Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 31  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 19:14 

Overigens heb ik, voor wie het nog niet is opgevallen, een nieuwe poll gemaakt @@

Ik heb op Shaggydog gestemd, omdat het een crazy motherfucker is xD Ik vind m echt hilarisch. En hij is zwart met groene ogen <33333

Afbeelding

zo, even een plaatje erbij @@

Laatst bijgewerkt door Malou op ma jun 20, 2011 20:23, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 19:20 

Ik vind Ghost het mooiste, Shaggydog lijkt me ook een beetje onbetrouwbaar. Al lijkt hij Rickon niks aan te doen. En GHost is wit, vind ik mooier dan het de andere wie meer grauwer van kleur zijn.

Afbeelding
Door C. Griffin, wie dat ook mag zijn.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 20:07 

Ik vond trouwens nog dit;

http://skyatlantic.sky.com/news/10-song ... of-thrones

10 nummers geĂŻnspireerd door A Song of Ice and Fire. Bijna allemaal powermetal xD Zit ook 1 Nederlandse band bij wiens debut album blijkbaar helemaal over ASoIaF gaat :O Helaas geen torrent voor kunnen vinden @@

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 20:11 

Oh die poll is moeilijk!! Ik heb geen idee welke Direwolf ik het leukste vind *drama* Ze zijn allemaal zo cute and adorable! Ik denk dat ik toch voor Grey Wind ga, omdat het een echte bad-ass motherf*cker is :D Full on killing machine ahoy!!

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 20:18 

Afbeelding
Nymeria vind ik echt zo mooi <3 Maar Ghost vind ik ook super. Dus ik ga wederom nog even wachten met stemmen xD

Ennnn spoilers episode 10:
Spoiler:
Wow awesome episode is awesome <3 Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.

-“Robb. You've ruined your sword!” Bwhaha xD Oké, dit stukje was vet zielig, maar toen Cat dat zei, moest ik wel echt lachen. Het was zo droog :') Echt alsof het zo boeiend is dat z'n zwaard naar z'n grootje is. Maar wel echt vet zielig. Robb is awesome <3

- De hoofdenscene. Wow, heel sterk. Vond het zo zielig voor Sansa en Joffrey haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Dat acteurtje doet het echt goed. :') Hoewel Joffrey heel hatelijk is enzo, vind ik zijn scenes altijd leuk en op een sadistische manier grappig xD En Sansa die toen Joffrey van de brug af wilde duwen. Ben wel blij dat dat niet doorgegaan is. Want dat was zo makkelijk geweest xD

- De draakjes. Wow. Veeeet. Ik schrok stiekem een beetje toen dat beest achter haar schouder vandaan kwam xD

-Shaggy Dog. Hihi xD Hij is vet xD

-Arya die doorgaat voor jongetje. En dat dreigement. Hip. Arya rockt gewoon. Ik weet dat Arya nog erg jong is, maar toch wil ik een love interest voor haar zien xD Dat komt vast doordat die ene jongen het voor haar/''hem'' opnam.

-Tyrion blijft awesome en ik vind het leuk dat hij Shae meevroeg naar King's Landing.

-Jaime/Cat. Die scene was erg goed. Jaime is zo'n zak xD Maar toch leuk.

-Snow die wegwilde, maar toch weer terug ging en nu gaan ze naar de andere kant van de muur. SPANNEND <3

En omg die draakjes waren awesome en en en ik wil niet zo lang wachteheeen T_T

Alles was zo awesome. <333

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 20:47 

Ik love Grey Wind. Ik vind dat ze een hele mooie hebben gekozen en hij is stoer..
Spoiler:
Hij doodt in zijn eentje een flink aantal handen vol mensen en dieren. Kewl.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 21:50 

Finale spoilers

Spoiler:
Eindelijk ook de finale gezien. En ben echt zo blij met hoe ze alles gedaan hebben.

- F*CK YEAH, Jorah in z'n armour. Die vent is zo f*cking sexy in deze serie. Ik deed een kleine vreugdedansje toen Dany hem een kus gaf. <333 I ship it like MAAAAD

- En oooh Gendry is echt precies zoals ik me hem had voorgesteld. Lekker stoer qua uiterlijk maar lief voor Arya. Arya ziet er trouwens heel geloofwaardig uit als jongetje. Dat meiske doet het echt zo vreselijk goed! Vooral als je bedenkt dat ze nog nooit eerder een rol in een TV-serie, toneelstuk of film heeft gespeeld (same goes voor Sansa meiske). *geeft staande ovatie*

- Volgens mij ben ik de enige die Shae f*cking irritant vindt. UGH!! Ze is in het boek veel leuker!

- YAY EEN LITTLEFINGER SCENE!! En een leuke ook nog :D Little bitch! <3 LOVE HIM

- De Jon scenes waren een beetje blah. Het leuke komt bij hem nog.

- De Draken zagen er verbazingwekkend goed uit. Vooral als je bedenkt dat ze dit met een TV budget gedaan hebben.

- MY BB ROBB!!! Ik wilde hem zooooo graag een comforting hug geven. Heb mijn laptop maar ff geknuffeld. KING OF THE NORTH! <3

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 21:51 

@BG
Spoiler:
Ik vond Shae in het boek ook leuker dan in de serie. Maar eigenlijk vind ik dr helemaal niet leuk. xD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 21:52 

Spoiler:
Je kon op een gegeven moment zo goed horen dat ze een Duitse achtergrond heeft XD
Ik zat in die scene eigenlijk alleen maar te wachten op Bronn. I ship Bronn/Tyrion. OTP! Fo sho

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 21:53 

Spoiler:
GoT needs more Tyrion/Bronn bromance

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 22:04 

Spoiler:
Ik dacht al dat ik de Gendry acteur al eerder had gezien! Maar hij speelt natuurlijk Chris in de eerste 2 seizoenen van Skins.

Ik ben nu al verliefd @@

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 22:06 

Een paar Game of Thrones namen komen op de Titan Con in Belfast in September. Tot nu toe alleen de acteur die Syrio speelde en de man die Hodor speelt (die kan ik nooit gewoon aankijken zonder aan zijn penis te denken tbh). Maar ik verwacht wel meer namen, ze zijn rond die tijd immers alweer aan het opnemen in Noord-Ierland. Het is dus makkelijk voor ze om 'even' langs te komen. :D

Helaas ben ik zelf in dat weekend al op vakantie. Anders had ik het misschien wel gedaan. Con bezoeken, en daarna de natuur in en sets zoeken ;)

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 22:21 

Nog over ep 10:

Spoiler:
Waar was "little bird" eigenlijk? T_T This SanSan shipper needs to hear it T_T

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 10:35 

Mijn OTP's op dit moment (spoilers ep 10)

Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Oh en ik wordt helemaal gek van het aantal spoilers wat ik tegenwoordig op het internet tegenkom. UUUGH alweer een death gespoiled. UGH UGH UGH!

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 12:25 

Ik ben ook weer voor twee doden gespoiled die ik nog niet ben tegengekomen. :'( Gelukkig weet ik niet wanneer ze dood gaan.
Spoiler:
En van één dode ben ik wel blij dat die dood gaat
.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 31  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: