Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 21:42 

Afbeelding
Serena Jaeger

,,Daar is Vanity,'' reageert Serena droogjes op Angie als die ongeduldig begint te worden. Ook Dani begint kennelijk ongeduldig te worden en roept dat ze moeten gaan, waarop Cap iedereen ook maant om het busje in te stappen. Serena glimlacht, blijft kalm en rustig en pakt de koffer van Asha op, die nog op de grond stond. Serena opent de kofferbak en zet de koffer bij die van de anderen achterin.

Dan stapt Serena het busje ook in. Ze kijkt Asha even aan - die er al een stuk vrolijker uit ziet - en probeert dan een begripvolle glimlach op te zetten. ,,Alles weer in orde, Ash?'' vraagt Serena. Serena was niet zo'n goede vriendin als Dani, maar ze vond dat ze ook een beetje moest bijdragen aan het opvrolijken van Asha - ze had immers zeven jaar met haar in Gryffindor doorgebracht! En Serena kon beter met Asha dan met Vanity.

,,Je bent wel een daddy's girl zeg,'' mompelt Serena sarcastisch, en ze draait haar ogen richting Keegan en verwijst daarbij meteen naar Asha's (vroegere) imago. ,,Maar hij is superaardig en hij heeft gelijk over die Laurent. En mocht 'ie van zich laten horen, verwijs hem dan naar je secretaresse, the one and only Ms. Jaeger, dan laat ik weten wat je over hem denkt!'' Dan lacht Serena zachtjes. ,,En ik betaal wel voor de drankjes.'' Dronken worden was als een gezelschapsspelletje; als Asha geen geld had, dan speelden ze gewoon monopolie - onder één hoedje. ,,Ow, en geen zorgen over de koffer! Ik heb hem voor je in de wagen gezet!''

,,Wie wil er met mij achterin?'' roept Serena dan kinderlijk, en ze baant zich een weg tussen de banken door.

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 21:50 

Afbeelding
Blake Sterling

Gelukkig beginnen andere mensen zich al te bemoeien met Asha, zodat Blake de situatie met een gerust hart aan iemand anders over kan laten. Hij heeft sowieso het recht niet meer om zich met Asha te bemoeien, dus. Blake knikt wanneer Alena zegt dat het een geweldige roadtrip wordt, en klopt haar afwezig op haar hoofd wanneer ze dat tegen hem aanlegt. Hayden negeert hij lekker.

"Altijd," reageert Blake met een grijnsje nog op Serena's opmerking over hem, terwijl hij ook Asha in het oog houdt. Ze wordt nu door Dani meegenomen dat dus zal wel in orde komen, wat Blake in staat stelt te focussen op andere dingen, zoals de knipoog die Angie hem geeft. Het kat-en-muis-spelletje dat ze nu gaande hebben bevalt hem wel - en uiteindelijk zal hij haar toch krijgen, dus...

Op dat moment brult Cap hem toe. "JA MAN, IK KOM ER AAN!" roept Blake ten antwoord. Hij laat Alena los en wilt eigenlijk al naar het busje lopen, maar dan maakt Dani weer eens een drama over niets. Hij is het met haar eens dat hij niet naast haar wil zitten, straks maakt ze hem nog af wegens wat er tussen hem en Asha gebeurd is, maar hij vindt dat zij dan gewoon naar achteren moet. @@ Blake rijdt altijd shotgun in Caps auto.

Blake heeft echter nauwelijks een stap van Alena vandaan gezet of Vanity is er nu ook en ze drukt meteen een kus op zijn wang. "Hallo Vanity, prettig om jou ook weer te zien." Hij geeft haar een kus terug, en antwoordt op haar vraag: "Prima. De jouwe ook, als ik je zo bekijk? Looking good," zegt hij, terwijl hij kort en bewonderend fluit.

En dan wordt hij door Alena al het busje ingetrokken, een van de achterbanken op. Blake legt zich er maar bij neer dat dat voor de komende paar uur maar zo zal blijven, ook al zal hij Cap dan missen. D: En als hij niet beter wist, zou hij denken dat Alena jaloers was. Vooral als ze dan over Asha begint. Huh, vreemd.

"Tja, zo is ze nou eenmaal. Altijd full-on, non-stop," antwoordt Blake uiteindelijk. "Maar inderdaad, te veel drama. Ik heb koffie nodig voordat ik dat aan kan pakken." Blake verheft zijn stem: "Cap, heb jij nog koffie ergens?" Ondertussen probeert hij Angie's blik te vangen zodat ze bij hem en Alena komt zitten. Ook al zit hij dan op de achterbank en niet bij Cap, als Blake tussen twee mooie vrouwen zit zou dat wel veel goed maken.

were mine.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 22:15 

Afbeelding

Terwijl Asha probeert uit te vogelen wat een Telefoon ook alweer doet, is Dani alweer bezig met haar eigen problemen op te lossen, zoals haar need om op de voorste plek te gaan zitten. Ze schudt alleen maar lachend haar hoofd, terwijl Dani het hele plekje grandioos in bezit neemt. Met handtas en al.
Cap komt ook even buurten blijkbaar. Ze wil hem omhelzen, zoals ze dat al jaren deed als hem zag. Toch stopt een schuldgevoel haar. Ten eerste omdat ze haar vriendschap nooit zo op het spel had mogen zetten, alleen maar omdat ze zich rot voelde, en ten tweede omdat dit het enigste geheim was waar Dani niks over wist.
Gelukkig heeft ze nooit gevoelens voor Cap heeft gehad, en nog steeds niet na die nacht 3 weken geleden en zou het snel weer normaal worden. Toch? Toch?.

"Het komt goed, okay? We gaan nu weg - het heeft geen zin om nog langer hierover in te zitten. Okay?" hoort ze hem zeggen. "I know!" zegt ze iets te blij en glimlacht breed. De tijd redt haar van de awkwardness, want ze moeten gauw weg en gelukkig is Vanity dan ook eindelijk gearriveerd. Hoewel ze zelf super laat was, maar goed.

Serena komt haar vergezellen en maakt zoals gewoonlijk weer een typische Serena speech. Daddy's girl, pah. Asha grijnst breed naar haar.

"Alles gaat weer super, zoals gewoonlijk! Dani heeft haar taak voltooid." antwoord ze op Serena's vraag. "En dat jij voor de drankjes betaald, was al LANG bekend, ms Jaegermeister." ze steekt haar tong uit en schrijft met haar wand een fictief nummer in de lucht. "Laurent's nummer, btw."

Voor ze Serena echter kan bedanken voor haar koffer ziet ze het tafereel tussen Alena en Vanity, die in Asha's ogen wel zowat om hem lijken te strijden. Het geeft haar een zeer ongemakkelijk gevoel in haar maag en wendt haar blik van hem af. Helaas niet voor lang, gezien hij en Alena ook het busje in komen en ze Serena achterna is gevolgd op weg naar de achterbank. Het plafond is wel erg interessant, nu ze tegenover Blake en Alena zit.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 22:21 

OOC: Straks worden mijn posts echt eindeloos lang, omdat jullie zo snel gaan en ik overal op wil reageren ; - ;

Afbeelding

Marshall rolt zogenaamd geïrriteerd met zijn ogen wanneer Keegan hem 'Moosh' noemt. "Noem me geen Moosh, idioot." Mompelt hij met een glimlach, terwijl hij de boks beantwoord. En daarna wat awkward de hug. Alena voegt zich bij hen en nu pas valt hem de jongen met het afrokapsel op. Wacht, die had hij wel eens op Hogwarts voorbij zien komen. Maar verder heeft hij nooit echt aandacht aan hem besteed. Hij weet zijn naam niet eens- Oh.

Blake komt erbij en stelt Mr. Afro voor als Jeremiah. Marsh haalt even zijn schouders op en stapt op de jongen af. Blake stond er toch alleen bij voor Alena en Marshall wil beleefd zijn. "Hé Jeremiah, ik ben Marshall." Hij steekt zijn hand uit en hoopt maar dat de ander hem er niet van gaat beschuldigen dat Marsh zijn personal space aan het invaden is.

Cap's voortuin stroomt steeds verder vol. Voor hij weet wat er gebeurt, krijgt hij een tweede hug - deze keer van Dani, die blijkbaar iedereen langs gaat. Oké, apart. Niet dat hij het heel erg vindt. Dani ziet er goed uit. Voor een Huff.

Dan komt Asha erbij, die gelijk staat te huilen. Wat? Nu al drama? Hij ziet Keegan naar zijn afdelingsmaatje lopen en voegt zich er snel bij. Hij wil het meisje in een geheel vriendschappelijke (*cough*) hug trekken, wanneer ze zich al in Keegan's armen stort. Oh. Juist. Dat was nieuw. Voordat hij zich in het gesprek kan mengen, heeft Dani Asha al ontvoerd richting het busje. Nou, fijn. Marshall voelt zich lichtelijk geïrriteerd raken door de drukte. Zeker omdat Cap en Dani beginnen te brullen dat ze weg moeten. God, dit wordt nog wat.

"Oy, Kent! Waar moet ik mijn fiets laten?" Roept hij richting Cap - Clark Kent. Get it? -, terwijl hij Keegan richting het busje begint te slepen voor een goed plekje. Vanity's entree maar zo veel mogelijk negerend, voordat hij zich dood gaat irriteren aan het vermogen (of onvermogen) van haar hersenen.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 22:27 

Afbeelding
Hayden Fields

Hayden knikt even van always at your service, als Asha hem ten watering glimlachje gunt. Het is blijkbaar nog even BFF talk time, maar dat kan hij enigszins nog wel begrijpen. Meisjes doen toch altijd zo, en zeker meisjes als Asha en Dani. En dan wordt het volgens Angie tijd om te vertrekken. Hij kijkt even op zijn horloge, hoog tijd.

'Ik wil mee vanachter!' roept hij enthousiast als iedereen begint plaats te nemen in het busje. Dani heeft immers al shotgun and really, hij zou nooit naast Blake in het busje kruipen. Dan nog liever op de bitch seat in het midden.

Als Vanity aankomt en ze meteen een zoen gaat geven aan Blake, kan Hayden het niet laten met zijn ogen te rollen richting Serena. En het wordt alleen maar erger wanneer Alena in de tegenaanval lijkt te gaan om hem voor zich te winnen. 'Seriously?' verzucht hij. 'Hé, Marsh, kom je mee vanachter?' roept hij naar zijn afdelingsbuddy. And seriously, bij hem zitten, is echt gewoon awesome. Dan zit de Gryffcrew toch samen -behalve Asha, maar zij zal wel bij Dani gaan zitten, vermoedt hij.

Hij hoort nog net hoe Marshall iets zegt tegen de nieuwe jongen en vangt de naam Jeremiah op. 'Wie is dat?' vraagt hij dan aan Serena. 'Zat hij niet in Huffelpuf ofzo?' Hayden herkent hem vaag, maar hij kan hem niet echt goed plaatsen. Which is weird, Hayden knows everybody.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 22:42 

Afbeelding

Laat het maar aan deze mensen over om te chaotisch te zijn om een boot te halen. Blake wordt de bus in gesleurd door Alena, en Cap voelt zichzelf lichtelijk geïrriteerd worden. Al tijdens hun hele Hogwarts-loopbaan, zat er constant wel een meisje achter Blake aan. En dat was als hij geluk had, want normaliter waren het meerdere meisjes. Dat is prima natuurlijk, maar na verloop van tijd wordt het vermoeiend. Cap hoopt innig dat dit tripje niet een replica wordt van de jaren in het kasteel, in dat opzicht. Maar in ieder geval heeft hij Dani om hem gezelschap te houden.

"Ja, ik heb hier zomaar koffie liggen rondslingeren," roept hij sarcastisch naar Blake.

Vanity is inmiddels ook aangekomen - eindelijk. Ze zegt dat zijn busje vintage is, en begint te praten over die afgrijselijke hond van haar. God allemachtig - wat Cap wel niet zou doen om van dat beest af te zijn. Het vooruitzicht om met freaking Gucci door Europa te moeten trekken, is het tegenovergestelde van fijn.

Cap drukt drie keer ongeduldig op de claxon, wat een nogal luid geluid produceert. "Instappen!" roept hij uit het raam. "Vanity, ik denk dat Gucci het best overleeft allemaal! En Marsh, je kunt je fiets gewoon in de tuin laten. We kunnen mijn ouders later een bericht sturen om ze te laten weten dat ze de fiets in de schuur moeten bewaren. Sound good? Chop chop, nu erin!"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Laatst bijgewerkt door Skywalker op do jan 05, 2012 0:10, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 22:46 

Afbeelding

Keegan's wangen kleuren lichtroze als Asha hem een kusje op zijn wang geeft. Niet dat hij haar leuk vindt of iets dergelijks. Er zijn wel vaker vrouwen geweest die hem wel leuk vonden, maar hij was niet zo van het fysieke contact. Niet zo snel, in ieder geval. Droogjes krabt hij zijn achterhoofd en kijkt naar Serena als ze haar medeleven toont. "Het komt wel goed met Asha.'' zegt hij.

En daar is Vanity. Keegan staart ongelovig naar het tafereel en begint zich een beetje af te vragen hoe een groep van zo veel verschillende soorten personen samen op reis kunnen gaan en of het überhaupt goed zou gaan aflopen. Waarschijnlijk niet.

Keegan is dankbaar als Marshall hem het busje in sleept. Zo veel nieuwe mensen en nu al drama. Zuchtend ploft hij neer naast het raam ergens achterin de bus waar de Gryffindors de bankjes toe eigenen. De afdelingen maakten voor hem niet zo heel erg veel verschil. Hij was al blij dat hij in ieder geval wat mensen kon.

"Ik snap niet wat sommige figuren hier doen.''

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 23:03 

Afbeelding
Serena Jaeger

,,Hmm, dat is een goeie,'' mompelt Serena als ze de bijnaam hoort die Asha haar geeft. Het was een beetje als dat muggle-verhaal, Jeckyll & Hyde, alleen dan Serena & Ms Jaegermeister. Mocht Laurent 'bellen', wat nogal 'muggly' was voor een wizard, dan nam ze gewoon op met Ms Jaegermeister en dan wist de beste man hoe laat het was.

Sterling en Alena pikken eigenlijk Serena's geclaimde plekje, maar ze vergeeft het hen. De rest van de groep begint ook in te stappen en het word alsmaar gezelliger en gezelliger...

Serena snapt de hints die Hayden haar toespeelt. ,,Tja, 2-0 voor Sterling,'' merkt ze op. ,,Ik kan er 2-1 van maken als je wil? Je moet wel voort maken, Keegan heeft ook al een kleine voorsprong gescoord.'' Serena vertoont een kalme glimlach en knippert rustig met haar ogen.

Als Hayden dan vraagt wie de nieuweling was kijkt ze hem even vragend aan. ,,Huffelpuf? Ik dacht dat die gast Cap's pa was!'' Serena kijkt de jongen nog eens aan en concludeert dan inderdaad dat hij veel te jong was om een zoon als Cap te hebben. Serena kijkt Keegan aan en knikt op wat hij zegt. ,,Misschien is hij hier om de overweldiging die Hayden teweeg brengt te compenseren?'' Serena knippert weer liefjes met haar ogen.

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Laatst bijgewerkt door xMissme op do jan 05, 2012 0:41, in totaal 3 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 23:05 

Afbeelding

Vanity knippert tevreden met haar ogen als Blake haar de aandacht gaf waar ze op hoopte. Ok, Blake heeft een goddelijk lichaam en nu Vanity sinds vier dagen terug vrijgezel is, vindt ze dat ze alles terug mogelijk is. Ze heeft haar vriendje gedumpt omdat a. hij bijna op Gucci is ging zitten en b. omdat ze tijdens deze trip wel enkele vakantieliefdes wil scoren.

Vanity wordt dan bruusk losgerukt van Blake door Alena. Geschokt laat ze haar mond openzakken en laat een verontwaardigde "Ah!" klinken. Wie. Dacht. Dat. Mens. Wel. Dat. Ze. Was? Vanity schenkt Alena een fake-glimlachje terug. Ze was toch geen partij voor Blake en niet bepaald concurrentie te noemen, oordeelde Vanity wijs. Wanneer haar koffers veilig bij de bus zijn gedeponeerd, besluit ze zich ook in het voertuig te begeven. Normaal gezien prefereert Vanity een cruise of een vlietuigritje in businessclass. Het stond met andere woorden vast dat deze nieuwe omgeving wennen zou zijn. Traag laat ze haar blik over het muffe busje glijden. Zo meteen zal ze maar de nodige n°5 van Chanel in het busje rondspuiten. Ieuw.

Vanity heeft het hele tafereel gemist tussen Asha en haar ouders en heeft geen flauw idee dat deze persoon zich mogelijk niet al te gelukkig voelt. "Asha", kirt ze blij tegen haar vriendin (Vanity beschouwt haar in ieder geval als vriendin). "Dat is lang geleden. Ik had niet verwacht dat je mee zou gaan!" Vanity wist dat Asha's ouders de neiging hadden om haar te overbeschermen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 0:27 

Afbeelding
    Angie Carter

Angie stapt snel net als de rest in het wagentje en trekt de deuren dan ook maar meteen achter zich dicht - iedereen zal er onderhand wel inzitten, zodat we kunnen vertrekken I guess? -, waarna ze aan de andere kant van Blake gaat zitten.
"Hi handsome." glimlacht ze dan ook, terwijl ze even een hand op zijn been legt wanneer ze even voorover leunt om Cap te laten weten dat hij eindelijk gas kan geven. "Let's go, Cap! Zorg er maar voor dat we die boot halen."

"Figuren waarvan je zou zeggen dat ze niet het typetje zijn voor plezier maken en eigenlijk gewoon beter braafjes thuis kunnen zitten?" gaat ze in op Keegan's woorden. Het plan was om een totally awesome roadtrip te gaan hebben, niet om braafjes allemaal musea enzo af te gaan met een suffe toeristenbegeleider die dingen als 'aan uw linkerkant ziet u een boom en aan uw rechterkant een olifant' zei. "This is going to be fun, trust me." knipoogt ze dan ook naar hem met een flauw grijnsje.

"Waar denk je dat Vanity Gucci als eerst kwijt gaat raken?" vraagt ze aan Blake en Alena die naast haar zitten. Ze zag het zo gebeuren, dat was nog net niet kleiner dan een konijn.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 2:57 

Afbeelding

Keegan lacht kort om Serena's opmerking. "Ik had het niet eens over Jeremiah specifiek.'' Iets enthousiaster dan voorheen - hij zit eindelijk, de chaos is te overzien- telt hij de mensen in de bus na om te zien of iedereen compleet is. Eén, twee, drie..

De motor gaat van start. Iedereen is compleet. Relaxed zakt Keegan tegen het raam aan. Om de één of andere reden gaat Angie in op zijn opmerking. Zijn wenkbrauw schiet omhoog. Dacht ze nou echt dat hij idioot was en over zich heen zou laten lopen?

"Ik had het eigenlijk meer over figuren die zich hersenloos voordoen en vastbesloten zijn zich op deze trip hersendood te krijgen door te gaan coma zuipen.'' kaatst hij terug. Keegan kijkt zijn groepsgenoot geïrriteerd aan, maar snapt na de knipoog dat ze maar een beetje met hem aan het sollen is. Keegan forceert een grijnsje terug. Trust me? Alsof zijn vertrouwen zo makkelijk te winnen is. Toch gaat hij erop in. "I'm sure it's going to be very.. interesting indeed.''

Kee snuift en slaat zijn armen over elkaar. Hij besluit de gesprekken maar gewoon te volgen omdat hij geen zin heeft om mee te doen aan het aanbidden van mensen die hij amper kent.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 13:13 

Afbeelding

Jeremiah ziet de afkeurende en nieuwsgierige blikken die op hem worden geworpen wel, maar hij is niet anders gewend. Wanneer er een jongen op hem afstapt die zich voorstelt, kijkt hij hem verbaasd aan, zeker wanneer deze ook nog zijn hand uitsteekt en zich voorstelt als Cap.

'Wat een vreemde naam,' zegt Jeremiah, terwijl hij besluit Caps hand maar te schudden (dat scheen de meest sociaal geaccepteerde manier te zijn om van die uitgestoken hand af te komen). 'Ik ben Jeremiah,' voegt hij er snel aan toe. Bijna vergeten.

Dan vraagt Cap of Jeremiah 'er zin in heeft'. 'Er vanuitgaand dat je met 'er' doelt op de road trip - nee, niet echt.'

Veel zin om verder op zijn tegenzin in te gaan heeft Jeremiah niet. Gelukkig komt op dat moment Blake aangelopen. Of nou ja, gelukkig... Over de manier waarop Blake Jeremiah aan de rest van de groep introduceert valt behoorlijk wat aan te merken. Dus dat doet Jeremiah ook.

'Voor de duidelijkheid: ik ben het er zelf ook niet mee eens. Dat neemt niet weg dat ik geen zin heb om genegeerd te worden, aangezien ik 99,4% zeker ben dat mijn intellectuele bijdrage aan deze groep jullie nog uit een heleboel toekomstige narigheden gaat helpen.'

Als Jeremiah is uitgepraat zijn zowel Blake als Cap al met andere mensen in gesprek geraakt, dus waarschijnlijk heeft niemand gehoord wat Jeremiah zojuist heeft gezegd. Oh well. Er was weinig anders te verwachten van deze groep.

Jeremiah blijft een beetje op afstand staan en herkent hier en daar wel een gezicht van Hogwarts, waaronder Keegan, een fellow Ravenclaw.

Wanneer er dan een huilende blonde dame verschijnt, rolt Jeremiah even met zijn ogen over de belachelijke voorspelbaarheid waarmee deze eerste dag zich al voltrekt. Voorspelling voor de rest van de trip: iedereen wil gemeenschap hebben met iedereen, in ieder geval drie meiden krijgen een pregnancy scare waarvan er één sowieso geen scare is maar een daadwerkelijke zwangerschap, en de jongens hebben voor de eerste week erop zit minstens één keer een fysiek gevecht geïnitieerd. Jeremiah besluit nu eerst zijn bagage maar eens in de bus te leggen. Ze zouden zo toch moeten vertrekken, Cap riep net nog dat ze al bijna te laat waren.

Aangezien de meeste van zijn groepsleden zich uiteindelijk toch naar het busje begeven, besluit Jeremiah er maar achteraan te lopen. Hij klimt in de bus, die uiteraard van binnen magisch vergroot was, en gaat op de een na achterste bank van de bus zitten. Vanaf zijn plek heeft hij een goed overzicht over de rest van de bus en hoeft hij niet naar Blake en zijn twee scharrels te kijken. Hij hoopt dat er geen hersenloze idioot naast hem komt zitten, maar aangezien deze groep praktisch alleen maar uit hersenloze idioten bestond was die kans helaas jammerlijk klein.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 13:47 

Afbeelding
Blake Sterling

Cap antwoordt weer eens sarcastisch. Blake vond het echter helemaal niet zo'n vreemde vraag, want hij kent Caps overbezorgde moeder en zou helemaal niet verbaasd geweest zijn als ze toevallig een enorme pot koffie voor iedereen gezet had. Maar ja, dan niet. "Cap, kunnen we langs Starbucks?" roept hij dan maar naar voren. Hij heeft eigenlijk wel koffie nodig, vooral-

Oh crap. Vooral nu Asha tegenover hem zit. Blake's irritatie richting Dani wordt weer groter, want als hij shotgun was geweest zou hem nu niet een extreem awkward uur te wachten staan. En damn, om dat door te komen heeft hij wel koffie nodig.

Ondertussen begint Keegan al met bitchen en Blake begint zijn mening over de komende trip te reëvalueren. Gelukkig komt Angie ook de bus in, en besluit om Blake met haar aanwezigheid - en een hand op zijn been - te vereren. "Hi there," reageert hij met een glimlach, die breder wordt wanneer Angie Keegan ook nog eens van repliek dient. Hoewel Keegan rustig verder gaat met zeiken en Blake zich afvraagt waarom hij dan meegaat, als hij toch alleen maar iedereens lol wilt verpesten.

Maar Blake probeert zich op het positieve te focussen (en om zo'n beetje overal heen te kijken behalve Asha's richting uit), wat dus Angie en Alena zijn. "Het zou me niet verbazen als ze hem binnen nu en een kwartier kwijtraakt, onder de motorkap of een andere volstrekt idiote plek," antwoordt Blake droogjes. Jeremiah komt nu ook de bus in, maar Blake negeert hem en strekt rustig zijn benen uit terwijl hij hoopt dat ze nu snel eindelijk zullen gaan rijden.

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 14:06 

Afbeelding

Eindelijk is iedereen ingestapt. Cap geeft gas, toetert een paar keer bij wijze van gedag zeggen tegen zijn ouderlijke huis, en voor ze het weten rijdt de auto op de weg. Hij houdt zijn ogen op de weg, maar kan ondertussen alles horen wat de rest zegt daar achter. Keegan en Angie zijn al slecht begonnen zo te horen. Cap moet Keegan gelijk geven - alcohol bezorgt eigenlijk niemand wat goeds. Alcohol zorgt ervoor dat je enorm domme dingen gaat doen met net-ex-vriendinnetjes van beste vrienden. Hij haalt diep adem, en probeert zijn aandacht uitsluitend te richten op de weg die voor hem ligt.

"We mogen van geluk spreken als we de boot halen!" roept hij naar achter, als reactie op Blake's starbucks-vraag. "We kunnen koffie halen ná het boottripje, okay? Hang in there!" Maar Blake zal zich wel prima vermaken in de tussentijd, met Angie en Alena.

Na een tijdje bereiken ze dus de snelweg en Cap gaat een beetje over het snelheidslimiet heen. Een beetje heel erg. Hij houdt daar normaliter niet van, maar anders halen ze de boot niet! Dus af en toe roept hij "sorry!", als hij een beetje een roekeloze bocht heeft gemaakt waardoor de inhoud van het busje (inclusief de mensen) heen en weer geslingerd worden.

"Dani - wil jij muziek uitkiezen?" vraagt hij, zonder haar aan te kijken. "Daar zitten wat CD's, als het goed is." Hij gebaart vaagjes naar het bakje tussen de stoelen in.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 15:09 

Afbeelding
    Angie Carter

Angie kijkt geamuseerd naar Keegan wanneer hij blijkbaar niet over zich heen laat lopen, zo zag ze het graag.
"Maar daar hebben we jou dan toch ook voor, om ons vervolgens op elk foutje te wijzen?" Ze haalt even haar schouders op. "Just relax, dude."

Hmm, over relaxing gesproken. Angie buigt even voorover om haar tas van de grond te pakken en er een pakje sigaretten uit te graaien. Ze valt nog net niet om wanneer Cap een roekeloze bocht maakt. "Cap!" Ze buigt weer voorover om het pakje dat nu op de grond ligt, op te pakken.
Vervolgens opent ze het raampje en pakt ze een sigaret uit het pakje zonder zich echt van iemand iets aan te trekken. No way dat ze gingen verbieden om niet te roken in de wagen, dat raampje is genoeg. "Ik zie het zo gebeuren ja, en als ze hem vanzelf niet kwijt raakt, is er vast wel iemand die hem maar met alle plezier uit het oog verliest." Ze stopt de sigaret in haar mond en steekt die vervolgens aan om er vervolgens een haal van te nemen. Ze reikt Blake vervolgens het pakje aan, voor het geval hij er ook wel eentje zou willen.

"Heb jij dat bosje haar daar uitgenodigd?" vraagt ze vervolgens aan Blake, doelend op Jeremiah, op het bankje voor hun zit. Ze vindt het niet nodig om zachter te gaan praten ofzo, who cares.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: