Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 31  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 17, 2012 9:22 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Het zweet staat op Chris' bovenlip en dan wordt hij ook nog eens aangevallen door Austin die zichtbaar een paniekaanval heeft. In een reflex duwt Chris Austin van hem af - misschien net iets te hard... "Ik ben dan wel de leider hier, maar ik kan ook niks aan deze bizarre situatie doen. Vervloekte Egyptenaren! We hadden gewoon naar Rusland moeten gaan en zelf vodka moeten gaan stoken. Daar is niks gevaarlijks aan." mompelt Chris half tegen Austin en half tegen zichzelf.

Dan wordt zijn aandacht getrokken door Lizzie die uitroept dat ze iets gevonden heeft. Chris werpt een blik op de deur. Waar kwam dat nou vandaan? Hij was nog steeds in de war of dit nog steeds bij de grap van hem en Alex hoorde of dat dit echt het werk was van boze Egyptenaren. Hij kijkt Alex even wanhopig aan in de hoop op antwoorden. Nou ja, ze hadden in ieder geval een deur gevonden en een deur betekende vast een uitweg.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 17, 2012 17:08 

OOC: Ik faal door mijn overdosis aan RPG's en inspiratieloosheid. Sorry, guys.

Afbeelding
    Emily Loveless

Emily is redelijk kalm gebleven onder de hele situatie en staat Austin behulpzaam op zijn rug te kloppen, die net nogal hardhandig weggeduwd is door Chris. "Het komt wel goed." Vertelt ze hem zo overtuigend mogelijk. Chris is niet lief bezig, maar Emily begrijpt ook wel dat niemand echt zichzelf kan zijn als ze opgesloten zitten. Ze is dan ook blij als Lizzie en Gallagher naar een geheime gang gaan zoeken. Chris lijkt in paniek te raken en Emily wil hem een knuffel geven, maar ze weet niet of hij daardoor meer lucht gaat krijgen, dus dat was een slecht idee.

Dan roept Lizzie dat ze iets gevonden heeft. Snel haast ze zich naar het gedeelte van de muur waar Lizzie tegen aan staat te duwen, Austin met zich mee sleurend. "Dom, Gallie, Austin, duwen!" Ze gaat met haar volle gewicht tegen de deur aan leunen, wat helaas weinig effect heeft - Emily is nu eenmaal veel te licht om iets met haar gezicht te kunnen verplaatsen. "Stomme deur! Geen koekjes voor jou!"

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2012 13:24 

Afbeelding

Ana rolt met haar ogen als Chris uitbrengt dat het echt geen grap is en als Austin daarna in een paniekaanval aan hem gaat hangen onderdrukt Ana een kleine lach. Chris lijkt de actie van Austin totaal niet te waarderen en daarom is het voor Ana juist grappig. Als Lizzie roept dat ze iets gevonden heeft kijkt Ana om. De deur, of meer een rechthoekig vlak licht wat op en Emily begint er al tegenaan de duwen zoals Lizzie voorstelde. Ana stapt erheen, maar in plaats van dat ze meeduwt, haar eigen gewicht zal ook niet heel veel meer helpen dan het gewicht van Emily, bekijkt ze de muur erom heen.

Als ze een flikkering ziet, vlak naast de plek waar de deur zit stapt ze erheen. Voorzichtig laat ze haar hand over de muur glijden en voelt een dunne lijn. De plek voor de lijn lijkt niet heel erg logisch dus zonder wat te zeggen legt ze haar hand op de steen en duwt. Een schuivend geluid vult de kamer en de deur, waar Emilt tegenaan leunt schuift naar achteren toe.

"Waar een verborgen deur zit... Zit altijd een verborgen schakel om de deur te openen," zegt ze dan met een kleine glimlach.

OOC:: Ik hoop dat het niet erg is dat ik dit heb gedaan? Maar zo komt er wat vaart in met eruit komen (:

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 03, 2012 19:53 

Afbeelding

[...]

Chris komt met niet meer dan een handdoek om zijn middel de badkamer uit lopen. Na de rit op de kamelen en het avontuur in de piramide had hij van top tot teen onder het zand gezeten en daar had zijn humeur ernstig onder geleden. Maar de heerlijk verkoelende douche had hem goed gedaan en hij was helemaal klaar voor het feest van vanavond!

Even werpt hij een blik in zijn kledingkast, maar al snel weet hij welk T-shirt hij aantrekt naar het feest. Ook dit was een van zijn persoonlijke favorieten. Hij combineert het shirt met een simpele spijkerbroek en slippers. Chris klopt even op de deur van de andere badkamer (ah, de privileges van een Animator!) waar Lauren zich bevindt, maar als er geen antwoord komt, besluit hij om alvast richting de bar te gaan om het een en ander te regelen. Ze hadden nog maar een half uur voordat de rest van de groep zou komen en hij moest nog controleren of alles in orde was. Het zou natuurlijk een drama zijn als er niet genoeg Vuurwhiskey klaar was gezet door het barpersoneel! Hij zou later met Lauren wel afspreken of ze nog een karaoke gingen houden of dat ze andere leuke ideeën had.

Op weg naar de discotheek die zich in de kelder bevindt, bedenkt Chris dat hij vanavond nog veel moet regelen. Hij moet met Lauren overleggen over de activiteiten op het feest. Na het akkefietje in de piramide had hij ook Alex helemaal niet meer gesproken en Chris wil eigenlijk wel graag weten of ze nou per ongeluk of expres waren ingesloten. Misschien konden ze daarna nog iets leuks bedenken voor de volgende activiteit.. En natuurlijk moet hij nog een wraakplan bedenken om Ana terug te pakken. Pfff, er was nog veel te doen vanavond.

Als hij is aangekomen in de discozaal kijkt Chris goedkeurend om zich heen. Het enige dat nog mist is een lekker muziekje. Hij loopt naar de grote muziekinstallatie en zet hem aan. Met een tik van zijn stok zorgt Chris ervoor dat de muziek de rest van de avond blijft spelen. Hij beweegt wat op de muziek en glimlacht in zichzelf. Laat het feest maar beginnen, hij was er klaar voor!

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo maart 04, 2012 20:39 

Afbeelding

Ana heeft een douche genomen toen ze terug kwamen van de piramides. Overal zat zand, maar ze had het weg gekregen, hoopt ze althans. Voor het feest heeft ze besloten iets anders aan te trekken dan ze normaal doet. De standaard rokjes hebben plaats gemaakt voor haar favoriete skinny jeans van Diesel. Boven de blauwe skinny jeans heeft ze een zwarte v-top erboven. Haar pumps zijn rood en de kleur van haar lippenstift heeft ze er toch wel op afgestemd. Niet té fel, maar goed genoeg.

"Emily, ik ga vast richting de zaal. Het is bijna tijd voor het feestje," zegt ze nog tegen Emily voordat ze de kamer verlaat.

Ana moet bekennen dat ze bijna verdwaald op weg naar de discozaal, maar als ze het dan toch gevonden heeft, ziet ze alleen Chris nog. Toch stapt ze nog niet de zaal in en blijft ze bij de deur even kijken. Ze hoopt dat Chris niets vreemds gaat proberen, maar eigenlijk weet ze dat het verloren hoop is.

OOC:: Ze staat wel redelijk zelfverzekerd bij die deur overigens XD

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 04, 2012 21:44 

Afbeelding

[..]

Eén ding is absoluut zeker, Aussi wil nooit meer een bezoekje brengen aan de piramides in Egypte,want over een nare ervaring gesproken. Hij trekt zijn smerige kleding uit, om zich daarna te douchen en helemaal schoon te schrobben. Bij zijn staartbotje trekt hij toch even een pijnlijk grimas, want door die duw van Chris, ja het was Chris toch is hij op z'n staartbotje terecht gekomen en ik kan je vertellen dat dat zeer pijnlijk is.

Austin stapt dan onder de douche vandaan en draait de douche uit, om vervolgens een handdoek om zijn middel te slaan en de rest van zijn lichaam afdroogt. Hij loopt zijn badkamer uit en pakt eerste een boxershort uit de lade om deze eerst aan te trekken, om vervolgens een donkerblauwe spijkerbroek en dit shirt uit de kast te pakken en dit in de badkamer aan te trekken. Hij brengt zijn haar weer helemaal perfect in model, doet een crémpje op, om daarna zijn tanden te poetsen, te flossen en de rest van zijn uiterlijke verzorging te doen.

Met zijn bijpassende handtas loopt Austin zijn kamer uit richting de plek waar het feest word gegeven. Na even zoeken vind hij de plek waar ze moeten zijn, en ziet dat Ana nog steeds in de deuropening staat. 'Hey heb je nog geen zin om naar binnen te gaan' vraagt hij haar.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2012 12:17 

Afbeelding

Ana kijkt op als er plotseling een stem is die vraagt of ze nog geen zin heeft om naar binnen te gaan. Als ze Austin ziet glimlacht ze even en haalt dan nonchalant haars chouders op.

"Er is nog niet echt iemand," zegt ze dan, "En ik ben niet graag met hem alleen in een ruimte."

Bij de laatste zin knikt ze even in de richting van Chris die er al wel is. Ze gokt dat Austin wel begrijpt wat ze bedoeld, Ana is er tot nu toe redelijk duidelijk in geweest dat ze Chris niet echt vertrouwd en mag. Ze houdt niet van zijn soort types.

"Heb je zin in vanavond?" vraagt ze dan.

Het lijkt haar niet zo'n goed idee om te vragen of hij de piramides leuk vond, Ana had zijn paniekaanval gezien en voor haar is dat een duidelijk teken dat hij de ervaring niet prettig vond.

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2012 12:32 

Afbeelding

Alex maakt zich in de badkamer klaar voor het feest. Aangezien ze niet echt een meisje-meisje is, is dit echter in 5 minuten wel klaar en gaat ze vrolijk op weg naar de zaal terwijl ze terugdenkt aan het piramide-incident. Hoewel ze misschien niet zoveel leuke reacties hadden gekregen als ze had gehoopt, was het toch vermakelijk. Chris' toevoeging (tenminste, ze ging er vanuit dat het zijn toevoeging was) was ook een nice touch vond ze.

Als ze aankomt bij de zaal ziet ze dat Austin en Ana de ingang nogal blokkeren. Ze hoort niet wat ze zeggen maar ze had wel gezien dat Ana heel bewust met haar hoofd richting Chris knikte. Ze rolt met haar ogen en loopt naar binnen, waardoor ze misschien heel per ongeluk tegen Ana aan duwt. "Woops, sorry, dat was natuurlijk helemaal mijn schuld want iedereen weet dat de deuropening een goede plaats is om in te staan en een praatje te maken," zegt ze met een onschuldig gezicht.

"En waarom sta je daar eigenlijk uberhaupt, bang dat je Chrissie niet aan kan?" zegt ze met een kinderachtig pestend stemmetje waarna ze doorloopt en naar Chris loopt. Ze grinnikt even om zijn shirt en gebaart dan naar de deuropening. "Ze is bang voor je," zegt ze met een grijns.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2012 14:17 

Afbeelding

Lauren draait de douche net dicht als ze een laatste klop op de deur hoort. Ze roept een antwoord, maar Chris is er waarschijnlijk al vandoor. Vlug kleedt ze zich aan. Ze heeft gekozen voor een kort zwart rokje en een wit-rood gestreept hemdje. Op een feestje wordt gedanst, dus je moet je natuurlijk niet te warm aankleden. Ze laat haar voeten in een paar pumps glijden en gaat snel naar de feestzaal.

Bij de deur vindt ze Ana en Austin, die ze vlug voorbij loopt. Binnen staan Chris en Alex.
'Chris!' roept ze enthousiast. 'Ik heb allerlei leuke activiteiten bedacht voor het feest vanavond.' Ze wuift enthousiast met haar staf en er verschijnen nog wat extra slingers.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2012 14:36 

Afbeelding

Ana ziet in haar ooghoek wel iemand aankomen, maar aangezien er nog een deur is heeft ze geen zin om moeilijk te gaan doen. Diegene die eraan komt heeft dara echter wel zin in en als Alex tegen Ana aanbotst behoudt ze haar evenwicht. Jarenlang op hoge pumps lopen werkt blijkbaar toch voor een goed evenwicht. Ietwat arrogant trekt ze haar wenkbrauw op als ze de woorden van Alex hoort.

"Gelukkig, is er nog een deur waar je doorheen kan," zegt ze dan, zo neutraal mogelijk.

De kans om te reageren op de vraag of ze bang is voor Chris krijgt ze niet, maar ze besluit dat ze er niet eens op wilt reageren. Lauren komt hun secondes later voorbij.

"Laten we maar naar binnen gaan, voordat nog meer mensen niet begrijpen dat de andere deur ook voor gebruik is en er niet voor de sier staat," zegt ze dan, terwijl ze de zaal instapt, "Dus, vanavond. Had je er zin in of is dat zojuist veranderd nu je weet dat er blijkbaar activiteiten zijn bedacht?"

Wie weet was Austin niet het type voor activiteiten en was zijn mening nu veranderd. En Ana wilt zeker niet overkomen als ongeinteresseerd met eerst iets vragen en niet eens een antwoord afwachten. Dus natuurlijk wacht ze nog zijn antwoord af.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2012 22:37 

Afbeelding
Leonard Bradley

Na wat wel een eeuwigheid lijkt, zijn ze eindelijk terug op de boot en kan er een party beginnen. Dit is waarvoor hij mee op cruise is gegaan. 'Hé, Summer, ik ga alvast naar de zaal!' zegt hij vrolijk, terwijl hij hun slaapkamer uit dartelt. 'Ik zie je daar wel.' En met een knipoogje vertrekt hij richting feestzaal, waar hij al Lauren, Chris, Alex, Ana en Austin ziet. En o em gee, Austin heeft een handtas bij. Hij trekt verbaasd zijn wenkbrauwen op. Austin is toch like, een man? 'Hey iedereen!' begroet hij hen allemaal.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2012 19:23 

Afbeelding

Gallagher had de terugreis van de piramiden naar het schip grotendeels met zijn ogen stijf dichtgeknepen doorgebracht - die kamelen waren nog steeds een schommelende, gehoefde nachtmerrie wat hem betreft.

Eenmaal terug op schip blijkt dat er een feestje gaat plaatsvinden en door dit feit verbetert Gallagher's humeur aanzienlijk. Feestjes waren altijd goede gelegenheden om mensen beter te leren kennen en Gallagher was van plan om Dominic eens even heel goed te leren kennen vanavond. Met een nieuw enthousiasme in zijn gang loopt Gallagher naar de hut die hij deelt met Dominic - asdkjl; ik deel een hut met Dominic -, gooit zijn tas op zijn bed en springt snel onder de douche. Na een korte koude douche stapt hij, met een handdoek om zijn middel en een handdoek om zijn haar, de hut weer in en opent de deuren van de kast, daarmee zijn helaas dankzij de grootte van zijn koffer veel te kleine maar toch redelijk complete garderobe onthullend.

Met een hand in zijn zij en de ander leunend tegen de muur blijft Gallagher een paar minuten naar de inhoud van zijn kast kijken en dan besluit hij te gaan voor een opvallende rode skinny met zwarte bretels, een wit, nauwsluitend overhemd met korte mouwen en een rood-wit gestreepte bow tie. Om de gehele outfit iets minder chique te maken trekt hij zijn zwarte All Stars er bij aan.

Na een voor Gallagher onnatuurlijk korte stop (oftewel: een minuut of 15) voor de spiegel om even zijn haar terug in model te brengen loopt hij naar de feestzaal, waar al verschillende mensen aanwezig zijn. Zijn oog valt onmiddellijk op het shirt van Chris, en hij slaakt een hoorbare zucht.

'Zeg, crime de la mode, -' zegt hij tegen Chris, 'als je alleen maar dat soort shirts hebt meegenomen ben ik bang dat ik je op een gegeven moment toch echt ergens mee shoppen moet nemen, hoe weinig zin ik daar ook in heb.'

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 9:07 

Afbeelding

Enkele seconden is Chris samen met Ana en er hangt een rare spanning in de lucht. Al snel wordt het moment verbroken door Austin die vergezeld door een afschuwelijk lelijke en grote handtas binnen komt stormen. Snel maakt Chris het "I'm-watching-you"-gebaar naar Ana en zegt tegen Austin: "Zo, ik zie dat je je eigen danspartner al mee hebt genomen?"

Dan komt Alex met veel bombarie binnenlopen en Chris begroet haar met een grijns.
"Huh, Ana is bang voor mij? Bang dat ze de Chrisinator niet aankan?" Nog even werpt Chris een korte, bedenkelijke blik op haar, maar ze is druk in gesprek (of doet alsof ze druk in gesprek is) met Austin.
"Goed werk in de piramides vanmiddag, trouwens! "
Hij wil nog veel meer bespreken met Alex, maar dan komt ook Lauren binnenlopen.
"Sorry Alex, wij moeten nog het een en ander regelen voor het feest. Ik zie je zo nog wel, we moeten minimaal één keer met elkaar dansen vanavond!"

Dan draait hij zich naar Lau toe en begroet hij haar met een knuffel. "Vertel me wat ik moet doen; ik vind alles prima!" roept hij stralend uit. Hij vind het altijd errúg sexy als vrouwen de leiding willen nemen - niet dat ze er altijd even goed in zijn, maar dat was een ander verhaal. Dan krijgt Chris plotseling ook een goed idee. Hij buigt naar Lauren toe en fluistert in haar oor: "Als we maar wel Spin the bottle gaan doen vanavond." Een haast duivelse grijns trekt over zijn gezicht.

Net als Chris op het punt staat om het feest te openen, wordt hij lastig gevallen door Gallagher die - uiteraard - weer commentaar heeft op zijn T-shirt en iets zegt over geen zin hebben en shoppen.
"Oh, ik heb ook nooit zin om te shoppen," zegt Chris begrijpend en hij legt even kort zijn hand op Gallaghers schouder. "Daarom heb ik er in één keer heel veel tegelijk gekocht en nu zijn mijn T-shirts mijn handelsmerk. Zo zie je maar dat alles altijd goed komt: ik shop nooit en toch ben ik een stijlicoon." Hij geeft Gallagher nog even een knipoog en neemt dan het woord:

"Goedenavond allemaal! Ik ben blij dat bijna iedereen er al is. Even vreesde ik dat niemand naar het feest zou komen om het akkefietje in de piramides vanmiddag, maar dat blijkt gelukkig mee te vallen! Vanavond hebben Lauren en ik een aantal leuke activiteiten voor jullie op het programma staan, maar daar komen jullie vanzelf wel achter. Ga eerst maar lekker dansen en leef je uit! Veel plezier!"

Laatst bijgewerkt door San Riddle op di maart 13, 2012 7:38, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 11:49 

Afbeelding

Natuurlijk wist Austin waar Ana op doelde, en hij kan haar ook echt geen ongelijk geven in het niet mogen van Chris. 'Ik heb er opzich wel zin in, even mijn gedachten op totaal andere dingen zetten is altijd goed' geeft hij als reactie op Ana's eerste vraag. Voordat ze echter verder kunnen gaan met hun gesprek word dat nogal onbeschoft verstoord door Alex die zo heel ''perrongeluk'' tegen Ana moest opbotsen, Ana blijft er echter heel kalm onder.

Hij knikt als ze voorstelt om maar naar binnen te gaan, want wie weet waren er nog wel meer die zo kinderlijk waren als Alex. 'Ik heb er nog steeds wel zin in, maar als ze iets gaan bedenken waarbij je zoveel minuten met iemand in de kast opgesloten moet zitten dan ben ik hier weg' zegt Austin. Dan ziet hij dat Chris een ''I'm watching you''-gebaar naar Ana maakt, waarop hij vervolgens Austin aanspreekt. 'Natuurlijk, ik kan haar tenminste als danspartner krijgen' zegt Austin. Oh dat was niet een klein beetje gemeen tegenover Chris, maar ach hij verdient het.

Als Chrisje dan zijn toespraak houd en spreekt over het akkefietje in de piramides, trekt Austin even licht zijn wenkbrauw op. Want akkefietje in de piramides, het was een compleet drama.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 17:11 

Afbeelding

Summer is blij dat ze weer op het schip is, dat hele piramide-gebeuren was maar niks. Natuurlijk wel lekker spannend, maar met hoofdpijn valt die drukte allemaal vies tegen. Als Leonard zegt dat hij vast gaat, vindt Summer dat eigenlijk helemaal niet zo erg. Ze mag Leonard graag, maar is met deze hoofdpijn liever even alleen en op haar gemak.
"Prima, ik ga nog even douchen en dan zie ik je daar wel!" zegt ze als Leo de deur uit loopt. Summer pakt de foto die Lizzie heeft gemaakt van het nachtkastje en plakt deze op de deur van hun kabine. Ze bekijkt de foto nog eens goed en glimlacht, het is echt een 'gezellige' foto.

Snel springt ze in de douche en laat al het zand van haar afspoelen. Als het even kan, gaat Summer nooit meer terug naar Egypte, al dat kriebelige zand. Dat ze er vies van wordt, no problem. Maar het is een hel om alles weer van je af te krijgen. Ze pakt haar sandelen en neemt deze mee onder de douche, dat is de enige manier om die ook zand-vrij te krijgen. Als ze uit de douche stapt, slaat ze een handdoek om en loopt de badkamer uit om kleding uit te zoeken. Haar keuze valt op haar Hello-Goodbye shirt, een zwart, kort broekje en eigenlijk haar sandalen die ze dus net heeft gedoucht. Ze pakt de föhn uit de badkamer en begint haar schoenen te föhnen. Als ze eindelijk droog zijn, föhnt ze haar haar - wat al bijna droog is - en kleedt ze zich snel aan. Ze neemt nog snel een paracetamol in tegen de hoofdpijn en vertrekt dan richting het feestje.

Na een tijdje zoeken heeft ze dan eindelijk gevonden. Er zijn al redelijk wat mensen en Summer hoort nog net de laatste woorden van Chris' speech. Ze weet niet goed bij wie ze moet gaan staan aangezien de meesten met elkaar in gesprek zijn. Summer besluit om gewoon random te gaan dansen, dan volgen er vast meer.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 462 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 31  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: