Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 31  Volgende

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 18:45 

Dit plaatje ziet er best wel nep uit, tbh. Ik heb nog geen enkel mailtje gehad waarin mijn voornaam genoemd wordt. En ligt het aan mij, of is het font een beetje off?

Daarnaast heeft iedereen die zich registreerde een gelijksoortige bericht gehad. Hetzelfde staat ook op de Pottermore website. Alleen stond daar niet in dat de account tussen half augustus en begin september geactiveerd zou worden.

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 18:50 

Blijerd schreef:
Dit plaatje ziet er best wel nep uit, tbh. Ik heb nog geen enkel mailtje gehad waarin mijn voornaam genoemd wordt. En ligt het aan mij, of is het font een beetje off?

Daarnaast heeft iedereen die zich registreerde een gelijksoortige bericht gehad. Hetzelfde staat ook op de Pottermore website. Alleen stond daar niet in dat de account tussen half augustus en begin september geactiveerd zou worden.

Like I said, Iedereen die zich heeft geregistreerd krijgt zo'n email, alleen bij de minderjarigen krijgen de ouders/verzorgers (of iig wie z'n email je daar hebt ingevuld) een 'persoonlijke' mail.

Een vriendin van me heeft namelijk ook een 'persoonlijke' mail gekregen voor haar 10 jarige zusje.

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 18:54 

Blijerd schreef:

De afzender is wel Pottermore dus ik zie niet in dat het nep is. Het is hetzelfde soort email als de activatie email die je kreeg toen je je registreerde. Het lijkt mij dus niet dat dit nep is.

Ze hebben deze email verstuurd omdat denk ik veel mensen zich afvroegen wanneer ze nou eindelijk de welkomstmail zouden krijgen. Het schijnt dat veel ouders al gemaild/gebeld hebben met Pottermore omdat ze het irritant vonden dat hun kinderen steeds hun mail zaten te checken. Ze willen gewoon op deze manier iedereen meer zekerheid geven. Omdat ze gezegd hebben dat sommigen op 6/7 augustus al bericht zouden krijgen en het nu 10 augustus is en niemand nog wat heeft gekregen.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 18:55 

Haha ik neem alles terug. Sorry. Ik krijg namelijk net een mailtje binnen van Pottermore met de titel 'Congratulations.'

Onthoud dit moment. Ik geef namelijk bijna nooit toe ongelijk te hebben.

Profiel  

The Phoenix Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 19:05 

Zelfde bij mij, mail is binnen! Hè, was ik met het aanmelden zo rustig en vol vertrouwen dat er een mail ging komen, ging ik nu paniek maken. xD

Voor al degenen die dus nog geen mail hebben, maak je geen zorgen: hij komt nog!

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 19:06 

Wat een ironische titel, "Congratulations", terwijl ze zeggen dat het nog even kan gaan duren. xD

Verwacht trouwens dat ze nu iedereen wel de mail wel gaan sturen, omdat dit geen specifieke informatie voor dag 1 geeft.

Edit: ja dus, ik ben op dag 2 gerigistreerd en heb de mail net gekregen.

Blijerd schreef:
Haha ik neem alles terug. Sorry. Ik krijg namelijk net een mailtje binnen van Pottermore met de titel 'Congratulations.'

Onthoud dit moment. Ik geef namelijk bijna nooit toe ongelijk te hebben.

Even quoten voor de zekerheid. :P

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 19:53 

Meeeeeh, ik heb nog geen mail gehad. T_T Jaja, ik weet het, geduld... :'D

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 20:25 

Ik heb hem!

En ik vind dat ie maandag geactiveert moet worden, want dan ben ik jarig @@ (Dat de brief dan 14 jaar te laat is laten we voor het gemak dan maar even vergeten XD)

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 20:45 

Ik heb hem ook!

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 21:49 

Yay, ik nu ook, dus ik kan stoppen met panieken. [a] Nu allemaal maar duimen dat we bij de eerste mensen zitten die naar binnen mogen, en niet helemaal bij die eind-september-groep. xD

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 22:01 

Het is verdeeld over +/- 6 weken. Ik gok dat ze per week een groep door gaan laten en ze dat gaan baseren op dag van aanmelding.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 22:29 

Eva schreef:
Het schijnt dat veel ouders al gemaild/gebeld hebben met Pottermore omdat ze het irritant vonden dat hun kinderen steeds hun mail zaten te checken.

Dit vind ik gewoonweg grappig. Hoezo, ik kan mijn kinderen niet de baas?

Verder blijf ik gewoon chill, relax en rustig. Geen tijd om me druk te maken over een mailtje xD

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 7:11 

Thahaha.. Dan denk je eindelijk die mail gekregen te hebben. XD Moet je alsnog wachten. Ahja. Ik heb in ieder geval ook die bewuste mail binnen. Twee keer zelf (lees: ook die mail voor mijn 12 jarige zelve, van wie ik ook nog eens de guardian/ouder ben, jawel). Ik durf te wedden dat ze vanaf volgende week mensen gaan toelaten en dat ik denk niks kan doen omdat ik geen deftig internet ga hebben in Italië, maar bon.

Het feit dat je deze mail krijgt is voldoende eigenlijk al om er zeker van te zijn dat je bij de eerste miljoen hoort, toch? :')

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 12:10 

Pottermore tweette net dit:

Citaat:
Don't worry if you haven't received your email confirming early entry. There’s a million to send out so it may take a little time to arrive.

Maak je dus maar geen zorgen. De email kan je nog krijgen als je hem nu nog niet hebt.

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 12:14 

Dat was te verwachten. Het systeem raakt zo helemaal de weg kwijt met zoveel aanmeldingen. :lol:

Eva schreef:
Pottermore tweette net dit:

Citaat:
Don't worry if you haven't received your email confirming early entry. There’s a million to send out so it may take a little time to arrive.

Maak je dus maar geen zorgen. De email kan je nog krijgen als je hem nu nog niet hebt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: