Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 31  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:17 

rofl, yay, Jorah!

Ik heb Storm of Swords nu uit, en HOLY CRAP wat eindigt ie met een WTF.

Spoiler:
Ik wil nu echt weten wat the deal is met Lord Beric en Catelyn, waarom ze dood zijn maar toch rond wandelen. Vampieren? Zombies? Whitewalkers? WHAT?

Also, Littlefinger, Lysa en Sansa OMG. Dat stukje bij de Moon Door.. heftig. Ben wel blij dat Lysa nu dood is, want ik vind dr schijt irritant.

En ik ben nu op pagina 52 van Feast for Crows
Spoiler:
Eerste 2 POVs zijn Aeron 'Damphair' Greyjoy en de commander of the guard van Doran Martell. Random much? Damphair vind ik wel vervelend met zn stomme Drowned God. xD
En ik zag dat Cersei en Brienne hierna komen als POVs, dus dat lijkt me wel interessant.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:22 

Voor iedereen die net zoveel van de opening credits houdt als ik, een compleet interview met allemaal nifty details over hoe ze het gemaakt hebben:

http://ohnotheydidnt.livejournal.com/60 ... d=1#cutid1

Afbeelding

Afbeelding

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:28 

Aaah die schetsen!! <333

Kweenie of dit in die tekst staat, maar is het jullie wel eens opgevallen wat er op die ringen van de zon gebeurd in de opening?

Eerst krijg je een draak te zien met ventjes achter zich die aanvallen;
Aegon the Conqueror die Westeros binnen valt

Daarna krijg je een hert, leeuw en wolf die de draak aanvallen, met de leeuw die in de rug van de draak bijt;
Robert's rebellion

En als laatste krijg je alle beesten van de banners die buigen voor het hert;
Robert als koning

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:32 

Yip! Eigenlijk zit in ieder frame wel meerdere aanwijzingen over het verhaal en de geschiedenis van Westeros. Bij de acteurs staat ook altijd het sigil van het huis waar ze toe behoren. En ik las ergens dat de namen van de acteurs verschijnen daar waar ze op dat moment zijn in Westeros (dat heb ik echter nooit kunnen ontdekken).
Het is iig een van de beter openingssequences out there.

Don't you agree Littlefinger?

Afbeelding

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:42 

Ik vind het sowieso een prachtige sequence <3 Leuk om daar wat over te lezen. De schetsen zijn inderdaad echt to die for *drools* Wat ik ook tof vond was dat er in dat interview even gepraat wordt over de manier waarop gemonteerd is, en dat daarin soms onverwachte en voor de kijker desoriënterende keuzes in gemaakt worden (vooral die 180 graden cut terwijl de horizon verticaal door het beeld loopt op een gegeven moment) - dat was mij inderdaad ook opgevallen en dat vind ik er echt heel mooi aan. Ik hou wel van een beetje onvoorspelbaarheid in dat soort dingen.

De muziek van de opening credits vind ik trouwens ook prachtig <3

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:45 

Littlefinger mot zn bek houwe @@

Ik denk dat het wel klopt over die namen die bij het moment komen te staan waar ze op dat moment zijn; het is namelijk wel zo dat locaties die voor komen in een bepaalde ep ineens toegevoegd worden aan de opening bij die ep, zoals the Eyrie en the Twins.
Om zeker te weten ga ik dat nog wel ff checken want dat lijkt me wel interessant @@

Ben ook wel benieuwd wat er gaat veranderen aan de opening in seizoen 2. Zouden ze wat anders laten zien op die ringen? De 'geschiedenis' zoals die in GoT gebeurd?

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:46 

Het was mij nooit opgevallen op de zon, maar die openingscredits zijn idd geniaal. Ook goede muziek. Volgens mij is het niet zo dat de namen van de acteurs verschijnen op de plaats waar ze zijn, want ik zag net Emily Clarke ergens bij King's landing staan. Dus dat klopt het sowieso niet.

Die schetsen zijn idd mooi, zeker ook de Eyrie:
Afbeelding
Ik ben wel benieuwd waar hier nu het gat in de vloer zit. Of is dit meer op het boek gebaseerd,
Spoiler:
waar het gat een deur naar buiten was.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:49 

Dat gat in de vloer vind ik sowieso een beetje een vreemde beslissing... hoe in godsnaam moet dat hele gebouw support worden als het op een klif met een gat staat?

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:52 

Malou schreef:
Dat gat in de vloer vind ik sowieso een beetje een vreemde beslissing... hoe in godsnaam moet dat hele gebouw support worden als het op een klif met een gat staat?

Ik vond sowieso het niet goed overkomen dat het gebouw op een klif staat, het enige wat je mee krijgt is het gat in de vloer en de gevangenis waar Tyrion in zit. In het boek
Spoiler:
gaan ze eerst nog met die muilezels naar boven. Daarnaast hadden ze ook gewoon de deur kunnen laten zoals in het boek.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:53 

Jah de Moon door had ik me heel anders voorgesteld. Al was het visueel natuurlijk een stuk mooier om een gat in de grond te hebben. Dat ziet er net weer even wat spectaculairder uit.

Ik hoop dat ze in season 2 dingen beyond the Wall erbij gaan doen in de sequence, dat zou mooi zijn. Gaat iemand trouwens de soundtrack kopen? *cough* of heeft iemand een downloadlink *cough*

Ik wil niet dat het afgelopen is :( :( :( :( :( :(

Afbeelding

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:57 

Ik wil nu eigenlijk de Moon Door verder bespreken naar aanleiding van 1 van de laatste chapters van Storm of Swords, maar aangezien jullie allemaal sloom zijn moet ik dat maar even bewaren @@ @@ @@ @@ @@

Ik ga de soundtrack wel downloaden zodra iemand m online zet. Momenteel kan ik m nog nie vinden.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 11:11 

Malou schreef:
Ik wil nu eigenlijk de Moon Door verder bespreken naar aanleiding van 1 van de laatste chapters van Storm of Swords, maar aangezien jullie allemaal sloom zijn moet ik dat maar even bewaren @@ @@ @@ @@ @@

Ik ga de soundtrack wel downloaden zodra iemand m online zet. Momenteel kan ik m nog nie vinden.

Volgens mij is hij ook nog niet in de winkel, dan zal hij wel snel te vinden zijn.

Ik lees idd sloom, maar tot nu toe ben ik nog niet echt goed in boek 2 gekomen. Vandaag maar eens verder lezen, al moet ik nog veel andere dingen doen. :-| Maar mijn boek 3 en 4 zijn ook nog steeds niet gekomen, dus ergens is het wel handig dat ik niet te snel lees.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 11:16 

Ik dacht dat jij ook die boxed set had :O

Ik kwam trouwens deze art tegen:

http://fav.me/d3ix0ju

Geheel spoiler vrij! (wauw)

Ser Chris Hansen heeft het druk in de wereld van ASoIaF

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 11:22 

Malou schreef:
Ik dacht dat jij ook die boxed set had :O

Ik kwam trouwens deze art tegen:

http://fav.me/d3ix0ju

Geheel spoiler vrij! (wauw)

Ser Chris Hansen heeft het druk in de wereld van ASoIaF

Nee, ik heb wel dezelfde boeken als in de boxed set maar ik had eerst de eerste twee boeken besteld en toen de laatste twee. :P (Was uiteindelijk nog goedkoper). Ik wilde eerst zeker weten dat ik de boeken ook leuk vind.

Is het erg dat ik niet weet wie Ser Chris Hansen is?

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 11:25 

Chris Hansen is de host van Dateline NBC, en hij is vooral bekend met de afleveringen van 'To Catch a Predator', waarbij ze een man via internet naar het huis van een zogenaamde underaged tiener lokken en Chris Hansen vervolgens de kamer binnen loopt om ze erop aan te spreken. xD

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 31  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: