Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 12:42 

Voordat ik erop klik wil ik nog even zeker hebben dat die spoiler die je gepost hebt de twee doden bespreken, of is het een serie spoiler?

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 12:44 

Dr staan geen namen onder, alleen of het leuk is of niet.

Het gerucht gaat trouwens dat Gerard Butler gecast is voor Stannis Baratheon. Het staat iig op IMDB, maar die is niet altijd even betrouwbaar

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 12:49 

Oooooh Gerard Butler, daar zou ik wel blij mee zijn. Ikzelf hoop eigenlijk nog steeds op Mark Strong voor Stannis. <3 Daarnaast ben ik benieuwd wie Brienne gaat spelen. :D :D

Spoilers SoS 425
Spoiler:
Ahw Jaime, je bent een eikel maar dit verdien je dan ook weer niet. Ik vind het wel erg leuk dat hij Brienne steeds meer gaat waarderen maar het eigenlijk niet durft toe te geven.

Ooooh Red Wedding komt dichterbij-hij!!!

btw, ik vraag me af in hoeverre ze de bedding scene met Tyrion en Sansa gaan doen. Dat kind is nog maar 15 ofzo.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 12:53 

Ja ik hoop ook op Mark Strong, maar Gerard Butler zou ook wel goed voor de rol zijn, die kan ook zo sjago kijken. xD En hij heeft blauwe ogen, wat Mark Strong nie heeft.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 12:58 

Lenzen kunnen makkelijk voor blauwe ogen zorgen. ;) Ooooh als Mark Strong Stannis zou spelen zou ik hem echt met bijna alle male character shippen. Hot piece of man flesh :D :D :D

Oh trouwens, als er meer Robb fans zijn. De acteur speelt vanaf volgende week in een drama/comedy op Channel 4 in Engeland: Sirens. Richard Madden speelt daarin een gay nurse <3

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 13:00 

Kleurlenzen hebben heel snel de nijging om je ogen plat en dood-ig te maken. Maarja bij de serie letten ze sowieso niet echt op oogkleur, want Renly heeft in de boeken blauwe ogen, en de Lannisters horen allemaal groene ogen te hebben.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 13:03 

Malou schreef:
Kleurlenzen hebben heel snel de nijging om je ogen plat en dood-ig te maken. Maarja bij de serie letten ze sowieso niet echt op oogkleur, want Renly heeft in de boeken blauwe ogen, en de Lannisters horen allemaal groene ogen te hebben.

Renly is toch een Baratheon?

@BG: er staat niets onder de spoiler, alleen of ik leuk vind of niet of een persoon dood gaat (er staat niet in wie). Maar anders zou je misschien kunnen gaan gokken wie er dood gaat, en ik weet helemaal niet waar in het boek het gebeurt, vandaar dat ik het onder een spoiler heb gezet.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 13:05 

ja, en Baratheons hebben zwart haar en blauwe ogen.

Bij de Targaryens wilden ze trouwens wel lenzen gebruiken in de serie, maar Emilia en Harry konden er allebei niet tegen.

(dus die freakishly gorgeous multicoloured ogen van Emilia zijn haar eigen oogkleur <3)

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 17:18 

Ik heb de afgelopen dagen de laatste afleveringen gekeken en ik heb net ep 10 gezien (: Spoilers voor het hele eerste seizoen dus.

Spoiler:
- Daenerys is denk ik mijn favoriete personage. Ze is awesome en zoooo mooi en ik shipte Dany/Drogo echt zo hard <3 Poor Drogo. De scene op de brandstapel was wel echt epic btw. En die draakjes <3333
- Joffrey moet dood. Ik heb echt een hekel aan hem. Sansa begint wel steeds toffer te worden - ik vond haar eerst een irritant zeurderig moederskindje maar toen ze zo tegen Joffrey in ging vond ik haar echt tof.
- Ned ;___; Ik had stiekem wel verwacht dat hij dood zou gaan maar ik vind het heel erg jammer want ik vond hem wel echt gaaf <3 En de reacties van Catelyn en Robb waren zo zielig ;_;
- Tyrion is awesome. Punt.
- Ik vind Jon een heel interessant karakter. Ik hoop echt dat we erachter komen wie z'n moeder is want dat lijkt me een hele toffe verhaallijn. En Ghost is zoooooo moooooooi <3 Jons haar ook, trouwens. En de Jon/Samwell vriendschap is zo schattig :3
- Littlefinger is volgens mij ook een heel interessant karakter, ik wil wel meer over hem weten. De gesprekken tussen hem en die kale eunuch waar ik even de naam van kwijt ben waren ook hilarisch btw.

Dit was even wat ik me nu kon bedenken maar er is veel meer natuurlijk XD

Nu wil ik de boeken lezen!

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 20:01 

Er schoot me net iets te binnen over de serie;
Waar zijn Doreah en Jiqui gebleven? xD Ze zijn er al een paar afleveringen niet in voor gekomen. Irri is er telkens wel.

CoK:
Spoiler:
Doreah gaat dood, en Jiqui en Irri blijven bij Dany, dus where the hell are they? @@

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 8:52 

Woot, ik wil Gerard Butler! *kwijl*

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 8:54 

Same here! : D

Ik vond het trouwens leuk om Natalia Tena in een andere rol dan Tonks te zien (: Sowieso leuk om acteurs/actrices te herkennen en in een serie met zo'n enorme cast is de kans groot dat er zo nu en dan een bekend gezicht voorbij komt. En inderdaad, Filch XD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 9:14 

Pottergirl schreef:
Same here! : D

Ik vond het trouwens leuk om Natalia Tena in een andere rol dan Tonks te zien (: Sowieso leuk om acteurs/actrices te herkennen en in een serie met zo'n enorme cast is de kans groot dat er zo nu en dan een bekend gezicht voorbij komt. En inderdaad, Filch XD

Ik vond haar echt leuk als die Wildling! Ze had ook zo'n cool accent dat ze in HP niet had. Echt leuk.
Stiekem vind ik haar ook niet echt knap of zo - althans, niet op de typische 'beauty' manier - dus ik vond haar ook echt wel goed passen bij een rol als wilde uit het noorden. Ze heeft haar uiterlijk daarbij mee (of tegen voor de rest van de filmwereld?). Klinkt misschien een beetje lullig, maar ik vind haar super in die rol, dus dat is niet zo bedoeld. xD

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 11:08 

die Wildling = Osha @@

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 11:15 

Die tweede is leuk, die klopt als een bus. xD

Major spoiler COK (tot 507)

Spoiler:
Renly. :( Volgens mij is die wel echt dood, of ze moeten hem nog mysterieuze manier redden, ik had liever gehad dat Stannis er aan zou gaan. Melisandre zal er wel achter zitten.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: