Shawn wilt een sarcastische opmerking maken op Casey's "bovendien komt er van alleen-tijd met jou nooit iets goeds terecht", maar dan komt Lea al aangelopen. En Lea is niet erg vrolijk (voor duidelijke redenen). Shawn is het volledig met Lea eens op het begin, en hij schuifelt zelfs een paar centimeter haar richting op zodat hij een beetje naast Lea staat. Hij snapt haar laatste 'onderdeel van een spelletje' niet echt, maar na het snel doorzoeken van zijn geheugen, concludeert hij dat het vast niets met hem te maken heeft.
... en dan richt Lea zich op Shawn. Hij wordt nogal stil van haar woorden, want ze heeft gelijk, natuurlijk. Aan de andere kant, Casey is erg bekwaam in het van-een-mug-een-olifant maken. Deze issue mag dan wel al een olifant zijn, maar Casey maakt er een gigantische dinosaurus van. Het was onnodig om zoveel heisa te creëren waar iedereen van mee kon genieten. Het was onnodig om uit te vliegen tegenover Enora, want die is onschuldig. En de resten van het pompoensap beginnen te plakken aan zijn gezicht - dat was ook onnodig.
"Ik wil het ook uitpraten," zegt hij lichtelijk geĂŻrriteerd als Lea klaar is.
"Maar daar kreeg ik niet de kans voor." Hij zucht diep en begint te rommelen in zijn broekzak, waarna hij er een verschrompeld papiertje eruit haalt. Het papiertje ziet eruit alsof het heel wat zware tijden heeft moeten ondergaan, en dat klopt ook. Dag in, dag uit, is het van zijn ene jeans naar zijn andere gegaan. Hij houdt het verkreukelde blaadje een beetje omhoog, zodat het goed zichtbaar is voor Casey.
"Ik heb dit meegedragen, uh, elke dag." Hij wenst momenteel dat Lea en Cam zouden verdwijnen, voor heel eventjes. Hij hecht best snel sentimentele waarde aan objecten - een eigenschap die hij een beetje beschamend vindt. Hij hoort niet bepaald het type te zijn dat zich met dat soort dingen bezig houdt, vindt hij. En om nu uit te leggen dat dat stomme, laatste briefje van Casey een klein beetje hielp met het omgaan met dit alles - dat klinkt ook zo idioot.
"Dus... Ik ben je niet vergeten. En ik zal je ook niet vergeten."