Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is je favoriete Doctor?
William Hartnell 0%  0%  [ 0 ]
Patrick Troughton 0%  0%  [ 0 ]
Jon Pertwee 0%  0%  [ 0 ]
Tom Baker 0%  0%  [ 0 ]
Peter Davison 0%  0%  [ 0 ]
Colin Baker 0%  0%  [ 0 ]
Sylvester McCoy 0%  0%  [ 0 ]
Paul McGann 0%  0%  [ 0 ]
Christopher Eccleston 28%  28%  [ 5 ]
David Tennant 44%  44%  [ 8 ]
Matt Smith 28%  28%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 18

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 19, 2011 0:50 

Een kleine collectie van Matt Smith & the weird faces.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 20:04 

Aaaaaah.. Zondag eindelijk de kerst episode!!
Een Narnia achtige episode and I'm so excited!

En nog even een leuk Doctor Who/HP plaatje erbij:
Afbeelding

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 8:49 

Ik ben sinds kort begonnen aan Dr. Who! Het was even puzzelen waar ik moest beginnen en ik heb uiteindelijk na wat research dan maar besloten om met de 9th doctor te beginnen. Nu maar hopen dat ik ook daadwerkelijk de seizoenen en episodes in de goeie volgorde kijk, want ik las ook op internet weer ergens dat er ook nog extra episodes zijn tussen de seizoenen door. Die staan er dan natuurlijk niet bij als ik gewoon een seizoen download. Maar goed.

Ben nu bij seizoen 1 (althans, hoe kan het seizoen 1 zijn als Dr. Who al zo lang bestaat? Zijn ze opnieuw begonnen met nummeren vanaf 2005?) ep 7 of 8 ergens. Ik snap de fandom, ik vind het erg leuk, de Doctor is geweldig, zie:

Sweet Hermione schreef:
Tot nu toe begrijp ik niet waarom ik zo weinig mensen hoor over Christopher, ik vind hem fantastisch. Hij heeft zo'n grappige, blije grijns!

Dat! Oké, hij is niet vaag genoeg voor me en niet mijn type, maar ik vind hem stiekem toch leuk genoeg om een beetje een crush op te hebben. xD Nu ben ik dus heel erg benieuwd naar de andere Doctors als Christopher al zo aanslaat!

Over de serie zelf: ik vind de special effects minder geslaagd, de serie is een beetje neppig. Maar daardoor voelt het ook wel luchtig aan om te kijken. Ook vanwege het feit dat z'n maatje Rose zo'n girl-next-door is heeft het iets moderns en minder... hoe zal ik het zeggen... bloedserieuze sci-fi. Ik weet niet, als je het vergelijkt met Star Trek ofzo dan is het heel anders, denk dat dat mijn probleem is, de vergelijking. xD Maar ik vind het erg leuk, word bij de intro altijd meteen helemaal happy al! Ja, ik denk dat ik ook een nieuwe fandom gevonden heb! Het heeft iig de juiste ingredienten om het tot zoiets te maken. Ik keek tot sinds kort sowieso nooit series, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik dat echt veel leuker vind dan films. Ik lees boeken ook altijd het liefst in series, want ik hou er niet van als iets is afgelopen zodra het leuk begint te worden. Ik wil iets echt deel van mijn leven maken, net als ik met HP gedaan heb. En Dr. Who is daar zeer geschikt voor. De fandom is al erg groot, er bestaat merchandise, mensen cosplayen, dat vind ik allemaal super tof! Als er dan steeds iets nieuws blijft komen waar ik naar uit kan kijken, vult het de gaten in m'n leven op zeg maar :')

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 10:44 

Mrs. Golden schreef:
Ik ben sinds kort begonnen aan Dr. Who! Het was even puzzelen waar ik moest beginnen en ik heb uiteindelijk na wat research dan maar besloten om met de 9th doctor te beginnen. Nu maar hopen dat ik ook daadwerkelijk de seizoenen en episodes in de goeie volgorde kijk, want ik las ook op internet weer ergens dat er ook nog extra episodes zijn tussen de seizoenen door. Die staan er dan natuurlijk niet bij als ik gewoon een seizoen download. Maar goed.

Ben nu bij seizoen 1 (althans, hoe kan het seizoen 1 zijn als Dr. Who al zo lang bestaat? Zijn ze opnieuw begonnen met nummeren vanaf 2005?) ep 7 of 8 ergens.

Yay new Whovian : D

Wat je vragen betreft - de serie was praktisch constant op tv in Groot-Brittannië van 1963 tot 1989 en naar deze 26 seizoenen wordt meestal gerefereerd als Classic Who. In 1989 werd de serie uiteindelijk gecancelled vanwege dalende kijkcijfers. In 1996 werd geprobeerd de serie te rebooten door middel van een televisiefilm, maar die was niet succesvol genoeg om tot een daadwerkelijk seizoen te leiden.

Gelukkig voor ons startte in 2005 een officiële, en vrijwel direct succesvolle nieuwe serie, die nu nog steeds aan de gang is. Naar de seizoenen 1 tot 6 van de 'nieuwe' Doctor Who wordt meestal gerefereerd als New Who. Het eerste seizoen van New Who wordt over het algemeen inderdaad aangeduid met seizoen 1, omdat de meeste huidige kijkers van Doctor Who de Classic Who niet hebben gezien en er dus weinig verwarring ontstaat.

Zelf wil ik heel graag nog eens beginnen met Classic Who, maar daar wil ik wel uitgebreid de tijd voor nemen.

Oh en deze site is heel handig als je een goed overzicht wil hebben van de afleveringen die een seizoen telt en de apart specials die daar tussendoor komen (: Heeft mij ook enorm geholpen om alles in de goede volgorde te zien, haha.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 11:21 

Ah, thanks. Handige site ook!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 11:29 

Ik ben ook begonnen met kijken. Met mijn zusje had ik wat afleveringen meegekeken en toen vond ik het wel leuk, dus nu ben ik zelf ook maar begonnen met een beetje op volgorde kijken. Hoewel ik van seizoen 1 volgens mij maar 2 afleveringen heb gezien (de eerste en 'Dalek'), maar die Doctor vind ik weinig interessant eigenlijk ^^" Alleen heb ik wel het idee dat ik her en der wat informatie mis daardoor, dus misschien dat ik ze toch nog ga kijken (want ik snap bijvoorbeeld niet helemaal hoe het kan dat 't "ras" van de Doctor uitgestorven is, terwijl ik heb gegrepen dat ze regenereren in een nieuw lichaam als ze dood gaan, right ._. Mja, misschien toch een idee seizoen 1 wél te kijken xD)

In ieder geval vind ik het tot nu toe erg interessant, vooral de geschiedenis episodes vind ik heerlijk tot nu toe (zoals 2.02 en 2.04 bijvoorbeeld, toevallig gister gezien xD). Ik ga zeker verder kijken! Ik ben het wel met Mrs. Golden eens dat de special effects soms nogal... Lame zijn. Maar ik heb wat latere episodes gezien en dat wordt gelukkig wel wat beter. (:

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 22:15 

@Mrs. Golden: No problem @@
@Reflex: Iiiiih welcome to the fandom :3 En enjoy alle afleveringen die je nog in het vooruitzicht hebt (: En ik zou je echt aanraden om wel seizoen 1 te kijken. Het zijn niet zoveel afleveringen en je mist wel echt iets als je Nine niet gezien hebt (:

YAY morgen de Christmas Special : D Ik heb er echt belachelijk veel zin in.

Afbeelding

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 25, 2011 17:45 

Pottergirl schreef:
YAY morgen de Christmas Special : D Ik heb er echt belachelijk veel zin in.

Afbeelding

Diiiiiiit!

En yay voor de nieuwe Whovians! En dubbel-yay voor de Matt Smith pic-spam van Plot! En die Dr. Who/HP thingy is ook echt heel cool, al vind ik Mickey niet echt een Huff, en ik had de Master ook nog wel verwacht bij Slyth eigenlijk. Maar het is wel echt heel goed gemaakt!

EDIT OM 20:01 : oh my, het ziet er nu al cool uit, ik ben heeeeeel benieuwd naar deze aflevering :)

EDIT OM 20:59 : oh my world, het was zo awesome. Narnia all the way!

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 25, 2011 23:01 

Spoilers Christmas special 2011 (:

Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Bron.

Ik moest echt huilen aan het eind - het was zo mooi en lief :3 En het was gewoon een hele toffe Christmas special, zoals hij hoort: fluffy en zielig en mooi en met een happy ending (:

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 10:38 

Meh, ik wil ook de christmas special zien! Maar alles op zijn tijd. xD

Gisteren Fathers day van seizoen 1 gekeken. Ik... heb gejankt. xD

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 23:35 

Oh mijn god, The Empty Child was zo eng.

Pas 9 afleveringen gezien en ik ben nu trouwens al aan het azen op specifieke merchandise. xD Hoe zit het met jullie? Al een verzameling?

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 13:19 

Ik haal mijn merch van http://www.etsy.com. Dat is niet officiele merch maar wel creabea stuff en daar houd ik van. Ik heb er een Dalek zeefdruk vandaan (die heb ik bij de copystore vergroot tot een belacheljik groot formaat), een Dalek keychain en TARDIS oorbellen. Ik wil nog graag een t-shirt en misschien een sonic screwdriver.

Nieuwe Wovians WELCOME. <3
Ik raad jullie aan om vooral te beginnen met seizoen 1 en alles in volgorde te kijken. De specials hoef je niet per se te kijken, maar wel die tussen seizoen 4 en 5. O en Fathers Day en The Empty Child waren geweldig. Ik vind seizoen 1 eigelijk nog steeds het beste.

Plaatje: Ik vind Mickey eerder een Griff denk ik. Martha en Jack zijn wat mij betreft in de house of awesome, want die kunnen alles.

@ Mrs. Golden: Wacht maar tot je Tennant ziet. Ik had me nog zo voorgenomen om niet voor hem te vallen maar verzet is blijkbaar zinloos. xD

Ik heb gisteren het einde van seizoen 4 gezien (excl. specials) en ik heb drie keer moeten janken.
Spoiler:
1.Het moment dat Harriet Jones zichzelf opofferde omdat ze het zo statig en mooi en onzelfzuchtig deed.
2. Toen de doctor Donna's geheugen wiste omdat het subliem geacteerd was. Sowieso is Tennant zo goed in gecompliceerde emoties... de dood bij The Doctors Daughter, anyway? Al die emoties door elkaar? Echt wauw. Ik vond het ZO. ERG. toen ze tegen hem begon te schreeuwen dat hij moest stoppen want ik wilde ook dat hij stopte maar ik weet dat het echt het beste is geweest... maar ik vond het echt vreselijk om te zien.
3. De Rose/Doctor kus en alle Rose/Doctor momenten anyway. Ik moet wel zeggen dat ik er eigelijk meer van had verwacht. Het was echt een vrij korte kus en het was ook nog eens een kloon. xD Ik vind dat ze er makkelijk vanaf zijn gekomen eigelijk maar ik was wel superblij voor Rose. Maar ik heb alsnog veel te weinig Doctor/Rose gezien. Wat mij betreft mocht ze nog even een heel seizoen in de TARDIS hoppen hoor. Ik vind het zo jammer dat hij niet gewoon met haar is meegegaan, ik bedoel, ze was wel zijn grote liefde enzo (hij heeft er ongewijfeld meer gehad maarja).

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 0:56 

Ik weet niet precies welke aflevering het is uit seizoen 2 (met die tv's), maar ik heb vorige week een aflevering gezien en sindsdien heb ik steeds maar "Feeeeeed me!" in mijn hoofd. Wat nogal awkward aanvoelt. @@

Gewoon random opmerking. :')

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 9:30 

Reflex schreef:
Ik weet niet precies welke aflevering het is uit seizoen 2 (met die tv's), maar ik heb vorige week een aflevering gezien en sindsdien heb ik steeds maar "Feeeeeed me!" in mijn hoofd. Wat nogal awkward aanvoelt. @@

Gewoon random opmerking. :')

Dat heb ik nu constant met "Are you my mommy?" Ik ga echt freaken als ik iemand dat ooit hardop hoor zeggen. Zelfs als m'n kat me met z'n grote ogen onschuldig aanstaart dan hoor ik hem praten "Mommy? Are you my mommy?"

SCARES THE SH*T OUT OF ME x'D ik word paranoide door Dr. Who!

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 20, 2012 14:09 

Afbeelding

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: