Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 31  Volgende

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 17:23 

Wieeh. Ik ben echt blij met mijn Congratulations-mail. Nu is het gewoon zéker dat je account goed geactiveerd is en we naar binnen mogen! Yaay! Ik hoop dat ze het gewoon per dag doen, want dan hoef ik in ieder geval niet meer extreem lang te wachten! En ik hoop dat we met iedereen hier rond dezelfde tijd naar binnen kunnen, want dan valt er tenminste iets aan ervaringen te delen :mrgreen:

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 18:07 

Ik heb geloof ik nog geen activatiemail (aangezien ik mijn gegevens nu niet aan kan passen en Marije dus even voor mij moet kijken af en toe :P) maar ik ben zo blij dat ik een account heb dat het me echt niks kan schelen. Hij komt vast wel :)
Zijn er nog mensen die wachten eigenlijk?

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 18:25 

Arianna schreef:
Ik heb geloof ik nog geen activatiemail (aangezien ik mijn gegevens nu niet aan kan passen en Marije dus even voor mij moet kijken af en toe :P) maar ik ben zo blij dat ik een account heb dat het me echt niks kan schelen. Hij komt vast wel :)
Zijn er nog mensen die wachten eigenlijk?

Ik wacht ook nog steeds helaas : ( Ik vind het nu eigenlijk wel heel erg lang duren, to be honest. Ik hoop dat Ă­e snel komt :')

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 18:33 

Ik heb mijn Congratulations-mail ook binnen, aaah ik ben echt so excited :D Nu is het gewoon écht, we mogen écht eerder naar binnen. Waaaaaaah.

En nu wachten op de Welkomstmail. Maar ach, deze wachttijd is voor ons Potterfans eigenlijk maar heel kort vergeleken met het geduld dat we voor de boeken en films moesten hebben :')

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 12, 2011 21:46 

Yay, ik heb hem ook! Ik ben helemaal excited :D Ik heb er echt ZIN in :) Waarschijnlijk zit ik niet helemaal als eerste, maar ergens in september. Maar hee, het is wel sneller dan oktober :D

*oneindige dankbaarheid aan Blijerd*

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 15:12 

De sign in knop is weer zichtbaar op Pottermore dus de kans is groot dat de eerste mails al verstuurd zijn. Nu wordt het dus tijd om de komende uren/dagen/weken je mail te checken of je een email van Pottermore hebt gekregen. #YAY

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 15:25 

:LAKHF:LSIHF:LKJ I KNOW ik zag het net op Tumblr : D *adem in, adem uit* Dat wordt weer m'n inbox F5'en :')

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 15:47 

Gaaaah, mensen krijgen nu hun welkoms email! Ik ken sowieso 3 mensen die hem nu al hebben, laat de rest snel volgen xD

I want my email and I want it now #nods

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 16:00 

Volgens de Pottermore insider kan het nog wel even duren:

"To begin with, we’ll be inviting a very small number of people onto the website, so you may not receive your Welcome email straight away. "

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 16:12 

Die welkomstmailtjes schijnen random worden verstuurd, onafhankelijk van welke dag je bent geregistreerd. Tenminste, sommige mensen zeggen dat ze op dag 5 lid zijn geworden en er al binnen zijn.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 16:27 

Ik ben ontzettend benieuwd! Direct nadat ik geregistreerd was ging ik een weekje weg, dus ik had voornamelijk andere dingen aan m'n hoofd, maar af en toe kreeg ik dan ineens zo'n schok van ZOMG I'M IN!!! En nu is het gewoon wachten tot het werkelijk gaat gebeuren!

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 21:16 

Ik heb mijn tweede mail nog niet eens gehad, yikes! Straks krijg ik hem niet meer *sobs* Fingers crossed!

EDIT: Oh wat ben ik toch een dom schaap. Ik heb steeds het verkeerde mailadres zitten checken. Epic, epic, EPIC FAIL! Maargoed, ik heb de 2e dus. Nu nog wachten op de échte Welkomstmail (:

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 18:30 

ik heb een account op pottermore!!!!! :wizard: :propellor: :propellor: :propellor:

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 18:45 

@vincentk128: Goed gedaan! Je kunt in dit topic posten welke gebruikersnaam je hebt, als je dat met ons wil delen. ;)

Ik verbaas me erover dat nog niemand van HPF er blijkbaar in kan. Ik had toch verwacht dat er wel minstens één iemand zou zijn die na 2 dagen een welkomst-email gehad zou hebben...

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 19:10 

Dat verbaas ik me ook over. xD Op Twitter heb ik wel wat mensen gezien die al een account hebben. Al schijnt Pottermore al sinds vanmiddag plat te liggen, dus die hebben vandaag ook niet veel kunnen rondkijken. Ik hoop dat ik sowieso een mail snel krijg.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: