Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Klassenoudste Huffelpuf

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 14, 2011 19:52 

wow, zo'n lange uitleggen. Maar bedankt. Nu kan ik er inkomen waarom jullie er zo gek van zijn. En het is tof dat je ook toegeeft dat er fouten in zitten.
Moesten ze de serie in de week draaien i.p.v. in het weekend dan zou ik misschien meer kijken. Want in het weekend kijk ik films.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 15:10 

Ik ga nog 1 dingetje toevoegen dat Charlie al even vernoemde. Voor de rest ga ik helemaal akkoord met Niels en pottergirl

Volgens mij maakt Glee oude liedjes ook weer heel populair, zoals Charlie dat zei met die musical liedjes. Liedjes die je al eeuwen niet meer hebt gehoord worden gecovered en daar luister je daar weer naar. Ook gewoon liedjes die je nog nooit hebt gehoord maar die je heel mooi vindt ontdek je en vaak ga je dan ook naar doe originele versie luisteren en evt downloaden en op je ipod zetten (of kan ook de Glee versie zijn nattrulijk xD). Als voorbeeld ik vond Quinns en Rachels duet van I feel pretty/unpretty heel erg mooi, en toen ben ik naar dat origineel gaan luisteren en nu staan ze beiden op men ipod.

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 16, 2011 12:24 

2x21
Spoiler:
Ze gaan Pure Imagination doen!!!!!

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 8:04 

Spoilers 2x21
Spoiler:
Mooie, mooie ep (: Ik had veel schokkende dingen verwacht, maar deze was mooi en ingetogen. Mag ook wel een keertje.
- Ik had een schokkendere dood verwacht. Dat klinkt heel gemeen, maar ik had op z'n minst verwacht dat Sue of Coach Beiste dood zou gaan... Dunno why. Maar ik vond het wel heel zielig voor Sue. Ook lief dat Kurt en Finn haar samen zo goed geholpen hebben. De begrafenis (& Pure Imagination <333) vond ik echt heel erg mooi (I cried XD) en Will is veel te goed voor Sue.
- Emma die Will kwam helpen met opruimen vond ik echt heel erg lief. She must really love him. En ik vond het ook grappig dat ze zei: "Wow, that are a lot of vests." XD Als ze op het einde dat vest draagt die Will aanhad toen ze elkaar voor het eerst ontmoeten, had ik echt zin om haar te knuffelen. She's so cute!
- Dat Will/Terri momentje was nogal awkward :') Hoop dat we Terri niet meer gaan zien, ik vind haar stom.
- Jesse is echt mijn nieuwe held. Wat een opmerkingen heeft die gozer! Ik houd stiekem wel van bad guys in een serie en Jesse is op dit moment mijn favoriet. Ook Jesse vs Finn vind ik gaaf! (En stiekem ook een beetje zielig voor Finn, haha. Hij was zo lief toen hij met die bloem naar Rachel kwam).
- Finn/Quinn is over. Jammer, want ik vind Quinn gewoon leuk, haha. Ze is wel een beetje geobserdeerd door Rachel, hoor.
- Santana's solo was echt gaaaaaaf! Die van Kurt ook en de rest vond ik niet zo boeiend :')
- Wat was er weinig Britanna en Klaine deze ep D:

En nog even over de liedjes in 2x22:
Spoiler:
Ik heb de lijst met nummers gevonden en ze doen Bella Notte van Lady & the Tramp. Ze doen dus eindelijk Disney! : D I love it! De rest van de nummers zijn ook al op YouTube te vinden. Ik hoop dat ik ze een week lang kan weerstaan o_O

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 9:41 

2x21 'Funeral'

Spoiler:
@San: Weinig Brittana en Klaine? GEEN Brittana en Klaine XD Ik hoop wel dat er in de finale iig nog iets van Blaine te zien is, anders moeten we zo lang wachten ;___;

Ik vond het ook een mooie ep, maar niet heel spectaculair. Gewoon, leuk. Ik heb wel heel hard zitten huilen bij de begrafenis, maar dat komt omdat ik gewoon echt niet tegen begrafenissen kan, in welke vorm dan ook. Ik vond het mooi dat we Sue eens zagen huilen, ik had het echt heel erg met haar te doen deze ep.

Dat hele Finn/Quinn/Rachel/Jesse-vierkant ben ik nu zat XD Finn en Quinn vind ik geen leuk koppel, dus ik ben blij dat die uit elkaar zijn, maar ik vind Rachel/Finn ook niet leuk. Rachel moet bij Jesse blijven en Finn en Quinn moeten maar eens een tijdje single zijn, is voor hen allebei wel verstandig denk ik XD Maar goed, ik ben bang dat de rivaliteit tussen Jesse en Finn wel behoorlijk gaat oplopen.

Kurt's Some People was moooooooooooooooi <3 Chris zingt musicalnummers echt heel goed en hij was ook echt zo sexy toen hij dit nummer zong (: Zou me niets verbazen als hij ooit nog eens op Broadway staat.

Mercedes, Santana en Rachel zongen ook allemaal een hele mooie solo, maar met alledrie de liedjes heb ik niet zoveel. Back To Black is wel lekker maar niet zo heel gevarieerd, Try A Little Tenderness is gewoon altijd goed en My Man kende ik niet maar vond ik wel mooi (: Geen liedjes waar ik helemaal wild van werd maar gewoon goed.

Ik ben nog steeds geen fan van Wemma. Ik ben wel blij dat Terri nu oprot. Tenminste, ik hoop dat ze oprot XD

Ik mis Blaine. Ik mis de Warblers. Ik mis Coach Beiste.

De volgende episode is dus ook gewoon de season finale, dat gaat zo snel ;_; Ik hoop dat hij episch wordt, maar ze gaan naar New York dus dat zal sowieso wel gebeuren.

Preview 2x22 'New York'

Spoiler:
Oooooh het ziet er zo vet uit. Ik ben alleen echt heel bang dat we Blaine niet meer zien voor het seizoen afgelopen is en daar baal ik echt heel hard van ;_; Ik ga er nu maar gewoon vanuit dat we hem niet meer zien, dan vallen eventuele scenes alleen maar mee. Ik hoop eigenlijk heel hard dat hij Kurt nog even succes wenst voordat ze naar New York gaan en dat ze een lieve afscheidsscene hebben en dat New Directions dan Nationals wint. Maar goed.

De OUTFITS <3 En die ballonnen <3 Alles ziet er zo mooooooooooooi uit! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat (:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 18:19 

2x21 Funeral

Spoiler:
Oh my, ik heb echt gehuild als een baby tijdens deze episode. xO

Ik vond het zo zielig voor Sue. Ook al was het echt zo van 'oh ja, Jean is dood' toen Sue het vertelde, maar toch. Ze was zo aangedaan en ik vond het zo mooi dat de Glee kids ondanks alles wat ze hen aangedaan heeft dit deden. En dat ze dat uiteindelijk fijn en mooi vond en dat ze tegen Will zei dat ze de Glee club met rust zou laten, nadat ze dit gedaan hadden, ondanks wat zij allemaal gedaan heeft. Enzo. Jaaa, dat vond ik zo touching. ;C

Afbeelding

En de liedjes die gezongen werden, sja. Had met allemaal niet zo veel, hoewel ik wel vond dat ze allemaal goed gedaan werden. Ja ja. Dat wel. Chris en musicalnummers, dat mag wel vaker. En Rachels emoties tijdens het zingen. Mooi. En Santana rockt sowieso gewoon. En ook Mercedes vond ik goed. En Pure Imagination was zo mooi. Zo mooi. Ja. Ik heb er geen andere woorden voor.

Verder vind ik Jesse St. James zo hip. :') Zijn comments. Awesome. En zijn 'jury commentaar' was gewoon grappig. Ook toen hij zei dat Will het wel goed deed, terwijl die nog niets gezegd had. :') Also, zo lief toen hij naar Rachel ging. Maar toch verwacht ik nog wel een addertje, dat hij dit toch allemaal niet helemaal 'fair' doet, of zo.

Oh en Kurts opmerkingen tegen Rachel over het ontbijt op haar hoofd. LOL. En Becky en Sue. <3 En en en die filmpjes van Jean. En yay voor Finn die het uitmaakt met Quinn. Maar Finn en Rachel zit ik ook niet zo op te wachten. Oh en Sue uit haar trainingspak. Dat is even wennen. :') En Sue die tijdens de begrafenis Wills hand vast pakt. En Emma die Wills vest aan heeft. En omg. Ik zeg vanalles door elkaar. Maar dat maakt niet uit. Zo veel mooie stukjes in één aflevering word ik gewoon zo :') van. xD

Ja. Verder heb ik weinig te zeggen, ik vond het gewoon een mooie aflevering. ^^

En volgende week nationals, New York. YAY.

Afbeelding

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 1:01 

2x21

Spoiler:
Oh God, Funeral. Ik had intussen al alle opties bedacht, maar nooit Jean. Waarschijnlijk omdat ze maar twee keer in de hele serie is voorgekomen, ofzo (en een aantal keer genoemd is), maar het was wel.. mooi. Aangezien zij de enige persoon was tegen wie Sue nog normaal deed. Ja, en Becky, dus.
En ik denk niet dat Sue zich aan haar belofte kan houden om zich niet meer met de Glee club te bemoeien. De halve verhaallijn van Glee is dat Sue ze steeds tegenzit. Come on.
Anyway, tijdens de funeral zelf hield ik het niet meer. Ik zat echt jankend op de bank. Emotionally unstable - who cares. Die Chocolate Factory spullen. Furt <3

De solo's waren awesome. Moet Rachel van die vreemde gezichten trekken, though? Jesse's kat xD Maar hij is vervelend. Ik ben verliefd op Naya's stem <3
En wanneer Mercedes de microfoon achter zich aan sleept na Jesse's commentaar. "I hate him." Rofl. Go Mercedes!

Ik ben het wel met jullie eens dat Beiste terug moet komen. Wel vreemd, in season 1 verdween de coach ook ineens. Maarja, Carl is ook verdwenen. Lijkt alsof acteurs er gewoon ineens geen zin meer in hebben en dan moeten ze een verhaaltje verzinnen over hun verdwijning. En ze zijn er bij Beiste nog niet uit, ofzo.

Some People op repeat. Oh Chris. Jesse moet dood, seriously. Arme Finn. Snapt hij eindelijk dat Quinn gewoon een bitch is, is hij te laat om Rachel terug te winnen. Waarschijnlijk komt dat in de finale wel goed, though. Ik wil niet dat het seizoen afgelopen is T^T

Anyway, ik heb dus 1/3 van de episode zitten huilen. EN IK MISTE BLAINE. Ja, Blaine moest er zijn voor Kurt. Blaine moet er altijd zijn voor Kurt. Come on, iedereen staat elkaar constant te zoenen en we krijgen maar één Klaine kiss? En waar blijft Brittana? Need. More. Gay.

Ik ship nog steeds geen Kurtofsky. Klaine is mtb en Darren wordt toch een main cast member in season 3? Dus Klaine blijft samen <3

Finale moet veeeeel Klaine. En awesome liedjes. Ik wil hem zien, maar tegelijk wil ik niet dat het afgelopen is >_<

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 20, 2011 13:54 

2x21

Spoiler:
Ik ga kort zijn, want want, ik heb de aflevering niet in normale omstandigheden gezien. Het was namelijk veel te druk afgelopen week waardoor ik de nieuwste ep gewoon in het café van school heb bekeken. :') Met heel veel mensen rondom mij, dus ik moest me een beetje inhouden qua huilen en excited zijn enzo.

Desalniettemin heb ik een traantje gelaten en vond ik dit een mooie aflevering. Een zekere iemand (Béetje, Arne) riep de hele tijd dat het Sue zou zijn die stierf (want hij had de ep al gezien), dus ik kon niet wachten, want no f-ing way dat ze Sue zouden doden toch? 'Thank goodness' dat het Jean was. Ik vond het wel zielig en in zekere zin was ik 'blij' met de menselijke/emotionele kant van Sue die nog eens boven kwam.

En de rest doe ik heel kort.

• Jane Lynch, I love you.
  • SANTANA I LOVE YOU.
  • KURT I LOVE YOU AND I WANT TO PEEP YOU AND CHRIS YOU ARE SO TALENTED. Die solo vond ik echt weer helemaal geweldig. Helemaal. Geweldig <3.
  • De begrafenis was zielig en tegelijk heel mooi en ik vond dat echt een mooie scene. Dat liedje ook was echt helemaal <3.
  • Finn is stom, maar Furt daarentegen.
  • Ik heb een hekel aan Jesse.
  • Wemma!
  • Ik hoop op veel Klaine komende finale.

Voor de rest. YAY voor deze aflevering, want ik vond ze erg mooi met een goed tempo ofzo. :') EN IK HOOP DAT DE FINALE HIP EN MOOI EN EMOTIONEEL IS OMG OMG OMG FOR GOOD OMG OMG FOR GOOD.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 9:45 

Dubbelpost, blabla, sorry.

Glee!Live ging in premiere gisteren in Las Vegas, dus nu overstroomt het internet een beetje met foto's en filmpjes en leuke dingen en waaaaaaah, ik wou dat ik erbij was D: So badly. En ik wou onderstaande toch even posten. Bij deze :').

*GASP GASP*

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 9:58 

Binnenkort komt er een wedstrijd die zal bepalen wie een nieuw castmember van Glee mag worden. Persoonlijk vind ik dit nogal suf, maar van Ryan Murphy kan je nu eenmaal alles verwachten. In dit filmpje kan je de hoopvolle deelnemers bewonderen, terwijl ze in het rondspringen en Firework van Katy Perry zingen. Ik ben helemaal voor de dude die in 1:08 binnenkomt.

Nog even een spoilertje over wat er gaat gebeuren als de winnaar tot het mannelijke geslacht behoort:

Spoiler:
Ryan Murphy, Glee co-creator has said that if a guy is chosen, there is a likelihood he will be be a love interest for the character Mercedes.

Mercedes verdient zéker een vriendje, maar zij is het énige personage in heel deze serie dat zonder een kan functioneren. Ik wil helemaal niet dat Mercedes' eerste 'volwaardige' verhaallijn uit liefdesgezeur bestaat ):.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 14:06 

@Charlie: ksld;ksa;dksa; Chris *_____* Heb je z'n I Wanna Hold Your Hand al gezien? Flawless, I tell you.

Ik was vanochtend idioot vroeg wakker, dus ging ik even de Klaine comm op LJ checken en daar kwam ik een livestream van de live show tegen *_____* Ik heb dus drie kwartier live geluisterd (want het beeld was niet zo heel fantastisch). Maar toch wel heel gaaf. :D Ik klikte hem net aan toen de Klaine skit begon en die is echt awesome. <3 Filmpje:

kdlsadkl;sakd;sa I love Glee <3

Ik vind The Glee Project best een leuk idee, maar dan wil ik wel dat ze een heel origineel personage uitkiezen en geen Rachel/Santana/Sam/Finn-kloon. Ik vind die tweede jongen met het lange haar en die donkere jongen leuk. :3 En het allereerste meisje heeft een mooie, volle stem.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 14:11 

Changetje schreef:
Ik vind The Glee Project best een leuk idee, maar dan wil ik wel dat ze een heel origineel personage uitkiezen en geen Rachel/Santana/Sam/Finn-kloon. Ik vind die tweede jongen met het lange haar en die donkere jongen leuk. :3 En het allereerste meisje heeft een mooie, volle stem.[/color]

Inderdaad. Het feit dat ze de casting willen delen met de fans is wel leuk, maar ik hoop dat ze er geen televotingwedstrijd van maken :/. De ''nerd'' in het filmpje lijkt me ook wel een geschikt nieuw personage (:.
Eigenlijk wil ik helemaal geen nieuwe personages, omdat bij deze cast de meeste personages al amper gebruikt worden, maar ik veronderstel dat het voornamelijk bedoeld is om de overgang naar de nieuwe cast te versoepelen.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 16:14 

Ik snap niet waarom Blaine steeds 'Blaine Warbler' genoemd wordt. I mean, die jongen heeft toch gewoon een achternaam or what. Daar ergerde ik me al aan in een paar eps en nu weer in dit filmpje..

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 8:26 

Arianna schreef:
Ik snap niet waarom Blaine steeds 'Blaine Warbler' genoemd wordt. I mean, die jongen heeft toch gewoon een achternaam or what. Daar ergerde ik me al aan in een paar eps en nu weer in dit filmpje..

Agree! Ik moest ook echt serieus opzoeken wat Blaine's achternaam nou was o_O Maar aan de andere kant vind ik het hier wel grappig dat Brit het zegt, want zij kan nog denken dat het echt z'n achternaam is :')

Ah, ik ben zo jaloers op alle mensen die bij de Glee Live Tour kunnen zijn. Het lijkt me echt amazing. Ik zit echt non-stop alle filmpjes te kijken op YouTube, but it's NOT enough D: Hebben jullie trouwens de geweldige merchandise gezien die je kan kopen?
Afbeelding
Must. Have. Warbler. T-shirt.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 9:08 

San Riddle schreef:
Arianna schreef:

Agree! Ik moest ook echt serieus opzoeken wat Blaine's achternaam nou was o_O Maar aan de andere kant vind ik het hier wel grappig dat Brit het zegt, want zij kan nog denken dat het echt z'n achternaam is :')

Uhuh, maar Kurt zei het ook in een bepaalde ep. En dat vond ik dus echt een beetje vreemd :S I mean, ik maak er natuurlijk veel te veel drama van, maar het viel me een keer op en nu merk ik het steeds. En ze doen het echt best wel vaak :')

En omg Glee merchandise! Wat cool! Volgens mij zitten er echt wel leuke dingen tussen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: