Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende

7e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 11:12 

Citaat:
01. The Prestige (2006)
02. Batman Begins (2005)
03. Dog Day Afternoon (1975)
04. Kingdom of Heaven (2005)
05. Black Hawk Down (2001)
06. Memento (2000)
07. Body of Lies (2008)
08. Groundhog Day (1993)
09. Charlie Wilson's War (2007)
10. Heat (1995)
11. Shutter Island (2010)
12. Starship Troopers (1997)
13. Serpico (1973)
14. Thelma & Louise (1991)
15. Bowling for Columbine (2002)
16. There Will Be Blood (2007)
17. TRON: Legacy (2010)
18. Dark Blue World (2001)
19. MacGruber (2010)
20. Lucky Luke (2009)
21. Scott Pilgrim vs. the World (2010)
22. The Fountain (2006)
23. Following (1998)
24. Stand By Me (1986)
25. Mary and Max (2009)
26. I Am Legend (2007)
27. Let The Right One In (2008)
28. Spider-Man 3 (2007)
29. Daredevil (2003)
30. Despicable Me (2010)
31. Megamind (2010)
32. The Pursuit Of Happyness (2006)
33. Ratatouille (2007)
34. Point Break (1991)

Ratatouille
Weer een Pixar film! Nu moet ik alleen nog A Bug's Life kijken. Ik vond het een goede film maar zeker niet Pixar's beste film. Pixar's films zijn altijd heel humorvol maar ze proberen je ook altijd een levenslesje bij te brengen. Die combinatie maakt elke film van Pixar zo goed. Peter O'Tool doet het overigens uitstekend door het stemwerk te verzorgen van een eng uitziende recensent die uiteindelijk bijdraaid.

Point Break
Dit is by far een van de beste actiefilms die ik gezien heb en het ultieme bewijs dat er geen 3D camera's en duizelingwekkende special effects voor nodig zijn om een goede actiefilm te maken. De achtervolgingsscene en de parachutespringen scene zijn van wereldklasse. Keanu Reeves kan niet acteren, weten we dat ook weer maar toch was zijn aanwezigheid nodig. Keanu heeft gewoon een bepaalde uitstraling, epicness waardoor hij gewoon ontzettend cool overkomt. Brad Pitt heeft dat ook. Patrick Swayze vind ik een betere acteur en de rol als surfdude vind ik dan ook op zijn lijf geschreven.

Charlie schreef:
Roonil Wazlib schreef:
Scott Pilgrim vs. the World
Aan de andere kant, het draait alleen om de gevechten. Vooral de zin van die gevechten ontbrak voor mij. In het begin vond ik dat een beetje saai.

Hij moet toch van al die andere liefjes af of om zijn liefje tot zich te winnen? Vandaar die gevechten? Maar eigenlijk vind ik niet dat het om die gevechten ging. En die gevechten viel in mijn ogen wel nog mee. Ik vond die film vooral interessant om zijn speelsheid met kleine dingen, echt heel fijnzinnige humor soms en eigenlijk is het een soort van "Ëœeigen opvatting' van een romantische komedie, maar dan in een soort van spelletje gestoken. Die gevechten horen er bij, ze hebben echt wel een zin.

So true. Soms moet ik een paar nachtjes slapen wil ik een film volledig begrijpen. Het zijn idd de details die de film zo goed maken en bij het beoordelen van de film zou ik nu tot een andere conclusie zijn gekomen. De soundtrack beluister ik nu al twee weken, die is echt zeldzaam goed.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 22:27 

Genner schreef:

The King's Speech
Mijn eerste indruk is: sterke film. Colin Firth heeft zijn Oscar zeker verdiend. Helena Bonham Carter in een rol die ze niet zo vaak speelt, Geoffrey Rush is zoals steeds fantastisch. Ik vond de sfeer in deze film ook wel uniek. Niet plechtig, zoals je in een konings'drama' zou verwachten, maar ook niet los zoals in een romatische film. Het draait vooral om de vriendschap tussen Bertie en Lionel en dat vind ik wel mooi. Het is gewoon heerlijk om eens een film te zien met een goed script, goede acteurs die weten waarmee ze bezig zijn, eenvoudige maar waarheidsgetrouwe setting en zonder romantiek.
Wat ik trouwens een enorm pluspunt vond was het accent - in het begin van de eeuw sprak de elite sommige woorden echt helemaal anders uit, zoals 'world', en dat hebben de acteurs heel goed gedaan. Het maakt het geheel zoveel geloofwaardiger.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 12:35 

Ineens even tijd genomen om overal een linkje bij te plakken :')
Duffie schreef:

8. Alvin and the Chipmunks: the Squeakquel

Ik heb echt gegiecheld bij deze film, je wilt het niet weten. Eleanor was zo schattig <3 Ik vond het wel jammer dat er maar één liedje was van hen zessen tesamen, maar je kan niet alles hebben hé xD Meestal zijn de vervolgen op films zoveel keer slechter, maar dat vond ik dit keer niet waar. Ik heb van deze evenveel genoten als van de eerste. Zeker een film die ik wel nog eens wil zien <3

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 13:27 

Citaat:
001. Yes Man (2008)
002. The Green Mile (1991)
003. I Am Sam (2001)
004. How To Lose A Guy In 10 Days (2003)
005. How to Lose Friends & Alienate People (2008)
006. Love Happens (2009)
007. Marley & Me (2008)
008. V for Vendetta (2006)
009. Prince of Persia: The Sands of Time (2010)
010. An American Werewolf in London (1981)

011. The Ugly Truth (2009)
012. Easy A (2010)
013. Zombieland (2009)
014. I Know What You Did Last Summer (1997)
015. Constantine (2005)
016. Call Of The Wild (????)
017. Apollo 13 (1995)
018. The Tourist (2010)
019. Shutter Island (2010)
020. Valentine's Day (2010)

021. The King's Speech (2010)
022. The Ghost Writer (2010)
023. How To Train Your Dragon (2010)
024. Changeling (2008)
025. The Time Traveler's Wife (2009)
026. 13Hrs (2010)
027. Lost In Translation (2003)

The Ghost Writer
Ik had er teveel van verwacht, want ik vond er dus echt niks aan. Ik vond hem saai en langdradig. Ook had deze film echt een gebrek aan spanning. Ik had dan ook het idee van waar heb ik de afgelopen 2 uur nou naar gekeken. Ik zag het einde al meteen aankomen, maar vind het alsnog geen bevredigend einde. De film duurt al 2 uur, maar door de lange, saaie dialogen lijkt het veel langer. Vind het een wonder dat ik hem uitgekeken heb xD Maar ja, je kan niet iedere film goed vinden :')

How To Train Your Dragon
Deze vond ik dan wel weer super. Heb me er echt mee vermaakt. En dit is ook een film die ik vaker wil kijken. Ik zag hem hier in een paar lijstjes staan en hij leek me al zo leuk en toen wilde ik hem ook kijken en ik heb er geen spijt van gehad <3 Ik weet alleen niet zo wat ik van de stem van Hiccup moet denken. Aan de ene kant vind ik hem super grappig enzo xD Maar aan de andere kant veel te volwassen voor een klein kind. Ach, well... Gerard Butler is er om het goed te maken xD <3 Die vader was awesome.

Changeling
Goede film. Duurde wel een beetje lang, vooral met reclames erdoorheen. En daarom kijk ik het liefst dus geen films op de televisie. Ik had trouwens in mijn hoofd dat dit een enge film was :') Maar het is ''gewoon'' een drama. Wel een goed drama en ook wel spannend!

The Time Traveler's Wife
Ik denk niet dat dit een film is die ik vaker ga zien. Ik vond hem gewoon okay. Niet spectaculair ofzo. Ik vond dat tijdreizen wel interessant.

13Hrs
En dan komen we dus weer bij een film die ik vet slecht vind xD Ik keek deze film samen met een vriendin omdat Tom Felton erin speelt en wij zijn wel een beetje Tom-fangirls, dus ja. En op de hoes staat hij heel leuk en zijn naam ook en zijn naam is 1 van de eerste die in beeld komt, maar hij komt er zo'n 10 minuten in voor :') We voelden ons een klein beetje genaaid xD Dat weerwolf-ding is vreselijk slecht en ook het acteren is niet goed en de personages zijn héél erg hatelijk. Enige leuke was dan dat ik Tom even kon aanschouwen xD
Geen aanrader dus xD

Lost In Translation

Best oké. Ik vind hem niet hoogstaand, maar wel boeiend genoeg. Ik vond hem pas echt wat worden als de twee eindelijk samen dingen gaan doen. Ik had alleen wel meer Tokio willen zien! Ik vind deze film een beetje te traag verlopen eigenlijk. Maar voor de rest best aardig.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 17:26 

Citaat:

Tangled
Aaaaah I loved it. Wat een fijne film. Deze wil ik sowieso op dvd, serieus <33
Spoiler:
Ik houd van Flynn/Eugene en van Pascal. En Maximus xD Ik vond Rapunzel wel mooier met haar blonde haren though.
Ik vind het gaaf dat het orginele sprookje zo goed gebruikt is. Hoe ze de prinses is, haar lange haren die ze neerlaat uit de toren. Dat de heks haar haren omlaag gooit om Flynn te lokken en hoe haar tranen genezend zijn. Oui oui, I love it :D

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 8:26 

Citaat:
001: Love and Other Drugs ***
002: Blue Lagoon ***
003: The Chronicles of Narnia: Voyage of the Dawn Treader **
004: Megamind ****
005: Meet the Parents: Little Fockers **

006: The Diving Bell and the Butterfly ****
007: Tucker & Dale vs. Evil ****
008: New Kids Turbo **
009: Morning Glory ***
010: Dik Trom ****

011: Center Stage ***
012: Evita *
013: London Boulevard *
014: Vampires Suck ***
015: Leap Year ***

016: The Heartbreak Kid **
017: Gulliver's Travels ***
018: Take the lead ****
019: Chalet Girl ****
020: The King's Speech *****

021: Alpha & Omega **
022: Gnomeo & Juliet ****
023: Mean Girls 2 **
024: Coraline ***
025: Angus, thongs & perfect snogging ****

026: Sonny Boy ****
027: I am Number Four ***
028: De hel van '63 **
029: The Haunted Airman **
030: No Strings Attached ***

Gezien in de IMax Bioscoop, maar dat had voor mij niet gehoeven. Ik heb altijd het idee dat IMax vrij weinig toevoegt aan de film, terwijl het toch weer 2,50 duurder is. Verder wel een vermakelijk filmpje. Alex Pettyfer & Dianna Agron zijn allebei prachtig om naar te kijken en dat is fijn, want het verhaal heeft verder weinig verrassingen. De actiescí¨nes gingen nogal snel, waardoor ik totaal niet doorhad wat er allemaal gebeurde.

028: De hel van '63 **
Deze film wil ik echt al ZO lang zien, dus toen ik hem tegenkwam voor 3,99 heb ik hem maar gewoon meegenomen. Ik vond het moeilijk om me op het verhaal te concentreren en ook vond ik het jammer dat er steeds Fries werd gepraat want hoe hard ik mijn best ook doe, ik versta er echt helemaal niks van. Leuk om een keertje gezien te hebben.

029: The Haunted Airman **
Tja, Robert Pattinson zit in deze film, dus dat vond ik reden genoeg om hem te kijken. Maar wat viel dit tegen! Het verhaal kabbelt maar door en ik had op een gegeven moment echt moeite om niet in slaap te vallen ._. Het is een onduidelijke film, onduidelijk verhaal en het einde is abrupt. Dat hij voor 16+ is, snap ik ook niet helemaal...

030: No Strings Attached ***
Nathalie Portman en Ashton Kutcher in één film is voor mij al reden genoeg om naar de bioscoop te gaan. Het verhaal klinkt hetzelde als dat van Love and Other Drugs, maar dan zonder de serieuze kanten. En deze vond ik eigenlijk veel leuker. Nathalie Portman doet het goed in haar eerste romcom en Ashton is ZO grappig. Ook het eind vond ik heeeeeeel erg leuk. Yep, ik kwam helemaal blij de bioscoop uit.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 11:40 

Jessica schreef:
The Ghost Writer
Ik had er teveel van verwacht, want ik vond er dus echt niks aan. Ik vond hem saai en langdradig. Ook had deze film echt een gebrek aan spanning. Ik had dan ook het idee van waar heb ik de afgelopen 2 uur nou naar gekeken. Ik zag het einde al meteen aankomen, maar vind het alsnog geen bevredigend einde. De film duurt al 2 uur, maar door de lange, saaie dialogen lijkt het veel langer. Vind het een wonder dat ik hem uitgekeken heb xD Maar ja, je kan niet iedere film goed vinden :')

Ik vond 'm juist superspannend, maar alleen nogal ingewikkeld.

En ik vind het verbluffend dat iedereen hier ''How To Train Your Dragon'' leuk vond. Ik vond het echt 1 van de meest verschrikkelijke films ooit. Voorspelbaar van A tot Z, totaal geen diepgang in characters, een misplaatste stem voor de hoofdrolspeler, ik vond het er lelijk uitzien en het verhaal vond ik gewoon crap.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 13:06 

Duffie schreef:

9. Prince of Persia: the sands of time

Ik vond hem eerlijk gezegd nogal tegenslaan. De actiescí¨nes waren goed, maar soms had ik echt wel het gevoel alsof het allemaal maar niet snel genoeg kon gaan. Ook was het einde een enorme anticlimax. Ik had er meer van verwacht en ik vond wel dat je soms wel degelijk merkte dat dit gebaseerd was op een videogame. Desalniettemin werd er wel sterk in geacteerd . Ik ben geen enorme fan van Jake Gyllenhaal (of van zijn looks, buiten dan misschien zijn ogen [a]), maar dit heeft hij toch wel goed gedaan. Dit is echter geen film die ik zelf zou aankopen. Het is eerder een eenmalige film.

San Riddle schreef:

Gezien in de IMax Bioscoop, maar dat had voor mij niet gehoeven. Ik heb altijd het idee dat IMax vrij weinig toevoegt aan de film, terwijl het toch weer 2,50 duurder is. Verder wel een vermakelijk filmpje. Alex Pettyfer & Dianna Agron zijn allebei prachtig om naar te kijken en dat is fijn, want het verhaal heeft verder weinig verrassingen. De actiescí¨nes gingen nogal snel, waardoor ik totaal niet doorhad wat er allemaal gebeurde.

Echt? Ah bah. Ik hoop alleen maar dat ze niet de hele verhaallijn hebben verpest zoals ze dat bij nog andere verfilmingen ook hebben gedaan. Ik ben nu namelijk bezig in het boek en tot nu toe vind ik het verhaal best wel interessant. Ik kijk er anders ook wel naar uit om Alex en Diana bezig te zien samen :P En het feit dat ze zich niet aan de "oorspronkelijke" leeftijd van de personages hebben gehouden, neem ik er dan maar al te graag bij xD

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 14:26 

Sweet Hermione schreef:
Jessica schreef:
The Ghost Writer

Ik vond 'm juist superspannend, maar alleen nogal ingewikkeld.

En ik vind het verbluffend dat iedereen hier ''How To Train Your Dragon'' leuk vond. Ik vond het echt 1 van de meest verschrikkelijke films ooit. Voorspelbaar van A tot Z, totaal geen diepgang in characters, een misplaatste stem voor de hoofdrolspeler, ik vond het er lelijk uitzien en het verhaal vond ik gewoon crap.

xD Zo zie je maar weer dat smaken echt heel erg kunnen verschillen. Die stem van de hoofdrolspeler is inderdaad misplaatst, dat heb ik ook aangegeven en ik ben niet de enige. Verder vind ik de simpelheid, de humor en de schattigheid juist leuk. Ik zal niet zeggen dat ik heel erg fan ben van de animatie, maar ik vond het nou ook niet echt lelijk. Een Toothless vond ik echt adorable <3
En hoe jij dus How To Train Your Dragon voorspelbaar vond, vond ik The Ghost Writer dus voorspelbaar. Maar bij The Ghost Writer vond ik dus dat er totaal geen tempo inzat en daardoor vond ik hem langdradig en saai. De dialogen vond ik niet boeiend en de characters niet likable. Terwijl ik Hiccup dus juist heel leuk vond, juist omdat het een dombo is die eerst stoer wilt zijn en daarna er achterkomt dat ze allemaal fout bezig zijn. Typisch kinderplotje, maar desondanks nog steeds leuk vind ik.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 14:43 

Ik had een lijstje op FFF waar ik verder mee wilde gaan, maar die ligt er uit. XD Dus ik heb geprobeerd het weer een beetje terug te halen.

001. The Switch (2010), 7.0
002. The Kids Are All Right (2010), 7.8
003. Major Movie Star (2008), 6.8
004. The Texas Chainsaw Massacre (2003), 7.0
005. O Brother, Where Art Thou? (2000), 7.0
006. The Amityville Horror (2005), 7.3
007. Rest Stop (2008), 5.0
008. The Social Network (2010), 8.5
009. Get Him To The Greek (2010), 6.0
010. The Excorcist (1973), 6.7
011. Keith (2008), 6.5
012. The American Mall (2008), 7.3
013. All The Boys Love Mandy Lane (2006), 6.9
014. TRON: Legacy (2010), 8.7
015. Turistas (2006), 7.8
016. Donkey Punch (2008), 7.2
017. Chain Letter (2010), 7.5
018. Cry_Wolf (2005), 9.0
019. Going The Distance (2010), 7.5

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 21:17 

Pottergirl schreef:

Cidade Dos Homens (City Of Men)
Op aanraden van mijn huisbaas keek ik deze film, en hij viel niet tegen. Portugees is een prachtige taal, er zaten hele mooie shots in de film en het verhaal was ook interessant (en hartverscheurend). Het was wel wat van de hak op de tak af en toe, waardoor het soms een beetje te snel ging.

Starship Troopers
Dit was echt een hele, héle leuke film. Sci-fi, Neil Patrick Harris én oorlog? Bingo. Het was wel een typische Paul Verhoeven-film (veel bloed/gore en veel naakt) maar daar heb ik me eerlijk gezegd niet eens zo heel erg aan gestoord. Die gigantische insecten gaven me wel echt de creeps trouwens. Gatver. Ik ga deze ongetwijfeld nog een keer kijken (: Zeer vermakelijk.

The Kids Are All Right
Nu snap ik pas waarom Annette Bening die Oscar gewonnen heeft (: Wát een topcast had deze film. Echt, het acteerwerk zorgde ervoor dat ik deze film heel mooi vond. Het verhaal was ook erg goed. Meteen toen de film begon werd een liedje van Vampire Weekend gebruikt dus ik was eigenlijk vanaf het begin al enthousiast, haha :') En gosh, Mark Ruffalo is niet lelijk. Poeh.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 23:30 

@Duffie: Ik heb 'Prince of Persia' in de cinema gezien en vond er ook echt niet veel aan.

Genner schreef:

A Single Man
Wat is Colin Firth een goede acteur. Deze film vraagt ook een sterke acteur om het geheel te dragen. Iemand die de rol van George Falconer niet goed had neergezet had ervoor kunnen zorgen dat de film als een pudding ineen zakte. Dat is dus niet gebeurd. Net als The King's Speech was het nergens drama/actie-spannend, maar bleef ik wel kijken. Ik hou daar ook wel van. De voice-over gaf een mooi effect, zeker in combinatie met de muziek en de beelden.
Ook Julianne Moore doet het weer enorm goed. Normaal vind ik Matthew Goode maar een irritante man, maar hier kan ik hem wel verdragen. Die jongen die Kenny Potter speelde vond ik dan weer minder. Aan hem ergerde ik me wel. Over het algemeen dus een enorm goede film, maar dan wel met een naar mijn gevoel nogal abrupt einde - maar wat een einde!

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 22:18 

Pottergirl schreef:

The Ugly Truth
Lekkere romkom met twee prachtige mensen om naar te kijken - goed zaterdagavondvermaak (: Niet te diepzinnig, en dat hoeft ook niet. Gerard Butler is yummy en ik vond Katherine Heigl hierin echt heel erg grappig.

Evita
Zo zielig ;_; Hoewel ik pas laat in de film echt een beetje sympathie voor Evita begon te krijgen. Ik vond haar eigenlijk een beetje een irritant doordrammertje :') Maar het feit dat Antonio Banderas het verhaal als het ware vertelde, was wel een groot pluspunt. Wat is dat een mooie man, en wat heeft hij een prachtige stem (:

Sliding Doors
Gwyneth Paltrow <3 Het concept deed me heel erg denken aan Lola Rennt, ik vind het altijd leuk als films met meerdere verhaallijnen naast elkaar spelen. En John Hannah heeft zo'n héérlijk accent, daar kan ik de hele dag wel naar luisteren.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 22:25 

Changetje schreef:

13. Megamind
Ik vond deze film echt heel erg leuk. Het plot verraste me echt, het was heel origineel :) Meestal zijn die superheldenfilms een beetje voorspelbaar, maar deze was dat totaal niet. Bovendien was hij supergrappig. Yeah, really enjoyed it :)

14. Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole
Nog een animatiefilm en deze vond ik echt een stuk minder. Ik heb een hele boekenserie over vleermuizen (Silverwing) in de kast staan en was dus erg benieuwd hoe deze film over uilen (met een vergelijkbaar plot) was. Niet zo goed dus. De animaties waren echt prachtig, maar het plot was ronduit slecht. Slap verhaaltje, niet goed uitgewerkt en de actiescí¨nes gingen zo snel dat ik nauwlijks doorhad wat er gebeurde. Ze hadden beter Silverwing kunnen verfilmen. XD

15. Tangled
Loved it! :D Ik vond hem echt zó leuk, vooral hoe ze het originele sprookje hebben gebruikt en wat moderner hebben gemaakt. Hij was ook echt grappig, vooral het paard en Rapunzel's stemmingswisselingen XD

16. BECK
Japanse film over een band genaamd BECK. Wilde hem al een tijdje zien vanwege de geweldige cast, maar hij was nog niet gesubbed. Ik vond hem best mooi en het acteerwerk/filmwerk/muziek was ook erg goed. Je kon wel echt zien dat het eerst een manga was, want er zaten een paar rare verhaallijnen in, die ook heel abrupt eindigden. Mangaseries lopen soms zo lang dat sommige verhaallijnen gewoon vergeten worden en dat was hier dus ook zo. Dat betekende wel dat ze zich goed aan de manga hebben gehouden (ik heb zelf de manga nooit gelezen, though). De eindscí¨nes waren trouwens echt prachtig. Ja, een hele mooie film.

17. Toki wo Kakeru Shoujo (The girl who leapt through time)
De film uit 2010 (dus niet de anime uit 2006) met een héél ander verhaal. In het begin was hij een beetje warrig en volgde ik het niet helemaal, maar zodra ze terug de tijd in ging (waar het dus allemaal om draaide), vond ik de film heel goed worden. Mooi verhaal, lekker Japans. Mooi gefilmd ook. And the end had me tearing up ;____; Yep, loved it.

Laatst bijgewerkt door Changetje op ma maart 14, 2011 12:33, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 11:28 

Citaat:

Gooische Vrouwen
Ik heb de serie vrij aardig gevolgt en vond het altijd erg leuk, dus ik had zin in de film. Hij heeft mij niet teleurgesteld. Af en toe vond ik de grapjes een beetje flauw en bij een gedeelte van het einde heb ik ook mijn vraagtekens, maar voor de rest vond ik 'm erg leuk! De jurken zijn fijn, er zitten ook rake grappen in en alle main characters kunnen goed acteren. Een film voor iedereen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 298 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: