Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 41  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 19:45 

Afbeelding
    Enora Laurent

Enora kijkt Matt hopeloos aan wanneer hij met een 'maar..' komt. Gelukkig is daar dan ook Shawn die snel komt ingrijpen, wat voor enige opluchting zorgt bij Enora. Toch is er geen sprake van complete opluchting. Wat als Matt van Shawn zou willen dat ze uit elkaar zouden gaan? Matt was Shawns beste vriend, Enora weet dat als Matt zich hier niet prettig bij zou voelen, dat Shawn haar daarvoor op zou kunnen geven. Damnit Matt.
Ze kijkt van een afstandje toe naar de twee vrienden en slaakt een diepe zucht, terwijl ze even voorzichtig over haar lippen heen gaat. Wat bezielde hem nou toch? Hoe kon hij dat Flor aan,- Haar blik blijft bij Flor hangen. Die het hele gebeuren heeft gezien, en er nu heel breekbaar bij staat. Een gevoel van herkenbaarheid en medelijden gaat dan ook door haar heen.

Enora wil net aanstalten maken om richting Flor te lopen - terwijl ze eigenlijk totaal niet weet wat ze tegen haar kan zeggen, wanneer dan gelukkig Shawn alweer bij haar komt staan. "Yeah.. Met mij gaat het wel.." knikt ze dan ook lichtjes, terwijl haar blik op Matt en Flor gericht blijft.
"Hij haalt alles overhoop hiermee." verlaat het zachtjes haar mond.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 22:11 

Afbeelding
Lea Bennett

Alois reageert heel fel en doet alsof alles om hem en zijn schorsing gaat. Nee, daar gaat het helemaal niet om, het gaat erom dat dit Casey's privézaken zijn en dat Alois daar helemaal niets van weet - en dit is nou niet het meest handige moment om hem een update te geven, vertelt Lea zichzelf. Het heeft niets te maken met een gevoel van bezitterigheid. Maar voordat Lea hem dat kan zeggen heeft hij zich al omgedraaid en is hij weggegaan.

Nou ja, good riddance, denkt Lea geïrriteerd. Dammit, hij heeft zelfs Casey van streek gemaakt. En dat noemde hij dan 'helpen'. "Nee, er wordt niet meer gevochten," zegt Lea zacht. "Alles is in orde nu, Case." Casey heeft zichzelf ondertussen overeind gekregen, dus Lea schuift wat dichterbij en brengt de beker met water naar haar lippen. "Hier, drink maar wat." Casey drinkt het merendeel van de beker leeg en Lea hoopt dat ze daar wat nuchterder van wordt. Dat Lea zelf ook helemaal niet nuchter meer is, vergeet ze even.

"Kom op, laten we kijken of we je naar de slaapzaal kunnen krijgen, dan kan je daar bijkomen en... misschien nog wat praten, als je wilt." Bovendien zullen ze daar ook meer privacy hebben, wat Lea wel nodig vindt. Ze zitten hier wel vlakbij het feest, dus de kans is groot dat andere mensen ook zomaar binnen zouden kunnen komen lopen.

Lea heist Casey voorzichtig omhoog. "Okay, kan je lopen?" vraagt ze, terwijl ze een arm om Casey's middel slaat om haar te ondersteunen. Hoewel Lea het niet erg zou vinden om Casey helemaal naar de slaapzalen te dragen, is zelfs zij niet zo sterk om dat zo lang vol te houden, dus lopen is wel soort van essentieel.

[later]

Uiteindelijk is het toch gelukt. Wel langzaam, en Lea is een keer bijna op haar gezicht gevallen (ze heeft enorme hakken aan en ze moet toegeven dat zij eigenlijk ook best wel dronken is), maar nu staan ze eindelijk in de gang van de slaapzalen.

Lea besluit om hen naar Casey's kamer te brengen. De kans dat Naomi komt binnenvallen is toch niet zo groot, met haar hele verwondingendrama, terwijl het misschien extreem awkward zou kunnen zijn als ze naar Lea's kamer gaan en Cam binnenkomt, vooral omdat Lea zich nog steeds niet helemaal comfortabel bij Cam voelt.

Als ze in de kamer zijn leidt Lea Casey naar het bed, zodat Casey kan zitten. Lea knielt neer om Casey's schoenen uit te doen, aangezien Casey daar zelf waarschijnlijk niet meer toe in staat is. Lea heeft het ook even moeilijk met de veters, maar na veel frommelen trekt ze de schoenen langzaam van Casey's voeten af. Ze zorgt er expres voor dat ze Casey's benen niet aanraakt, alleen de schoenen. Lea komt dan weer overeind en gaat naast Casey op het bed zitten, terwijl ze haar eigen schoenen afschopt.

Even weet Lea niet wat ze moet doen of zeggen; dan slaat ze een arm om Casey heen en leunt met haar voorhoofd tegen dat van Casey aan. Hun gezichten zitten nu wel dicht bij elkaar, maar dat negeert ze. "Case- als je nu wilt praten... of niet praten... ik ben er hoe dan ook voor je, goed?" Lea strijkt met haar vrije arm wat van Casey's haar achter een van haar oren. "Ik houd van je," voegt ze eraan toe, een stuk zachter.

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 22:49 

Afbeelding

Casey knikt traag. Er werd niet meer gevochten. Goed. Met trillende handen pakt ze het bekertje aan. Pas als ze begint te drinken merkt ze hoe droog haar keel is. Als het bekertje bijna leeg is duwt ze het terug in Lea's handen. Vol.

"Praten is stom..'' mompelt ze. Maar ze laat zich braaf omhoog hijsen. Zwakjes leunt ze tegen Lea aan. "Een beetje. Ik denk het wel.'' antwoordt ze zo eerlijk mogelijk. Als ze nu zouden vallen omdat ze het niet zou volhouden, dan was er in ieder geval een soort van waarschuwing aan vooraf gegaan.

"Ik ben echt dom,'' zegt ze nog. "Dat ik zo veel drink.''

...

De reis lijkt korter dan het daadwerkelijk was. Alles is haar een beetje in een blur voorbij gegaan. Casey is blij dat ze kan zitten. Helaas begint ze door te krijgen dat ze al iets nuchterder wordt. Iets. De All Stars verdwijnen van haar voeten en een dankbare zucht verlaat haar mond. Lea komt naast haar zitten en slaat een arm om haar heen. Warm.. denkt Casey weer. Onbewust beweegt ze dichter naar Lea toe. Haar ogen glijden omhoog en ontmoeten die van Lea. Stilletjes bestudeert ze het meisje.

"Je bent mooi..'' fluistert ze zachtjes. Casey ademt voorzichtig, alsof het moment zo in miljoenen stukjes zou kunnen breken. "De enige die echt om me geeft, denk ik.'' Een beetje onzeker friemelt ze aan haar truitje. Haar ogen zijn nog altijd aan die van Lea vastgelijmd. Langzaam beweegt ze zich naar voren, voelt ze de ademhaling. Casey twijfelt even, maar besluit dat het niet uitmaakt.

"Ik houd ook van jou.'' Voorzichtig drukt ze haar lippen op die van Lea. Een 'dankjewel'. Een 'je bent belangrijk'. Een 'help me.'

Laat me niet alleen.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 1:26 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea's adem stokt in haar keel wanneer Casey zegt dat ze mooi is. Nee. Je kan niet zeggen dat ik mooi ben en niet verwachten dat ik dat niet zie als- normale vriendinnen zeggen niet van elkaar dat ze mooi zijn. En Lea wilt zo graag doen alsof ze normaal is.

Ze slikt even wanneer Casey verder gaat, wanneer ze zegt dat Lea de enige is die echt om haar geeft. Lea wilt eigenlijk protesteren, want Cam is er nog, en Shawn, maar ze kan niet stoppen met Casey aankijken en kan geen woord over haar lippen krijgen. Ze is volledig gebiologeerd door de blik in Casey's ogen. Lea probeert die blik te duiden, probeert erachter te komen wat Casey wilt, maar ze heeft geen idee.

Totdat Casey zich naar voren beweegt. Lea kan Casey's ademhaling op haar gezicht voelen. Ze voelt iets van paniek opkomen, maar de alcohol neemt de scherpe kantjes ervan weg en het fladderende gevoel in haar maag is vooral verwachting.

Lea heeft het gevoel dat ze ieder moment in stukken kan exploderen wanneer Casey zegt dat ze van haar houdt. En natuurlijk bedoelt Casey het niet op de manier zoals Lea dat wilt - al durft ze tegenover zichzelf niet eens toe te geven hoe ze wilt dat Casey het bedoelt - maar het betekent alsnog enorm veel voor Lea.

Maar Lea verliest de mogelijkheid om te kunnen denken volledig wanneer Casey Lea zachtjes kust. En daarom kust Lea haar ook meteen, zonder te aarzelen, terug. Wel net zo voorzichtig als Casey. Ze is zich ervan bewust dat Casey breekbaar is, op het moment, en ze wilt haar niet overdonderen, dus ze houdt haar verlangen in bedwang.

Langzaam breekt Lea de kus af. Terwijl ze jachtig ademhaalt kijkt ze Casey aan. Ze is bang voor wat ze in Casey's ogen zal zien, maar Case is weer onleesbaar voor haar. Allerlei gedachten tollen door Lea's hoofd en hoewel ze eerder meteen reageerde heeft ze nu haar twijfels. Wat als het een spel is? vraagt Lea zich af. Voordat ze wegging was het ook een spel. Ze nam niet eens de moeite om afscheid te nemen. Het was voor haar helemaal niet belangrijk. En dat was het voor Lea wel. Maar wat als het een spel is? Alois, eerder vanavond, was een spel. En dan is er Shawn nog. Lea heeft het recht niet-

Maar dat kan haar niets schelen, want ze wilt dit. Wilt Casey. Verlangt naar Casey. En ja, misschien is het een spel, maar op dit moment? Kan dat Lea niets schelen. Dus Lea verschuift de arm die ze eerder om Casey's middel had naar Casey's nek, en duwt Casey met haar andere arm voorzichtig naar achteren, op het bed. Lea steunt op haar ellebogen en probeert haar zenuwen te verbergen. Misschien bedoelde Casey niets met de kus. Maar misschien bedoelde ze er alles mee. En Lea is bereid om het risico te nemen. F*ck, des noods kan ze de schuld geven aan de alcohol.

Lea legt teder een hand op Casey's wang. En dan buigt ze zich voorover, schuift ze één been tussen Casey's benen en kust haar diep.

were mine.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 20:41 

Afbeelding

Naomi hangt in haar hoekje met een fles aan haar mond. Ze overspoelt haast van de woede die in haar op komt. Thomas zou een preek van hier tot Tokyo krijgen zodra ze hem zag. Haar handen beginnen steeds meer te trillen, terwijl ze maar half door heeft wat er gaande is. Dat Casey en Shawn zoenen, merkt ze niet eens op. Echter als Matt en Enora zoenen, gaat er een zwaailicht in haar hoofd af. Ze kijkt van Florence naar Matt en weer terug. De tranen rollen over haar wangen. Naomi zet met een enorme knal de fles op tafel, loopt wankel naar Matt toe en geeft hem een enorme klap tegen zijn wang. Dat voelt... goed. En nog een klap. Deze keer met haar vuist.

"JIJ. EIKEL. WAT. DENK. JE. WEL NIET." schreeuwt ze hysterisch en geeft hem een klap of schop met elk woord dat ze schreeuwt. "Jullie mannen denken maar dat je alles kunt maken! Vreemd gaan! Niet op komen dagen! F* JULLIE ALLEMAAL."

Naomi gaat door het lint en duwt Matt op de grond, terwijl ze bovenop hem gaat zitten. Ze slaat hem helemaal verrot, zover ze dat kan. Of het werkelijk impact geeft, weet ze niet.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 20:49 

Afbeelding
Florence Gravois

Dat Matt zich schuldig voelt, vindt Flor net goed. Dat hij zich nog maar lang schuldig voelt. Flor hoopt dat Shawn en Enora ook goed kwaad op hem zijn. Wie dacht hij wel niet dat hij was? Flor voelt zich gebroken, maar vooral ook heel erg voor schut gezet. Hoe had ze ook kunnen denken dat Matt -playboy Matt- serieus voor haar gevallen was?

Naomi komt uit het niets opdagen en geeft hem de ene klap na de andere, waarna ze hem ook nog op de grond gooit en op hem gaat zitten. Flor knippert verbaasd met haar ogen. Dat had ze niet zien aankomen. 'Naomi! Wat doe jij hier?' zegt ze stomverbaasd. Heel even vergeet ze wat Matt gedaan heeft. Naomi was gewond, die moest in de ziekenzaal liggen!

En toch staat ze hier, om Flors eer te verdedigen. is she the best friend ever or what? Een waterige glimlach verschijnt om haar lippen. 'You go girl, show him.' Voor de tweede keer die avond geeft ze Naomi een knuffel, deze keer niet omdat ze haar beterschap wil wensen, wel omdat ze beste vriendin in het hele universum is. Dat Naomi hier is, maakt alles een klein klein beetje minder erg.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 21:22 

Afbeelding

Shawn heeft zijn handen diep in zijn broekzakken gestoken. Hij staat passief naast Enora en luistert naar wat ze mompelt over dat Matt alles wel overhoop gooit. "Het is één van zijn vele talenten," zegt Shawn zachtjes. Hij weet dat als Matt morgen hetzelfde zal zeggen over zijn gevoelens voor Enora, dat Shawn dan niet verder met haar kan gaan. En dat zorgt voor een soort afstandelijkheid in zijn houding. Als het toch moet eindigen, dan heeft het zeker ook geen zin meer om nu nog lovey-dovey te doen.

Shawn zit te bedenken of hij nu niet gewoon naar bed moet gaan. Het is best laat en om eerlijk te zijn heeft hij het echt helemaal gehad met deze hele dag. Of misschien nog even langs Chris gaan in de ziekenzaal - kijken hoe het met haar gaat? Bovendien, er zal nu toch niets interessants meer gebeur-

Holy sh*t!

Naomi is uit het niets verschenen en begint Matt aan te vallen. En niet op een "aah you suck! PETS!"-manier, maar op een agressieve serieus-boze manier. Ze weet hem op de grond te krijgen (hij is toch lam, dus zo moeilijk zal dat niet geweest zijn), waarna ze zijn gezicht zo vaak mogelijk raakt met haar vuisten. Shawn is momenteel geshockeerd, maar als hij weer bij zinnen komt, rent hij meteen op het tweetal af. "Hey! Hey!" Hij sluit zijn armen stevig om Naomi's middel en tilt haar van Matt af. Ze spartelt nog tegen en Shawn heeft het vermoeden dat haar kwade reactie (vooral de "MANNEN ZIJN STOM!"-esque opmerking) deels komen omdat haar vriendje een asshole is. En alcohol. En ze is Flor's beste vriendin.

"Hey, kalmeer, Naomi," probeert hij. Zijn armen zijn nog altijd om haar heen geslagen, en zonder op iemand anders te letten begeleidt hij haar het lokaal uit. Oké, in alle eerlijkheid is Shawn best onder de indruk van Naomi, op dit moment. Niet omdat ze Matt verrot wilde slaan, maar omdat ze zo opkomt voor Flor. Hij kan dat appreciëren. Vooral omdat Flor's wereld waarschijnlijk zojuist in elkaar is geflikkerd.

Hoe dan ook, ze zijn het lokaal uit, en hij heeft haar losgelaten en ze zijn een willekeurige, lege gang ingeslagen. "Whoa," zegt hij tenslotte. Hij gaat tegenover Naomi staan en kijkt haar onderzoekend aan. "Kalmeer, tijger. Matt en Flor komen hier wel uit." Hij glimlacht flauwtjes en neemt een stap achteruit zodat hij met zijn rug tegen de muur aan staat.

Hij aarzelt of hij moet beginnen over Thomas of niet. "Weet je," verlaat het stilletjes zijn mond. "Ik heb het al vanaf het begin gezegd. Thomas verdient jou niet." Thomas verdient niemand namelijk. Hah. Hij kijkt Naomi nog steeds doordringend aan, want hij wilt weten wat ze denkt en wat ze voelt. Hij weet niet hoe hij zich moet opstellen. Wilt ze horen wat voor een zak Thomas is? Wilt ze weten wat er nou precies was met Matt? Of wilt ze het er helemaal niet over hebben?

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 7:10 

Afbeelding

Naomi hoort Florence woorden amper, ze is zo gefocussed of Matt in elkaar timmeren, todat ze door Shawn wordt onderbroken. Hij tilt haar van Matt af, maar dat wil ze helemaal niet. Ze spartelt hard tegen, maar helaas geeft het geen effect. "Laat me los. Right. This. Instant!" zegt ze boos tegen Shawn. Die luistert niet, want hij sleept haar gewoon mee naar buiten, waar hij haar eindelijk los laat. Pas als ze staat, beseft ze dat ze zichzelf helemaal heeft uitgeput. Ze hijgt een beetje, terwijl ze naar Shawn kijkt. Naomi fronst als hij over Thomas begint. Hoe- Blijkbaar de puzzelstukjes van het Matt incident bij elkaar gelegd.

Verslagen slaat ze haar ogen naar beneden en zakt ze langzaam langs de muur de grond op. "Waarom gaat alles mis?" fluistert ze. Haar handen legt ze over haar ogen heen en de tranen beginnen op te wellen. Ze heeft genoeg alcohol op om zich er niks van aan te trekken dat iemand haar zo ziet huilen. "Wat is er mis met MIJ? Mijn vriendje is gewoon verdwenen, blijkbaar schaamt hij zich door hoe ik er uit zie op dit moment ofzo en dat laat maar weer blijken hoeveel hij om mij geeft. Ik zie er namelijk ook niet uit. Blauwe plekken overal. Alles doet pijn," jammert ze door.

Met een diepe zucht legt ze haar hoofd tegen de muur aan. "En ik heb de wedstrijd verpest." Lekker dramatisch allemaal. Ze voelt zich zo stom en idioot. De tranen rollen nu ook onder haar palmen vandaan op haar jurk.

grey.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 15:52 

Afbeelding

Alois forceert een glimlach op zijn gezicht bij de woorden van Ruelle. "Ik ook niet. Het is ook altijd f*cking drama met die mensen hier." Gromt hij, nog steeds kwaad op Lea. Hij slaat nog een paar bekers alcohol naar binnen, waardoor hij iets kalmeert. Zijn hoofd voelt lichter aan en hij kan een beetje relaxen. Hij kijkt op als Shawn ineens naast hem staat en hem begroet. Hij wacht een beetje ongeduldig tot Shawn eindelijk verder gaat met praten, wat uiteindelijk een vraag lijkt te worden. Alois haalt zijn schouders op. "Ik zie niet in waarom je zo freakte, aangezien Casey single is en jij niet." Reageert hij droogjes, waarna hij zijn zoveelste shotje in zijn keel gooit.

Hij schenkt verder weinig aandacht aan Shawn, tot hij nogal serieus aan hem vraagt om hem te excuseren. En hij noemt hem Alo. Oké, die naam heeft hij een tijd niet gehoord. Shawn noemt hem alleen zo als hij of hyperactief is, of wasted, of heel erg serieus. Dus Alois fronst en draait zich in de richting die Shawn op gelopen is. Oh, Matt zat aan Shawn's vriendin. Juist, Enora heet ze. Alois knippert met zijn ogen, alles is een beetje wazig.

Flor staat te huilen, Matt staat Shawn zielig aan te kijken, Shawn is hem gerust aan het stellen, het is één grote soap. Matt stapt dan op Flor af, waarna ze haar rug naar hem toe draait. Alois wil zich net weer terug draaien naar iets interessanters - namely zijn alcohol - wanneer Naomi ineens verschijnt, Matt begint te slaan en ineens bovenop hem zit om hem verder in elkaar te slaan. Wauw. Hoeveel drama wil je hebben in 1 à 2 uur op Beauxbatons? Shawn sleept Naomi uit de buurt van Matt en Alois besluit om te checken of hij nog leeft.

Een tikkeltje wankelend, schuifelt hij richting een bloedende Matt. "Dude, je hebt een bloedneus. Leef je nog? Je moet naar.. thingey.. Whatshername." Door de leegte en mist in zijn hoofd, komt er een simpele naam als La Nurse gewoon niet meer in hem op. Een beetje wanhopig kijkt hij naar Ruelle. "Hé, jij.. Ehm.. Ik weet niet hoe je heet. Maar help even, als je wilt."

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 18:37 

Afbeelding

Shawn had verwacht dat Naomi hem misschien ook een mep zou verkopen, omdat hij het in zijn hoofd heeft gehaald om zich te bemoeien in haar Thomas-related-zaken. Of misschien dat ze een scherpe, witty opmerking zou maken om haar verdedigingen staande te houden. In ieder geval had hij dit niet verwacht. Ze stort neer en lijkt volledig uit elkaar te vallen. Onbeweeglijk luistert Shawn naar wat ze zegt over Thomas en dat ze vindt dat ze er niet uitziet. En ze schijnt onder de impressie te zijn dat de wedstrijd haar schuld was.

Na een paar tellen gaat Shawn naast haar zitten. Hij legt zijn arm om haar heen, onzeker of ze het zal toestaan. In de eerste instantie voelt hij dat ze gespannen reageert op zijn aanraking, maar dan ontspant ze zich en ziet hij dat maar als een goed teken. Hij trekt haar vervolgens steviger naar zich toe, zodat ze op zijn schouder/borst kan uithuilen. Shawn voelt zich hier een beetje vreemd bij - hij had niet verwacht dat de nacht zo zou lopen. En hij vindt het zo fundamenteel naar dat Naomi zich zo voelt. Zij valt nooit uit elkaar. Althans, niet bij hem.

"First of all, er is niets mis met je," fluistert hij uiteindelijk. "Ondanks de crash, zie je er alsnog prachtig uit. En dat vriendje van je..." Kijk, Naomi is niet de vriendelijkste. En Thomas is al helemaal niet de vriendelijkste. In dat opzicht zijn ze een perfecte match. Maar er zit ietsjes meer achter Naomi. Hij had alleen niet gedacht dat hij dat zo duidelijk zou zien als nu. Normaliter moet hij haar gevoelige kant tussen de regels vinden. Niet zo expliciet. Hij weet niet zo goed wat hij ermee aan moet. "... laten we het erop houden dat jij beter dan hem bent."

Hij draait zijn torso zodat hij ook zijn andere arm om haar heen kan slaan. "En hey, wat de wedstrijd betreft? Dat was niemand's schuld." Stiekem zit Shawn zelf nog met het wedstrijd-gedoe, maar hij weet dat het in ieder geval niet Naomi's schuld was. "Naomi, neem het maar van mij aan. You're okay."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 19:23 

Afbeelding

Naomi voelt haast meteen hoe Shawn naast haar komt zitten en een arm om haar heen legt. Ze spant haar lichaam samen, want dat had ze niet verwacht, maar als er een moment is waarin ze zich kan laten gaan is dit het. Ze staat het toe en voelt hoe Shawn haar dicht bij zich trekt. Het is warm en gemeend en Naomi wil gewoon het liefst zo blijven zitten voor een tijdje, terwijl ze haar gezicht nog altijd achter haar handen verstopt houdt. Ze had zojuist Matt in elkaar geslagen en zich compleet laten gaan. Ze voelt zich zwak, omdat ze zichzelf zo ontzettend voor schut had gezet en dat maakt dat haar tranen nog vloeiender worden. Ze duikt dichter tegen Shawn aan.

Dan zegt hij dat er helemaal niks mis is met haar, ondanks all haar argumenten. Ondanks het feit dat iedereen kan zien dat ze zoveel slechte kanten heeft. Ze is compleet stil als ze het hoort. Door zijn woorden raakt Naomi verward. Waarom voelt ze zich veilig bij hem door hem, in deze zwakke staat? Waarom was hij nou toch degene die haar zo behandelde en haar op de een of andere manier toch het gevoel gaf dat de put eigenlijk niet zo diep was als het leek. Het zou Thomas moeten zijn die haar zich zo liet voelen. Niet Shawn, de veels te zelfverzekerde Shawn, met wie ze de helft van de tijd aan het ruzieën was. Degene die bevriend was met Matt die ze in elkaar had geslagen. Degene die samen was met Enora, haar arch-enemy, en bevriend met Christine, het meisje dat Naomi als vuil behandelde, dag in dag uit.

Naomi haalt adem en besluit naar Shawn te kijken. Ze kijkt recht in zijn bruine ogen, gezien ze wel heel dicht bij elkaar zijn. Alles draait op de achtergrond, maar zijn gezicht is heel duidelijk. Ze wil wat zeggen, maar op de een of andere manier ontbreken de woorden haar. Haar ogen glijden vanuit Shawn's ogen naar zijn lippen en langzaam weer terug. Haar adem stokt en haar hartslag versnelt onbewust terwijl ze haar hoofd richting die van Shawn beweegt. Naomi heeft geen idee waar ze mee bezig is, maar het lijkt wel alsof er een magnetisch veld is wat haar naar hem toe trekt. Het enige waar ze aan kan denken is het Quidditch veld een aantal weken eerder. Hoe fijn dat was. Als ze enkel een centimeter van Shawn verwijdert is, kijkt ze hem doordringend aan. Ze wilde zo graag haar lippen op die van hem sluiten, maar dit was Shawn. Waarom deed ze dit? Hij had immers Enora en zij had Thomas. Thomas- Naomi schrikt en vliegt omhoog.

"Ik moet terug naar Florence," probeert ze zo krachtig mogelijk te zeggen, maar ze kijkt Shawn niet aan. Zonder nog iets anders te zeggen loopt ze terug naar het feest. Thomas mocht dan wel een eikel zijn op dit moment, maar er was nog altijd geen duidelijke verklaring voor zijn afwezigheid. Was ze zojuist bijna vreemd gegaan? Het was de drank, dat moest het zijn. Het kon gewoon niet anders.

grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 19:44 

Afbeelding

Ze zegt niets, maar hij neemt aan dat zijn woorden goed in haar zijn doorgedrongen. Ze blijven een tijdje zo zitten. Shawn's hoofd is een beetje blanco op het moment. Naomi kijkt op een gegeven moment omhoog en Shawn weet bijna zeker dat ze haar gezicht meteen terug zal trekken. Maar in plaats daarvan brengt ze haar gezicht dichter bij dat van hem. Ze blijft hem maar verassen vandaag. Hij ziet dat ze zijn lippen bestudeert en ergens borrelt er een zelfvoldaan gevoel bij hem op. Hij verbreekt het oogcontact niet. Ze blijven maar zo naar elkaar kijken, en het schijnt uren te duren. Zijn hoofd is nog steeds leeg. Hij kijkt naar haar, gefascineerd. Hij kan elke traan zien die aan haar wimpers kleven. Elk detail is duidelijk, en hey, het zou gemakkelijk zijn om zijn hoofd naar voren te brengen. Maar een halve centimeter, en hun lippen zouden elkaar raken.

Zij zou het niet erg vinden. En hij weet niet wat hij ervan zou vinden. Alles is omver gegooid, en hij is een beetje in de war, en hij is boos op de Matt/Enora situatie, ook al kan niemand daar wat aan doen. En hij voelt zich naar omdat hij zich verdrietiger zou moeten voelen omdat hij en Enora waarschijnlijk gauw uit elkaar zullen vallen door Matt. Plotseling lijkt zijn hoofd helemaal vol met dingen en gedachten en gevoelens en hij wilt dat het weer leeg wordt. Hij denkt teveel na. Misschien moet hij daar eens mee stoppen, al is het alleen deze keer.

Hij staat op het punt om naar voren te buigen, maar Naomi draait haar hoofd dan plotseling weg. Ze lijkt geschrokken te zijn van dit alles. En wie kan het haar kwalijk nemen. Ze zegt dat ze terug moet naar Flor en haast er dan vandoor. Shawn sluit zijn ogen en leunt met zijn achterhoofd tegen de muur. Gevoelens suizen door hem heen, en hij heeft geen zin om die één voor één langs te gaan. Maar hij heeft geen keus, want hij dat is eenmaal wat hij doet. Er was duidelijke spanning tussen hem en Naomi. En dat is niet erg, want dat is er altijd geweest. Maar het feit dat hij de knoop doorhakte en haar wilde zoenen? Niet oké. Hij voelt zich niet eens echt... schuldig. Het is meer dat hij zich schaamt tegenover zichzelf, want hij claimde altijd zulke principes te hebben over vreemdgaan. En nu was het bijna gebeurd, als het aan hem gelegen had. Sh*t.

Hij probeert zichzelf ervan te overtuigen dat hij en Enora toch al zo goed als over zijn. Als het aan Matt ligt, dan wel in ieder geval. Maar dat maakt zijn beslissing van daarstraks niet goed. Hij blijft dan maar zitten op de vloer, met zijn ogen dichtgeknepen. No way dat hij nu nog teruggaat naar het feestje. Alles gaat toch mis daar.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 20:16 

Afbeelding
Ruelle Valois

Of het hele gedoe tussen die Casey en die blonde dude, met nou ja hij heeft wel een prachtige haarlijn nog niet genoeg was, komt er weer iemand binnen die Ruelle nog niet heeft gezien. Het meisje lijkt echter niet al te vrolijk aangezien ze na wat commentaar ineens op de jongen begint in te beuken, die de vriendin van de dude met de nice hairline had gezoend, maar die jongen blijkt het vriendje te zijn van dat andere blonde grietje, en achja.

Eén en al drama is het hier absoluut, en dan te bedenken dat dit nog maar de eerste dag van Ruelle is dat hij hier op school zit. Volgens mij wil hij geen eens meer weten hoe de rest van z’n week gaat verlopen, buitenom z’n standaard routine uiteraard, want dit stond nou ook niet bepaald in zijn planning. Hij kijkt hoe het meisje het lokaal word uit begeleid, niet bepaald uit vrije wil, maar toch. Dan begint Alois ineens te spreken over de jongen die zojuist in elkaar is gebeukt, dat hij een bloedneus heeft en of hij nog wel leeft. 'Nou ik hoop toch wel dat hij nog leeft' zegt Ruelle, en dan door hem word gevraagd of hij hem wil helpen, Ruelle knikt daarop meteen want alles is beter dan dit feestje. 'Natuurlijk help ik…En het is Ruelle' stelt hij zich ook gelijk voor. Samen met Alois helpt hij Matt dan om naar La Nurse te brengen.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 23:50 

Afbeelding

Casey's hart slaat over als Lea haar zoen beantwoordt. Haar ogen glijden dicht. Een vaag gevoel van teleurstelling raast door haar heen als Lea de kus afbreekt. Ze opent haar ogen weer en tilt haar hoofd lichtjes. Zwijgend bestudeerd ze de ander. Details. Lea was zonder twijfel één van de meest prachtige vrouwen die ze ooit had gezien. Hoe is Lea zonder haar onverwoestbare schild? vraagt ze zich af. Want ze kon veel praten, maar ze praatte eigenlijk nooit over zichzelf. Casey realiseert het zich nu pas. En ze kent Lea echt wel, maar niet.. Niet diep genoeg. Niet goed genoeg.

Gefascineerd blijft ze kijken en laat zich rustig naar beneden begeleiden. Elke hint van een aanraking was een nieuwe sensatie. Lea's lippen ontmoeten die van haar weer en Casey zoent direct terug. Harder, met meer passie. Onzeker maar vastbesloten laat ze hand onder Lea's jurk glijden. Zachtjes streelt ze haar bovenbeen, van buiten naar binnenkant. Haar lippen bewegen zich naar Lea's nek. Voorzichtig. Casey wacht op reactie voordat ze verder durft te gaan. Straks werd ze weer afgewezen. Straks bezorgde ze Lea een schuldgevoel. Straks was het niets meer dan een grote fout.

Casey drukt een speels kusje in Lea's nek en wacht geduldig af.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 13:46 

Afbeelding
Florence Gravois

Pas wanneer Naomi verdwijnt, dringen de woorden tot haar door. Thomas is ook nergens te bekennen. Sure, dat betekent niet meteen dat hij voor Naomi's ogen is vreemdgegaan -in tegenstelling tot Matt- maar het toont ook niet meteen commitment. Ze wil achter Naomi aan gaan, maar ziet dat Shawn dat al doet. En dan blijft zij achter met Matt. Totdat Alois zich er mee komt bemoeien. To be honest, was zij zelf al vergeten dat Alois zelfs maar bestond. Waarom was hij ook alweer geschorst?

En hij gaat Matt helpen. Sigh. Matt heeft elke klap die Naomi hem heeft uitgedeeld verdiend. 'Oh, ja, want een stomme bloedneus is echt iets waarvoor je La Nurse nodig hebt,' kan Flor het niet laten uit te brengen tegen de drie jongens, aangezien Ruelle er ook al bij is komen staan om Matt te redden. Matt was een zak. Hij verdient geen hulp. 'Maar fine, dan ben je tenminste voor de rest van de avond uit mijn zicht,' zegt ze tegen Matt. 'En uit de buurt van Enora.' Dan richt ze zich tot Ruelle. 'En jij,' zegt ze terwijl ze verwijtend met een vinger naar hem wijst, niet wetend dat hij meisjes doodeng vindt, 'jij maakt geen al te beste indruk op me. Matt verdient je hulp niet. Of die van iemand anders, for that matter.' Hij heeft vanavond immers op z'n eentje mooi twee relaties verpest en zij en Enora gaan daar vooral het slachtoffer van zijn.

Ze keert de jongens de rug toe, ze weet toch dat wat zij zegt absoluut niets zal uitmaken. Boys will be boys, dat weet ze nu wel. Geen enkele jongen is anders. Ook Matt niet, blijkbaar. 'Hé, Naomi,' zegt ze dan zachtjes tegen haar bff als die terug verschijnt op het feest. Ze glimlacht lichtjes. Hier staan ze dan, beiden heartbroken. Of zij toch en aan Naomi haar uitbarsting van net, lijkt het toch alsof het tussen haar en Thomas ook niet meer helemaal koek en ei zal zijn vanaf nu.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: