Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 51  Volgende

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 22:59 

Samantha Mason

Samantha trekt een wenkbrauw op als Noah beweert dat hij op vakantie is. Yeah, right. Daarom doet hij nu ook zo beleefd en afstandelijk. Daarbij, wat doen al die anderen mensen dan hier? En nog het belangrijkste, waarom is zijn moeder er niet? Alsof Noah vrijwillig alleen met zijn vader op vakantie gaat.

Dan maar haar charmes in de strijd gooien om wat uit Noah te krijgen. Dat lukte vroeger ook altijd. Ze geeft Noah een klein duwtje waardoor hij weer in de stoel terecht komt en gaat uitdagend bij hem op schoot zitten. "ËœDus.. Je bent hier op vakantie..' begint ze terwijl ze nonchalant met zijn haar speelt, "ËœEn.. Je moeder is niet mee? En je moet nu al weer meteen weg en laat mij hier achter voor een of ander onbelangrijk zakenreisje..?' Ze kijkt hem speels aan en wacht even zijn reactie af.

Samantha haalt haar schouders op en laat haar blik over de groep gaan, "ËœIk geloof er niets van,' zegt ze dan concluderend. Om er nog even een schepje bovenop te leggen gaat ze met haar lippen vlakbij zijn oor. "ËœIk ken je nog goed genoeg om te zien wanneer je niet de waarheid vertelt,' fluistert ze waarna ze hem een kusje op zijn oor geeft. Samantha gaat weer wat rechter op zijn schoot zitten. Zo, en nu afwachten of het is gelukt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 23:40 

Afbeelding
Noah Taylor

Ohja, daarom vond zijn moeder haar destijds niet het juiste vriendinnetje. Ze had nog altijd weinig manieren en tact. Moest dit nou echt publiekelijk? Dat hij het stiekem allemaal niet erg vind en haar rebelse kant leuk vind weet hij goed te verbergen. Ik bedoel, zijn vader zat hier notabene aan tafel. En hij is goed op weg om met iedereen vriendjes te worden. Sophia, Jarrod - hoewel die erg sachrijnig kijkt nu - Daisy en Percival. Daisy valt automatisch al weg als Sam te veeleisend wordt en hij heeft geen idee wat Sophia zal doen. Hij glimlacht even en kijkt Samantha met een niethier-blik aan.

Op tijd weet hij zichzelf weer te herpakken voordat Sam echt vat op hem krijgt. Als ze weer recht zit op zijn schoot grijnst hij even geamuseerd "Gelukkig ken ik jou ook." zegt hij doelend op het feit dat hij weet waar ze mee bezig is. Ze probeert hem tot de waarheid te verleiden, há hij is anders wel ouder en wijzer geworden in de loop van de jaren...toch? En toch kan hij het ook wel waarderen, alleen niet nu op dit moment. Hij buigt nu iets naar haar oor toe "Lieverd, ga een andere schoot zoeken." daadkrachtig zet hij haar van zijn schoot af en glimlacht hij even suikerzoet haar kant op.

"Pap.." hij zoekt even zijn vaders blik op "Samantha kan wel even mee toch?" vraagt hij wetend dat ze meer tot last zou zijn als ze niet mee zou mogen. Misschien zou ze bij teveel actie en zweet wel afhaken, of niet. Ook gezellig.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 21:27 

Afbeelding
    Daisy Pocock

Gelukkig is Rose al snel tot inkeer gebracht. En ze gaat blijkbaar zelfs haar excuses aanbieden. Dat zou zij zelf niet doen, maar hey, als het helpt de lieve vrede te bewaren. 'En girlpower heb jij wel hé,' grijnst ze naar Rose. Ze kent niemand die beter is in een woordenwisseling dan haar zus. Chase zal de boodschap wel begrepen hebben.

Dan volgt ze de blik van Rose op Noah. Daisy ziet ook meteen dat er alweer een ander meisje rond Noah hangt. Heeft die prins dan echt niet genoeg aan haar? Ik bedoel, hij heeft zelf nog Sophia en dan is het nog niet goed? Ze rolt even met haar ogen en haalt haar schouders dan op. 'Ik denk dat dit duidelijk aantoont dat ik mezelf niet verliefd mag laten worden op Noah,' glimlacht ze flauwtjes. Maar stiekem doet het toch een beetje pijn dat Noah het zo losjes neemt tussen hen. Zij heeft nog niet eens naar een andere jongen gekeken en Noah heeft zich al twee andere kandidaat-liefjes aangemeten. Dit is niet goed voor haar zelfvertrouwen.

'Wat bedoel je?' zegt ze dan fronsend, wat valt er te weten over Noah?

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 21:46 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose glimlacht eventjes zwakjes wanneer ze haar zusje zo hoort. Het geeft haar zelf in ieder geval een iets opgeluchter gevoel dat Daisy het zo zegt, ze was niet echt van plan om Noah als schoonbroer te gaan hebben straks.

Oh. Euhm. Ze kijkt haar zusje zijdelings aan. Ze kon haar niet vertellen wat ze wist, wat Thomas had vertelt. Alhoewel ze het eigenlijk wel zou moeten weten. Maar Thomas had haar in vertrouwen genomen, en dat vind ze toch wel belangrijk. Bovendien kon het geen kwaad als ze het niet zou vertellen aan Daisy, tenzij het gevaarlijk zou kunnen worden om de een of andere reden, misschien was het ook wel beter dat ze er niks vanaf wist. Voor haar eigen bestwil.
"Oh, gewoon.. Ik bedoelde met dat meisje.. Je weet dat ik hem niet zo mag, ik vraag me daarom ook af tot in hoeverre je hem kan vertrouwen, als je zus zijnde. Hij is een beetje losjes, ook met Sophia.. en nu dit." ze kijkt haar zusje voorzichtig aan, maar voegt er uiteindelijk maar een flauw glimlachje aan toe om het serieuze gehalte wat af te zwakken. "Zelfs Dominic lijkt 'iets' voor hem te hebben."
"Ik wil gewoon niet dat m'n zusje straks met een gebroken hart zit voor iemand die dat niet verdient., dan krijgt hij met mij te maken namelijk."

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr maart 25, 2011 20:05 

Samantha Mason

Samantha grijnst ietwat uitdagend naar Noah als hij beweert dat hij haar ook kent. Hij zal haar nog veel beter leren kennen. Ze denkt dat ze haar zin gaat krijgen als Noah zich naar haar toebuigt en glimlacht al een beetje zelfvoldaan. Dan zet Noah haar echter daadkrachtig van zijn schoot met de woorden dat ze een andere schoot moet gaan zoeken. Dit had ze niet zien aankomen en ze kijkt hem ook even verontwaardigt aan.
Vervolgens richt Noah zich op zijn vader en krijgt Samantha toch haar zin. Zoals altijd. Gelijk voelt ze zich weer helemaal op haar plaats.

Samantha neemt een drankje en drinkt wat. Onbewust blijft haar blik nog even bij Noah hangen, maar dan komen zijn laatste woorden weer naar boven bij haar. Een andere schoot. Nou, ok, dat kan geregeld worden. Ze kijkt de tafel even rond naar de andere mensen en laat haar blik al gauw vallen op iemand –Dominic- die vlakbij Noah zit. Zelfverzekerd loopt ze naar hem toe waarna ze zich elegant op zijn schoot placeert.

"ËœHai, ik ben Samantha,'
zegt ze liefjes tegen hem, "Ëœen met wie heb ik het genoegen kennis te maken?' Ze laat haar blik even kort naar Noah gaan om te peilen wat zijn reactie is. Tja, het was zijn eigen opmerking. Dan richt ze al haar aandacht weer op de aantrekkelijke jongeman op wiens schoot ze zit.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 12:41 

Afbeelding

Thomas zit er maar een beetje stilletjes bij en probeert zo opvallend als een kamerplant te zijn. Wat hem aardig lukt, gezien iedereen druk bezig is met andere dingen.

Oh great, Samantha. Als er iemand is waar hij geen zin in heeft is het dat irritante ex-vriendinnetje. Zijn gezicht verandert van timide naar een donderwolk. En in tegenstelling tot Jarod niet omdat hij tegen z'n broer aan wil rijden (ieuw) maar Sam superirritant vond. Toch zijn de gelijkenissen sprekend in hun gezichten.

Afbeelding

Sammie wil net zijn mond open doen om te vertellen over de tempel als er onverwachts iemand binnen komt. Hoe onbeleefd om zomaar binnen te banjeren en de koning te onderbreken in zijn spraak #Stella.

Ohh, het is Samantha. Hij trekt een gezicht als Noah vraag of ze mee mag. Nou, het is niet altijd rustig gebleven in huize Taylor toen zij erbij was.
"Goed dan," geeft hij erg gemakkelijk toe. Hij richt zich weer centraal.

"De Mukaddeschtempel is verborgen op ongeveer deze locatie -" (hij wijst naar een plekje op de kaart die op miraculeuze wijze mijn post ingegleden is) "- en we zullen een eeuwenoud mechanisme moeten activeren om hem te onthullen. Ik weet niet precies welke beproevingen ons te wachten staan, maar ze kunnen levensbedreigend zijn..."
*dun dun dun*

Hij klapt zijn handen ineen.
"Goed, laten we er maar werk van maken," zegt hij. Zodat we het drama niet te veel voort kunnen zetten.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 13:22 

Afbeelding
Noah Taylor

Samantha haar verontwaardigde blik is priceless. Noah steekt dan ook nog net niet kinderachtig zijn tong naar haar uit. Noah wil geen speeltje zijn, niet nu. Zijn wenkbrauwen schieten iets omhoog als Samantha dan letterlijk een andere schoot op zoekt in de vorm van Dominic. Oke ze was een dame geworden, maar dat elegant kon wel weggelaten worden. Dames gingen niet zomaar bij iedereen op schoot zitten. Hmm, geen wonder dat ze niet altijd even goed ligt bij het koninklijk gezeldschap. Als ze zijn blik even opzoekt draait hij zijn hoofd weg. Pfuh.

Aah ze gaan vertrekken! Klaar voor de beproevingen staat hij dan ook op. Het is dan pas dat zijn blik op zijn broer valt. Schuldig, al beseft hij niet waarom, gaat hij dan ook op zoek naar de overige mensen. Hij vind Rose en Daisy in de gang "Aah, zussenpraat" Met een grijnsje schuift hij zijn armen onder die van Daisy en draait hij even een rondje met haar voor hij haar op de grond zet. "We gaan vertrekken" deelt hij hun mede. "Ooh en Samantha een oude..kennis is er ook." zegt hij met een hoofdknik richting de tafel "Niks bijzonders" wuift hij het luchtig weg.

Hij pakt van beide een hand vast, draait ze een rondje en trekt ze dan tegen zijn beide zijden aan. "Het wordt vast gezellig en die beproevingen zullen ook wel meevallen. Veiliger kan ook bijna niet met Thomas en mij aan jullie zijde" Hij zucht even dramatisch en legt zijn hoofd dan even schuin tegen dat van Rose. "Kun je mijn broertje en zijn kater misschien opvrolijken?" hij pruilt even semi zielig en kijkt Thomas zijn kant op. Zich bewust van hun contact en hoe Rose daarover denkt laat hij haar weer los. "Dus vrees niet prinses.." hij schept Daisy speels in zijn armen "ik zal je beschermen" Duidelijk goed gehumeurd, of probeert hij Samantha een loef af te steken, rent hij met Daisy in zijn armen naar buiten. Daar staan al wat kamelen klaar voor de korte trip naar de Mukaddeschtempel.

Afbeelding
Chase Alessia

Chase leunt wat tegen een pilaar aan en volgt de gesprekken. Vooral de diversheid aan gezichtsuitdrukkingen is shocking. Samantha is niet echt het type welke je aan het hof verwacht. Naar zijn weten was daar in al die jaren nog weinig verandering in gekomen. Hoewel dit wel de type meisjes waren die hij naar binnen smokkelde. Hij grijnst even, dat waren goede tijden. Als Sammie in zijn handen klapt ontwaakt hij dan ook uit zijn dagdroom.
"Ja laten we gaan" glimlacht hij. Hij werpt even een blik op de kaart en slaat Sammie daarbij nog even vriendschappelijk op zijn schouder. Sammie vond iets natuurlijk al gauw levensbedreigend, dus dat zou wel meevallen.

OOC: wie zich geroepen voelt..of een post niet weet te vullen mag de [...] gebruiken om naar de plek van Mukadeschtempel te gaan.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 27, 2011 16:26 

Afbeelding
    Rose Pocock

Oh, en als je van de duivel spreekt, daar is Noah dan. Ze glimlacht eventjes niet bepaald heel gemeend naar hem wanneer hij even een rondje draait met Daisy.
"Ah, oke." antwoordt ze dan ook niet bepaald heel geinteresseerd als hij het over Samantha heeft.

Nouhou, ze wil helemaal niet dat Noah haar als een popje een rondje laat draaien om vervolgens tegen hem aan te drukken. Ze duwt hem dan ook met een =.='-sigh-gezichtje wat van zich af. Hij zou zich eens aan die 1-meter regel moeten houden.

Okay, en dan vlucht hij er met haar zusje in zijn armen vandoor. Ze slaakt eventjes hoofdschuddend een zuchtje en wacht vervolgens tot de rest ook richting deze kant op komt om dan maar eens te vertrekken. Nog niet van plan om zich bij haar moeder of Chase te voegen, voegt ze zichzelf bij Thomas.
"Goedemorgen." glimlacht ze voorzichtigjes. Misschien was het niet zo'n fantastische morgen, maarja. "Valt de hoofdpijn een beetje mee?"

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 27, 2011 16:39 

Afbeelding
    Daisy Pocock

Voor een keer is Daisy niet zo gelukkig met Noah die op haar af gestormd komt. Het gesprek met Rose heeft haar weer met beide voeten op de grond gezet. Het is waar: Noah neemt het niet zo nauw. Op alle opzichten. En voorlopig is zij nog ongeveer het middelpunt van zijn aandacht, maar hoe ver reikt trouw in zijn gedachten? En wat is het precies dat zij hebben? Een relatie zou zelfs zij het niet noemen. Wie weet wat is zij in Noah's gedachten. Een speeltje dat hij kan weggooien als er een mooier en nieuwer tevoorschijn komt?

'Samantha, hé,' herhaalt ze redelijk ongeí¯nteresseerd. Ze wil net een punt duidelijk maken wanneer Noah haar speels in zijn armen neemt en haar zijn bescherming aanbiedt. En Daisy kan het niet helpen: een glimlach verschijnt op haar gezicht en alle slechte gedachten over Noah zijn alweer verdwenen. Ze heeft een zwak voor sprookjes met prinsessen en prinsen die hen komen beschermen. 'Ik ben sowieso al onbevreesd,' zegt ze speels, waarna ze even een blik op de omgeving werpt, opmerkt dat ouders en prinsen uit slapengaanverhaaltjes niet in de buurt zijn en zich daarna met een brede grijns volop op zijn lippen stort.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 27, 2011 18:23 

Afbeelding
Noah Taylor

"Dapper meisje" grinnikt hij. Veel meer valt er niet te zeggen als Daisy opmerkt dat de kust veilig is en zich op zijn lippen stort. Dit was beter dan al die kussen op zijn wang. Achter zijn rug voelt hij de warme harige buik van een kameel. Hij grijnst even en legt zijn hand in haar nek. "Ik mis het kasteel" fluistert hij wanneer zijn lippen afzakken naar haar kaaklijn en hals "en de privacy" Hij laat zijn armen even rusten op haar schouders en legt zijn voorhoofd tegen het hare aan. "Bij de volgende opdracht ben ik te ziek om mee te gaan" hij kijkt haar even samenzweerderig aan "En dan moet jij voor mij zorgen." Hij grijnst lichtjes, dat was niet eens zo slecht idee.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 18:20 

Afbeelding
    Daisy Pocock

'Hmm,' brengt ze alleen maar instemmend uit terwijl ze zijn lippen in haar nek voelt. Genietend sluit ze haar ogen terwijl er een grijns op haar gezicht verschijnt bij zijn woorden. Ze neemt zijn hoofd dan in haar handen en drukt nog snel een kort kusje op zijn lippen voordat ze haar arm in de zijne haakt en haar hoofd op zijn schouder laat rusten. Ze moeten maar eens gaan vertrekken.

'Ik ben trouwens een uitstekende verpleegster,' zegt ze lachend, terwijl ze samen met hem richting de kamelen loopt en hem even speels in de zij prikt. 'Maar daar twijfelde je vast niet aan. Toch?' Ze kijkt even bedenkelijk naar de kamelen, in het echt had ze de dieren nog nooit gezien. Ze zien er best wel schattig uit. 'Kan je er met twee op, zoals bij een paard? Of zal ik verplicht zijn mijn rijkunsten nog eens te tonen?' Dat was de vorige keer volledig fout afgelopen, dus ze hoopt echt dat het dier twee personen tegelijk kan vervoeren en dat zij achterop kan. Het liefst nog bij Noah.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 19:48 

Afbeelding

[...]

Thomas sjokt met de groep mee door de gloeiendhete woestijn. Het witte linnen waait met een gelukkig sterke, ietwat verkoelende wind, om zijn benen. Helaas blies de wind ook een hele hoop zandkorrels in Thomas' ogen. Thomas knippert, wrijft in zijn ogen, laat een traan rollen, niets helpt. Hij is moe, de woestijn is heet, zijn ogen doen pijn... hij wil naar huis! ):

Eindelijk stopt zijn vader. Sammie, met een diepe nadenkende frons op zijn gezicht, kijkt van zijn kompas naar de horizon en weer terug.

"Hier zou het moeten zijn," zegt hij. "Hier moet de Mukaddeschtempel staan. Maar... het is leeg..."
Thomas kreunt. Great. Papa had een miscalculatie gemaakt, en nu hebben ze de hele dag voor niets door die woestijn gesjokt. En dat terwijl hij een kater heeft!

Chagrijnig ploft hij neer op het zand-
"Auw!"
Hij springt op als hij niet op het zachte zand landt, maar op iets hards. Hij kijkt onder zich. Een hendel...? Hij kijkt naar zijn vader, die gefrustreerd met zijn kompas schudt. Thomas bukt, pakt de hendel vast, en geeft een flinke ruk.

Afbeelding

"Stom ding, waarom werkt hij niet," bromt Sammie chagrijnig, terwijl hij het kompas door elkaar schudt. "Het moet kloppen, ik heb de berekeningen zo vaak uitgevoerd, alle bronnen, de windrichting, de ligging van de-"
Sammie kijkt op als de grond ineens begint te trillen. Hij ziet hoe Thomas met een moeizaam gezicht aan een zo te zien zware hendel trekt.
"Waar haal je die vandaan?"
Hij komt dichterbij. Thomas trekt met de hendel een gigantische zandloper tevoorschijn uit het zand. Sammie fronst. Voorzichtig draait hij de zandloper om.

"Hier heb ik niets over gele-"
Zijn woorden worden overstemd door een luid gerommel. Sammie deinst achteruit.

Vanuit het zand rijzen langzaam twee punten op, die langer, langer, langer worden, obelisken volledig ingegraveerd met hií«rogliefen, gevold door een bredere punt in het midden, hoofden, hoofden die volledige sfinxen worden, een piramide bovenop een dak van een door zuilen omringd bolwerk, rijkelijk versierd met beelden, beelden van goden, jakhalskoppige, leeuwlijvige, havikgesnavelde goden. Zand glijdt als waterstraaltjes tussen alle gaten naar beneden met een sissend geluid.

Dan, met een galmende klap lijkt het bolwerk te vergrendelen, en stopt met rijzen. Een lange trap die diep ondergronds lijkt te gaan ligt voor hen. Sammie glimlacht verwonderd.
"Nou..." zegt hij. "Volgens de legende schijnt de schat in de top van de piramide te liggen. En die schat, die hebben wij nodig."
Voorzichtig begint hij de trap af te dalen, het donker in...

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 03, 2011 18:46 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah laat een zachte "wow" ontsnappen als de Mukkadeschtempel uit het zand omhoog rijst. Eindelijk begint hij deze hele reis leuk te vinden. Dit was toch een jongensdroom, dit rook naar avontuur. En wat was het prachtig. Gefascineerd kijkt hij naar het zand dat naar beneden glijdt en werpt hij een blik op de zandloper. Het zand is inmiddels gaan lopen. "Zou het zand de tijd zijn, de tijd voordat de tempel weer onder duikt" mompelt hij richting Thomas.

Snel haast hij zich achter zijn vader aan de trap af en geeft hij Thomas een aanmoedigende duw in zijn rug. "Pap.." hij mist bijna wat traptreden door zijn haast en vind zijn vader als hij tegen hem op botst, daar was hij. "Volgens mij geeft de zandloper de tijd aan die we hebben"

Afbeelding
Chase Alessia

Chase die normaal gesproken juist het avontuur op zoekt blijft nog wat wantrouwend staan. Behoedzaam tikt hij op het glas van de zandloper en kijkt hij gebiologeerd naar het stromende zand. Wat Noah vervolgens tegen Thomas zegt klinkt alleen maar logisch. Sammie is echter al de trap af gelopen en lijkt haast te hebben. Sinds wanneer was die fit?

"Misschien moeten er ook een of twee mensen hier blijven. Om de zandloper in de gaten te houden."

OOC: beetje lame maar ik doe mijn best.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 18:27 

Afbeelding
    Sophia Koontz

Sophia wenst dat ze haar zonnebril had meegenomen op reis. De zon is erg fel en de hoed die ze op heeft is niet genoeg. Daarnaast is het ook belachelijk warm. Op dit moment kan ze wel zo'n kleine ventilator op batterijen gebruiken. Oh, heerlijk. De gedachte daaraan koelt haar al iets af. Ze zou wel een moord kunnen plegen voor een glas Sprite met ijsklontjes...

Sophia blijft staan als Thomas aan een of andere hendel begint te trekken. Ze heeft geen idee wat de bedoeling is of het juist is, maar opeens klinkt er een hoop gerommel. Sophia's mond valt open als er een heel bouwwerk omhoog komt uit het zand.
"What the--"
Sophia's blik valt ook op de zandloper. Ze loopt naar Noah en Chase toe, die het voorstelt dat iemand bij de zandloper blijft.
"Ik niet. Ik wil naar beneden!" ze grijnst enthousiast en lijkt de ernst van de situatie nog niet helemaal door te hebben...

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 22:48 

Afbeelding

[...]

Samantha vindt het zogenaamde zakenreisje na 10 minuten in die hete zon al niet meer leuk. Ze is hier op vakantie, om lekker te luieren en te zonnen, niet om door de stoffige woestijn te reizen.
Ze is dan ook opgelucht als ze eindelijk bij hun zogenaamde bestemming zijn aangekomen. Al is er in eerste instantie niets te zien. Verveeld kijkt ze om zich heen, maar er is alleen maar zand te zien.

Dan begint de grond plotseling te trillen en ziet ze een enorm gebouw uit het zand verschijnen. Met een nieuwsgierige blik bekijkt ze de tempel. Chase zegt dat er beter iemand boven kan blijven om de zandloper in de gaten te houden. No way dat zij hier in die hitte gaat blijven, straks zou ze er ook nog een zonnesteek aan over houden.

Vlakbij ziet Samantha Rose staan. Ze loopt naar haar toe en haakt haar arm in de hare. "ËœIk neem aan dat jij ook wel uit deze hitte wilt?' zegt ze met een knipoog terwijl ze naar de ingang loopt en Rose zo ongeveer dwingt om mee te lopen. "ËœIk ben trouwens Samantha.'

Bij de ingang van de tempel tuurt ze even naar binnen. Ze kan Noah en Sammie echter al niet meer zien. En ook Sophia heeft besloten dat ze niet boven gaat blijven.
Samantha laat haar blik vallen op Thomas. "ËœLief broertje, je gaat ons drie toch niet alleen naar beneden gaan?' Ze kijkt hem uitdagend aan.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: