Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 20:48 

Lupos weet het echt niet meer. Maar besluit uiteindelijk toch zijn stem te veranderen en Sjar nog een kans te geven. Daarom stemt hij nu op Skywalker.

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 21:05 

Myrna had ontzettend veel zin om in bed te blijven liggen want het had allemaal geen zin meer leek het wel. Keer op keer stemde ze op de verkeerde.

Chagrijnig loopt ze het plein op en gaat op een stenen muurtje zitten. Ondertussen luistert ze naar wat iedereen te vertellen heeft en peinst over op wie ze nu meer moest stemmen. Uiteindelijk besluit ze op Skywalker te stemmen

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 21:17 

als hesle123 rond loopt en een aantal mensen hoort praten begint hij bedenkingen te krijgen. als hij vlak voor zijn huis staat rent hij opeens terug. hij sprint terug en besluit zijn stem te veranderen. hij stemt toch maar weer voor lacrimosa.
en tergelijkertijd denkt hij "waarom zou je voor skywalker stemmen. het is een prima meid."

and nobody else

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 21:46 

Arianna besluit op het laatste moment toch af te zien van haar stem op Sjar. Wat als ze de waarheid spreekt? Toch wil ze ook niet zomaar Skywalker de dood in stemmen. Ze besluit het gevoel dat hesle al de hele tijd heeft (en zijzelf de dag ervoor ook al) te volgen: ze stemt op Lacrimosa.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 21:47 

IV hoort de andere stemmen aan. Eigenlijk heeft de rest ook wel een beetje gelijk, iedereen kan wel eens fout zitten. Zelf heeft IV ook wel eens op de verkeerde gezeten - wel door de argumenten van anderen die goed klonken, maar toch. Meerdere zien meer dan één persoon.
De meerderheid lijkt nu ook een voorkeur te hebben voor Lacrimosa, die al wel erg vaak de dood ontlopen lijkt te zijn. En daar zou best eens meer achter kunnen zitten.
Indian Violet herziet haar stem en verandert deze in Lacrimosa. Ze hoopt dat ze eindelijk eens een goede keuze maakt, het moet afgelopen zijn met al deze nutteloze moorden.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 21:53 

Skywalker denkt in de eerste instantie dat ze er geweest is, maar gelukkig zien mensen haar goedheid in. Vervolgens wordt er aan het eind van de dag nogal fanatiek tegen Lacrimosa gestemd, en Skywalker denkt terug aan haar gedachtegang van vanmiddag...

Lacrimosa stemde tegen Skywalker, waarschijnlijk om de aandacht van zichzelf af te trappen. Ja - dat zal het geweest zijn. Vandaar dat men nu veel op Lacrimosa stemt.

Skywalker knikt, en stemt op Lacrimosa. Zij móet wel een DE zijn.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 21:56 

Lacrimosa heeft zich erbij neergelegd dat zij deze dag veroordeeld zal worden.

"Oh wat zijn jullie voorspelbaar: ineens allemaal jullie stem naar mij veranderen? Dat zegt veel meer over jullie dan over mij. Maar als jullie over enkele minuten ontdekken dat ik onschuldig ben, doe me dan een plezier en begin dan niet huichelachtig te doen. Ik weet perfect wie jullie zijn, ook al is het hier nu al te laat voor."

Vervolgens kijkt ze met een vuile blik naar Skywalker. "Ik heb je vertrouwd."

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 21:56 

Lana heeft zich vandaag stil gehouden. Ze heeft veel stemmen zien geplaatst en veranderd worden. Ze hoopt dat iedereen nu eindelijk eens de juiste beslissing neemt. Het lijkt tussen Skywalker en Lacrimosa te gaan. Sjar zat al van het begin achter Skywalker. Maar ze had ook Alice beschuldigd terwijl ze een goede burger was. Bovendien vindt ze het frappant dat iedereen last minute zijn stem aanpast naar Lacrimosa. Lana zucht. Ze wil dit niet doen, maar als iedereen zo plots van mening verandert, zal het toch iets betekenen… Ze keert zich tot Lacrimosa.

“Sorry, maar ik moet een keuze maken tussen jou en Skywalker. Je bent al vaker verdacht geweest dan haar, ik moet een keuze maken…â€

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 21:58 

Het is duidelijk dat jullie allemaal samen spannen. Skywalker is jullie leider, genaamd Voldemort. Als Trelawney kan ik dit weten. Lacrimosa is onschuldig. Either way, kies maar. Of veroordeel Skywalker en red een onschuldige of jullie zullen zien dat Lacrimosa onschuldig was.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 22:00 

Sjar schreef:
Het is duidelijk dat jullie allemaal samen spannen. Skywalker is jullie leider, genaamd Voldemort. Als Trelawney kan ik dit weten. Lacrimosa is onschuldig. Either way, kies maar. Of veroordeel Skywalker en red een onschuldige of jullie zullen zien dat Lacrimosa onschuldig was.

Sjar:

DE REGELS schreef:
Doel van het spel
Het spel is vrij simpel; er zijn twee groepen, de Orde en de Death Eaters, die elkaar moeten uitroeien. Als deelnemer aan dit spel krijg je een rol (al dan niet met extra mogelijkheden, meer hierover volgt later). Het is de bedoeling dat jij als enige weet welke rol je hebt. Niemand mag weten wie of wat je bent, daar gaat het spel juist om.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 22:05 

Wie zegt dat ik niet lieg? Je mag alles zeggen wat je wil. Als je zegt: "ik ben geen DE" en je bent er een, dan lieg je ook XD.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 22:10 

Ik ben ook geen DE.

IK BEN TRELAWNEY.

Profiel  

Zielig Dichtertje

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 22:14 

Nacht 5

Met 6 stemmen tegen 5 is het Lacrimosa die veroordeeld wordt.
Ze roept haar onschuld uit. Maar het haalt niets uit.
De Dementors zijn al daar voor haar.

Het dorp zal zonder de liefdevolle inbreng van Lacrimosa (Slughorn) moeten.

-----
Voldemort wie vermoorden jullie deze nacht?
Molly wie vervloek je?
Peter en Tralawney van wie willen jullie de rol weten?

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2012 22:06 

Dag 6

Het is weer dag, de vogels beginnen te fluiten en de zonnestralen bereiken het dorp weer. Deze dag is echter minder vrolijk dan gisteren. Zodra de bewoners wakker worden is het meteen al te zien aan het Dark Mark dat er weer een slachtoffer is gevallen. Deze dag is dat helaas Lupos geworden. Het is echter niet duidelijk wie dit was.

-------

Jullie kunnen weer stemmen en discussiëren over wie de dader hiervan is geweest.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: di maart 13, 2012 18:00 

Lana heeft geen tijd en geen zin meer om te denken. De zaak was nu toch verloren.
Ze schrijft Jalf op een stempapiertje. Het zou maar eens moeten zijn dat ze er lukraak iemand mee onderuit haalt...

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende

Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar: