Tom Riddle schreef:
Skywalker schreef:
Tom Riddle schreef:
DUBBELPOST, EXCUSEZ-MOI!
Komend weekend ben ik in Amsterdam en naar de bioscoop etc, dus ik zit niet achter de computer. Aangezien Aimée nu toch random in het lokaal zit, kan iemand haar misschien even meeslepen, anders gooi ik haar er na het weekend weer in.
Amsterdaaaaaaaaaaaaam. Wat kom je hier doennnn?
Ik was naar de open dag op de UvA en we zouden daarna uitgaan, maar iedereen was moe (behalve ik en een vriendin

) en toen gingen we weer naar huis en daar feesten en verjaardag vieren van die vriendin en zondag was ik brak en met school bezig.
Duuuuuus, wat heb ik gemist, in grote lijn, want ik ben te lui om alles door te lezen.
Jullie posten te lang...Jaaa ik was ook op de open dag! Of ja, ik zit al op de UvA. Maar ik ging mee als *adviseur* van een vriendin van mij, haha. Hoe vond je het? Voor welke studie ging je?
Agenia schreef:
Ik stop. Misschien niet zo'n schok e.d., maar ik kom er niet zo lekker in en kan de puf niet vinden om te posten :') Sorry!
Ja, ik begrijp het. Luc kwam er nooit heel goed in D: Helaas!
Lacrimosa schreef:
Binnenkort ben ik een week op reis en daarna heb ik nog heel veel schoolwerk voor de boeg. Werk dat ik onmogelijk met twee RPG's kan combineren.
Ik meld me af voor onbeperkte tijd voor deze RPG: ik heb van BB 1 echt genoten, maar ik heb het er een beetje moeilijk mee om alles weer opnieuw te doen, ondanks het scala aan nieuwe en interessante personages.
Misschien komt Alex weer terug, als ik het minder druk heb. Maar nu gaat het erg moeilijk wegens tijdgebrek en zoals jullie wel gemerkt hebben kan ik niet echt tegen jullie posttempo op.
Ik wens jullie nog heel veel plezier toe met de RPG!
VERGEET HET MAAR. Ik zie dit als een "Hi guys, ik ben heel druk bezig voor een onbesliste tijd, dus stuur Alex maar op vakantie. En ik kom dan later weer terug!"-berichtje. Puh.