Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Volgende

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 22:35 

Nu lig ik in mijn bed en ik heb nog steeds het ''op en neer'' achtbaan-gevoel. Kennen jullie dat? :P Ik ben vandaag dus naar de Efteling geweest en het was super gezellig. Ik was met 4 vrienden en ik ben echt super blij dat we uiteindelijk toch met de auto zijn gegaan, want rond sluitingstijd was ik kapot xD En mijn voeten deden pijn xD Dus hup de auto in, en terug naar huis. Super veel gelachen en melig gedaan, leuke attracties bezocht en de sfeer was gewoon weer leuk. Het was inmiddels al weer zo'n 3 jaar geleden dat ik er voor het laatst was geweest. En we hadden echt stralend weer. Heerlijk.

Maar goed, nu lig ik dus uitgeteld op bed. En ik ga straks denk ik The Big Bang Theory kijken en dan schlafen.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 23:52 

Jessica schreef:
Nu lig ik in mijn bed en ik heb nog steeds het ''op en neer'' achtbaan-gevoel. Kennen jullie dat? :P

Yush, heb ik vooral altijd na het zwemmen.

Ik heb net een aflevering GoT gekeken en ga nu denk ik maar eens tandjes poetsen en naar bed om nog wat te lezen. Maar eerst mijn slapende meneer Schwarzkopf even plat knuffelen. <3

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 10:11 

Ik zit heerlijk in mn kamerjas in de zetel en geniet van het onweer buiten... straks nog wat juwelen uit fimo maken!

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 12:06 

O-M-F-G Het stormt echt gigantisch buiten! Het is echt donker buiten. Het lijkt of het 's avonds is en het regent echt gigantisch hard! Ik heb denk ik in tijden niet zo'n erge regenstorm meegemaakt! Ik zit nu op mijn werk en ik was eigenlijk van plan om over een half uur naar huis te gaan maar dat doe ik maar niet. Het onweer er ook nog bij ook. Mijn moeder belde net al dat ik echt niet in deze toestand naar huis moet fietsen. Ik wacht nu dus net zo lang totdat de regen een stuk minder is. Mijn collega kwam net ook al bij mijn langs, want hij wou me wel weg brengen naar huis, maar ik denk dat ik gewoon even wacht. Hopelijk is het snel voorbij. xD

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 12:24 

^ Verstandig. Ik ben een keer met m'n fiets vol boodschappentassen in zo'n apocalyptische storm beland. Bomen op de weg, niks anders dan zand en stof in m'n ogen, doodsangst dat zo'n boom op m'n hoofd zou vallen of ik de lucht in zou vliegen. Later bleek dat zelfs auto's en caravans de lucht in waren gevlogen. ><
Ik moet naar het postkantoor, maar het ziet er hier ook nogal donker uit...

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 23:51 

Nu lig ik nog even wat TV te kijken, een programma over dodelijke vrouwen. Dat kijk ik sinds twee weken geleden bijna elke avond en ik vind het erg interessant. Ze gaan helemaal in op waarom die vrouwen de moorden hebben gepleegd en die verhalen vind ik dus interessant. Het ene is nog heftiger dan het andere.

Morgen ga ik naar Groningen, naar het Noorderzon Festival. Ik ben benieuwd of het leuk is, want ik ben er nog niet eerder geweest. Daarna ga ik nog even wat eten met een vriendin en verder blijf ik dan 's avonds ook in de stad en waarschijnlijk ga ik donderdag nog even de stad in om te winkelen.

Nu ga ik zo nog even een aflevering van Pushing Daisies kijken. Mooie serie is dat! :)

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 0:08 

Nu lig ik in bed met mijn laptop op schoot. Ik had eigenlijk een uur geleden al moeten slapen maar ik wilde per se de laatste aflevering van seizoen 5 van Doctor Who kijken en daarna bleef ik op Tumblr hangen (story of my life, trouwens). Verder moet ik eigenlijk heel nodig naar de wc maar ik ben te lui om naar beneden te lopen. Oh en ik ben best moe dus ik denk dat ik zo maar eens ga slapen. Morgen moet ik voor het eerst dit schooljaar weer op de academie zijn voor de atelierverdeling, en dat zal wel hectisch worden, dus ik heb m'n nachtrust wel nodig ben ik bang.

Welterusten (:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 17:57 

Zo, ik ben nu even klaar met Pottermore en las een pauze in. Dadelijk richting mijn zus haar verjaardag en die vieren door een potje Catan te gaan spelen. (ik ga haar als cadeau het basisspel + een uitbreiding geven) Even snel wat gegeten en ik kan er van door.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 18:42 

Nu ben ik weer eens lekker langzaam. Ik heb straks een feestje en ik ben nog niet helemaal klaar. Mijn nagels zijn nu aan het drogen en ik moet mijn make-up bijwerken, want ik schoot net een beetje uit @@ Ook ga ik maar even een routebeschrijving printen (die de jarige heel lief speciaal voor mij bij de FAQ heeft gezet in de uitnodigingsmail. Hij weet namelijk dat mijn richtingsgevoel niet zo goed is xD ) Ennn even beslissen welke schoentjes ik aan ga doen en dan lekker feestuhhh =D
Oh god en nu hoor ik dat het regent. Ik ga toch maar wachten tot de bui voorbij is, anders lijk ik straks op een wasbeer.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 9:02 

Ik zit hier nu als een zombie achter de pc. Vier uur naar bed gegaan en vervolgens om acht uur opstaan op een zaterdag is niet tof. Maar ik verwacht een pakket met mijn nieuwe studiemateriaal en ik weet niet hoe laat het komt. Sowieso moet ik maandag weer aan de bak en ik wil dan een normaal ritme hebben zoals elk mens dat studeert of werkt, dus ja. Niet pas weer om 9 uur 's avonds m'n boeken erbij pakken en denken "zo, laat ik nog even snel wat doen." Vanavond dus op tijd naar bed. I'm so not gonna get things done today. SO TIRED.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 14:41 

Nu ben ik heel erg blij want ik mag misschien morgen een job uitproberen. : D Ik ben daarjuist gaan solliciteren bij een feestzaal dicht bij mij in de buurt en blijkbaar hadden ze juist iemand nodig om achter het buffet te staan. En de baas zei dat ik grote kans maak en zag er toch ook enthousiast uit dus ik denk dat dit wel op de juiste pootjes terecht zal komen. : ) Nuja, eerst dat telefoontje nog krijgen natuurlijk dus ik probeer niet al te vroeg te juichen maar ik heb hier een goed gevoel over. En morgen gaan ze blijkbaar serveren op een boot en misschien mag ik daar proberen, hoe awesome is dat niet?! : DD
Heb mijn vriend al opgebeld om het nieuws te vertellen en hij is blij voor mij, ben er ook over aan het denken mijn vader op te bellen aangezien die al een lange tijd zat te zeuren dat ik echt eens een job moest zoeken. Maar ik wacht liever af tot ik er zeker van ben, ik denk wel dat hij tevreden zal zijn als ik hem eindelijk vertel dat ik een job heb voor zaterdag of zondag. : D

Verder ben ik naar muziek van The Lion King aan het luisteren en ik ga zometeen mijn tablet bovenhalen om te beginnen tekenen, basecoloring is bijna af, misschien kan ik dan al met de bg beginnen of de shading, zie het nog wel.

Fijne dag nog! : D

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 14:55 

Ik ga me eens onder de douche smijten. Mijn haren zien er niet uit, onhandelbaar slecht momenteel en zo en ik ga vanavond weg met een aantal vriendinnen :') En dan ga ik eens verderlezen in mijn boek, want iets beters heb ik toch niet te doen. En en en.
Oh, nee. Ik ben thuis thuis, dus opeens word ik gebombardeerd met allerlei taakjes die ik dan maar eerst zal moeten vervullen.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 21:47 

Nu ben ik stiekem een beetje boos op m'n Mutti. We zouden namelijk morgen naar de film gaan en net toen ik kaartjes wou gaan bestellen zei ze opeens dat het niet meer hoefde... Aan de andere kant komt het ook wel goed uit, want ik heb morgenmiddag nog een andere afspraak, maar ik had me wel verheugd op de film ^^

En verder heb ik al sinds ik thuiskom van m'n werk een oog dat de hele tijd aan het tranen is. Geen idee hoe het komt, maar het is wel vervelend :')

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 22:25 

Nu doe ik mijn best om er achter te komen wie een bepaald persoon is die mij vandaag aan sprak. Ze kende mij. En naar wat ze zei moet ik eerder met haar gesproken hebben. Maar serieus, ik kon me haar in de verste verte niet meer herinneren. xD Ik vermoed dat ze van een bepaald forum is, maar zelfs dat weet ik niet zeker. Sigh. Normaal ben ik goed in gezichten, dus deze moet echt geen indruk hebben gemaakt.

Verder ben ik nog steeds heel blij dat ik vandaag gepromoveerd ben met mijn hondje naar de volgende klasse. :'D Ik probeer ook van een ander persoon af te komen die op het laatste moment toe is gevoegd aan een bepaalde taak volgende week die ik had. Zij wil dan ook nog eens de leukste klus doen. Als het aan mij had gelegen had ze helemaal niet mee gewerkt! Sigh again.

En ik moet eens naar mijn Sims Social ding kijken op Facebook. :')

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 14:38 

San Riddle schreef:
En verder heb ik al sinds ik thuiskom van m'n werk een oog dat de hele tijd aan het tranen is. Geen idee hoe het komt, maar het is wel vervelend :')

O wow, dat doet mij ergens aan denken. Ik had laatst secondenlijm per ongeluk in mijn oog gespoten, dat was eng joh. Mijn oog bleef maar branden.

Nu heb ik een recensie geschreven over het Singermuseum. Er was een heel mooie expo, ''Facing China'' en daar moest ik iets over schrijven. Ik heb daarvoor wentelteefjes gemaakt en mam en ik gaan over een halfuur naar de Filmschuur in Haarlem om een Franse film te bekijken.
Ik ben nog steeds zeer gefrustreerd omdat mijn hoogleraar mij na drie weken nog niet heeft teruggemailt om zijn lestijden door te geven. Mijn inschrijfprogramma en studiegids spreken elkaar namelijk tegen en ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben. Het vak begint (volgens de studiegids) namelijk misschien op komende maandag 9 uur (!)... of niet. *zucht*

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: