Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 31  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di jun 14, 2011 20:24 

BeeGee Kenobi schreef:
Martin heeft zo'n tick om echt alles in detail te beschrijven. Van kleding tot voedsel en van torens tot uitgestrekte vlaktes. Soms vind ik het heerlijk, vooral het eten wat erg tot de verbeelding spreekt. Maar soms kan het me geen zier schelen van wat voor stof de jurk van die ene persoon gemaakt is.

Oh, qua personages en kleding vind ik dat wel fijn, omdat ik graag een duidelijk beeld heb van de characters, maar als hij een hele geschiedenis van een of andere random situatie in een heel ver verleden gaat vertellen heb ik iets van Laat maar. XD Gelukkig gaat hij niet zo ver als Tolkien in LotR, want dat vond ik echt verschrikkelijk. XD

Maar goed, ik ben inmiddels weer wat verder met lezen en ben nu op blz 462. Ik merk dat de gebeurtenissen van de eps een beetje door elkaar beginnen te lopen (of ik heb het heel erg mis.), of nouja, eigenlijk andersom. Dat de evenementen in de serie op andere volgorde zijn gezet.

Ik vind Catelyn eigenlijk alleen maar ergelijker worden. Dat ze eigenlijk niets met dat Mya Stone te maken wilde hebben, omdat ze een bastaard is vond ik eigenlijk best wel rude (Om maar te zwijgen van dat stukje met Jon in de kamer van Bran).
Ned's chapters vind ik over het algemeen een beetje saai, op zijn geschiedenis over het afslachten van de Targaryens na.
Daenerys leest lekker weg. Same goes for Arya. Persoonlijk vind ik hun verhalen het interessants.

@BeeGee; OMG dat plaatje rofl!

@Mou; Aw... XD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di jun 14, 2011 22:39 

Eindelijk ep 9 gekeken

Spoiler:
ASHOTIEWHEIOTHWO!!!
Waarom hebben ze zoveel mooie mannelijke acteurs in deze serie gestopt? Iedere scene ben ik weer helemaal in fangirl mode. Ser Jorah in zijn armour, Robb in armour, Jaime in armour. Good God, what more could a girl ask for??

Dat terzijde, de aflevering zat echt fantastisch in elkaar. De verschillende verhaallijnen komen zo langzamerhand tot een kokend hoogtepunt, maar doordat de spanning goed verdeeld wordt voelt het niet als een hele 'zware' aflevering. Het was jammer dat ook in de serie niets werd getoond van de battle tussen Jaime en Robb. Ik had Robb best willen zien vechten om eerlijk te zijn.

De Frey's waren echt perfect neergezet. Lekker een beetje aan de loonybin kant. En ook de scene die daarop volgde waarin Catelyn aan Robb uitlegde wat er van hem gevraagd werd was precies zoals ik me hem had voorgesteld. Spanning die duidelijk voelbaar is in de lucht, maar ook de realisatie dat het wel moet. Perfect!

Was ik trouwens de enige die slashy toughts kreeg bij Jaime op z'n knieen voor Robb? NGH!

Ik ga deze serie zo erg missen!! Zelfs het vooruitzicht van nieuwe True Blood episodes kan dat niet verlichten.

EDIT: I could stare at this all night long

Afbeelding

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 8:56 

OMGWTFBBQspoilers tot aan pagina 1042 van SoS:

Spoiler:
Noooo Dany, niet Jorah verbannen :( Het is aan de ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant, Nooooo :( Khoop dat ie nog terug komt.

En OMG Stannis die the Wall komt helpen :O Dat had ik nĂ­et aan zien komen. Wel awesome.

'He could write whatever he chose, henceforth. Whatever he chose...'
<333333333 Jaime

"And the little bird, your pretty sister, I stood there in my white cloak and let them beat her. I took the bloody song, she never gave it. I meant to take her too. I should have fucked her bloody and rip her heart out before leaving her for that dwarf."
The Hound <33333

en NOOO Arya, waarom laat je m nou achter ,-, Ik hoop niet dat ie dood is ,-,

en VALAR MORGHULIS, BITCHES. Arya activates her trap.. coin?

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 9:19 

Misschien is het tijd voor een nieuwe poll? Wie haat je het meest ofzo XD

Afbeelding

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 9:20 

dat is wel erg voorspelbaar, kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die NIET op Joffrey stemmen xD

favo Stark misschien?

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 9:23 

Dan Joffrey niet in de poll doen :D :D :D Hele random personages:
- Jon
- Sansa
- Shae
- Catelyn
- Lord Frey

Oh, BTW, YESSSSS these men! I want them now! Fighting! In the Mud! NGH!

Afbeelding

EDIT: JA, FAVO STARK!! <3

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 9:41 

Zo @@ met dank aan Sjessica

Ik heb op Arya gestemd, omdat het een kleine badass is. En ik vind haar chapters de leukste van de Stark-POVs.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 9:48 

Ik twijfel tussen Robb en Arya. =O
Robb begin ik de laatste episodes steeds leuker te vinden (nu hij op oorlogspad is =D), maar Arya was eigenlijk vanaf het begin al lekker rebellious xD En ze is gewoon schattig en leuk.
Maar Robb met puppies is het schattigste beeld uit GoT ooooit <3

Dus. Ik ben er nog niet uit. Ik stem wel na episode 10.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 10:59 

Hahaha ik moest lachen om (Jon Snow) :') Ik ga ook pas stemmen als ik klaar ben met kijken, maar op dit moment (ik heb al laatst episode 5 gezien) zou ik denk ik op Arya stemmen. Of op Jon, maar omdat die eeeeeeeigenlijk niet helemaal meetelt (poor thing), zou ik toch voor Arya gaan.

Ik ben dus bij episode 5 en ik vind het echt supersupergaaf tot nu toe (: Ik heb nog steeds wel moeite met het bijhouden van alle namen en alliances en kingdoms en houses en alles, maar daar hebben we internet voor (: Ik wil ook heel graag beginnen met lezen, maar dan moet ik eerst de boeken aanschaffen en daar heb ik geld voor nodig en dat duurt nog even :') Maar ik ga ze zeker zo snel mogelijk kopen.

Mijn favoriete personages op dit moment zijn Arya, Jon, Daenarys en Tyrion.

Wat ik trouwens ook helemaal vet vind is hoeveel aandacht overal aan is geschonken. De kleding, de architectuur, de details op de bekleding van de paarden - alles. Echt heel gaaf. En ik wil weten waar het opgenomen is want die landschappen <33

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 11:09 

Pottergirl schreef:
En ik wil weten waar het opgenomen is want die landschappen <33

Alle Westeros-scenes zijn opgenomen in Noord Ierland en volgens mij ook wat in Schotland, en de Daenerys-scenes zijn opgenomen in Malta.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 12:11 

Ik heb ook op Arya gestemd, haar verhaal vind ik het meest interessantst van de Starks. Ik vind de hoofdstukken van Jon in de boeken ook fijn om te lezen. Ik vind Catelyn overigens niet zo oninteressantst als de meeste hier, ze is lang niet zo erg als
Spoiler:
Davos
*.

*Spoiler over een karakter in boek 2/seizoen 2.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 15:47 

OH MY GOD, SoS pagina 1074 spoilers;

Spoiler:
Tyrion die Shae en Tywin afmaakt, omg xD En terecht ook, jeezes.

Afbeelding

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 19:46 

SAN/SAN!!! :D :D
Ik heb op Robb gestemd (doh!). Dit is met name gebaseerd op de TV serie. In de boeken is hij tot nu toe namelijk nogal een secondary personage. Je hoort zo nu en dan wat hij doet of waar hij is, maar meer niet. :( Helaas.
Als ik mijn keuze op de boeken zou baseren zou ik ook op Arya stemmen. She kicks ass!!

Afbeelding

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 21:15 

Ik ben nu op pagina 1102 van SoS:

Spoiler:
Yaaay Lord Commander Jon Snow. Was ik al voor gespoiled, maar toch leuk om te lezen.
En Sansa die een Winterfell van sneeuw maakt <3 luuuuufff

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:13 

This is so m*therf*cking true!!

Afbeelding

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 31  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: