Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 17:53 

Joffrey. Dat hij zo gestoord is, vind ik grappig.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 17:58 

@Lupos; Waarom?

@Blij; Yay, eindelijk een originele stemmer xD

Ik kan Joffrey ook wel waarderen omdat ie zo geschift is. Hij zorgt voor de nodige opschudding xD
En Jack Gleeson in de serie speelt m gewoon ZO GOED. Can't wait for next season *_*

Maar om even antwoord te geven op mn eigen vraag; ik twijfelde even tussen Tywin en Kevan, maar ik ga toch voor Kevan.
Feast for Crows;
Spoiler:
ik vond dat ene stukje tussen hem en Cersei gewoon zo awesome. xD Hij is wat minder aanwezig dan Tywin, maar dat maakt m juist interessanter vind ik. Hij komt subtieler en meer reasonable over. Ben benieuwd wat ie verder nog voor betrekking tot het verhaal gaat hebben.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 18:01 

Jessica schreef:
Ow en als iemand op Joffrey stemt, dat krijgt ie een direwolf achter zich aan @@

I warned you Blije @@ Shaggy dog scheurt je aan stukken.

En ik ga dan denk ik voor Cersei, want met de anderen heb ik gewoon niet zo veel. Misschien dat als ik verder ben in de boeken dat mijn hele mening veranderd. En Cersei is best cool.

En ik ben het een klein beetje eens met Blije. Joffrey's gestoordheid is erg amusant :')

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 19:45 

Ohhh holy fucking crap, ik kom net een plottwist tegen in ADWD die ik echt NIET verwacht had.

ADWD tot aan pagina 243;
Spoiler:
Ik was al helemaal sip dat Aemon dood was en Dany nu echt de laatste Targaryen was, blijkt haar neefje Aegon nog te leven, wtf :O Ben echt benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren met hem. Ik hoop echt dat ie Dany nog gaat ontmoeten.

OKE EDIT, HOLD UP, 2 NIEUWE MENSEN ZIJN GECAST;
Spoiler:
Stannis gaat gespeeld worden door Stephen Dillane

Afbeelding

Melisandre gaat gespeeld worden door friggin CARICE VAN HOUTEN :D <33

Afbeelding

Dutch pride <333

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 19:48 

Spoilers mbt castnieuws

Spoiler:
AWESOME! Carice! Ik weet niet eens wie Melisandre is maar dat maakt me lekker niks uit - ik vind het echt gaaaaaf dat zij in zo'n serie terechtkomt : D Kan iemand me een beetje spoilerloos vertellen of Melisandre leuk is en of het een grote rol is?

*excited*

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 19:51 

Spoiler:
Het is een aardig grote rol. Ik ben nu in ADWD en ze komt er nogsteeds in voor. xD
Ik heb een hekel aan d'r, maar ik heb er alle vertrouwen in dat Carice dr awesome neer gaat zetten. xD Zo'n love-to-hate-personage ist wel.

edit; het bericht

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 20:37 

Over de casting

Spoiler:
Wel verrassend, Melissandre komt bij mij als een sterke persoonlijkheid over, ik ben benieuwd of Carice dat goed kan acteren. Ze heeft wel iets koels/kils (Carice), dat heeft Melissandre denk ik ook wel, dus dat is iig wel goed.

De andere, die Stannis gaat spelen, ken ik niet. Hij komt bij mij op foto's jonger over dan dat ik mij Stannis voorstelde. Al klopt mijn eigen beeld van Stannis niet, want in mijn gedachten ziet hij er ouder uit dan de oude koning Robert, terwijl dat niet zo is.

Je icon is leuk, Malou. Spoilers COK:
Spoiler:
Het verhaal van Arya in COK was het best vond ik, ik ben benieuwd of Jaquen H'gar nog terug gaat komen in andere boeken. Ik verwacht van wel eigenlijk, gezien wat hij op het einde tegen Arya zei.

Ik heb in de poll op Tyrion gestemd, mijn favoriete karakter sowieso, daarnaast ook het enige karakter van de Lannisters waarmee ik iets heb. Vanwege zijn humor/zelfspot, daarnaast ook een van de intelligentste karakters uit de serie denk ik. Lichte spoilers COK/SOS:
Spoiler:
Jaime en de rest zaten ook nog niet als POV in boek 2, dat speelt denk ik ook wel mee, je hebt dan sowieso minder snel binding.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 8:07 

@Chris; over de casting;
Spoiler:
Die acteur die Stannis gaat spelen is volgens mij in de 50, en Stannis is rond de 35 dacht ik, dus hij ziet er dan iig wel ouder uit dan ie is. xD

over CoK;
Spoiler:
Ik vond Arya's verhaal ook echt awesome, en ik ben zooo benieuwd naar seizoen 2 van GoT hoe het zich daar uit gaat pakken.
En over of Jaqen; Jaqen zelf is "dood", dat gezicht kan ie niet meer gebruiken, en of de persoon die zich voordeed als Jaqen terug komt kan ik niet zeggen want dan spoil ik (a)

Edit: weer een casting bekend gemaakt:

Spoiler:
Afbeelding

Oliver Ford Davies als Maester Cressen

Nog een edit: WEER een casting bekend gemaakt xD:

Spoiler:
Afbeelding

Liam Cunningham voor Davos Seaworth.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 22:13 

Over de twee nieuwe castings (met kleine spoilers over wat ik van hun rol in CoK vind, zonder details over gebeurtenissen):

Spoiler:
Ik zie de acteur die Davos gaat spelen wel als Davos, dus dat lijkt me goed. Hopelijk gaan ze hem een beetje oppimpen, want in het boek vind ik hem heel saai. Cressen casting vind ik iets minder belangrijk, het is niet een heel belangrijke rol.

Ik ben wel benieuwd wie Blackfish gaat spelen. :P

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 20:46 

CoK
Spoiler:
Ik heb gisteren 2 films met Liam Cunningham gezien (A Little Princess en The Wind That Shakes The Barley) en ik kan m ook wel als Davos zien. Hij is wel wat minder plain dan Davos, dus waarschijnlijk ga ik m wel leuker vinden dan saaie boek!Davos. xD En ik hoop dat ie zn Ierse accent voor de rol gaat gebruiken. @@

Die andere gast, tja, hij zit in de eerste aflevering van seizoen 2, vandaar dat ze t nu bekend maken.

Ik ben ook heel erg benieuwd wie Blackfish gaat spelen, en daarnaast wil ik ook graag weten wie Jaqen H'ghar en Roose Bolton gaan spelen.

Edit:

Hier is de video van GoT-panel op Comiccon:

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 19:33 

Oooh yay voor Comic Con!! Ik moet daar gewoon nog een keer naartoe. Ook al weet ik dat voor het Game of Thrones panel een rij van enkele duizenden mensen stond. Gewoon daar te zijn lijkt me al episch.
Ik moet de filmpjes nog kijken, maar heb al wel een klein interviewtje met de acteurs gezien op de website van Entertainment Weekly.
Ik had Cercei eigenlijk bijna niet herkend. Die ziet er zooo anders uit. Emilia Clarke (Daenerys) is zo purdy IRL!! <3

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 19:44 

t is echt hilarisch xD Jason Momoa is echt erg xD
Ik vind het wel jammer dat er verder niet echt nieuws over GoT naar buiten is gebracht op Comiccon. Bij andere fandoms (Spartacus, Legend of Korra) kwam er ineens een shitload aan nieuwe dingen.
Maarja, ze zijn ook nog niet begonnen met filmen, dus beeld had ik ook niet verwacht, maar ze hadden iig wat meer castingnieuws kunnen hebben ,_,

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 21:53 

@BeeGee; Er is geen rij die wij niet meer aankunnen @@

Over de Casting;

Spoiler:
Ik hoop dat de casting van Carice betekent dat de serie snel in Nederland aangekocht gaat worden, zodat meer Nederlanders het gaan kijken. D'r is bij verschillende programma's/sites al een big deal gemaakt dat Carice mee gaat doen, maar dat was natuurlijk voornamelijk vanuit een OMG-een-NL'er-gaat-in-een-grote-buitenlandse-serie-spelen-standpunt.

Misschien een leuke discussie; welke NL-zender GoT zou aankopen?

Ik ben nu bezig in CoK en ben op pagina 278, in een Theon Chapter;

Spoiler:
Ik moet zeggen dat ik Arya's verhaallijn het meest interessant vind van alle verhaallijnen. <333 Ik vind haar stukjes echt ongelovelijk spannend. Ik vind Gendry en Arya zo'n epic team samen, ik hoop dat ze ongedeerd weer vrijkomen, maar ik vrees het ergste D:

Oh en ik vind qua nieuwe characters Brienne en Jaqen heel leuk, al heb ik nog niet zo veel van Brienne gezien. Jaqen heeft shiny haar (das al gelijk +10 awesome-points bij mij XD) en hij praat zo fancy. Awesome dus!

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 21:55 

Jalf schreef:
Misschien een leuke discussie; welke NL-zender GoT zou aankopen?

Ik zie RTL5 dat nog wel doen. En dan waarschijnlijk wel wat later op de avond, gezien sommige expliciete scenes, haha :')

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 23:04 

Ik denk ook rtl5, dat is wel de zender voor dit soort series.

Ik heb A Dance with Dragons uit, en dus mn stem aangepast in de poll. Heerlijk boek, zeker na A Feast for Crows. xD

Dus iedereen snel doorlezen zodat ik m kan bespreken met iemand. @@

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: