Noah TaylorNoah schudt even afkeurend zijn hoofd, wat een stelletje scheiterds. Hij fronst even verrast als Jarrod zijn hand vast pakt. Uhh...het grapje van net was al afgelopen toch? Verward kijkt hij een moment naar zijn hand en vervolgens naar Jarrod. "Ja laten we verder lopen.." bij die woorden wurmt hij zijn hand los "laten we verder lopen
zonder erbij te lopen als vriendje en vriendinnetje" sist hij dan tussen zijn tanden door. Jarrod moest echt iets minder meisjesachtig gaan doen, het begon nu wel op te vallen. Hij wou iets spannends mee maken, niet handje in handje lopen met Percival en Jarrod.
"Zo gevaarlijk is het vast niet." eigenwijs als hij is begint hij, zoals Percival al enigzins voorspelde, toch verder het steegje in te lopen. Heel spannend blijkt het niet te zijn, het is er alleen een beetje verlaten. Na een korte stilte gaat hij toch wat dichter bij Percival lopen. "Thomas heeft ons geheimpje aan Rose verteld" fluisterd hij, hij kijkt hem even veelbetekenend aan. "Omdat ze te vertrouwen is, hij kent haar net" nu de frustratie terug keert wordt zijn stem ook weer luider. Dat Jarrod nu misschien kan meegenieten interesseert hem niet zo, hij wist toch niet waar het precies over ging. "Ik zeg liefde maakt blind" hij kijkt even achterom "Toch Jarrod?"
Chase AlessiaChase schudt lachend zijn hoofd als Leah alles behalve subtiel de benen neemt. Hij bedankt de koopman, legt het stukje 'iets' terug in de bak en loopt Leah achterna. Als hij naast haar loopt grijnst hij even zelfingenomen. "Ik wist wel dat je braaf was" plagend klakt hij zijn tong "ik was alleen even vergeten hoe braaf." Hij had haar er vaak genoeg mee zitten plagen, jemig het was zelfs een argument geweest om haar voor zich te winnen en weg te lokken bij Adam. Hij kijkt haar even samenzweerderig aan "Als ik het me goed herinner was je braaf, maar in tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt niet saai..of verwar ik je nu met iemand anders?"
Hij is alweer ergens blijven staan, een kraam met vers vruchtensap en ijsklontjes. De kleur is net wat helderder dan normaal, maar niets zorgwekkends. Hij wijst naar een glas met geel sap en pakt wat kleingeld. "Welke wil jij?"