Geplaatst: ma mei 30, 2011 19:21
Over jezelf Naam: Blijerd. RPG-paspoort: Heb ik niet, maar ik heb al wel redelijk wat naamsbekendheid opgedaan op HPF dankzij mijn awesome RPG skills.
Over je personage Naam: Emmy Clarke Geslacht: Vrouwelijk. Leeftijd: 17
Uiterlijk: Emmy heeft lang, golvend haar dat ze altijd los heeft hangen. Nou ja... Eigenlijk heeft ze stijl haar, maar dat vindt ze er niet classy genoeg uitzien. Daarom staat ze iedere ochtend extra vroeg op om haar haar te 'fatsoeneren'. Haar ogen zijn bruin en er zit meestal redelijk wat make-up omheen. Eyeliner, kohl, oogschaduw... The works. Dit doet ze om haar ogen groter te laten maken dan ze daadwerkelijk zijn. Kwa lengte valt er niet zoveel te vertellen, behalve dat ze redelijk klein is. Voor de rest is haar bouw normaal. Niet dik, niet dun, maar gemiddeld. Ze draagt graag jurkjes. Broeken vindt ze te veel gedoe. Van platte schoenen moet ze niks weten. Ok, voor een schattig paar ballerina's maakt ze een uitzondering, maar verder draagt ze altijd hakken. Innerlijk: Emmy is nou niet bepaald een lief meisje (Behalve tegen mensen waar ze echt om geeft, maar dat zijn er niet veel). Ze is opgegroeid als enig kind en is opgevoed door haar kindermeisje. Haar ouders waren altijd aan het werk. Als haar ouders dan wel een keer thuis waren, kreeg ze alles wat haar hartje maar begeerde. Door het verwende wat ze heeft, denk iedereen snel dat ze lui is. Het tegenovergestelde is echter waar. Om haar lichaam in top conditie te houden, sport Emmy veel. Ze moet er natuurlijk wel goed uitzien tijdens bikini season! Ook is ze de beroerdste niet als er echt iets aan de hand is, zo lang ze maar met de eer kan strijken. Ze houdt wel van een feestje op zijn tijd. Harde muziek, een excuus om zich op te tutten en een drankje of twee. De cruise is voor haar de ideale gelegenheid om eens lekker te relaxen. Ze rekent op goed weer, een prachtig zwembad en sexy badmeesters. Misschien kan ze door alle afleiding haar materialisme eindelijk eens achterwege laten... Bijzonderheden: Verwend kreng, need I say more?
Wat voegt jouw personage toe aan de RPG? Iedere RPG heeft een spoiled brat nodig. Overig: None.
_________________ Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
|