Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 51  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do sep 01, 2011 11:39 

Afbeelding
Chase Alessia

Dat ze hem al aan zijn arm wat weg trekt van de groep voorspelt niet veel goeds. Aan de andere kant, had hij ook niets anders verwacht. "Hoezo? Omdat ik al mijn woorden zorgvuldig moet afwegen en ik ben een flapuit" Hij kijkt even achterom, gelukkig zorgen de schildpadden voor voldoende afleiding. "Ik wil ze de waarheid vertellen. Ik wil van die aantal weken of maanden dat jullie nog hier zijn genieten. Na al die jaren verdien ik op z'n minst een maandje." zegt hij terwijl hij haar indringend aan kijkt. Het is Chase die nu haar arm vast pakt, maar niet om haar verder weg van de groep te trekken. "Ik weet dat je het er niet mee eens bent, maar je kunt me uiteindelijk niet tegen houden. Als ik het wil vertellen, dan doe ik dat. Liever met jouw steun, maar desnoods zonder."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do sep 01, 2011 15:23 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah kan zich niet van Chase z’n indringende blik afwenden. Wanneer hij haar arm vastpakt zet het zijn woorden alleen maar meer kracht bij. “Chase..” verzucht ze dan, weer helemaal in de war. “Ik weet echt niet wat we moeten doen, totaal niet..”

“Denk je dat je er nog van kan genieten als ze je opeens als totaal iemand anders zien, als ze zich beiden opeens van ons af keren? Denk je dat ze het zomaar kunnen accepteren en je meteen als hun..” ze stopt even. “als hun.. vader gaan zien?” Ze zucht even. “Dit ligt allesbehalve makkelijk, Chase. Hoe denk je dat ze gaan reageren? Is het zoals het nu is niet beter?”

Leah kijkt van hem weg en laat alles even bezinken, ze zucht en kijkt hem vervolgens weer - met moeite - aan.
“Denk je dat het ooit makkelijk voor mij is geweest? Alles achterhouden van hun, jou achterhouden?” Ze schudt even haar hoofd en bijt op haar lip terwijl ze goed haar best doet om haar stem niet te laten breken. “Ik verga van binnen wanneer ik je samen met Rose zie, Chase..”
“Je verdient meer dan een maandje, veel meer.” Ze wendt haar blik even van hem af, slikt even een brok in haar keel weg en haalt even diep adem voordat ze hem weer aankijkt. “Ik gun het je echt, Chase.. Na alles wat we meegemaakt hebben, doorstaan hebben, na wat wij samen hadden..” Ze wendt haar blik niet meer van de zijne af. Haar handen beginnen klam aan te voelen en haar ogen beginnen waterig te worden. Er verschijnen echter geen tranen. “Je hebt het recht om dit te willen. Ik wil het niet meer van je afnemen dan al die jaren dat ik het al van je heb afgenomen.”

Ze wendt haar blik van hem af en kijkt wat naar het zand op de grond. “Ik zal je niet meer tegenhouden. De keuze die je maakt zal wel de juiste zijn, en daar zal ik achter staan.” haar toon is zachter geworden en de zandkorrels lijken opeens heel interessant. Voorzichtig kijkt ze naar hem op. “Het spijt me dat ik je leven weer zonodig overhoop moest halen.” ze probeert er een glimlachje bij op te zetten, maar dat verwatert al snel.

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do sep 01, 2011 17:58 

Afbeelding
Chase Alessia

"Natuurlijk verwacht ik niet dat alle jaren ongedaan zullen worden gemaakt." mompelt hij. Maar ze heeft wel een punt, hij zucht even en laat zijn blik op de twee zusjes rusten. Wat als ze hem de rest van de reis zullen negeren, ontlopen of erger. Leah was hun moeder en eenmaal thuis zou de tijd alles helen, die tijd had hij zelf niet. Leah weet zijn blik weer te vangen en ditmaal laat hij die ook niet meer los. Hij glimlacht zo nu en dan zwakjes en hoopvol. Misschien heeft hij stiekem ook wel de illusie dat alles perfect zal lopen. Rose had hem al eens de wind van voren gegeven toen daar nog geen aanleiding voor was. Hij slikt even en bijt op zijn lip "Ik denk dat ik uiteindelijk nog liever de waarheid vertel dan dat we nu een hoop lol hebben maar ze het nooit zullen weten of achteraf moeten horen." hij knikt er even bij om zichzelf nog extra te overtuigen van zijn beslissing. "Ja, ik denk dat ik het wil vertellen"

Zijn voeten schuiven iets naar voren en vervolgens weer wat naar achteren. Het liefst zou hij haar eens goed vast pakken en omhelzen, maar het kan niet. En zelfs als de waarheid boven tafel is zal dat hoogstwaarschijnlijk nog niet kunnen. Hij kiest daarom voor de iets minder opvallende aanpak en pakt haar hand beet. "Jij hebt me niks afgenomen. Moet je ze eens zien samen." hij knikt even naar de twee en glimlacht "Ik vind het trouwens wel fijn dat je me leven zo nu en dan overhoop haalt. Daar ben ik net zo schuldig aan." Zijn duim aait zachtjes over de rug van haar hand, zijn blik nu ook op het zand gericht. Na een korte stilte laat hij haar hand weer los "We zouden het verhaal wel net iets sprookjesachtiger kunnen doen klinken. Wat kleine details veranderen?" Een affaire klonk zo bruut.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 17:40 

Afbeelding
    Daisy Pocock

Daisy kan Jarrod niet meteen vinden en blijkbaar wordt ze afgestraft dat ze zich niet snel genoeg uit de voeten heeft gemaakt, want enkele seconden later ligt ze op de grond met Noah bovenop haar. 'Goedemorgen,' mompelt ze verbaasd tegen hem terug en wanneer hij hulp aanbiedt, heeft ze eerst totaal niet door dat die hulp niet voor haar bedoeld is. Gelukkig wordt een extreem awkward situation vermeden door Rose die haar uitgestoken hand aanpakt en haar rechttrekt. 'Thanks, sis,' glimlacht ze, waarna ze even een kwade blik richting Noah werpt.

'Blijkbaar heeft hij toch nog enkele verborgen gevoelige kantjes,'
lacht ze naar haar zus. Daisy lacht ook even als Rose het heeft over haar ochtendhumeur. 'Oh, dat heb ik al gemerkt,' de ruzie was haar niet voorbijgegaan, 'maar niet dat je geen gelijk had, ik zou er ook een ochtendhumeur van gekregen hebben.'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 21:08 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose glimlacht even naar haar zusje. Die snapt haar tenminste. "Mja, ik heb er in ieder geval genoeg van voor nu. Ik hoef niks meer met die twee te maken te hebben, het werkt me alleen maar tegen." Ze schudt even haar hoofd. "Ik snap sowieso niet waarom ik in eerste instantie heb besloten aardig tegen hem te doen." Nouja, dat weet ze wel. En eigenlijk wil ze gewoon vrienden kunnen zijn met hem, ze weet dat hij het nodig heeft. Ze weet dat hij dat ook niet bij Samantha gaat kunnen vinden, die is alleen maar slecht voor hem. Maar dat gaat ze haar zusje niet kunnen vertellen. Bovendien lijkt Noah z'n voorkeur toch wel duidelijk te hebben gemaakt. Hij heeft haar blijkbaar niet nodig.

Ze glimlacht even naar haar zusje. "Genoeg over hem, dat hoofdstuk van de dag hebben we afgesloten." Rose kijkt even om haar heen op de grond en ziet nog wat schildpadjes, waar ze er voorzichtig eentje van oppakt. "Zullen we deze kleine schattige beestjes maar eens helpen?" glimlacht ze, waarna haar aandacht blijft hangen op haar moeder en Chase iets verderop. Ze knikt even lichtjes die kant op om het Daisy duidelijk te maken, waarna ze haar zusje vragend aankijkt. Ze houdt het beestje nog voorzichtig in haar handen, maar het heeft haar aandacht min of meer verloren wanneer ze het kleine gebaar van Chase richting haar moeder ziet. "Wat zou er zijn?"

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Met haar blik op de grond gericht knikt Leah lichtjes op zijn uiteindelijke besluit dat hij het ze wil vertellen. Okay. Ze haalt even diep adem. Er zou uiteindelijk toch geen ontkomen aan zijn, ooit zou het allemaal boven water komen, alleen had ze het niet zo snel verwacht.
Wanneer hij haar hand vastpakt krimpt ze van binnen ineen. Een simpel niet te opvallend gebaar. Terwijl ze hem op het moment eigenlijk veel meer nodig had dan alleen maar een simpel gebaar. Ze kan het toch opmaken om even naar haar dochters verderop te kijken. Ja, ze had ze heel ver weten te brengen. Dit kon ze verder niet langer meer van hem ontnemen. Daar was het al veel te laat voor. Het was misschien beter geweest als ze hier nooit waren gekomen, maar dat is hun geluk dan weer.

Ze kijkt pas weer naar hem op wanneer hij voorstelt het verhaal wat te verdraaien. "We moeten het eerst tot alle puntjes goed bespreken, het is niet iets wat we zomaar kunnen vertellen.. Niet uit het niets." Ze brengt even een korte vlugge glimlach naar boven. Dan komt er echter weer iets anders in haar op. "En wat als ze het hun va,-" Ze stopt abrupt met praten. Ze was Adam gaan zien als hun vader, wat eigenlijk ook gewoon zo was. Hij is de vader van de twee. Ze hebben ze samen opgevoed. "Wat als ze het aan Adam vragen?" Ze kijkt even van hem weg en bijt op haar lip.
"Het spijt me, Chase." Met moeite kijkt ze hem er weer aan. "Ik moet ook aan hem blijven denken, er rekening mee houden.."
"Misschien dat we dit beter later kunnen bespreken.."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 20:10 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod heeft niet in de gaten dat Daisy naar hem op zoek is en heeft zich een beetje afzijdig gehouden. Eigenlijk loopt hij al de hele tijd achteraan. Af en toe glijden zijn ogen afkeurend, maar verlangend, naar Noah. De manier waarop hij heen en weer bleef klooien met Daisy en Samantha, verafschuwt Jarrod. En toch is arme Jar nog steeds niet over Prince Charming heen. Telkens als hij zijn ogen sluit, ziet hij weer die puppy eyes voor zich die Noah gebruikte om ervoor te zorgen dat Jarrod hem zou vergeven. En hoewel Jarrod zich groot kon houden tijdens hun 'gesprek', heeft hij s' nachts geen oog dicht kunnen doen. In plaats daarvan lag hij een beetje te draaien in zijn bed, terwijl zijn gedachten vast zaten tussen het beeld van Noah's ogen, Noah met Samantha en Dominic.

Over die laatste gesproken, Jarrod heeft geen woord meer tegen Dom durven te zeggen. Nee, hij had wel duidelijk gemaakt dat hij geen relatie wilde en Jarrod was er goed voor gevallen. Zijn charmes en 'comfort' en zijn lichaam, oh God..

Nog steeds in gedachten over hoe hij in vredesnaam verder moet, blijft hij achter de groep aan lopen. Een gefrustreerde zucht ontsnapt aan zijn lippen. Dit is weer zo'n dag waarop hij wenste dat hij gewoon hetero was. Dat zou alles zo veel makkelijker maken. Zelfs als er geen meisjes in hem geĂŻnteresseerd waren - hoewel hij niet zeker is over Sophia - kon hij altijd nog Sam dronken voeren. Right?

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 12:11 

Afbeelding
Chase Alessia

Chase zijn kaakspieren spannen even iets aan. Laten we vooral Adam ontzien in dit alles, denkt hij bitter. “Mja” is dan ook alles wat zijn mond verlaat. Het antwoord op beide vragen en opmerkingen. Hij tovert nog een vluchtige glimlach tevoorschijn en begeeft zich dan weer wat naar de rest.
“Zijn jullie bijna zover? Dan kunnen we verder?”

Afbeelding
Noah Taylor

Nadat Noah nogal proactief diverse schildpadden naar de zee heeft geholpen besluit hij het anders aan te pakken. Hij besluit de schattige schildpadden te gebruiken als een charme offensief. Tenslotte had hij min of meer ruzie met Rose. Daisy was haar zus en ook nog eens een ‘ex’. Dominic was stom, En Flynn en Sophia waren twee tortelduifjes. Dan was er nog Jarrod, nog iemand met wie hij ruzie had. Met een schildpad in zijn hand duikt hij naast Jarrod op, die nogal afwezig oogt. “Waarom help je niet?” klinkt het een tikkeltje verwijtend. Hij houdt zijn schildpadje wat meer omhoog en toont hem aan Jarrod terwijl zijn ogen heen en weer darten in een poging Jarrod zijn aandacht vast te houden. “Iemand zo gevoelig als jij, daarvan had ik een totaal andere reactie verwacht” nu nog wat drama erin gooien “Heb je dan geen hart?” Hij doet nog een flauwe poging om niet met zijn ogen te knipperen en zijn ogen wat vochtig te laten worden, maar zonder succes. Een klagelijke zucht ontsnapt uit zijn mond waarna hij Jarrod bij zijn arm beet pakt en mee sleept richting de meiden. Eenmaal daar bedenkt hij zich dat dat een slecht idee is en hij nu omringt is door slecht gehumeurde mensen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 12:38 

Afbeelding

Flynn heeft een tijd zitten rondlopen op het strand en stiekem een paar hutjes binnen gekeken in de hoop om Sophia te vinden, maar dit zonder enig resultaat.
Hij laat de rug van zijn hand over zijn voorhoofd gaan, als er daar een paar zweetdruppels op blinken. Bah, stom plakkerig zweet weertje.
Als hij wel één ding haat is het van dat vies warm weer waar je bij het minste gaat zweten als een holbewoner met veel te dikke pelsen kleren aan.

Hij laat zijn blik over het strand gaan en laat bedenkelijk zijn rechterwenkbrauw omhoog gaan als hij Noah ziet passeren met Jarrod - like wtf? - en schildpadden.
Pasgeboren schildpadden blijkbaar als hij het formaat ziet van de schildpadden.
Op een afstandje blijft hij kijken en laat zijn handen verdwijnen in zijn broekzakken.
Dan loopt hij toch maar naar de rest toe om het tafereel te aanschouwen.
'Best schattig...Niet?' zegt hij in het algemeen.

Laatst bijgewerkt door Trijn op di okt 04, 2011 17:48, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 15:09 

Afbeelding
    Sophia Koontz

Sophia heeft even een ommetje gemaakt. Ze is nu weer op weg naar het strand. Tijdens het lopen heeft ze haar haren even ingevlecht, zodat het niet steeds in haar gezicht terecht komt. Van een soort touw dat ze in de jungle vond, heeft ze het bij elkaar gebonden. Hopelijk blijft het zo een beetje bij elkaar. Als ze steeds dichterbij het strand komt, ziet ze een stel bekende gezichten. Sophia versnelt haar pas.

Het zijn Flynn, Noah en Dom. De laatste passen huppelt ze en met een enorm grote glimlach op haar gezicht kijkt ze naar de jongens.
"Hoi!"
Daarna gaat haar blik naar wat Dom en Noah in hun handen hebben. Het zijn schildpadden. Beter nog, baby-schildpadden! Meteen gaat Sophia over tot omgsocute-mode.
"Wat lief!" kirt ze. "Wat gaan jullie er mee doen?"

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 15:18 

Afbeelding

In afwachting tot een reactie kijkt hij ondertussen naar de schildpadjes.
Nuja, het zijn meer padjes aangezien ze geen schild hebben...Right?
Slijmerige kleine padjes. :')
Flynn kijkt dan om als hij geruis hoort van zand, en kan een flikkering in zijn ogen niet onderdrukken als hij merkt dat het Sophia is.
Hij grijnst als Sophia meteen in een cuteness-fase gaat.
'Laten we ze dan maar eens kennis maken met Moeder Natuur.'

Hij gaat meer naast Sophia staan en kijkt snel even opzij naar haar, in de hoop dat het niet opvalt. OmgILoveYou.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di okt 04, 2011 11:27 

ooc: volgens mij staan we nou met z'n allen bij elkaar, right? :) Noah sleurde Jarrod (niet Dom, btw :')) mee naar de dames, en de rest voegt zich nu bij hen, I guess. Gezellig =D

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose haar aandacht is weer van haar moeder en Chase af wanneer Noah zich met Jarrod bij hun voegt. Slimme zet, prins. Zucht. En dan had ze net nog gezegt dat ze het Noah-hoofdstuk voor vandaag hadden afgesloten, hier het vervolg dan. Gelukkig voegen Flynn en Sophia zich ook al gauw bij hun. Dan zijn ze in ieder geval niet verplicht om perse iets tegen elkaar te zeggen, genoeg andere mensen om hun heen.

Het valt haar dan op dat Noah nog een schildpadje in z'n handen heeft, wat haar eraan doet denken dat zij er ook nog eentje vast had. "Ja, schattig he." glimlacht ze dan ook richting Flynn en Sophia. Ze gaat voorzichtig met haar vinger over het beestje heen. "Volgens mij gingen we ze een handje helpen."
Ze kijkt op wanneer Chase dan opeens vraagt of ze klaar zijn om verder te gaan, haar moeder komt er ook al gauw achteraan. "Bijna klaar." knikt ze dan ook, waarna ze zelf maar vast richting het water loopt.
"Daar gaan we dan, kleintje." Voorzichtig laat ze het beestje los, waarna het vanzelf wat stuntelig richting het water verderkruipt. Met een glimlachje blijft ze toekijken tot hij in het water verdwijnt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo okt 05, 2011 10:48 

OOC: Lees eerst het discussietopic!

Afbeelding
Noah Taylor

Noah heeft zich sinds de dood van zijn broer en vader erg afzijdig gehouden. De eerste dagen koos hij voor totale afzondering. Hij sloot zich op in zijn kamer op het schip en alleen de dienstmeiden kregen toestemming om zo nu en dan wat te eten en drinken te brengen. Verder bleven de deuren en gordijnen gesloten. Eenmaal aangekomen op de plek waar het allemaal begonnen was, het hof, is hij zich langzaam weer onder de mensen aan het begeven. Hij dineert weer mee, commandeert het hofpersoneel en neemt zelfs deel aan vergaderingen. Op de begrafenis sprak hij niet. Geen laatste lieve woorden, zwijgend nam hij afscheid. Nu Chase koning is en hij daarmee zijn titel als kroonprins verliest begint het leven eindelijk weer alledaags te worden. Hij zit er ook niet mee, hij behoudt tenslotte zijn titel als prins en weet het personeel nog net zo op te jagen als eerst. Alleen de autoriteit van Chase is iets waar hij nog wat moeite mee heeft. Om nog maar te zwijgen over het feit dat elk levend wezen nu op de hoogte is van wat er plaats vindt aan het hof.

Het is middag, de zon schijnt en in de voortuin is het geluid van rinkelend porselein te horen. Er staat een gezamenlijke high tea op het programma. Eerlijk is eerlijk, wanneer Noah de tuin betreedt krijgt hij toch wel trek bij het zien van al dat lekkers. Er staan cupcakes met de mooiste versieringen en de kopjes thee lopen al over de tafel. Als hij gaat zitten begint hij wat ongeduldig met zijn vingers op de tafel te trommelen.

Afbeelding
Chase Alessia

Chase is klaar voor de high tea en besluit Leah maar even op te halen. Dat gaat gemakkelijk gezien ze de suite naast die van hem heeft gekregen. Dat die zijdeur in de kamer het gewoon nog doet is een klein detail dat hij vergeten is te vertellen. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is loopt hij dan ook haar kamer in. "Goedemiddag!" glimlacht hij opgewekt "Ben je klaar voor de high tea?"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo okt 05, 2011 12:37 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose heeft zich niet afgezonder van de rest zoals Noah dat gedaan had. Ze heeft zich gewoon onder de rest gevoegd en is vooral veel bij haar zusje en moeder gebleven. Stukken stiller dan normaal, zonder vrolijk optimistisch lachje, met een gevoel van een enorme leegte. Ze kende Thomas misschien niet zo heel lang, maar het gevoel van verlies is enorm. Om de een of andere reden voelde ze een hechtere band tussen hun in dan dat mogelijk was met de tijd die ze hadden doorgebracht, het was alsof ze hem al veel langer kende. Het is voor haar tot nu toe nog steeds te vers geweest om er echt over te kunnen praten. Alsof er constant een brok in haar keel op kwam als ze het erover wou hebben, alsof de tranen elk moment op konden komen.

Rose kijkt wat in de spiegel. Ze probeert elke dag weer in ieder geval voor de rest een beeld te scheppen dat het allemaal wel oke gaat. Ze zet een glimlachje op, maar ziet hem vanzelf al wat vervagen. Ze haalt even diep adem en strijkt haar jurk recht, waarna ze haar kamer uitloopt en zich richting de tuin begeeft, waar ze met z'n allen bij elkaar zouden komen.

Rose ziet dat Noah al aan tafel zit, bij de kopjes thee die vrolijk over de tafel heen rennen. Een miniscuul glimlachje verschijnt wanneer ze het ziet. De kleine magische dingetjes die in alle hoekjes van de ruimtes zaten, waren nog altijd verassend. Stilletjes gaat ze vervolgens naast Noah zitten. Daar had ze echt al lang niet mee gepraat.
"Hey.." verlaat het dan ook zachtjes haar mond. Voorzichtig kijkt ze naar hem op. "Hoe gaat het?"

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah heeft zich net omgekleed en zit net voor het tafeltje voor de spiegel haar haren te doen. Er ligt een grote borstel op tafel, verschillende soorten sieraden, parfums, vanalles. Net wanneer ze haar probeert op te steken, verschiet ze wanneer er opeens iemand in haar kamer staat.

"Chase?" ze staat al meteen overeind en kijkt hem verbouwereerd aan, waarna haar oog dan op de zijdeur in de kamer valt. Hey!
Ze loopt dan ook snel naar hem toe, richting de deur. Ze kijkt door de opening heen, die dus leidt naar zijn kamer. Met een zucht doet ze de deur dan ook dicht, waarna ze zich naar hem omdraait en haar handen in haar zij zet. "Wat heeft dit te betekenen?" Nee inderdaad, geen 'goedemiddag' terug voor Chase.
"Je geeft me of een nieuwe kamer, of die deur gaat voorgoed op slot. Dit is inbreuk van privacy, Chase! Wie weet was ik me nog wel gewoon aan het omkleden!" Pfuh. Dat hij het maar laat om daar over na te gaan denken @@

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo okt 05, 2011 14:36 

Afbeelding
Chase Alessia

Chase doet goed zijn best om niet te lachen, maar zijn halve grijns blijft hangen. Zelfs als Leah haar handen in haar zij zet zwakt zijn grijns niet af. "Nou, nou.." hij grinnikt even "je was je toch niet aan het omkleden" Hij schouderschokt even "En dan nog, ik heb alles al gezien. Niks nieuws." Uit voorzorg doet hij wel direct een stap opzij en loopt bij verder haar kamer in. "Maar ik zal een slotenmaker vragen langs te komen, tot die tijd zal ik eerst kloppen" wanneer hij tijd heeft, geen haast op dat gebied. "Ooh de kleermaker is er trouwens, dus later deze middag kunnen jullie maten opgenomen worden. Dan hebben de meisjes ook iets meer keuze." Zijn aandacht blijft hangen bij de toilettafel en de spulletjes die erop liggen. Hij tilt een flesje op om het wat beter te bekijken en kijkt leah dan via het spiegelbeeld aan alvorens hij zich om draait. "Bent u klaar?"

Afbeelding
Noah Taylor

Noah kijkt niet op als Rose naast hem komt zetten. Star richt hij zijn blik op een muffin. Hoewel hij sowieso niet veel met de anderen had gesproken had hij Rose bewust ontweken. Waar er iets van vriendschap was ontstaan had hij er na Thomas zijn dood niks mee te maken willen hebben. Rose doet hem denken aan Thomas en hij voelt zich schuldige om simpele dingen. Als hij haar met Daisy zag broeide er zelfs een jaloers gevoel in hem. Onterecht en stiekem begon hij haar wel te missen. 

Hij zucht even "hoi" mompelt hij. Nu ze hem begroet kan hij haar niet straal negeren. "Het gaat wel" dieper dan dat gaat hij er niet op in. "Hoe is het met jou?" hij wil eigenlijk geen antwoord op die vraag. Als hij al niet met zijn eigen emoties kan om gaan dan kan hij dat zeker niet met die van een ander. "Ik hoorde dat er een kleermaker is. Zodat jullie zelf kleuren kunnen uitkiezen en eigen jurken hebben." praat hij snel verder "Chase is koning maar hij doet alsof hij hoofd van het feestcomité is"  

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo okt 05, 2011 17:13 

Afbeelding

Flynn heeft zich de afgelopen tijd redelijk afzijdig gehouden van de rest van de groep, niet omdat hij het moeilijk had met de dood van Thomas- nuja, toch een beetje, hij had praktisch Thomas zien zijn laatste adem uitblazen- maar meer om het feit dat hij de gave bezat omdat Thomas die heeft doorgegeven. Geen flauw idee hoe hij hier mee moet omgaan. Hij voelt zich haast als een indringer, wat als ze hem gaan zien als een vervanger van Thomas? Dat wil hij helemaal niet zijn. Maar langs de andere kant is het wel een unieke kans en een eer dat hij degene is die de gave nu bezit.
Hij heeft de afgelopen dagen wel een paar keer samen gezeten met Sophia, omdat hij zich bij haar op haar gemak voelt en haar kan vertrouwen, hoopt hij dan toch.

Flynn trekt zich met een zucht los van zijn bed en loopt zwijgend naar het raam toe van zijn slaapkamer.
Terwijl hij met een hand door zijn haar gaat kijkt hij toe hoe er een klein feestje aan de hand is in de tuin van het kasteel.
Misschien moet hij nu toch maar eens zijn hoofd laten tonen aan de andere, straks vroegen ze zich of hij wel nog leefde.
Hij raapt zijn moed bij elkaar en verlaat zijn kamer om daarna met grote stappen de treden af te lopen en even later de tuin in te komen.
Flynn bijt op zijn lip als zijn aandacht wordt getrokken door een dood vogeltje dat in een verloren hoekje ligt dicht bij de struiken.
Hij hurkt zich, grijpt het vogeltje voorzichtig vast om het een waardige begraafplaats te geven en schrikt zich te pletter als het vogeltje plots springlevend weer op zijn hand staat en er vandoor fladdert.
'Oh...K*t.' verlaat het zijn mond zachtjes.
Zijn ogen flitsen vlug naar Noah die ook in de tuin is, en houdt hem in de gaten om te zien of Noah ook maar een glimp heeft gezien van zijn actie.
Hij heeft geen zin in een nieuwe 'Dat mag niet!'-preek.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: