Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Bij wat voor team hoor jij?
Team Stefan 20%  20%  [ 5 ]
Team Damon 72%  72%  [ 18 ]
Ze zijn allebei awesome 8%  8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 25

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 20:42 

S03E03

Spoiler:
Weer een hele leuke aflevering - vooral omdat enkel m'n favoriete personages meededen. Er is dus weer heel wat gebeurd. Ik vond de flashbacks naar het Chicago van de 1920s echt leuk. Ik vind het niet ver gezocht dat Klaus en Stefan elkaar al eerder ontmoet hadden, maar net zoals Shirley had ik niet verwacht dat ze ook echt goede vrienden waren.

Ik vond het ook heel awesome toen Liz en Tyler Caroline gingen redden. Ook een grote yay voor Tyler/Caroline. Zij zijn echt m'n favoriete koppel.

Ik ben net als Shirley en Eva benieuwd wie er achter Klaus aanzit en hoe ze denken hem te kunnen verslaan. Misschien is er nog iets dat sterker is dan een hybrid? Iemand die zowel vampire, werewolf als witch is?

Dat Jeremy en Alaric niet in deze aflevering zaten vond ik niet erg. Ik heb geen probleem met de personages, maar ze boeien me gewoon niet echt. Bonnie en Matt zie ik dan weer liever uit de serie dan erin, maar ik vrees dus ook dat Bonnie wel weer een rol zal gaan spelen nu er weer witches betrokken zijn.

Ik vraag me af of Bonnie's afwezigheid iets te maken heeft met de zangcarrière van Kat Graham?

En natuurlijk een enorme yay dat Katherine terug is - en in Chicago dan nog.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 07, 2011 10:45 

S03EP04

Spoiler:
Jeuj Bonnie is terug! Ze hebben dus allemaal nog "zomervakantie". Nou dat maakt wel iets meer duidelijk, want ze gaan echt nooit meer naar school. xD

Ik hoop trouwens dat Vicki ook een keer terug komt. Ik had verwacht dat zij een belangrijker personage zou worden omdat het eerder al geintroduceerd is met Matt enzo. Ik vind Vicki namelijk leuker dan Anna.

Ook jeuj voor Katherine die Stefan helpt. Ik vond de cliffhanger nogal wat aangezien Elena zich nu dus moet verbergen of de volgende ep komt Klaus erachter dat Elena nog leeft. Aangezien ze terug zijn in Mystic Falls. Ik ben ook benieuwd hoe Damon/Katherine samen gaan werken. Ik wil eigenlijk meer Delena. Ik vind het daarom ergens jammer dat Stefan weer "terug" is. Al maakt het natuurlijk nu wel allemaal spannender, dus ergens is het juist beter dat alles weer in Mystic Falls gebeurd.

En ook jeuj voor Tyler/Caroline die ook even een momentje hadden. Ik was alweer vergeten dat Caroline's vader gay was. Leuk dat Damon ons geheugen weer opgefrist heeft. xD Bill doet me denken aan Uncle John tbh. Ik ben benieuwd of er nog meer achter zit. Wel awesome dat Liz en Damon nog steeds bevriend zijn.

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 07, 2011 15:29 

Spoilers S03EP04:

Spoiler:
Woohoo, Bonnie leeft dus toch nog! xD Haha, dat is altijd zo heerlijk onduidelijk daar, ineens hebben ze zomervakantie... Like, maak dat dan van tevoren even duidelijk, in plaats van achteraf! o_O Of misschien hebben teveel mensen geklaagd dat de 'kinderen' te weinig op school zijn in de laatste episodes, en kwamen ze toen maar met die zomervakantie. [a]

En verder, yay meer Katherine! Volgens mij gaat ze nu wel een grotere rol spelen, dus dat vind ik sowieso al leuk. <3

En verder spannend natuurlijk, want ik ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren, nu Klaus er wel achter MOET komen dat Elena nog leeft. En waar is zijn zus ineens gebleven? Dat vraag ik me ook wel af, mensen komen en gaan daar. xD

En Caroline's vader is een ***, maar haar moeder daarentegen vind ik gewoon een erg leuk personage geworden. (:

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2011 8:31 

Spoilers S03EP05

Spoiler:
Z-O-M-F-G!!!! Zoveel OMG-momentjes zaten er in deze episode!!

Tyler is gelukkig niet dood. Ik weet niet wat ik er van moet denken dat hij nu ook een hybrid is aangezien dat in gaat houden dat Klaus zeker nog voor hem terug komt. En hij nu een immortal werewolf is en ik weet niet of hij die combinatie zo leuk vind. Ik ben in ieder geval blij dat hij nog leeft. En Caroline en Tyler kunnen zo langer bij elkaar blijven.

Eindelijk een episode waar Matt iets vaker inzit. Ik heb opzich niks met het personage, maar dat komt voornamelijk omdat hij nooit boeiende verhaallijnen heeft. Hij was echt zo dom om zich te laten verdrinken. xD Ik ben in ieder geval wel blij dat hij ook Vicki kan zien hierdoor aangezien ik wil dat Vicki vaker terug komt! #yay

En dan Z-O-M-G ELENA!!! Ik dacht echt even dat ze dood zou gaan of dat ze uiteindelijk een vampire zou worden. Dus ik zag het niet aankomen toen ze opeens levend en menselijk in het ziekenhuis lag. Wel mooi dat er dus een oplossing is gevonden, want ik wil ook dat Elena nog even menselijk blijft. De scenes met Stefan waren echt te zielig. Hoe hij haar eigenijk niet wou vermoorden, maar eigenlijk niet kon. Ik hoop dat hij nog terug gaat naar de oude Stefan. Voornamelijk omdat hij nu bij Elena/Damon is. Dat gaat nogal awkward worden dan, want ik wil meer Delena scenes! xD
Oh en Rebekah weet nu wie de ketting heeft. Ik ben ook benieuwd hoe dat verder gaat aangezien Elena haar ketting weer terug heeft. Al is de ketting qua magische waarde niet meer erg belangrijk, want Klaus heeft al wat hij wil.

Ik ben wel benieuwd naar die Michael. Het lijkt mij een raar idee dat een vampire ook een vampire hunter is. Dus hij zal wel een specifiek soort vampire hunten dan. Alleen de evil vampires ofzo.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 15, 2011 22:33 

S03E05

Spoiler:
Deze aflevering was weer zwaar awesome. Er is weer heel wat gebeurd en het ging lekker vooruit.

Ik ben nu echt benieuwd naar de storyline met Michael. Ik heb wel eens nood aan een nieuwe bad guy. Ik vind Klaus eigenlijk niet zo'n leuk personage. Dan vond ik Elijah beter.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 13:23 

Spoilers S03EP05

Spoiler:
Yay, ik heb het nog even snel kunnen kijken vandaag, dus hier even een korte reactie: AWESOME! xD Dat was kort, toch? [a]

Nee, maar serieus, deze serie blijft geweldig, boeiend, leuk... En Eva heeft zo'n beetje alles wel genoemd wat ik vond van deze episode. xD Ben blij dat Tyler nog leeft in ieder geval. (:

En ik ben erg benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat. Een vampire die op vampires jaagt klinkt nogal vaag, dus ik vraag me af wat ze daar weer mee gaan doen. En leuk dat er ook steeds weer wat Katherine is, ik gok dat ze in de volgende episode ook wel weer voorkomt. Oh, en misschien wat flashbacks, aangezien die vampirehunter eeuwen geleden ook al achter Klaus aan zat. Flashbacks vind ik ook altijd wel gaaf. (:

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 14:49 

Spoilers S03EP05

Spoiler:
Awesome episode. Hij was echt heel spannend en er gebeurde zoveel o.O

Ik vond het leuk dat het ook op school afspeelde, want dat laat weer zien dat ze nog tieners zijn die gewoon op school zitten. Leuk dat Matt er wat meer inzat. En toen ging hij zichzelf ook nog eens verzuipen =O Het was zo dom, maar op zich wel begrijpbaar in de situatie waarin hij zit. Ik hoop echt meer van Vicky en Anna te zien, als ben ik toch nog steeds niet zoveel geĂŻnteresseerd in Vicky. Maar de Matt/Vicky verhaallijn en Jeremy/exvriendinnen verhaallijn vind ik leuk.

En heb ook zo'n zin in Michael. Ben echt heel benieuwd hoe het verder gaat.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 9:20 

Spoilers S03EP06

Spoiler:
Dit was weer een awesome episode! Buffy!Elena is awesomesauce! xD Ik vind alleen nog steeds dat er meer Delena scenes erin moeten zitten. Gelukkig gebeurde dat nu wel een beetje. Ik vind dit namelijk ook omdat Damon nu een "minder interessant" personage word. Het draait nu allemaal om Stefan.

Dat Tyler pro-Klaus is vind ik niet leuk. Ik hoop niet dat hij nu iets met Rebekah gaat krijgen, want ik vond juist Caroline/Tyler zo leuk. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat. Ik vind sowieso niet leuk dat Rebekah zo veel aanwezig is. Het kan trouwens niet eens dat ze nu bij de Salvatore broertjes woont. Het is namelijk Elena's huis dus ze kan niet zomaar naar binnen. Dat kan alleen als Elena haar uitnodigt en dat heeft Elena nooit gedaan.

Ik hoop niet dat dit de laatste keer is dat we Vicki zien. Ik vond het namelijk zo hip dat ze eindelijk weer terug was. Daarbij vind ik dat Jeremy lekker bij Bonnie moet blijven, dus ik vind het verhaallijn van Jeremy/Anna ook niet leuk.

En ZOMG ik hoop dus echt niet dat Katherine dood is. Dat zou ik echt niet leuk vinden. Het idee is wel awesome trouwens. Dat een vampire vampires drinkt/eet.
En ZOMG hoe is Mason opeens weer terug? Dat is weirdsauce.

Ik kan trouwens niet geloven dat er van s01ep01/pilot tot deze episode precies een jaar tussen zit. Zoveel dingen zijn er gebeurd!

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2011 23:52 

S03E07

Spoiler:
Even een snelle reactie - ik vond het echt weer een leuke aflevering! Leuk om Lexi en Mason terug te zien. Ik hoop echt dat Elena sterk genoeg is. Wat Jeremy deed vond ik bedriegen en ik hoop dat Bonnie het hem niet snel vergeeft. En wat een cliffhanger weer!

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 01, 2011 11:31 

Yay bedankt voor het posten! Ik zat al te wachten totdat iemand hier zou posten zodat ik ook een bericht achter kon laten. xD

S03EP07
Spoiler:
Ik vond het weer een hele leuke episode! Yay Lexi was weer even terug! Ik vond haar een hip personage, dus ik vond het niet zo leuk dat ze meteen al dood ging. Ik hoop dat Stefan nu een beetje gaat opknappen. Of dat Elena in staat is om dat te doen. Ik vind Delena dan wel schattig, ik mis toch Stefan ook wel.

Ik weet niet wat ik van de hele Bonnie/Jeremy drama moet vinden. Ergens vind ik ze wel lief samen, dus ik hoop ergens wel dat ze nog bij elkaar komen. Ik vind Bonnie zelf alleen gewoon niet leuk. Daarbij blame ik Jeremy niet dat hij met Anna gezoend heeft.

Heel opvallend trouwens dat niemand aan Jenna gedacht heeft. Iedereen kwam terug behalve Jenna. Niet dat het veel zou toevoegen aan het verhaal, maar het was wel iets wat me opviel. En waar was Tyler? Ik miste him #pouts Voor de rest was het wel leuk om oude personages weer terug te zien. Al waren de vampires uit de tomb scenes in mijn ogen wel een beetje overbodig. Al was Caroline hierin wel kickass.

Ik vond de Mason/Damon (en Alaric) scenes wel leuk. Mason is zo slecht nog niet. Daarbij ben ik erg benieuwd wat die tekens allemaal betekenen.

En de necklace van Elena kwam dus op het einde weer terug. Dus de original witch/witch from the other side is dus nog steeds actief. Dat moet ook wel, want dat is nogal een belangrijk plot in dit seizoen. Het kan niet zo zijn dat dit gedeelte afgelopen is.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 01, 2011 12:02 

S03EP07
Spoiler:
Yay voor Lexi en haar harde aanpak. Al vind ik Ripper Stefan eigenlijk wel awesome. Van mij mag het nog wel even duren voor hij weer normaal word. Sowieso vind ik Elena/Stefan drama vaak minder interessant dan de andere personages.
Zo vond ik Mason en Damon echt geweldig. Leuk hoe Mason helemaal niet slecht was en geen wraak wilde. Vond dat een erg mooi stukje. Dat hij er alleen voor Tyler wilde zijn <3 En dan verdwijnt ie natuurlijk ineens en dan Alaric :D Ik krijg een beetje de hots voor Alaric ben ik bang. Zeker in combinatie met Damon. Ik hou gewoon van dat personage XD Hij mag dan ook echt NIET NIET NIET dood. D: En Damon is nog steeds super. DamonXElena stukjes zijn liefde, ik hoop dat er nog een hoop in komen.
En het Bonnie/Jeremy drama. Aaaah ik ben verscheurd. Ik vind Anna namelijk heel leuk, dus ik vond het super dat ze even weer terug was en met Jeremy kon zijn. Maar Anna is dood en Bonnie leeft en Bonnie is ook leuk en ik stond echt 100% achter hun relatie. Maar ja, ik vind ook niet dat je het Jeremy kwalijk kan nemen. Het is niet zo dat ze het uitgemaakt hadden, Anna was gewoon dood. En dan komt ze terug en wat had Bonnie dan verwacht? Ik begin Bonnie trouwens steeds iets minder leuk te vinden. Ik hoop dat Jeremy even gewoon single blijft.

Maar. goed. Ben benieuwd naar de volgende ep.

@Eva:
Spoiler:
Misschien houd dat wel in dat Jenna rust en vrede heeft gevonden en gewoon heengegaan is. En niet aan het ronddwalen is, helemaal alleen. Ik vind dat persoonlijk een mooie gedachte en Jenna verdient dat ook, dus ik hou me daaraan haha.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 04, 2011 11:12 

@Jessica
Spoiler:
Daar dacht ik later ook aan dat dat het misschien geweest zou zijn. Al vond ik het wel jammer dat we Jenna niet even zagen. Al voegde het opzich ook niks toe aan het verhaal.

S03EP08
Spoiler:
Yay we weten nu het hele verhaal van Rebekah, Klaus, Michael en de andere originals! Ik vond het daarom een leuke episode. Er zat niet veel actie in ofzo, maar het is wel leuk dat we nu het hele achtergrond verhaal kennen. Hoe de vampires ontstaan zijn, wie Michael is en wie de original witch is. Daarbij was het einde te schattig met Delena. Misschien is het inderdaad broederliefde waardoor Stefan terug komt. Dat zou ik opzich nog een betere reden vinden ook nog, dan de liefde voor Elena.

Maar mogen we nu dus helemaal aannemen dat Katherine dood is? Want dat is wel een beetje onduidelijk. En als ze dood is vind ik wel dat ze een betere afscheid verdiend moet hebben.

Boek spoilers over de originals
Spoiler:
Ergens moest ik wel even wenen aan het feit dat de vampires zo tot stand zijn gekomen eigenlijk. Aangezien in het boek staat det de originals gewoon zo geboren zijn en dat er zelfs tekeningen zijn van originals/vampires in de oertijd. Dan vind ik het feit dat de eerste vampire eigenlijk maar zo'n 1000 jaar oud is niet zo bijzonder eigenlijk. Ergens vind ik dit wel jammer, maar ja ze houden zo vaak niet aan de boeken. xD

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 04, 2011 14:05 

Spoilers S03EP08:

Spoiler:
De laatste tijd heb ik allemaal niet zoveel tijd om te posten, maar even snel een post om te laten weten dat ik het nog steeds fanatiek volg. xD

Ik vond deze episode wel heel gaaf, met de geschiedenis van de originals. Omdat ik de boeken niet gelezen heb wist ik niet hoe de geschiedenis daar was, dus op zich vond ik dit wel een mooi verhaal. Als snap ik inderdaad wel wat Eva zegt; dat het wel even wennen is dat ze er hier zo'n andere draai aan geven.

Ben nu ook erg benieuwd of Rebecca nu is omgeslagen naar de 'good side'. En of de band tussen Damon en Stefan genoeg gaat zijn om Stefan te redden. Al denk ik van wel, aangezien ze er zo de nadruk op leggen nu.

En als Katherine nu zomaar dood is zonder dat je verder nog iets daarvan ziet, dan ben ik heel boos. xD Zo, dat is eruit. [a]

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 05, 2011 13:30 

Spoilers S03EP08:
Spoiler:
Ik vond dit echt een hele mooie episode. Leuk dat we nu eindelijk het hele verhaal weten over hoe de originals zijn ontstaan enzo. Vond dat echt super interessant en de flashbacks waren cool.
Eerst had ik echt dikke, vette haat aan Michael, omdat hij arme Niklaus zo behandelde en dat hij zijn vrouw had vermoord Ă–. Maar dan uiteindelijk dat Klaus zelf zijn moeder heeft vermoord en dan wordt de reden waarom Michael op hem jaagt een stuk duidelijker. En awww poor Rebekah =( Vond het echt zielig. Vind haar een heel leuk personage. Ik hoop dat Klaus snel terugkomt, want ik wil confrontaties tussen Klaus/Michael en Klaus/Rebekah. Ik hoop dat Rebekah zich bij de good side aansluit.
En ik ben benieuwd naar het moment dat Stefan weer ''terug'' is en of de relatie Stefan/Elena weer terugkomt. Je zou denken dat ze elkaar in de armen vliegen op dat moment, maar TVD neemt wel vaker onverwachte zijsporen.
En ik vond Damon en Stefan bij elkaar weer awesome. Vooral dat stukje als ze later over straat lopen en Damon hem even een paar klappen geeft en dat je Stefan dan nog ziet lachen xD
Michael is trouwens wel eng en hij moet met z'n poten van Damon afblijven :O @@ (En al helemaal van zijn hart, want die is van mij xD)

En Alaric was weer awesome, maar die IS gewoon awesome, dus ja. EnEnEn Damon/Elena op het einde was luv <3

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 11:52 

YAY eindelijk is TVD weer begonnen. Ik heb het echt gemist.

Spoilers S03EP10
Spoiler:
Ik heb gewoon echt gejankt op het einde bij Jeremy. Ik vond het echt zo zielig. Voornamelijk omdat Elena nou helemaal geen familie meer overhoud. En omdat het gewoon waar is dat zo'n jong iemand gewoon zorgeloos moet leven. Alleen is het zo triest hoe het nu gebeurd. Wel jammer trouwens dat we Jeremy dus waarschijnlijk niet terug zien. Al kan hij natuurlijk altijd terug komen. Het is niet dat hij dood is ofzo.

En ZOMG ik dacht dus ook dat Alaric dood was toen hij aangereden werd met de auto. Ik wist niet dat de ring ook telde bij auto-ongelukken met een supernatural persoon. Aangezien de "auto" hem opzich vermoord had en niet de persoon zelf, maar blijkbaar maakt dat niet zoveel uit dan. Toen Jeremy het hoofd afhakte van de hybrid dacht ik eerst ook dat dat Alaric was, dus ik freakte ook nogal. xD

De Delena kus! YAY! =D Ben echt blij dat ze nu eindelijk gezoend hebben. Ze zaten de hele ep (en sowieso het hele seizoen) al diep in elkaars ogen te kijken en lief tegen elkaar te doen. Je had al na kunnen gaan dat dit eraan zat te komen.

Ik hoop dat Tyler hierdoor meer gaat realiseren dat Klaus de bad guy is en dat hij zich los gaat weken van Klaus. Ik vind Tyler namelijk niet leuk zo. Ik hoop dus dat hij ook meer character development gaat krijgen.

Voor de rest was het een awesome episode! Ik heb TVD echt gemist ):

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: