Geplaatst: do jul 07, 2011 23:37
 Eric Leroy
Eric kijkt schaapachtig naar de teddybeer als Lea erop reageert. "Hah. Ja, ik kon hem niet zomaar thuis laten liggen hé?" komt het uit zijn mond. "Hij mag er misschien wat vuil uitzien..." Hij houdt het beertje omhoog. "Maar als je 'm leert kennen, kom je erachter dat hij een prachtige persoonlijkheid heeft." Hij grinnikt kort om zijn (droog) grapje. Het meisje zegt dat ze inderdaad van Beauxbatons zijn - wat maar goed ook is! Het zou wat zijn als hij ineens was verschenen tegenover en stel Muggles. Ze vraagt naar zijn naam, en Eric kan zichzelf bijna op zijn hoofd slaan met het beertje dat hij vast heeft.
"Oh, ja," hij stapt dichter naar haar toe, en glimlacht zodanig dat al zijn tanden zichtbaar zijn. "Hai, ik ben Eric. Leroy. Eric Leroy dus. En wie mag jij wezen?"
Dan komt een donkerharige jongen ineens vragen om een ontbijtje, en het oh-zo-vriendelijke meisje reageert hier nogal scherp op. Als reactie hierop trekt Eric een vragende wenkbrauw op. OF het meisje is helemaal niet zo vriendelijk, OF de jongen verdient geen vriendelijkheid. Hij ziet nog net vanuit zijn ooghoek hoe een tweetal samen uit de jungle gestapt komt. Hij zwaait een beetje droog naar ze, alsof hij zelf al jaren tot deze groep behoort. 
Shawn pakt Enora's hand vast, en komt langzaamaan overeind te staan. Als ze beiden hun spulletjes hebben opgeruimd, weet Shawn zijn dingen onder zijn linkerarm te proppen. En met zijn vrije rechterhand houdt hij Enora's hand vast - hoewel, hij heeft eigenlijk alleen twee vingers aan die van haar gehaakt. "Ja, je zegt het wel op een humoristische manier, maar er is een mooie kans dat ik hier neerval van de honger. Ik heb eten nodig," zegt hij bloedserieus. "Het kost veel energie om mij te zijn. En die energie haal ik uit voedsel."
Ze bereiken de groep al gauw, en Noor begroet ze heel vrolijk. Shawn's blik schiet echter meteen naar Matt toe. Hij kijkt Enora haast verontschuldigend aan, voordat hij zijn vingers verwijdert van die van haar. Het zal niemand goed doen als Matt nog een woedeaanval krijgt, toch? "Ik ga even dit allemaal," hij knikt naar alle spullen onder zijn arm, "in m'n tent gooien. Totzo!" Shawn kijkt nog één keer rond (zonder echt oogcontact met iemand te maken) - hij ziet dat een jongen die Shawn nog nooit heeft gezien naar hem (en Enora waarschijnlijk) zwaait. Maar hij reageert er niet op want wtf, wie is dat?
Shawn legt de korte afstand naar de Shawn/Naomi tent af. Hij ritst de tent nogal onhandig open met zijn vrije hand, en stapt vervolgens naar binnen. Naomi ligt nog heerlijk te pitten, dus hij probeert zo stil mogelijk te zijn. Maar dat lukt niet echt - hij dumpt (i.e: gooit) zijn stuff op zijn bed, en begint dan te rommelen in zijn tas. Er vliegen allerlei dingen uit - een tennisraket, een aantal haarproducten, kleren in alle kleuren van de regenboog, allerlei petjes en hoedjes en dan- "Hebbes," sist hij.
In een snelle beweging doet hij zijn trui uit, en trekt dan een mouwloos sportshirt aan met het Beauxbatons-schild afgebeeld aan de achterkant. Zijn broek verwisselt hij voor een donkerkleurige korte broek. Er mist iets. Ja. Hij weet het al. Met de nodige geluiden klimt hij de tent weer uit in zijn slippers. Zijn ogen gaan linea recta naar Cam toe, die zit te roezemoezen met Adam-Durmstrang-chick. Cam heeft een zonnebril, en Shawn vindt haar zonnebril heel leuk en wilt hem heel graag lenen. Het is een unisex bril, vindt hij. Dus het is niet erg.
Shawn zwaait geanimeerd naar Enora, voordat hij doodleuk op Cam en Adam af stapt. Ze zien er allebei niet echt bijzonder vrolijk uit, maar hey, zijn aanwezigheid zal dat vast wel verbeteren. "Cam? Camcamcam?" Hij tovert zijn meest charmante glimlach tevoorschijn. Shawn zakt neer op zijn hurken, en blijft haar zo aankijken. "Mag ik prettyplease alsjeblieft je zonnebril lenen? Cam? Alsjeblieft? De zon brandt mijn ogen eraf. En jij hebt toch geen bril nodig, want je bent al zo prachtig!" Hij wilt er nog iets aan toevoegen van 'en ik beloof dat ik altijd...', maar ja, wat valt er te doen? Hij is toch sowieso al heel lief en aardig en behulpzaam en dergelijke?