Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 30  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 21:37 

Sweet Hermione schreef:
@ Joost: Ik let nooit zo op herenkleding en ik weet niet precies wat je stijl is. Als je van mooie tweedehands kleren houdt, kan je de Negen Straatjes opzoeken.

Negen Straatjes heb ik genoteerd! Mwah, ik heb niet echt een stijl. Ik wil gewoon een fatsoenlijke wollen schippersjas (aka een Franse Caban-achtig iets) en fatsoenlijke (gebreide) truien (ook liefst wol). Dus zo'n soort jas en zo'n soort trui. Ik kan ze dus wel online bestellen, maar met kleding zoek ik het liever in de winkel op. Bovendien heb je ze dan meteen in handen, kan je direct passen enz.

Ik kan maar beter nu naar bed toe gaan. 's Ochtends vroeg op en de trein pakken. Heb ik alle tijd om door Amsterdam te slenteren. En dan 's avonds richting Grunn, openingscollege van Vevonos (Vereniging voor Notariële studenten) in café FRIENDS. En er worden gratis wettenbundels uitgedeeld. En of ik daar bij wil zijn :D

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 21:50 

Ik lig nu in bed met m'n laptop op schoot en ik heb een paar tabs met Doctor Who fan fiction openstaan om te lezen (: Verder hang ik wat rond op HPF en Tumblr en doe ik niet zoveel, eigenlijk. Ik ga zo ook maar slapen want ik wil morgen weer vroeg op school zijn en m'n fiets is kapot (UITERAARD) dus ik moet lopen. Het is niet zo heel ver maar ik wil toch iets eerder weg van huis :')

Verder heb ik het nu eindelijk weer warm, want ik was vanmiddag zeiknat geregend toen ik naar huis liep en daarna had ik het de hele avond koud. Gelukkig hielp de warme chocolademelk, en ik lig nu onder een deken dus dat is ook wel fijn.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 22:02 

Ook ik lig in bed met laptop op schoot. xD Ik ga zo denk ik nog even een episode HIMYM kijken dan slapen. Morgen mag ik mijn wekker om 7 uur weer een knal verkopen. Ik ga kennismaken op het kindercentrum waar ik komende maanden zal gaan werken. Heb er wel zin in, maar vind het ook echt super spannend xD Ik ben altijd bang dat ik het verknal. Maar ja. Ik zal waarschijnlijk niet vroeg slapen, want ik heb vandaag tot in de middag op mijn bed gelegen. Maar dat maakt op zich niet uit, want morgen hoef ik waarschijnlijk maar een uurtje op het kindercentrum te zijn en niet meteen werken, dus als ik thuiskom kan ik op mijn gemak huiswerk maken en niksen. xD

Goedenacht HPF!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 22:32 

Ik lig nu ook in bed met mijn laptop op schoot, ik heb net Snow White opgezet. Ik had zomaar ineens zin om een disney film te kijken en ik heb er maar twee, waarvan ik deze het leukste vindt. Jeugdsentiment. Ik keek Snow White altijd bij mijn oma. <3 Ik zou eigenlijk vaker disney films moeten kijken, vind ik. Ik heb er te veel nog niet gezien.

Morgen ga ik weer terug naar Groningen. Ik heb 's middags een saai college, waarvan ik nu al weet dat ik mijn aandacht er niet bij ga houden. Ik ga toch maar, dus dat vind ik wel goed van mezelf. xD Verder ga ik morgen misschien naar de stad, 's avonds. Hoewel degene met wie ik van plan was te gaan toch niet kon. Alleen is ook maar zo alleen. xD Ik doe dat niet zo snel. Dus... Dan ga ik misschien nog wel een Disney film kijken :p

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 08, 2011 17:49 

Wat heb ik vandaag gedaan? Een dagje lopen winkelen in Amsterdam. :) De keren dat ik er geweest ben in mijn leven zijn op 1 hand te tellen. Beetje door de Jordaan geslenterd richting de negen straatjes. En na afloop via het Spui door de Kalverstraat terug naar het station gelopen.

Onderweg heb ik nog her en der mooie auto's gezien. (oude Porsche Carera, eindelijk de Tesla roadster gezien) Ik wou ook nog door Oud-Zuid ronddolen voor het vondelpark/de PChooftstraat. Maar daar had ik geen tijd meer voor. Ik zit nu in de trein richting Groningen. Om 20.00 u begint een openingscollege van mijn studievereniging. Laatste aanwinst: een winterjas :D

Nu ga ik maar eens wat eten. Want ik heb trek!

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 11:37 

Nu zit ik op Pottermore, ben er nog wat dingetjes op aan het doen voor ik naar mijn werk ga. Moet pas om 13:30u beginnen dus ik heb nog wel even tijd. : p Dacht dat ik om 12:30u moest beginnen tot de manager belde en zei dat het pas om 13:30u was. Vond ik helemaal niet erg, heb ik wat meer tijd om alles te ontdekken en te zoeken. : D

Verder ben ik nog wat muziek aan het luisteren en ik ben ook aan het denken waar ik mij het beste een nieuwe Ipod ga halen. In het shoppingcenter bij mij in de buurt ben ik niet zeker of ze daar nog zo'n kleine Ipod-shuffles hebben, ik geloof dat die wel in Mediamarkt tekoop zijn maar dat ligt helemaal in Antwerpen... En zou het liefst zo snel mogelijk een nieuwe hebben aangezien de mijne niet meer werkt (dankzij de regen die erin is gekropen :/). Achja ik zie wel, als ik dit weekend weer wat centjes heb bijverdient kan ik een nieuwe gaan halen. : P

Nog een fijn weekend allemaal!

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 22:05 

Nu ben ik nog even wat laatste dingetjes aan het nakijken voordat ik naar bed ga. Ik moet m'n tas ook nog inpakken want ik ben bij m'n ouders en ik ga morgenvroeg weer terug naar Zwolle en dan heb ik geen zin om m'n tassen nog te moeten inpakken :') Dus dat ga ik zometeen maar even doen.

Mijn ouders zijn net weer terug van een familiebezoekje en mijn vader heeft net de tv aangezet, en hij zit nu naar een docu over 9/11 te kijken. Ik ga zo nog even een glas water drinken en dan naar boven (:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 16:20 

Ik ben net terug van mijn statistiek werkcollege. Voor de verandering vond ik het best leuk en snapte ik ook alles. Ik kon het zelfs aan iemand anders uitleggen. Woah. Overwinning. Ik maak me wel een klein beetje zorgen dat ik het leuk vond, statistiek kan niet leuk zijn. xD

Ik zit nu een beetje te kijken wat voor eten ik eens zal gaan maken straks. Ik heb wel zin om iets uitgebreids te maken, maar dan moet ik zo wel gaan beginnen, voor de keuken bezet is en ik niet bij het fornuis kan. Maar pfoe. Het is zo vroeg, nog geen etenstijd. En voor één persoon uitgebreid koken vind ik ook niets. Want dan moet je jezelf complimentjes geven over dat het goed smaakt of zo. xD Gah. Waarschijnlijk wordt het gewoon iets simpels, pasta of zo.

Verder moet ik zo even kijken of degene die een foto bestelt heeft het geld over gemaakt heeft, dan kan ik haar d'r foto's sturen en ben ik daar ook weer vanaf. Hoewel het ook best wel leuk is dat iemand foto's bij me heeft bestelt. Dat voelt toch goed, dat iemand de foto's goed genoeg vindt om er geld voor te betalen. ^^

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 18:46 

Toevallig ben ik nu ook bezig met foto's, maar dan met verzenden naar de Hema om ze af te laten drukken. Ik begon ermee omdat m'n opa binnenkort jarig is en je hem zielsgelukkig kunt maken met een foto van zijn kleinkinderen, dus vandaar, en even later was ik 40 foto's van afgelopen zomer verder... voor mezelf. x) Toen ging er natuurlijk weer iets mis, waardoor ik helemaal opnieuw kon beginnen. En ik mocht niet eten van mezelf tot het gedaan was, dus ik bárst van de honger en ga nu lekker een hapje eten.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 18:51 

Nu probeer ik contact te zoeken met de persoon waar ik overmorgen naartoe ga vliegen. Nog even voor de zekerheid mijn vluchtnummer en STA doorgeven. Ik hoop daarna op een kleine uitleg waar ik het beste naartoe kan lopen zodra ik mijn bagage opgehaald heb.

Zometeen ga ik nog even mijn koffer nalopen, zodat ik morgen alleen nog maar mijn make-up en dergelijke erin hoef te doen.

Maar eerst... Koffie!

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 8:34 

Nu zit ik op de bank in m'n kamer met een gigagrote stapel boeken naast me. Ik heb vandaag een dagje ingepland voor m'n scriptie en andere theoretische zaken, dus ik ga zometeen het dikste boek dat er tussen ligt maar eens openslaan en kijken of er nog iets in staat dat ik kan gebruiken. Verder moet ik m'n to do lijstje nog even nakijken om te zien hoe mijn dag er vandaag precies uit gaat zien.

Ennnn behalve dat ik dus zit na te denken over mijn dagplanning ben ik verder wat op HPF en Tumblr aan het rondkijken en ga ik zo eerst mijn Sim op Sims Social eens met een bezoek vereren. En ik moet nog even nieuwe thee zetten want ik heb net m'n mok leeg gedronken.

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 9:28 

Nuuuuuuu... Ben ik nutteloos achter de computer aan het hangen, terwijl ik een kopje groene thee drink. Even mijn vaste sites checken, en dan zometeen even een cadeautje kopen voor een vriendin.

Vanmiddag ga ik even bij haar langs, want ze is van een paard gevallen en heeft een wervel gebroken, dus ze moet wekenlang plat blijven liggen. xD En ze baalt enorm, dus ik ga haar even proberen op te vrolijken. (:

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 12:08 

Nu zit ik nog steeds op mijn bed, maar ik heb net wel wat huiswerk gedaan (op de laptop). Ik ben zelf aan uitsteller, maar ik moest een opdracht samen met iemand anders maken, maar ik deed opdracht 1 en zij opdracht 2 en ze had dus mijn opdracht nodig om haar opdracht te kunnen doen. En ik denk niet dat ze het op prijs stel als ik het dan zondagavond doorstuur :') Dus die opdracht heb ik net afgemaakt en doorgestuurd.

Ik heb alleen nog niets gegeten dus ik ga zo even een boterhammetje maken en aankleden. Dan nog meer huiswerk maken en even snel langs de stad. En dan niet te laat slapen.
Morgen eerst een bijeenkomst van mijn leerarbeidsplaats en daarna eerste dag werken. Spannend maar ik heb er wel zin in :D

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 1:39 

Ik ben nu wakker want de Abduction premiere in LA begint over een paar minuten. Ik heb net wel even geslapen want anders had ik denk ik niet wakker kunnen blijven. Rond 11 uur was ik namelijk nogal moe. Daarbij lees ik op Twitter dat The Vampire Diaries dus nu ook al bezig is. Het is echt jammer dat ik die niet live kan kijken. Voordeel is dat ik morgen niet hoef te werken dus ik kan gewoon opblijven om de live stream van de premiere te zien en morgenochtend kan ik mijn andere series inhalen. xD Oh en ik erger me aan de muggen in mijn kamer. Ze zijn echt heel irritant. xD

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 14:52 

Ik lig op mijn bed met mijn laptop.
Ik ben net terug van school, en eigenlijk moet ik nog wat dingen uitwerken en verslapen verbeteren, maar ik kan mezelf er nog niet echt toe zetten.

Ook luister ik naar muziek die ik afspeel via Itunes. Ik luister naar de Amerikaanse zender: radio Disney. Dit doe ik om mijn Engels bij te spijkeren. Voor mij werkt dit erg goed, dus ja waarom niet ;)

Verder ben ik nu niet zo heel veel aan het doen.

'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: