Angel schreef:
Ik vind het hele spelletjes idee ook wel leuk, ik ben voor =D
En waarom wordt Dorian in geen enkel groepje ingedeeld, tssskkk

. Het idee van de liedjes is overigens ook awesome.
HIJ IS WEL INGEDEELD. Maar omdat ik met achternamen zat te werken, heb ik per ongeluk "Lefevre" twee keer getikt, terwijl ik Chevalier bedoelde. Ik heb t veranderd though! ;D
En Tommy, schizofreen-zijn betekent niet dat je twee persoonlijkheden hebt. Schizofrenie betekent dat de lijn tussen werkelijkheid en fantasie haast verdwijnt. En het is volgens mij heel eng om te hebben, want je hallucineert big time. En je weet nooit of de dingen die je ziet, echt bestaan of niet. Kijk "A Beautiful Mind" - die film weet de essentie van schizofrenie goed neer te zetten.
[a]
Oja, en hier is een
algemene opmerking voor iedereen:Je hoeft de liedjes-opdracht niet uit te voeren. Alleen als je 't leuk lijkt enzo =] En je verdient er een ster mee, dus dat is extra motivatie. Maar stel dat je nooit naar muziek luistert, en geen tijd hebt om een hele zoektocht te doen naar een liedje... Dan hoeft het niet. However, als iemand (net als ik) veel muziek luistert, en als het niet MEGAVEEL moeite kost om liedjes uit te pikken... Dan verwacht ik dat je 't doet. En als je het niet doet, dan moet ik heroverwegen of ik je leuk vind. But no pressure.