadden overlegd. Op Comic-Con legde Brad Falchuck uit dat, hoewel de drie eindexamen zullen doen, ze niet weg zouden gaan en dat er dus niemand ontslagen was.

Ondertussen waren er geruchten ontstaan (een tijdje geleden al though) dat er een spin-off zou zijn met de drie castleden in kwestie (en Darren Criss, possibly), genaamd A New Direction.

Uiteindelijk heeft RM uitgelegd dat Brad en hij naast Glee nu ook met een andere show bezig zijn en dat het dus te druk is om er ook nog een spin-off bij te nemen, dus die plannen zijn van tafel geveegd. Voor nu, tenminste. RM heeft gezegd dat ze nog niet precies weten wat ze gaan doen, en dat ze in April verder gaan praten.

Het is allemaal een beetje onduidelijk, en ik moet zeggen dat de Glee-crew altijd nogal dubbelzinnig zijn over dit soort dingen en elkaar nogal tegenspreken. Ik heb het idee dat ze beter wat langer kunnen wachten telkens voordat ze iets naar buiten brengen want volgens mij veranderen hun plannen gewoon telkens. Anyway - naar mijn idee is er niemand ontslagen. Ik denk wel dat Kurt, Rachel en Finn eindexamen zullen doen aan het eind van seizoen 3 maar dat dat voor hen niet het einde van Glee betekent. Maar goed, we zullen dus nog even moeten wachten op uitsluitsel van RM.

Oh en vanwege de miscommunicatie (want ik ga er vanuit dat het dat is) tussen Chris en RM en de general onduidelijkheid die van RM komt is iedereen nu een beetje pissed op hem.

Sorry, niet echt kort XD Lol. Ik zou btw een spin-off ook helemaal tof vinden! Zeker omdat het gewoon niet realistisch is om ze in Glee te houden nadat ze eindexamen hebben gedaan, lijkt me.

Btw - Perez Hilton heeft in een uitgebreidere post ook uitgelegd hoe het zit en hij heeft er ook RM-quotes bij zitten, mocht je dat willen lezen.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 15:03 

Er is alleszins iets serieus aan de hand met de PR van de betrokkenen ^^ Het zomergedoe is bijna meer entertainend dan sommige episodes van de serie zelf.

De rest gaat over seizoen 2, dus zet ik het even onder spoiler tags.

Spoiler:
Al kijkend naar seizoen 2 was ik een echte Brittana-shipper, maar nu ben ik niet zo zeker meer. Ik bedoel, als ze samen eindigen, dan is dat fijn als ze gelukkig zijn enzo. Alleen vind ik niet dat het echt overkomt alsof Brittany verliefd is op Santana (of Artie, for that matter). Het lijkt me meer gewoon dat ze eerlijk van Santana en Artie houdt, en dat ze eerlijk meer van Santana houdt dan van Artie, maar niet dat ze verliefd is op hen. Als ze hen beiden als vrienden heeft, dan is dat voor haar genoeg. Ze komt niet over op mij alsof ze echt heel graag een relatie wilt met Santana. Ik wil ook niet dat Santana gaat smachten naar Brittany, maar dat ze eindelijk eens haar ogen opent en ziet dat er mensen zijn die haar wel op die manier willen. Ik wil echt niet dat Brittana Finchel 2.0 wordt, waar Santana wanhopig smachtend toekijkt hoe Brittany haar hart blijft breken.

Ik ship Santana/happiness. En Brittany... mjah, ze is zo slecht geschreven dat het personage me niet veel meer doet. Daarbij is Heather ook niet de sterkste actrice en soms stoort dat echt wel in serieuze scènes. Als die happiness er met Quinn komt, dan yay, maar ik ben dom noch delusional dus ik weet wel dat dat niet gaat gebeuren.

Ik weet niet hoe ik het vind dat Idina terugkomt. Ik vind haar geweldig en Shelby is ook een interessant personage, maar het betekent natuurlijk dat Beth terugkomt. Na haar heel seizoen 2 genegeerd te hebben vind ik dit wat jammer. Ik hoop echt dat Quick niet weer samenkomt, want zij horen echt niet bij elkaar. Hij heeft misbruik gemaakt van haar toen ze dronken was, basically bijna verkracht. Ze verdient beter.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 22:41 

Er is morgen (6 augustus) een live chat sessie met Darren Criss, Ashley Fink en Mark Salling over Glee: The 3D Concert Movie. Deze live chat is te volgen via deze website (: Als ik de time zone converter mag geloven begint het voor ons Nederlanders en Belgen om 19:40 uur, maar hou me daar niet aan want het is me wel eens vaker gelukt om dit soort dingen verkeerd te doen :') Anyway - ik ga het wel even in de gaten houden. Darren, Ashley en Mark zijn in ieder geval een leuke combinatie.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 22:59 

Pottergirl schreef:
Er is morgen (6 augustus) een live chat sessie met Darren Criss, Ashley Fink en Mark Salling over Glee: The 3D Concert Movie. Deze live chat is te volgen via deze website (: Als ik de time zone converter mag geloven begint het voor ons Nederlanders en Belgen om 19:40 uur, maar hou me daar niet aan want het is me wel eens vaker gelukt om dit soort dingen verkeerd te doen :') Anyway - ik ga het wel even in de gaten houden. Darren, Ashley en Mark zijn in ieder geval een leuke combinatie.

Het is inderdaad om 19.40 uur. Cambio heeft wel de neiging om vaak technische problemen te hebben dus hopelijk voor jullie gaat de chat wel gewoon goed door. Vragen stellen is trouwens wel irritant om te doen aangezien die feed ernaast niet altijd doet en er meestal heel veel vragen binnen komen.

Sorry trouwens dat ik het hier niet gemeld had. Ik had er niet aangedacht. [a] Ik ben namelijk nogal bekend met deze website aangezien hij gestart is door de mensen achter Jonas Brothers, Demi Lovato e.d.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 18:29 

De livestream is al afgelopen! Ă– Ik heb 'm gelukkig mee kunnen krijgen omdat ik het venster al open had staan, maar het begon om 19:00 en het heeft niet veel langer dan een kwartiertje geduurd.

Het was wel een heel leuk interviewtje (: Ze kozen leuke vragen uit. Er werd eigenlijk niks nieuws verteld, maar het was gewoon leuk om ze te horen praten over hun Glee-ervaringen, en ze hadden zelf ook lol. Zelf vond ik dit de leukste dingetjes:

- Na de vraag 'who's the best kisser' begon Mark over Darren's actie tijdens de laatste live show, toen hij Chris zoende, en daarna zei Darren zoiets als 'I was consumed by my love for Chris Colfer' en Mark zei nog dat Chris 'Chris squared' zou heten als hij met Darren zou trouwen XD
- Darren zei 'I ship it' toen het over Puck/Lauren ging en toen noemde Ashley nog even snel Tumblr.
- Volgens Darren gaat de rumoured spin-off over Blaine en Beiste in New York :')
- Op de vraag welk karakter ze graag zouden willen spelen antwoordde Ashley met een resolute KURT, Mark wilde graag een Dalton Academy Warbler zijn en Darren zou dan het liefst Holly Holiday spelen vanwege haar snarky comments.
- Over wie het grappigst is: volgens alledrie is Chord het grappigst omdat hij heel veel mensen kan imiteren.

Dat het zo kort is betekent wel dat het waarschijnlijk vrij snel in z'n geheel op internet staat, voor de mensen die het niet hebben kunnen zien (:

Overigens, om 20:00 vanavond begint de red carpet livestream voor Glee: The 3D Concert Movie (: Die kun je hier bekijken.

Edit: De livestream voor de red carpet begint volgens mij later, in de chat van Ustream zeggen ze allemaal dat het voor ons zo rond de 2 Ă  3 uur 's nachts wordt XD Dus voor de mensen die zin hebben om op te blijven... :')

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 10:25 

Mijn Tumblr-dash ontploft van alle Glee 3D-premiere shizzle D: Ah! Ik wist niet eens dat het nu/gisteren al was, haha. Also:

MOGELIJKE SPOILERS VOOR DE FILM (alsof iemand dat mind, maar shht)
Spoiler:
Er zijn geruchten dat Single Ladies en de Klaine skit niet eens in de film zitten? Like? WTF? @@ Dat slaat toch nergens op he als dat zo is? Want dat is basically de enige reden dat ik zou gaan ookalnoemikmijzelfdelaatstetijdnietechteenKlainermeer maar ik wil Chris Colfer met zijn heupen zien bewegen in F-ING 3D JAAAA. En ik besef dat ik daarvoor ff naar Nederland moet, probably. België suckt in het kiezen van fandoms. (nee, for real)

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 11:03 

Ja, dat las ik ook net.

Spoiler:
Ik las dat Single Ladies er helemaal uit was en dat er maar een klein stuk van de Klaine skit te zien is. Ik vind het echt superjammer, dat waren juist de stukken waar ik het meest naar uitkeek ): Ik snap ook niet dat ze zoiets eruit knippen - volgens mij is iedereen daar juist telkens heel erg enthousiast over geweest. Ik ben ook wel benieuwd wat er dan wel inzit dat zoveel leuker is.

Ik hoop erop dat ze een uncut versie op DVD uitbrengen ofzo, waarop dat wel allemaal te zien is.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 12:01 

Movie spoiler:
Spoiler:
Single ladies must be too sexy for 3D. Anders is er geen reden om het eruit te halen! Ik keek daar zo naar uit omdat het tweede podium zo ver weg was! D: *Dead serious about the sexy comment*

Verder zijn er echt too adorable foto's van de premiere! Darren met de mini Warbler! en Chris hugging Darren's oudersxD En Darren&Chris andtherewasnogapthistime

En nee ik kijk absoluut niet alleen naar die twee, hahaxD Nah not really.

Ik vond het leuk dat Chord er was, met zijn kapsel. Ik vind het hem best goed staan :') And the Glee project cast was er ook!

oh and @Janneke: Dat was too cute! Mark being "Chris squared" en Darren "It could happen, never say never" en Mark was TE grappig met z'n "It should". Mark is geniaal soms :') NetalsDarren

Edit: And this is the bes picture in the universe:
Spoiler:
Afbeelding

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 13:02 

Filmspoiler:
Spoiler:
Ja, ik las het net op Tumblr (Hier). D: Ik vind het zo lame dat ze dat eruit hebben gehaald, omdat ze de skit wel in trailers lieten zien. FAIL. ik verheugde me er zo op. ):

Trouwens, Friday en Empire State of Mind zit er blijkbaar ook niet in vanwege copyright-dingen. Vraag me af hoeveel er nog overblijft. >_>

En nu ga ik premiere-pics kijken op Tumblr. :3

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 17:59 

Filmspoiler:

Spoiler:
OKAY. So I'm not going to see the movie after all xD. Srsly, ik vind het nergens op slaan dat die delen eruit zijn, phuh. Nee, serieus, ik bedoel, HUUUH? Met welke reden dan? Ook copyright shizzle? Geef ons dan at least de volledige Klaine Skit. Maar neeeen D:

Also: Chris' outfit op de red carpet <33.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 18:49 

Ik las net wat dingen over de film die ervoor zorgen dat ik ook ernstig ga twijfelen of ik er wel naartoe ga :')

Spoilers voor de film, obviously.

Spoiler:
- They cut out Single Ladies
- They didn’t show the Klaine skit except for “Brittany, are you flirting with mah man?!?”
- The movie is mainly about how Glee changed lives
- More specifically three people and which characters they look up to.
- Most of the stuff in the promos wasn’t shown in the movie.
- Overall, I give it a B.
- It’s only about an hour long.

PS. STAY AFTER THE CREDITS. THERE IS AN ADDITIONAL SONG.

Bron.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 9:10 

Dubbelpost, I know, maar Glee heeft gisteravond/vannacht drie awards binnengesleept tijdens de Teen Choice Awards (:

CHOICE TV COMEDY SHOW - "Glee"
CHOICE TV COMEDY ACTOR - Cory Monteith
CHOICE TV COMEDY BREAKOUT STAR - Darren Criss

De complete lijst met winnaars kun je overigens hier bekijken.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 19:20 

Ik had nog getwijfeld of ik wel naar het concert zou gaan aangezien er toch een film zou komen, maar man, ben ik blij dat ik geweest ben! Na het lezen van al die spoilers weet ik zelf niets of ik het ding wil downloaden.

Spoiler:
ESOM was één van m'n favoriete nummers, dus dat vind ik jammer. Dog Days Are Over is er ook uit, nog zo'n favoriet van mij. Geen Sue, wtf? Ik snap het echt niet. Ze moesten gewoon de gefilmde beelden gebruiken en er wat BTS gedoe tussen gooien waar we de cast hun goofy zelf zagen zijn en het was perfect geweest. Een concert movie die dan uiteindelijk meer een documentaire is?

Over the red carpet premiere: ik heb foto's gezien van Chris en ik moet toegeven dat hij er echt goed uitzag. Naya en Dianna waren UNF. Heather was... wtf? Ze heeft altijd wel een rare stijl, maar de laatste tijd slaat ze de bal compleet mis. Ik zag op tumblr overigens vergelijken van haar vriendje met Sid van Ice Age en okay, misschien is het een beetje harsh maar... accurate.

Ik ben echt benieuwd naar season 3. Het is blijkbaar maar goed dat ik Brittana zo hard niet meer ship, ik hoop nu vooral op Santana/happiness. In de woorden van Naya: "I want her to stop being so damn sad all the time."

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: