Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 41  Volgende

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 19:38 

Afbeelding
Amanda "Adam'' Moreau

Met begrip knikt Adam terwijl Cam praat. "Heeft eigenlijk iets nog zin..''? Impulsief trekt ze haar mond open om tegen de woorden in te gaan, maar zodra ze zich tot haar gesprekspartner richt, merkt ze de afwezigheid. Hm. Een beetje ongemakkelijk neemt ze nog een trekje. Cam lijkt haar weer op te merken en gooit er onverwachts een heel verhaal uit. Adam staart voor zich uit.

"Als je echt van diegene houdt, dan heeft hij, of zij, recht dat te weten. Bovendien loopt je misschien alles mis waar je ooit van gedroomd hebt.'' Stilte. "En als de vriendschap echt is, dan zou het zelfs een onbeantwoorde liefde moeten overleven.''

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 2:59 

Afbeelding

Shawn's lippen vormen zich in een lach als Enora hem haar lustobject noemt, en vervolgens kust. Daarmee haalt ze hem ook meteen uit zijn gedachten over Matt enzo. "You know, we zouden terug moeten naar de groep." Hij drukt een kus op haar mond, en trekt zijn hoofd langzaam van haar vandaan. "En ik zou moeten praten met Matt. En dan zouden we met z'n allen moeten beslissen wat we met deze prachtige..." Shawn gebaart omhoog naar de felblauwe lucht en het zonnetje dat inmiddels al flink aan het opkomen is. "... dag gaan doen. Onze groep kennende zal dat veel geruzie opleveren. Want de één zal willen jagen, terwijl de ander toch liever steentjes gaat zoeken. En dán zal de avond aanbreken, en zal er weer een grandioze hoeveelheid alcohol aan komen waaien. En iedereen zal elkaar bespringen. En dan begint een nieuwe dag. Dus dat willen we niet missen. En daarom moeten we terug, hmm? Of..."

Met zijn vingertoppen kruipt Shawn van Enora's nek naar haar bovenarm, waarna hij haar voorzichtig naar zich toe trekt. Rustig komt hij met zijn rug te liggen op de deken - en Noor heeft hij half tegen zich aan getrokken. "... of we kunnen hier blijven." Zijn rechterarm rust onder haar nek, en hij voelt haar haar tegen zijn gezicht prikkelen. Het voelt goed. "Ik zou zo weer in slaap kunnen vallen," mompelt hij. Wat geheel waar is - als hij zijn ogen sluit, voelt hij alleen het zonlicht zijn gezicht opwarmen. En Enora tegen zich aan.

Zijn gedachten springen plotseling naar iets geheel anders. "Hey, trouwens," zegt hij spontaan. "De nieuwe mensen, eh? Wat vind jij van ze?" In een gemakkelijke beweging draait Shawn zich zodanig dat hij Enora aan kan kijken. "De jongen en de twee meisjes. Is het niet een beetje raar dat er ineens zoveel nieuwelingen zijn? Ofja... Het is ook wel het begin van het schooljaar. Maar dat meisje, Adam of zo? Zij is van Durmstrang." Hij zegt het laatste met een nogal definitieve ondertoon - alsof dat al genoeg zegt. "Maar... Ze is wel weggegaan, en naar ons toegekomen..." mijmert hij verder. "Dus misschien is ze wel te vertrouwen. Ik weet niet zo goed wat Maxime dacht - ons zo op een survival gooien, en vervolgens nieuwe mensen in de groep smokkelen? Het was vast Dr. Freud's idee."

Hij stopt met praten -voor heel even voelt Shawn zich helemaal normaal. Zo met Enora praten over de nieuwe klasgenoten, en van het zonnetje genieten. Met een liefelijke uitdrukking en een lichte glimlach kijkt hij naar haar. Misschien is dat wel het beste van Enora. Dat ze alle andere dingen even kan doen vervagen. Ze heeft een haast kleurrijke aanwezigheid, en ondanks alle drama en dergelijke, kan ze er alsnog voor zorgen dat hij daar even niet aan denkt. Nogal plotseling slaat hij ook zijn andere arm om haar heen, en trekt haar flink naar zich toe. Hij drukt zijn lippen op haar wang, en komt vervolgens weer los van haar. "Weet je, je bent best oké," deelt hij haar vervolgens opgewekt mee.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 12:37 

Afbeelding

Tijd voor ontbijt! Matt staat op van het bed en loopt naar buiten toe. Al zijn klasgenoten zitten al buiten, op Shawn en Enora na. Zich schuldig voelen dat ze allemaal zo vroeg wakker zijn dankzij hem? Nee, dat doet Matt totaal niet. "Goedemorgen allemaal," zegt hij vrolijk, terwijl hij plaatsneemt in de kring. Rond de kring hangt de misselijk makende lucht van sigaretten.

Hij rekt zich even uit en kijkt de mensen die er zitten een voor een aan. Er zijn wat nieuwe bij, maar Matt doet geen moeite om zich voor te stellen. Ze komen maar naar hem toe. Door de nieuwen te bestuderen, komt hij er ook achter waar die stank vandaan komt. Hij kijkt het meisje met opgetrokken wenkbrauw aan, maar laat haar verder voor wat ze is.

"Dus... Waar is het ontbijt? Ik dacht dat het een ongeschreven regel was dat de eerste persoon die hier ging zitten het ontbijt moest verzorgen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 20:59 

Afbeelding

Enora knikt bij al hetgeen wat hij zegt, dat zouden ze inderdaad allemaal moeten doen. Zouden. Ze haalt echter haar schouders op wanneer hij uiteindelijk zegt dat ze terug zouden moeten gaan. Ze wil net een pruillipje opzetten wanneer hij haar mee naar beneden trekt, zodat ze nu op de deken komen te liggen.
"Hmm.." zegt ze dan ook genietend. "Dat klinkt als een beter plan.." Ze kijkt hem liefjes aan. "Op z'n minst nog eventjes dan. Even van de chaos vandaan, even met jou.."

Ze glimlacht wanneer Shawn dan begint over de nieuwelingen. Ze blijft zelf lekker op haar rug liggen, ze draait haar hoofd dan ook zijn richting op zodat ze hem goed kan aankijken. "Hmm.. Dunno. Nogal vreemd dat ze zo middenin de jungle erbij zijn gekomen, ja. We zouden ze als wildvreemden kunnen zien, je weet maar nooit." Hm, ja daar zat eigenlijk wel wat in. "Maar ze zien er wel oke uit, we zullen er wel gauw genoeg achterkomen met zo'n expressieve groep die we hebben. Oh, dat andere meisje he - wat was haar naam ook alweer? - ik vind haar wel wat weg hebben van Dorian, niet?"

Het voelt goed om eindelijk eens gewoon te kunnen zitten en praten over dagelijkse stuff. Ze kijkt Shawn dan ook met een glimlachje aan. Het was weer als vanouds met hem, ze had altijd goed met hem op kunnen schieten, ze konden het zo goed vinden en heerlijk met elkaar praten over vanalles. En nu, met dat tikkeltje meer, is het ideaal.
Ze laat zich ietwat overdondert door hem tegen zich aan trekken. Er verschijnt al meteen een lach op haar gezicht, hij was zo lief. Ze moet dan ook lachen om zijn opmerking. "Best oke?" ze prikt hem even plagend in zijn zij. "Is dat alles? 'Best oke'?" Ze kijkt hem met een flauw grijnsje aan, waarna ze hem een kort kusje geeft. "Jij bent ook wel oke." knipoogt ze.

Enora kijkt Shawn nog even heerlijk genietend aan, waarna haar gedachten afdwalen van het gebeuren van net. "Wat denk je dat dat was met Chris en Alex? Wat zou er gebeurt kunnen zijn?" Ze kijkt hem even met een fronsje aan en bijt dan even op haar lip. Chris' toestand zag er nou niet bepaald 'oke' uit. Zou het echt iets met Naomi te maken hebben?

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 22:24 

Afbeelding

Shawn grinnikt als Enora zegt dat ze vindt dat Einstein iets weg heeft van Dorian. Ja, zoveel heeft hij niet echt op haar gelet. Maar het zou grappig zijn als Dorian een vriendinnetje kreeg, niet? "Misschien moet iemand die twee aan elkaar koppelen," suggereert hij, met een serene glimlach. "Een episch liefdesverhaal: Einstein en Dorian." Ha-ha-hahaha =']

"Pff, ik weet dat ik best oké ben," reageert hij dan op haar terug-compliment over zijn oké-zijn. "Sterker nog, ik durf te wedden dat ik het okéest ben, van de hele groep. Er is niemand oké-er dan ik. Ik ben de kampioen van oké-zijn. Oké, nu stop ik." Hij werpt Enora een goofy grijns toe, en draait zich dan om zodat zijn gezicht naar de lucht gericht is. Hij voelt zijn huid warm worden, en ondertussen vraagt hij zich af waarom hij een trui aan gedaan heeft, in plaats van een shirt.

Hij hoort Enora zich hardop afvragen wat er aan de hand was met Chris en Alex. "Ik heb werkelijk geen flauw idee. Het is zo vaag, en die twee waren er niet echt duidelijk over. Maar hey, ik ben allang al blij dat Alex terug is. Dus we horen het strakjes wel, neem ik aan." Kijk hem eens compleet chill zijn! Als hij wist wat er aan de hand was, dan was hij nu Naomi aan het aanvallen.

[...] evenlater

"Ik heb honger." D: "Zullen we terug? Denk je dat ze eten hebben? Denk je dat iemand ontbijt heeft gemaakt? Denk je dat er koffie is?" Shawn zit inmiddels rechtop, en kijkt naar Enora. "En ik heb het warm - ik moet een shirt aan doen. En ik heb hongerrrr!"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 22:45 

Afbeelding

Enora knikt eventjes. Ja, het zal allemaal straks wel duidelijk worden. Er werd niet bepaald iets echt achter gehouden voor een groep als deze, het zou snel genoeg wel boven water komen. "We zullen zien." Ze heeft er echter niet veel vertrouwen in dat het iets goeds zal zijn, zeker niet als Naomi erin betrokken is.

[...]

"Ik denk dat een groot deel al wakker is dankzij Matt." Met een lachje kijkt ze hem aan en staat vervolgens op, waarna ze haar hand naar hem uitsteekt. "Kom op, het is hoog tijd dat we gaan voor je straks verhongert." En met dat gezegd te hebben helpt Enora even hun spullen op te ruimen en loopt de met Shawn terug richting de groep, waar een groot deel inderdaad al op is.
"Goodmorning all." glimlacht ze dan ook opgewekt naar de rest terwijl ze met Shawn aan komt gelopen. Haar blik blijft al gauw hangen bij Matt. Gezellig. Ze wisselt eventjes kort een blik met Shawn, als dat maar goed ging nu. Hopelijk was Matt een beetje gekalmeerd.
Er lijkt in ieder geval al wel thee te zijn, eten is er nog niet echt te bekennen.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 23:17 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea is nog steeds aan het nadenken over het hele Camdrama als er plotseling een jongen uit het niets verschijnt en op de grond dondert. Ze krijgt spontaan 'It's raining men' in haar hoofd. Triest hoor, Lea, denkt ze, terwijl ze licht geamuseerd toekijkt hoe hij de groep begroet. Met een versleten teddybeer in zijn hand.

"Leuke teddybeer," plaagt ze. "Ik ben Lea. Je bent op de juiste plek, we zijn inderdaad van Beauxbatons." Al vraagt ze zich wel af waar Maxime al die nieuwe mensen vandaan plukt. "Mag ik weten wat de naam is van de persoon die ons zo plots met zijn aanwezigheid komt vereren?"

Op dat moment komt Matt aanzetten en zegt dat de eerste die hier ging zitten het ontbijt moet maken. Nou, Lea is nog steeds kwaad op hem, dus ook al was ze de eerste, hij kan de pot op. "Matt, je staat maar van je luie reet op om zelf iets bij elkaar te schransen." Shawn en Enora komen er nu ook weer bij. Lea werpt een onenthousiaste blik op ze en zegt verder niets, maar kijkt in plaats daarvan maar weer naar de new guy.

were mine.

Laatst bijgewerkt door Yuuki op wo jul 13, 2011 21:18, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 23:37 

Afbeelding
Eric Leroy

Eric kijkt schaapachtig naar de teddybeer als Lea erop reageert. "Hah. Ja, ik kon hem niet zomaar thuis laten liggen hé?" komt het uit zijn mond. "Hij mag er misschien wat vuil uitzien..." Hij houdt het beertje omhoog. "Maar als je 'm leert kennen, kom je erachter dat hij een prachtige persoonlijkheid heeft." Hij grinnikt kort om zijn (droog) grapje. Het meisje zegt dat ze inderdaad van Beauxbatons zijn - wat maar goed ook is! Het zou wat zijn als hij ineens was verschenen tegenover en stel Muggles. Ze vraagt naar zijn naam, en Eric kan zichzelf bijna op zijn hoofd slaan met het beertje dat hij vast heeft.

"Oh, ja," hij stapt dichter naar haar toe, en glimlacht zodanig dat al zijn tanden zichtbaar zijn. "Hai, ik ben Eric. Leroy. Eric Leroy dus. En wie mag jij wezen?"

Dan komt een donkerharige jongen ineens vragen om een ontbijtje, en het oh-zo-vriendelijke meisje reageert hier nogal scherp op. Als reactie hierop trekt Eric een vragende wenkbrauw op. OF het meisje is helemaal niet zo vriendelijk, OF de jongen verdient geen vriendelijkheid. Hij ziet nog net vanuit zijn ooghoek hoe een tweetal samen uit de jungle gestapt komt. Hij zwaait een beetje droog naar ze, alsof hij zelf al jaren tot deze groep behoort.

Afbeelding

Shawn pakt Enora's hand vast, en komt langzaamaan overeind te staan. Als ze beiden hun spulletjes hebben opgeruimd, weet Shawn zijn dingen onder zijn linkerarm te proppen. En met zijn vrije rechterhand houdt hij Enora's hand vast - hoewel, hij heeft eigenlijk alleen twee vingers aan die van haar gehaakt. "Ja, je zegt het wel op een humoristische manier, maar er is een mooie kans dat ik hier neerval van de honger. Ik heb eten nodig," zegt hij bloedserieus. "Het kost veel energie om mij te zijn. En die energie haal ik uit voedsel."

Ze bereiken de groep al gauw, en Noor begroet ze heel vrolijk. Shawn's blik schiet echter meteen naar Matt toe. Hij kijkt Enora haast verontschuldigend aan, voordat hij zijn vingers verwijdert van die van haar. Het zal niemand goed doen als Matt nog een woedeaanval krijgt, toch? "Ik ga even dit allemaal," hij knikt naar alle spullen onder zijn arm, "in m'n tent gooien. Totzo!" Shawn kijkt nog één keer rond (zonder echt oogcontact met iemand te maken) - hij ziet dat een jongen die Shawn nog nooit heeft gezien naar hem (en Enora waarschijnlijk) zwaait. Maar hij reageert er niet op want wtf, wie is dat?

Shawn legt de korte afstand naar de Shawn/Naomi tent af. Hij ritst de tent nogal onhandig open met zijn vrije hand, en stapt vervolgens naar binnen. Naomi ligt nog heerlijk te pitten, dus hij probeert zo stil mogelijk te zijn. Maar dat lukt niet echt - hij dumpt (i.e: gooit) zijn stuff op zijn bed, en begint dan te rommelen in zijn tas. Er vliegen allerlei dingen uit - een tennisraket, een aantal haarproducten, kleren in alle kleuren van de regenboog, allerlei petjes en hoedjes en dan- "Hebbes," sist hij.

In een snelle beweging doet hij zijn trui uit, en trekt dan een mouwloos sportshirt aan met het Beauxbatons-schild afgebeeld aan de achterkant. Zijn broek verwisselt hij voor een donkerkleurige korte broek. Er mist iets. Ja. Hij weet het al. Met de nodige geluiden klimt hij de tent weer uit in zijn slippers. Zijn ogen gaan linea recta naar Cam toe, die zit te roezemoezen met Adam-Durmstrang-chick. Cam heeft een zonnebril, en Shawn vindt haar zonnebril heel leuk en wilt hem heel graag lenen. Het is een unisex bril, vindt hij. Dus het is niet erg.

Shawn zwaait geanimeerd naar Enora, voordat hij doodleuk op Cam en Adam af stapt. Ze zien er allebei niet echt bijzonder vrolijk uit, maar hey, zijn aanwezigheid zal dat vast wel verbeteren. "Cam? Camcamcam?" Hij tovert zijn meest charmante glimlach tevoorschijn. Shawn zakt neer op zijn hurken, en blijft haar zo aankijken. "Mag ik prettyplease alsjeblieft je zonnebril lenen? Cam? Alsjeblieft? De zon brandt mijn ogen eraf. En jij hebt toch geen bril nodig, want je bent al zo prachtig!" Hij wilt er nog iets aan toevoegen van 'en ik beloof dat ik altijd...', maar ja, wat valt er te doen? Hij is toch sowieso al heel lief en aardig en behulpzaam en dergelijke?

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 22:18 

Afbeelding
    Camille Byron

Camille luistert wat gespannen naar het antwoord van Adam. "Ik weet het niet. Misschien moet ik gewoon accepteren dat het niets wordt en verder zoeken. Het is gewoon het cliché gedoe van verliefd worden op je beste vriend of vriendin. En Lea doet daar niet aan-" Haar ogen verwijden zich een beetje en snel slaat ze haar hand voor haar mond. Wat was die sfeer rond Adam die haar alles er zomaar uit liet gooien?

Ze schrikt op als Shawn ineens aan komt lopen. Of all people.. Ze zucht eens en draait zich naar hem toe. Haar zonnebril? Waarom vroeg hij dat aan haar? Shawn wist zelf ook wel dat als er iemand was die hem niet mag, dat het Cam is. Hoewel hij nog altijd probeert om met haar te flirten, for whatever sick reason he may have. Ze trekt haar wenkbrauw op, maar besluit erin mee te gaan. "Sure. Ik pak hem wel even." Ze wisselt een korte blik met Adam en duikt dan de tent in die ze met Lea deelt. Een kleine rilling gaat door haar lichaam. Ugh, ze wil niet steeds aan Lea denken.

Ze komt terug met de zonnebril en reikt hem uit naar Shawn. "Als je hem sloopt, sloop ik jou." Dreigt ze een beetje speels.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di jul 12, 2011 3:02 

Afbeelding

Shawn wacht braaf op Cam terwijl ze de bril aan het halen is. Ondertussen kijkt hij een beetje onderzoekend naar Adam. "Durmstrang, hah?" zegt hij simpeltjes. Hij doet niet eens echt moeite om de beoordeling uit zijn stem te houden. Tijd om te zien wat voor persoon Adampje is!

Maar Cam komt al gauw weer terug met de bril in haar handen. Ze geeft het aan hem, met een bedreiging en al! "Dankjewel, dit zal ik nooit vergeten," beaamt hij. Hij doet de zonnebril op, en grijnst breed naar Cam. "Ik wist wel dat je positief over mij dacht, Camcam. En ik zal je bril niet slopen, promise. Tenzij hij plotseling in de oceaan valt. Dan kan ik er weinig meer aan doen." En in plaats van weg te gaan, nestelt hij zich comfortabel tegenover Adam en Cam.

"Dus, waar waren jullie over aan het praten?" Shawn pakt zijn wand, mompelt "accio ijs,", en ziet een ijspack zijn richting op komen vliegen. Hij heeft geen idee uit wiens tent dit komt, maar hé. Niemand zou het erg vinden, toch? Als het ijs eenmaal in zijn handen terecht is gekomen, drukt Shawn dit tegen zijn kaak. "Ik had een klein probleempje vanmorgen," legt hij uit. Hij zou nu eigenlijk met Matt moeten praten, maar buh. Matt heeft hem geslagen, dus hij mag nu de eerste stap zetten.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 21:26 

Afbeelding
Lea Bennett

De nieuwe jongen maakt een grap over de teddybeer. Lea approves, want dat betekent dat hij in ieder geval wel tegen een beetje plagerij kan en dus niet zo'n saai geval is als Dorian. Lea's voornaamste impressie van hem tot nu toe is dan ook 'cute' en 'hopelijk niet zo vervelend als Matt'.

Hoe dan ook, de jongen stelt zich voor als Eric Leroy en vraagt dan wie zij is. Lea had het al gezegd, maar herhaalt het dan nog maar een keertje: "Ik heet Lea Bennett." Ze drinkt het laatste beetje van haar thee op, negeert Erics vragende wenkbrauw over haar reactie op Matt en leunt dan achterover in het gras.

"Zo, Eric, wat brengt jou naar Beauxbatons?" vraagt Lea dan maar.

were mine.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 21:15 

Afbeelding
    Camille Byron

Camille trekt haar wenkbrauw op bij de reactie van Shawn. Alsof ze ooit positief over hem zal denken. Maar, hé, hij is best sneu met zijn blauwe kaak. "Jaja.." Mompelt ze, terwijl ze met haar hand wuift. "Ik verwacht wel dat ik een vergoeding krijg als je hem in de oceaan dropt. Waar je hier ook een oceaan kan vinden." Bedenkelijk kijkt ze om zich heen. Jungle. Ja, hier was vast een oceaan te vinden.

Ze voelt de kleur uit haar gezicht trekken [voor zover dat bij haar bleke huid lukt] als Shawn vraagt waar ze het over hadden. Oké, haar missie is nu om Shawn zo snel mogelijk weg te krijgen. Ze had al teveel tegen Adam gezegd, maar iets aan Shawn vertellen stond gelijk aan iets verkondigen met een megafoon. Daarom besluit ze om in te gaan op zijn laatste opmerking. "Ruzie met Matt, hm? Moet je het dan niet eens gaan uitpraten? Het ziet er namelijk uit alsof hij nu zijn frustratie op andere mensen afreageert.." Ja, ze heeft Lea's gezicht al opgemerkt, of ze het wil of niet. Onbewust gaat haar blik toch steeds haar kant uit. Damnit.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 3:51 

Afbeelding
Eric Leroy

Het meisje stelt zich voor als Lea. Eric glimlacht naar haar, en gaat vervolgens naast haar zitten. Hij kijkt een tikkeltje onwennig om zich heen - niemand besteedt erg veel aandacht aan hem. Maar hey, hij wilt niet zo heel graag in de spotlights staan, dus het is OK.

Ze vraagt wat hij hier op Beauxbatons komt doen. Voordat hij antwoord geeft, legt Eric het beertje ergens random neer op de grond. Dan richt hij zich terug op haar. "Ik was home-schooled," zegt hij, met een flauw glimlachje. "Mijn ouders waren vroeger leraren, of hebben daar althans voor geleerd. En toen ik op wonderbaarlijke wijze op aarde kwam, besloot mijn vader om me thuis les te geven terwijl mijn moeder op het ministerie is gaan werken."

Eric kijkt om zich heen naar de bomen, naar het restant van het kampvuur, en naar de ontbijtende-pratende mensen die verspreid zitten. "Tot nu toe, ziet school er erg spannend uit. Ik had niet verwacht dat het zo... out-doorsy zou zijn," zegt hij luchtig, waarna hij Lea een vluchtige grijns toewerpt. "Doen jullie dit soort dingen vaker? Gewoon de jungle in duiken met de hele groep?"

Afbeelding

Shawn zit inmiddels met zijn vrije hand te spelen met een takje dat hij heeft opgeraapt, wanneer Cam zegt dat hij maar eens met Matt zou moeten praten. Kijk eens aan! Niet alleen vindt Cam hem kennelijk aardig, maar bovendien wilt ze ook nog dat hij zijn vriendschap met Matt herstelt? Boom, zie je wel dat ze een crush op hem heeft! Hij knikt kort. "Yea, je hebt waarschijnlijk gelijk..." Shawn breekt het takje in tweeën, waarna hij langzaam opstaat. Met zijn andere hand houdt hij nog het ijs vast, dat hij tegen zijn kaak houdt.

Eenmaal op beide benen, gaat zijn blik terug naar Cam. "En, sorry, maar ik heb zo inmiddels een vriendin," voegt hij eraan toe, met een schouderophaal en een helaas-pindakaas (voor haar dan)-face.

Zonder verder nog wat te zeggen, loopt Shawn op een sloom tempo Matt's richting op. Na hem bereikt te hebben, tikt Shawn hem aan op zijn schouder. "Matt? Kunnen we praten? Of moet ik het ijs weghalen zodat je er nog een keertje tegenaan kunt rammen?"

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 19:09 

OOC:: Ik zal nog eens posten of zo.. xD

Afbeelding

Christine komt met een zucht tot stilstand wanneer Shawn haar de weg verspert en opnieuw vraagt wat er gebeurd is en wie of wat daarvoor verantwoordelijk is. Ongeduldig kruist ze haar armen over elkaar. Ergens zou ze het willen zeggen, en ze worstelt ook zichtbaar om te blijven zwijgen, haar mond gaat een aantal keer zuchtend open en dicht, maar dan kijkt ze Shawn aan en schudt dan haar hoofd.

“Nee, Shawn.” zegt ze gewoon, waarna ze om hem heen mankt en verder haar tocht vervolgt naar het kamp. Niet veel later komt Alex naast haar lopen. Hij zwijgt maar beter, gaat er door Christine heen. Gelukkig snapt hij haar vibes na al die jaren wel een beetje en doorbreekt hij de stilte met iets dat compleet langs de kwestie is.

“Het suckt zwaar,” antwoordt ze hem. Misschien is ze toch een beetje beïnvloed door net. OK, dat ze heeft gedronken gaat ze hem niet zeggen, nog erger of Alex is haar vader die haar naar haar voeten zal geven ervoor. En dat Shawn haar meer dan nodig gezoend heeft, gaat ze hem zeker niet vertellen. “Weer veel drama en zo.” Christine klampt zich wat aan Alex’ arm vast zodat ze wat steun bij hem kan vinden en niet al haar gewicht op haar voet hoeft te zetten terwijl ze voort wandelt. Het kamp komt al in zicht.

“Er zijn een heleboel nieuwe studenten opeens bij ons gekomen en ik werd hoe langer hoe pissiger dat er er steeds meer kwamen en dat jij per se naar Parijs moest van Maxime. Maar goed, het enige positieve is dat jij er terug bij bent, en ik ben er blij om, ook al ben ik nu pissed.” Dat Alex eigenlijk ergens anders geweest is, ontgaat Christine al weer. Ze zal het nog wel horen. Ondertussen zijn ze aangekomen op de kampplaats en Christine laat haar boze blik glijden over elke persoon die ze maar kan zien, ook al kan niemand er ook maar iets aan doen. Naomi ziet ze – gelukkig – niet.

“Ik ga slapen,” mompelt ze tegen Alex, ook al is de zon al weer op. Elk beetje slaap zal haar goed doen. “Maak me maar wakker als we weer verder moeten.” Dan laat Christine Alex los en zonder verder iets te zeggen, slaat ze met een fierce zwaai de ingang van haar tent open en stapt druipend haar tent in, met zicht op het reeds beslapen bed van Enora en haar eigen onaangeraakte bed. Eindelijk, haar bed. Vlug doet ze haar zware, klamme kleren uit en kruipt zonder iets anders aan te doen – het kan haar voor een keer niet schelen – in haar slaapzak. Haar gedachten dwalen weer af naar net, maar het duurt niet lang of Christine valt dan toch in een korte maar krachtige slaap.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 16:34 

Afbeelding

Matt zucht diep als hij Shawn's stem hoort. Hij wist dat dit eraan zat te komen. Eigenlijk heeft hij helemaal geen zin om zijn beste vriend onder ogen te komen, want hij weet dat hij fout gehandeld heeft. En als er iets is wat Matt niet snel doet, is het uit zichzelf zijn excuses aanbieden.

Enigszins onwillig staat Matt op en loopt hij met Shawn mee. "De andere kant kan ook wel een klap gebruiken," mompelt hij onder zijn adem, zodat niemand hem hoort.

Als ze dan eenmaal een stukje van de groep afstaan, kijkt Matt Shawn afwachtend aan. "So?"

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: