Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 41  Volgende

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr dec 16, 2011 3:29 

Afbeelding

Casey en Camille lopen hand in hand naar de eetzaal. Af en toe begroet ze wat mensen die ze vaag van gezicht kent, maar die haar blijkbaar wel kennen. Het maakt haar wel vrolijk. Shawn zou ze later nog wel te pakken krijgen. Het was moeilijk te bevatten dat iemand geen enkele vorm van contact probeerde te houden met zijn zwangere, beste vriendin. Dat Shawn nu een vriendin had kon haar niet veel schelen - Enora was voor zover ze wist geen slecht persoon. Bovendien was het bij Shawn nooit meer dan een spelletje. Vaker heeft ze erover nagedacht. Misschien had hij een vorm van bindingsangst? Of hij was gewoon een wandelende, puberale penis. Waarschijnlijk het laatste.

Aangekomen in de eetzaal valt haar blik vrijwel meteen op Lea en in een opwelling rent ze erheen, sleurt Cam mee en slaat haar armen om de zachte hals van haar BFF. "Lea!" Luid deelt ze haar aanwezigheid met half Beauxbatons. "Ik heb je zo gemist!" Ze pakt Cam's hand weer vast en wurmt zich brutaal tussen de mensen om naast Lea te kunnen zitten. Net op het moment als ze een verhaal wilt vertellen vallen haar ogen op de kras die Lea's gezicht siert.

"Weer te hard getraind met Quidditch?"

Laatst bijgewerkt door Darren op vr dec 16, 2011 20:11, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: vr dec 16, 2011 14:47 

Afbeelding

”Is Casey terug?” flapt Christine eruit terwijl Lea zowat haar hele verhaal nog moet doen. Zwijgend luistert ze verder naar wat Lea te vertellen heeft. Zelf had ze haar nog niet gezien, blijkt. Shawn had haar toevertrouwd dat hij Casey bezwangerd had, en om een of andere reden die niets met Christine te maken heeft, wist opeens de hele school het. Christines brein probeert automatisch al weer een beeld te vormen van hoe Casey er nu dan uit zou kunnen zien, met een schattig klein buikje en zo. Langs de andere kant, als ze even dieper nadenkt over de feiten, leek de kans haar groter dat er gewoon geen sprake meer is van een baby. Christine huivert bij het idee om zo jong al zwanger te zijn, maar grijnst als Lea weer met een vrolijke noot eindigt over Naomi’s laatste aanwinsten.

Christine kijkt Alex een beetje jammerlijk aan wanneer hij vraagt of ze graag Naomi zouden willen verslaan. Het lijkt haar een vrij logisch idee, maar Christine heeft de pech dat ze met Naomi in hetzelfde team zit, wat Eric, zo slim als hij is, ook al aan geeft, anders had ze volmondig “ja” gezegd.

“Ik ben al blij dat ze Keeper is, en geen Beater, want het lijkt me typisch iets voor haar om mij geheel per ongeluk toevallig van mijn bezem te meppen.” Christine weet eigenlijk niet of Naomi een of ander gevoel van teamspirit heeft, maar zelf zou ze zo lang de match duurt alles vergeten wat tussen hen speelt.

En dan... komt Casey eraan. Christine kan het niet laten om toch even een vlugge blik te werpen op haar platte buik, maar glimlacht dan vriendelijk.

“Hoi Casey, hoe is het ermee?” vraagt ze dan. Ze moet zich wat meer mengen onder het volk en vindt dat ze daar voorlopig goed mee bezig is.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr dec 16, 2011 19:55 

Afbeelding
Lea Bennett

"Nah, ik wil vooral Matt inmaken," zegt Lea als reactie op Alex. "Ik bedoel, als Naomi ook een beuker tegen haar hoofd krijgt zal ik er niet om rouwen, maar voor de rest heb ik niet iets tegen het andere team ofzo." Natuurlijk komt Eric daarna weer met een typische vredestichteropmerking. Hij snapt blijkbaar het punt van 'competitie' niet.

"Geen idee waar Thomas is," antwoordt ze op Eric. "Hij zal vast vanzelf wel opduiken." Lea heeft het eigenlijk niet zo op Thomas, dus ze vindt het geen ramp als ze hem een tijdje niet ziet. Jammer dat hij de aanvoerder van het team is, al is hij natuurlijk een enorme verbetering ten opzichte van Aimée.

En dan wordt er plotseling een paar armen om Lea's hals geslagen. Ze weet meteen wie het is, al wordt dat nog eens bevestigd door het luide 'Lea!' dat nu door de eetzaal galmt. Casey. Lea heeft even het gevoel alsof er een brok in haar keel zit, maar als Casey zich tussen haar en Eric inwurmt, dwingt ze zichzelf om te lachen en om niet te denken aan wat er een maand geleden op het feest gebeurd is. Casey was zo f*cked up dat het waarschijnlijk toch niets voor haar betekende. "Case! Ik heb jou ook gemist!" zegt ze op een enthousiaste toon, terwijl ze nonchalant een arm om Casey heenslaat.

Nu pas valt Lea op dat Cam er ook staat; abrupt kijkt Lea weer naar Casey om Cams blik maar te ontwijken. Op Casey's Quidditch opmerking antwoordt ze alleen maar: "Zoiets, ja." Ze weet dat het niet verstandig is om de precieze reden nu te gaan vertellen. Casey hoeft niet over Naomi's bitchy opmerkingen te horen. Op een iets zachtere toon gaat Lea verder: "Maar hoe gaat het met jou, Casey?" Ze heeft geen idee of Casey erover wil praten, maar Lea wil het in ieder geval gevraagd hebben.

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo dec 18, 2011 18:16 

Afbeelding

Casey glimlacht en legt haar hoofd op Lea's schouder. Ze sluit haar ogen even en schuift het 'zoiets' af op iets wat onbelangrijk moet zijn. Lea zat vaak genoeg onder de wonden. Lief en braaf was ze niet, dus het viel te verwachten. Subtiel haakt ze haar arm in met Cam en trekt haar ook dichterbij.
Haar ogen schieten naar Christine als deze haar begroet en vraagt hoe het gaat.

"Hey Chris,'' zegt ze. "Ja, het gaat wel weer. Ik denk dat het verschil tussen hoe ik hier ben weggegaan en hoe ik hier nu aankom al weggeeft dat ik nu wat beter in mijn vel zit dan voorheen.'' Case snuggled tegen Lea's schouder en maakt een tevreden geluidje. Langzaam zinkt ze dieper in haar gedachten terwijl haar ogen nu op het eten gericht staan.

"De baby is weg..'' mompelt ze zachtjes. "Ik was er niet klaar voor. Bovendien zijn Shawn en ik nog veel te jong. Daarbij,'' gaat ze verder. "is Shawn een klootzak die om de week van relatie verwisseld. Een kind heeft een vader nodig, geen hormonale puber.''

Even lijkt het erop dat Casey in haar negatieve emotie blijft hangen, maar al snel heeft ze weer een glimlach op haar gezicht getoverd en pakt ze een appel. "Maar! Alles komt goed. Ik ga lekker eten en jullie gaan vertellen over jullie gelukkige leventje en jullie diepgaande verdriet over mijn afwezigheid!''

Ze knikt en neemt een hap. Zuur. Casey bijt op haar lip, staart even naar niets in het speciaal en probeert het ziek makende gevoel in haar maag te onderdrukken. Ze was terug, de baby was weg, en alles was nu goed. Toch? Toch?

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 20:05 

Afbeelding

Enora loopt samen met Shawn en Matt mee naar het veld toe wanneer daar Naomi en Dorian staan. Zo te horen lijkt het erop dat Naomi van plan is om Dorian op een bezem te zetten. Iedereen weet dat Dorian het liefst met beide benen op de grond blijft staan, en dus zo ver mogelijk van de bezemstelen vandaan.
Ze kan het echter niet te laten om te lachen om Matt's reactie. Okay, ze geeft toe dat ze hem lang niet zo erg meer vindt als een maand terug. "Ja, ik denk dat dit nog wel leuk kan worden." lacht ze, waarna ze richting Dorian kijkt, die het allemaal waarschijnlijk niet zo amusant zal vinden.

"Wat heb je Naomi aangedaan, Dorian?" vraagt ze hem dan. Naomi leek niet helemaal in haar beste humeur in ieder geval. Zeker niet als ze Dorian op een bezem wil zetten.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 22:41 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea krijgt een nerveus gevoel in haar maag als Casey met haar hoofd op Lea's schouders gaat liggen. Dit gevoel wordt alleen nog maar erger als Casey Cam dichterbij trekt, met het gevolg dat Lea probeert om zo'n beetje overal naar toe te kijken behalve naar die twee.

Ze weet ook niet wat ze van Casey's opmerking dat ze beter in haar vel zit moet denken. Casey ziet er niet uit alsof het wel weer gaat. Ze ziet er juist heel erg breekbaar uit. Alsof ze beschermd moet worden. Wat jij niet gaat doen, Lea, spreekt Lea zichzelf in gedachten streng toe. Je hebt al genoeg problemen. Ze kan heus wel voor zichzelf zorgen.

Al gaat Lea toch weer twijfelen als Casey vertelt dat de baby weg is, en zegt dat de rest moet vertellen over hun gelukkige leventje - ja, alsof Lea op het moment leuke dingen te vertellen heeft -, ze blijft bij haar besluit. Dat is ook de reden dat ze reageert op Caseys opmerking over Shawn, omdat die opmerking gewoon niet in orde is. En ook al ziet Casey eruit alsof ze ieder moment kan breken, ze kan het aan, toch?

"Jij bent niet de enige die het zwaar gehad heeft, Case," zegt Lea zacht, maar wel iets ruwer dan haar bedoeling was. "Shawn heeft het ook niet makkelijk gehad. En ja, hij heeft nu met Enora, maar dat betekent niet dat hij verder alles wat er gebeurd is van tafel heeft geveegd." Naar aanleiding van haar ruzie met Shawn heeft Lea meer nagedacht over hoe het voor hem geweest moest zijn en ze weet dat als ze in zijn schoenen gestaan had, dat ze er een stuk slechter mee om was gegaan. Nu had ze het sowieso ook niet zover laten komen, omdat Lea wel slim genoeg is om voorbehoedsmiddelen te gebruiken, maar alsnog. "Dus... geef hem een kans?"

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 6:01 

OOC: Aangezien Dorian niet post en we anders niet verder kunnen, sleep ik Enora en Matt mee naar de eetzaal!

Afbeelding

Dus op onverklaarbare wijze loopt Shawn naar de eetzaal met Matt aan zijn rechterkant en Enora aan zijn linkerkant. Hij heeft inmiddels best veel honger gekregen, want dat gebeurt er als je ineens verdwijnt uit bepaalde situaties en verschijnt in andere. Met zijn vinger strijkt hij langs de muren waarlangs te lopen, tot ze de deuren van de eetzaal bereiken. Hij duwt deze open en zijn oog valt meteen op de zesdejaarstafel.

"Ik hoop dat ze die garnalensalade nog niet op hebben gegeten," mompelt hij tegen zijn twee metgezellen.

Als de tafel eenmaal bereikt is, gaat Shawn zitten tegenover Lea, Casey, Cam, Eric, Chris, en wie er nog meer in die rij zit. "Hey," zegt hij in het algemeen. Zijn blik blijft even hangen op Casey, voordat hij zich richt op het voedsel voor hem. Hij heeft natuurlijk geen idee waar het gesprek zojuist over ging, en dus zegt hij: "Morgen de match - zijn we er allemaal klaar voor? Chris, ben je goed uitgerust?" Hij neemt een hap van een sandwich. "Je moet goed eten! En vroeg slapen vanavond." Hij werpt haar een zorgelijke blik toe, alsof hij denkt dat ze morgen doodziek wordt. Dan valt zijn oog op Alex, en hij kan een grijns niet van zijn gezicht vagen.

"Alex! Goed dat je er weer bent - ik weet niet hoe ik de wedstrijd zou overleven zonder jouw stem," lacht hij.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo dec 25, 2011 20:40 

Afbeelding

Casey laat na Lea's woorden haar appel vallen en veert direct overeind alsof de ander in de fik staat. "Fck you, Lea.'' schiet ze uit. Van binnen borrelt ze.

"Je hebt er geen idee van hoe alleen ik me heb gevoeld. Niemand van jullie heeft ook maar geprobeerd om contact te houden, alsof ik één of andere besmettelijke ziekte had. Niemand. En ik weet dat het voor jullie misschien niet uitmaakt wat mij overkomt, maar ik heb mezelf niet zwanger gemaakt. Shawn had minstens een brief kunnen sturen of even kunnen bellen, maar schijnbaar ben ik niet belangrijk genoeg. Sterker nog, ik ben zo makkelijk om te vergeten, dat hij binnen een maand al weer een poging doet iemand anders zwanger te maken.''

Om het allemaal af te maken komen Shawn, zijn vriendinnetje en Matt nog eens aanlopen. Ja. Niet dus. Casey grijpt een glas pompoensap en gooit het in het gezicht van haar ex.

"Val dood. Jullie allemaal.''

Boos staat ze op en beent de eetzaal uit. Wat een geweldige terugkomst. Kolere zooi.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 25, 2011 21:18 

Afbeelding

Camille voelt zich niet al te gemakkelijk, wanneer ze door Casey steeds dichter naar Lea toegetrokken wordt. Alsof ze niet doorheeft dat Lea niet eens naar haar kan kijken. Er beginnen nieuwe tranen te prikken in haar ogen. Ze probeert ze snel weer weg te slikken. Nee, ze gaat niet huilen waar al haar klasgenoten bij zijn. Zwijgend volgt ze het gesprek tussen Lea en Casey, terwijl haar blik heen en weer gaat tussen Lea en de vloer. Haar ogen blijven automatisch op Lea hangen, wanneer ze zo'n beetje uitvalt tegen Casey. Cam kan haar oren niet geloven. Wat was er met Lea gebeurd? Waarom nam ze het op voor Shawn? Misschien komt het mede omdat Camille Shawn niet uit kan staan, maar ze vindt het moeilijk te geloven dat Lea zijn kant zou kiezen, over die van Casey.

Vanzelfsprekend, wordt Casey al snel kwaad en begint ze zichzelf te verdedigen. Nu snapt Cam dat het niet Shawn was die zwanger was, maar hij is inderdaad nogal snel verdergegaan op iemand anders. Maarja, dat is één van de redenen dat ze hem niet mag. Tot overmaat van ramp, komt het gespreksonderwerp bij hen aan tafel zitten, waarna hij nogal casual over de match begint. Niet veel later, staart Cam wat geschokt naar het druipende gezicht van Shawn. Oh. Oké.

Langzaam dringt het tot haar door dat Casey er vandoor is gegaan. En no way dat ze hier achterblijft met Lea en Shawn. Met een laatste blik op haar crush, draait ze zich om en snelt ze achter Casey aan. "Case!" Zonder er verder teveel bij na te denken, pakt ze Casey's hand vast. "HĂ©.. Het spijt me.. Ik zou willen dat ik haar erop aan kon spreken, maar ze ontwijkt me en Shawn is gewoon een ass.. " Een licht glimlachje verschijnt op haar gezicht. "Maar ik wil niet dat je alleen bent. En ik weet dat ook ik geen contact met je heb gezocht, maar je moet weten dat we in een jungle hebben gezeten, dus we hadden geen uilen tot onze beschikking. Alex is aangevallen door een krokodil, trouwens. Daarom ziet hij er nog niet al te best uit.." Probeert ze voorzichtig. Het is een halve poging om Casey af te leiden van het hele Shawn-drama.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 25, 2011 21:54 

Afbeelding

Alex luistert naar de verschillende Quidditch-verhalen die om hem heen worden gevoerd. Hij kijkt er wel naar uit om de komende match van commentaar te voorzien. Zelf heeft hij het meer voor muggle-sporten (kwestie van gewoonte), maar Quidditch is nou eenmaal veel spannender en flitsender om te volgen. Alex nipt van zijn koffie en glimlacht als Shawn hem komt begroeten.

"En... ik kijk ernaar uit om je legendarische moves te becommentariëren. En ik ben blij dat ik terug op onze slaapzaal kan liggen". Ok dat laatste klonk wat verkeerd. "Die ziekenzaal heb ik nu ondertussen wel gezien."

Alex vindt het fijn dat het er tot nu toe luchtig aan toe gaat. Geen krokodillen, amper Naomi-drama. De ochtend verliep tot nu toe kalm en zonder onnodig gedoe, wat normaliter op deze school toch wel omgekeerd verloopt. Jammer genoeg wordt de rust verstoord door Casey -die Shawn ooit eens heeft bezwangerd- die een beetje furieus wegloopt. Alex, in de overtuiging dat Shawn er per direct zal achteraan lopen, verstopt zijn hoofd een beetje achter zijn tas koffie. Alex heeft weinig, lees geen, ervaring op relationeel gebied. En hij voelde zich wel een kneus ten opzichte van Shawn. Maar Alex bedenkt zich dat hij misschien beter voor lange tijd nog maagd blijft voor hij al dan niet gewenste kinderen op de wereld helpt te zetten.

"Wat is onze volgende les?"
, fluistert hij dan naar Christine (de moeder van zijn toekomstige kinderen, maar dat moet ze nog te weten komen. Zo vooruitstrevend zijn Alex' gedachten dan weer wel).

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo dec 25, 2011 23:37 

Afbeelding

Shawn weet niet wat er aan de hand is - het ene moment hebben ze het over de match en Alex beaamt dat hij blij is om terug in zijn normale bed te kunnen slapen. En het volgende moment valt Casey uit tegen Lea waarbij ze zijn naam achteloos door het roet sleurt. Hij staart haar met een open mond aan als haar zegje heeft gedaan, maar Casey is nog niet klaar. Ze pakt haar glas en kiepert de hele inhoud in zijn gezicht waarna ze weg stormt.

Shawn lijkt haast bevroren - het pompoensap druipt armzalig van zijn gezicht af. Als hij weer beweging in zijn armen vindt, grijpt hij een paar servetten en doet pogingen om het spul van zijn gezicht af te vegen. "Damn it - Casey!" Hij smijt de servetten op tafel neer, en staat luidruchtig op.

Hij werpt nog een vluchtige blik op Enora, voordat hij ook weg stormt. Hij trekt nogal wat aandacht, zo met zijn druipende gezicht. Als hij de grote deuren van de eetzaal bereikt, duwt hij ze met de nodige woede open. Ietsjes verderop ziet hij Casey en Cam staan - jeetje, zijn die twee nooit apart? - en hij stapt zonder verder nadenken op ze af.

"Wordt het niet tijd dat je gaat eten?" zegt hij koeltjes tegen Cam. Hij probeert zijn boosheid zo goed mogelijk onder controle te houden. "Ik bedoel hey, na alle prachtige dingen die Case zojuist heeft gezegd, vind ik dat ik even wat alleen-tijd met haar verdien. Helaas is zij zelf niet zo volwassen en vindt ze het nodig om zich aan te stellen waar iedereen bij is." Zijn ogen richt hij niet eens op Casey. Het is allemaal niet eerlijk. Casey denkt alleen aan zichzelf en wat zij zelf heeft meegemaakt. Het kan haar verder niets boeien wat de rest van de wereld (i.e: Shawn) denkt of vindt of voelt.

Dat hij met Enora gaat, is zijn zaak. En als ze jaloers is, dan kan ze dat ook normaal tegen hem zeggen.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 0:40 

Afbeelding

Al snel komt Casey erachter dat Camille haar is achtervolgd. Natuurlijk. Die heeft niemand meer over, dus dan komt ze door gebrek aan beter maar achter haar aan. Zodra de ander haar hand vastgrijpt trekt ze zich agressief los.

"Het interesseert me echt niet.''

Vlak na Cam komt ook Bradés aangestormd en ze heeft hier écht geen zin in. Casey fronst als Shawn tegen Cam zegt dat ze moet gaan eten en kan de drang niet onderdrukken ertegenin gaan. "Ik heb nog eten bij me. Cam blijft bij mij.'' snauwt ze.

"Ik ben inderdaad erg kinderachtig, Shawn. Dat heb je goed gezien.'' Casey balt haar vuisten en heeft zin om tegen iets of iemand aan te rammen. "Bovendien komt er van alleen-tijd met jou nooit iets goeds terecht.''

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 1:25 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea kijkt expressieloos toe terwijl Casey overeindschiet en 'f*ck you' tegen Lea zegt. Ja, dat heb je praktisch al gedaan, denkt Lea, niet erg onder de indruk. Ze realiseert zich dat ze van streek of kwaad zou moeten zijn, maar ze voelt pas echt iets wanneer Casey zegt dat Lea geen idee heeft hoe alleen ze zich heeft gevoeld, en dat niemand contact heeft proberen te houden.

Want nu begint Lea weer pissig te worden. Want het is ook niet dat Casey contact heeft opgenomen. Nee, Casey is na het hele zoenen-op-de-tafel-incident zonder een woord daarover te zeggen voor een maand spoorloos verdwenen en Lea had geen enkel idee waar ze was en of ze in orde was, en iedere brief die Lea gestuurd heeft werd door de schooluilen die ze gebruikt had weer teruggebracht. Dus nee, Casey kan nu niet tegen Lea zeggen dat ze het niet geprobeerd heeft, of dat het haar niks uitmaakt wat Casey overkomt, want verdomme, Lea heeft zich de afgelopen maand wel continu klote hierover gevoeld.

En Casey maakt haar hele uitbarsting nog eens af door een glas pompoensap in Shawns gezicht te gooien en weg te lopen. Ja, Lea kan nu wel concluderen dat Casey op het moment geen kritiek aankan en dat Lea misschien haar grote bek dicht had moeten houden. Neemt echter niet weg dat Lea nog steeds kwaad is op Casey. Even overweegt ze om gewoon te blijven zitten, maar dan ziet ze zowel Cam als Shawn achter Casey aanlopen en damn, dat kan niet goed aflopen.

Dus Lea staat maar op en volgt Casey de eetzaal uit. Ze vangt nog net Shawns opmerking op over dat Casey zich aanstelt en Casey's weerwoord daarop. "Oh for f*ck's sake," snauwt Lea, en het is eigenlijk op allebei gericht. "Casey - f*ck you, jij bent echt niet de enige die zich de afgelopen maand k*t heeft gevoeld. En praat me er niet van dat we niks geprobeerd hebben, ik heb meerdere brieven gestuurd en ze zijn allemaal teruggekomen, dus duidelijk was jij degene die niet wilde praten, en niet ik. Ten tweede: Shawn heeft je praktisch gesmeekt om het met hem te proberen en jij wilde niet, dus waar de f*ck heb jij het idee vandaan gehaald dat je het recht hebt om kwaad te zijn als hij dan probeert verder te gaan met zijn leven? Ten derde: als jij met andere mensen omgaat alsof het alleen maar onderdeel van een spelletje is," - en hierbij verwijst Lea naar het hele tafelincident - "moet je niet verbaasd dat anderen dat ook met jou doen."

En nu richt Lea zich op Shawn. "Shawn, ze heeft een abortus gehad, you moron. En jij verwacht dat ze dan zomaar in orde is? Ze stelt zich niet aan, idioot, en je zou haar moeten steunen in plaats van te zeggen dat ze aanstelt."

Lea gaat zich nu als peacemaker gedragen. Hoewel het feit dat ze dat op een heel kwade manier doet misschien een tikje counterproductive is, maar het is hoe dan ook een duidelijk teken dat de apocalyps naderend moet zijn, want het is dezelfde Lea die voor de lol bitchfights gaat houden (vandaag zelfs, nog!) en die er een godsgruwelijke hekel aan heeft om over gevoelens te praten. "Ik houd van jullie allemaal, okay," en nu kijkt Lea voor de eerste keer in een maand weer naar Camille, heel kort, voordat ze weer naar Shawn en Casey kijkt, "maar jullie gedragen je allebei als idioten. Wat denken jullie ervan als we proberen dit uit te praten zoals normale mensen dat doen. We waren ooit vrienden, weet je nog? Probeer je eens te herinneren, in plaats van je als f*cking kinderen te gedragen!"

OOC: lol, sorry voor de grote hoeveelheid vloeken, maar Lea heeft de neiging nogal grof te zijn als ze kwaad is. ^^"

were mine.

Laatst bijgewerkt door Yuuki op ma dec 26, 2011 11:47, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 1:47 

Afbeelding

Shawn wilt een sarcastische opmerking maken op Casey's "bovendien komt er van alleen-tijd met jou nooit iets goeds terecht", maar dan komt Lea al aangelopen. En Lea is niet erg vrolijk (voor duidelijke redenen). Shawn is het volledig met Lea eens op het begin, en hij schuifelt zelfs een paar centimeter haar richting op zodat hij een beetje naast Lea staat. Hij snapt haar laatste 'onderdeel van een spelletje' niet echt, maar na het snel doorzoeken van zijn geheugen, concludeert hij dat het vast niets met hem te maken heeft.

... en dan richt Lea zich op Shawn. Hij wordt nogal stil van haar woorden, want ze heeft gelijk, natuurlijk. Aan de andere kant, Casey is erg bekwaam in het van-een-mug-een-olifant maken. Deze issue mag dan wel al een olifant zijn, maar Casey maakt er een gigantische dinosaurus van. Het was onnodig om zoveel heisa te creëren waar iedereen van mee kon genieten. Het was onnodig om uit te vliegen tegenover Enora, want die is onschuldig. En de resten van het pompoensap beginnen te plakken aan zijn gezicht - dat was ook onnodig.

"Ik wil het ook uitpraten," zegt hij lichtelijk geĂŻrriteerd als Lea klaar is. "Maar daar kreeg ik niet de kans voor." Hij zucht diep en begint te rommelen in zijn broekzak, waarna hij er een verschrompeld papiertje eruit haalt. Het papiertje ziet eruit alsof het heel wat zware tijden heeft moeten ondergaan, en dat klopt ook. Dag in, dag uit, is het van zijn ene jeans naar zijn andere gegaan. Hij houdt het verkreukelde blaadje een beetje omhoog, zodat het goed zichtbaar is voor Casey. "Ik heb dit meegedragen, uh, elke dag." Hij wenst momenteel dat Lea en Cam zouden verdwijnen, voor heel eventjes. Hij hecht best snel sentimentele waarde aan objecten - een eigenschap die hij een beetje beschamend vindt. Hij hoort niet bepaald het type te zijn dat zich met dat soort dingen bezig houdt, vindt hij. En om nu uit te leggen dat dat stomme, laatste briefje van Casey een klein beetje hielp met het omgaan met dit alles - dat klinkt ook zo idioot.

"Dus... Ik ben je niet vergeten. En ik zal je ook niet vergeten."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 12:46 

Afbeelding

Casey's ogen worden groot als Lea zich bij de club voegt en meteen een heel verhaal uitspuwt. Haar emoties worden heen en weer geschud, haar boosheid feller. Waar haalde ze het lef vandaan? Meerdere brieven gestuurd? Ze heeft niets ontvangen. Nada. Dan begint ze over Shawn en Enora en Casey wilt niet meer praten. Snel richt ze haar blik op de grond. Niemand begrijpt het. Lea's laatste woorden begrijpt ze niet helemaal. Spelletje? Was ze zo'n vreselijk persoon dat mensen dachten dat ze alleen maar een spelletje aan het spelen was?
Shawn krijgt een preek en daarna blijkt dat Lea wilt dat het goed komt. Right.

"Ik heb geen brieven ontvangen,'' zegt ze ijzig. "Daarbij heb ik nooit gezegd dat Shawn niet door moet gaan met zijn leven, maar als het zo snel en achter mijn rug gebeurt dan vind ik dat ik het recht heb om daar pissig over te zijn.'' Casey weigert Lea aan te kijken. "En ik vind het klote dat jullie denken dat ik zo'n slecht persoon ben dat ik alleen maar een spelletje met jullie speel.''

Ongemakkelijk speelt ze met haar handen. Lea zegt dat ze van hun houdt en haar muur begint af te brokkelen. Een plaatsvervangende schaamte dempt haar boosheid en ze haat het. Ze haat het want het enige wat nu nog over gaat blijven is een kwetsbaar meisje en als er iets is dat ze niet wilt, dan is het kwetsbaar zijn.
Shawn's woorden gaan een beetje langs haar heen. Afwezig staart ze naar de vloer, merkt op dat hij iets uit zijn broekzak haalt en probeert niet te luisteren. Langzaam glijden haar ogen omhoog en ontmoeten haar eigen sierlijke handschrift. Casey bijt op haar lip en kijkt naar beneden zodra ze haar tranen niet meer kan bedwingen. Waarom?

"Sorry..'' fluistert ze zachtjes. Case slaat één hand om haar buik en verschuilt haar gezicht met het andere. "Sorry..''

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: