Al kijkend naar seizoen 2 was ik een echte Brittana-shipper, maar nu ben ik niet zo zeker meer. Ik bedoel, als ze samen eindigen, dan is dat fijn als ze gelukkig zijn enzo. Alleen vind ik niet dat het echt overkomt alsof Brittany verliefd is op Santana (of Artie, for that matter). Het lijkt me meer gewoon dat ze eerlijk van Santana en Artie houdt, en dat ze eerlijk meer van Santana houdt dan van Artie, maar niet dat ze verliefd is op hen. Als ze hen beiden als vrienden heeft, dan is dat voor haar genoeg. Ze komt niet over op mij alsof ze echt heel graag een relatie wilt met Santana. Ik wil ook niet dat Santana gaat smachten naar Brittany, maar dat ze eindelijk eens haar ogen opent en ziet dat er mensen zijn die haar wel op die manier willen. Ik wil echt niet dat Brittana Finchel 2.0 wordt, waar Santana wanhopig smachtend toekijkt hoe Brittany haar hart blijft breken.
Ik ship Santana/happiness. En Brittany... mjah, ze is zo slecht geschreven dat het personage me niet veel meer doet. Daarbij is Heather ook niet de sterkste actrice en soms stoort dat echt wel in serieuze scènes. Als die happiness er met Quinn komt, dan yay, maar ik ben dom noch delusional dus ik weet wel dat dat niet gaat gebeuren.
Ik weet niet hoe ik het vind dat Idina terugkomt. Ik vind haar geweldig en Shelby is ook een interessant personage, maar het betekent natuurlijk dat Beth terugkomt. Na haar heel seizoen 2 genegeerd te hebben vind ik dit wat jammer. Ik hoop echt dat Quick niet weer samenkomt, want zij horen echt niet bij elkaar. Hij heeft misbruik gemaakt van haar toen ze dronken was, basically bijna verkracht. Ze verdient beter.