Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 41  Volgende

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: di jun 28, 2011 19:22 

Afbeelding

Ja. Ze kan al horen in de toon die Shawn aanmeet dat hij er geen zak van gelooft. Haar doorweekte schoenen zijn plots erg interessant om te observeren wanneer Shawn een duidelijk verwijt in zijn stem laat doorkomen. Wat? Moest ze het dan vertellen? Wat gingen ze eraan doen? Niks, right.

Dus Christine zwijgt. En kijkt Shawn vooral niet aan. En dat heeft niets te maken met het feit dat hij zich in zijn bloot bovenlijf nog een stapje dichter bij haar waagt. Want seriously, Christine is not impressed. Daarvoor is ze te veel met andere dingen bezig. Wanneer Alex dan nog wat extra kolen op het vuur gooit en vraagt wie er met haar vandoor gesneakt is, verliest Christine haar zelfbeheersing.

“Uuurgh, jongens! Kunnen jullie het niet gewoon laten rĂșsten?” Neen. Dat kunnen ze niet. Als ze haar er maar mee met rust laten is het goed. Voor de rest doen ze wat ze willen. “Het enige wat ik nu wil is eindelijk eens gaan slapen! En niet in Matts tent! In mijn tent, in mijn bed! Ik veronderstel dat mijn tent terug vrij is?” Christine kan wat cranky uit de hoek komen als ze niet genoeg geslapen heeft en net een trauma achter de rug heeft :’) “En het kan me niet schelen wie er al wakker is, maar we vertrekken niet voordat ik drie uur geslapen heb!” Zo. Dat was dat. Dat Matt de boel overhoop aan het gooien is, is in Christine haar oren geen nieuws. Ze gaat van de veronderstelling uit dat het gaat over één van zijn talloze pranks.

En dan vertrekt Christine zonder verder nog iets te zeggen. Mankend. In de richting die Shawn aanwees. Ze heeft geen zin meer in vervelende vragen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di jun 28, 2011 20:02 

Afbeelding

Alex doet enorm cryptisch over zijn reis naar Parijs, maar Shawn laat dat rusten. Hij vraagt er later wel naar. Vervolgens vraagt hij naar wie het kamp met Christine verlaten heeft - wat voor een frons op Shawn's gezicht zorgt. Heeft iemand uit hun klas iets met Chris en Alex uitgehaald of zo? En waarom weet Alex dan niet wie het zou zijn? "We sliepen," beantwoordt hij Alex dus, met een knikje naar zichzelf en Enora. "In de tent van Chris en Noor. Ik heb verder niets meegekregen... Volgens mij is ze ook niet de tent in gekomen." En dan laat Christine wel erg duidelijk merken dat ze graag wilt dat iedereen 'dit' (wat dat ook zijn mag) laat rusten. En dat ze naar haar bed wilt. En vervolgens staat ze op, en wankelt ze de richting die Shawn zojuist uitgewezen heeft.

"Chris!" Shawn neemt een aantal grote passen naar haar toe, en komt in haar weg tot stilstand. "Wat is er gebeurd? Waarom vraagt Alex naar iemand uit ons kamp? Heeft iemand iets gedaan? Ben je daarom kletsnat? Wie was het? Wat was het?" Hij probeert Chris' oog te vangen - als er al iets gebeurd zou zijn, zou ze dat toch zeker wel tegen hem zeggen? Hij probeert zijn eigen verontwaardiging echter niet al te duidelijk te laten horen, want dit ging immers (for once =')) niet om hem.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jun 28, 2011 20:18 

Afbeelding

"Sha,-" Wacht. Nouja, te laat dus. Chris had er blijkbaar duidelijk geen zin in en iets had daar toe geleidt. Ze wou met rust gelaten worden. Nu nog meer op haar af gaan zou niet veel helpen. Maarja, dat zijn dan jongens he. Het onderwerp Matt laten ze voor het gemak maar even rusten, het was toch maar Matt met zijn crisisjes.

"Wat is er gebeurd?" vraagt ze dan ook aan Alex, terwijl haar blik blijft rusten op Shawn en Chris iets verderop. "Shawn en ik zijn in de tent van Chris en mij verbleven.. Toen we de groep verlieten om te gaan slapen, zei Chris dat ze wel bij Matt in de tent zou slapen, maar Matt sla,-" Oh. "Matt en Naomi hebben van plaats gewisselt." komt er dan ook wat zachter uit. Alsof alle puzzelstukjes op hun plaats vallen. "Chris dacht dat ze dan met Shawn van plaats zou wisselen, en is naar zijn tent gegaan.. Maar daar lag Matt niet, Matt ligt met Flor.. Daar lag.." Er onstaat even een frons op haar gezicht. Zou Naomi echt iets akeligs kunnen doen wat Chris en Alex zo van streek zou maken? Wat had ze gedaan?
"Daar lag Naomi." komt het er dan uit, waarbij ze Alex aankijkt.

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 15:25 

Afbeelding

Dorian pakt nog een bekertje en schenkt er wat thee in voor Lea. Met een glimlachje zet hij de thee voor haar neer. Aanstellen? Had Lea meer dan hem kunnen opmaken uit de woordenraas van Matt. "Nee, het is net even te vroeg." hij neemt een slok van zijn thee terwijl hij zich bedenkt hoe hij subtiel te weten kan komen welk drama hij gemist heeft. Niet wetend dat dit absoluut geen goed nieuws is, voor Thomas althans. "Maar ja, Matt = drama" hij haalt even zijn schouders op "Wat was er dit keer aan de hand dan?"

En dan komt een andere jongen bij hun zitten. Dorian humt iets van goedemorgen maar besteed er in eerste instantie geen aandacht aan. Tot hij zich beseft dat hij deze klasgenoot helemaal niet kent. Bosjesmannen! Koppensnellers! "Ja, klopt ja" antwoord hij dan ook een tikkeltje wantrouwend. Oke, hij ziet er gewoon uit als een scholier, relax. "Ben je nieuw?" vraagt hij dan ook waarna hij zijn hand uit steekt om zich voor te stellen "Dorian"

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 23:46 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Adrian grijnst Ceasar even toe. Die gaat al naar bed en Adrian volgt hem even later. Hij Accio't zijn slaapzak en een pyjamabroek en loopt naar de tent van Ceaser en hemzelf. Zo stil mogelijk zet hij zijn spullen neer. Hij doet zijn kleren uit en zijn pyjamabroek uit, en met behulp van de spreuk Lumos lukt het hem om zijn slaapzak acceptabel neer te leggen. Het lukt zowaar en Adrian laat zijn wand doven. Daarna kruipt hij in zijn slaapzak en redelijk snel valt hij in slaap.

Adrian wordt niet wakker door het geschreeuw - daarvoor is hij te veel in slaap. Ook als Ceaser de tent verlaat heeft hij niets door. Toch wordt hij een tijdje later wakker. Hij gaapt even en rekt zich uit. Hij wil zich nog een keer omdraaien, maar hij ligt in een slaapzak in een tent en het is koud met een harde ondergrond. Adrian besluit op te staan.
Hij doet niet de moeite om iets van footwear of een shirt aan te doen en loopt de tent uit. Hij gaat naar de andere ontwaakten. Hij groet ze met een lach en voelt zich best vrolijk deze ochtend.
"Goedemorgen."
Hij kijkt naar de anderen en glimlacht galant.
"Hoe heeft iedereen geslapen?"

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 01, 2011 21:57 

Afbeelding

Alex laat zijn blik aandachtig van Enora naar Shawn schieten totdat Enora eindelijk met het zeer verlossende antwoord komt. In principe is het antwoord vrij voorspelbaar. Hoewel er veel personen in Alex’ klas zitten die tot in erg vijandige dingen in staat zijn, spant Naomi vrijwel (en als enige de kroon) in de discipline ‘Christine heel hard haten’.

“Iemand heeft haar aan een boom gebonden en zo achtergelaten”, zegt hij terwijl hij naar een mankende Christine kijkt die nu wel buiten gehoorsafstand is. Alex heeft de vervelende tic om steeds iemand goed te praten door een verklaring achter iemands daden te zoeken. Naomi had vast niet geweten dat het meer plotseling zou stijgen. Ze lijkt niet echt een type te zijn dat werkelijk verstand heeft van natuurverschijnselen en het zal ook niet meteen haar bedoeling geweest zijn om Christine te laten verdrinken. Maar ze heeft hĂĄĂĄr daar wel achtergelaten, piept een stemmetje in Alex zijn hoofd dat altijd activeert wanneer hij innerlijk meisjesraad nodig heeft. Bij een type als Shawn klinkt dat desbetreffende raadgevende stemmetje vast heel stoer en ‘we got this, bro’-achtig, maar bij Alex lijkt het stemmetje met momenten nogal clueless te zijn. Maar één ding is zeker, hij moet zeer mannelijk en zonder te twijfelen voor zijn Christine opkomen.

“Ik ga met haar mee en kijken of Naomi haar tent niet gesloopt heeft”, zegt Alex wanneer hij aanstalten wil maken om Christine achterna te geven. Hij schenkt Shawn een ‘ik leg mijn gedoe straks uit’. Dan flitst hij even met zijn ogen van Enora naar Shawn om non-verbaal te vragen wat er met hun gaande is en dan schenkt hij nog een glimlach aan de eerste. ‘Bedankt om de waarheid te zeggen. We zien jullie straks, goed?”

Alex zet dan de pas in om Christine in te halen, wat niet echt moeilijk is met haar pijnlijke been. Zwijgend loopt hij naast haar, omdat ze waarschijnlijk niet wil praten en ondertussen speurt hij het bos af of hij al een glimp van het kamp kan zien. Na een tijdje besluit hij toch maar iets te zeggen om de stilte te doorbreken.

“Afgezien van wat er net gebeurd is, hoe bevalt het kamp jullie tot nu toe?”

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 0:12 

Afbeelding

Shawn kijkt naar Enora die alle puzzelstukjes bijeen zit te leggen. Naomi? Die sliep toch? Shawn heeft haar zien slapen, voordat hij terug naar buiten ging. Dan vertelt Alex dat iemand Chris aan de boom heeft gebonden en zo heeft achtergelaten. Het verklaart niet hoe Chris zo nat komt, of waarom Alex er ineens ook is, maar het zal allemaal wel. Naomi's signature move is natuurlijk wel het vastbinden. Misschien heeft Chris Naomi wakker gemaakt, om iets te vragen? En kon Naomi dat niet appreciëren? Shawn heeft werkelijk geen idee, maar hij neemt zich voor om niet gelijk naar conclusies te springen. Hij zal eerst de feiten onder ogen moeten krijgen voordat hij tegen Naomi uitvliegt. Per slot van rekening zijn Naomi en Shawn nu 'vriendelijk' tegen elkaar, en hij wil dat wel even zo houden.

Dus Alex loodst Chris mee terug naar het kamp. Zodra de twee uit het zicht zijn verdwenen, haalt Shawn zijn schouders op naar Enora. "Het is ook nooit rustig in deze groep hé," verzucht hij, net of Shawn altijd braaf buiten alle drama staat. "Maar goed, we horen zo wel wat er aan de hand is." Hij schenkt haar nog een glimlachje, voor hij een aantal meters aflegt naar hun "basis" waar alle spulletjes liggen. In een snelle beweging doet hij zijn broek uit, en kleedt zich om in de kleren die hij heeft meegenomen. Vervolgens gaat hij in een kleermakers-zitje op de deken zitten, en begint te rommelen in een tasje dat verdacht veel lijkt op een make-up-tasje. Behalve dat er geen make-up in zit. Hij haalt er een kammetje uit, een compacte (jaja, het moet niet teveel ruimte innemen!) pot gel, een spiegeltje, en gaat dan aan de slag met zijn haar.

... en tien minuten later ziet Shawn er weer uit als Shawn :cool: Vroeger had hij meer tijd nodig om zijn haar zo in model te krijgen, maar tegenwoordig gaat het al stukken sneller.

"Klaaaar!" Shawn pakt zijn wand, zwaait er wat mee, en al zijn spulletjes beginnen zich op te ruimen en dergelijke. Trots kijkt hij naar Enora. "Ik zie er weer helemaal presentabel uit. Je kunt me nu showen aan de rest - ik vind het niet erg om een lustobject te zijn." Ha-ha, wat is hij grappig ='] Maar terwijl hij zit te grappen, maakt hij zich wel zorgen over hoe hij straks gaat praten met Matt. Het moet wel goed komen, toch? Het is Matt. Shawn's lach vervaagt van zijn gezicht - hij staart een beetje wazig naar een boom terwijl hij zich bedenkt dat als Matt nog gevoelens voor Noor heeft... Hij het met haar zal moeten uitmaken. En dan zal iedereen vast enorm pissed worden. Voor zover niet iedereen altijd al pissed is (hé, het is BB. Niemand is ooit zorgeloos. En iedereen bemoeit zich altijd met andermans zaken.) Haast onbewust heft Shawn zijn arm op, en traceert met zijn vingers de plek op zijn kaak waar Matt hem geraakt heeft. De plek is aan het kloppen - hij moet er gauw ijs op zetten, als hij wilt voorkomen dat het een grandioze blauwe plek wordt.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 16:10 

Afbeelding
    Camille Byron

Camille reageert niet als Lea aangeeft dat ze gaat ontbijten. Natuurlijk hoort ze het wel, maar ze kan het niet opbrengen om ook maar iets tegen Lea te zeggen. Ze schaamt zich dood. En ze zou het niet vreemd vinden als Lea haar de rest van haar leven zou ontlopen. Nu vluchtte ze ook al de tent uit, toch? Geluidloze tranen stromen over haar wangen en ze rolt zich op tot een balletje onder de dekens. Ze trekt haar knieën tegen haar borstkas aan en blijft een tijdje zo liggen.

Uiteindelijk moet ze toch de dekens van zich af duwen, omdat ze geen adem meer krijgt. Haar gezicht is bijna net zo rood als haar ogen. En haar haren. Ze rommelt een tijdje door haar spullen en trekt dan een oversized en vormloos T-shirt aan, die tot een stuk boven haar knieën valt. Bij gebrek aan beter, trekt ze haar gympen eronder aan. Dan haalt ze diep adem en stapt de tent uit.

Ze gaat zo ver mogelijk bij Lea vandaan zitten en vermijdt elke manier van contact - ze kijkt haar niet aan en zegt ook niets tegen haar vriendin. Haar maag rommelt, maar tegelijk voelt ze zich ziek. Haar rode wangen hebben plaats gemaakt voor een bleke kleur. Zenuwachtig wrijft ze haar benen tegen elkaar en plukt ze aan haar T-shirt. Wat nu?

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 16:55 

Afbeelding
    Florence Gravois

'Ehh,' zegt Flor sprakeloos als Matt terugkomt. 'Well, ik denk niet dat de kans groot is dat dat zou geb-' ze kapt haar zin maar al snel af, hoewel het waar is: Naomi in bed betrappen met iemand zou sowieso al vrij surprising zijn. Maar dat is vast niet waar Matt op doelde. 'Anywayz, is het echt zo erg?' In haar hoofd probeert ze alle mogelijke drama's te vormen. Het gaat obviously om Shawn met één van Matts exen. But why should he care? Like, hij heeft haar nu toch?

Aarzelend gaat ze wat dichter naar Matt toe. Hij is niet in de beste bui en eigenlijk heeft ze nog nooit meegemaakt dat Matt en Shawn zo ruziemaken en dat dan één van beide bij haar komt. Ze weet de situatie totaal niet in te schatten. 'Matt, ligt dat dan niet in het verleden?' vraagt ze. 'En had jij mij minder leuk gevonden als ik ooit met Shawn was geweest?'

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 0:10 

Afbeelding

Matt zucht diep. Flor ziet het probleem niet en dat irriteert hem een beetje. "Het ligt dan wel in het verleden. VER!!! In het verleden, maar het gaat om vertrouwen en eerlijkheid. Als Shawn naar mij toe was gekomen en eerlijk gevraagd had aan mij of ik het erg vond, was er niks aan de hand geweest. Maar nu, het hele sneaky gedoe achter mijn rug om, dat is hetgeen wat mij frustreert. Dan is er nog het artikel in de brocode: 'Een bro gaat nooit met de ex van een andere bro'. Die heeft hij gebroken. De hele combinatie ervan werd mij gewoon even teveel." Matt is blij dat hij daar nu eindelijk vanaf is.

Hij gaat weer rechtop op het bed zitten en hij kijkt Flor aan. "Jou minder leuk vinden heeft daar helemaal niks mee te maken." Hij hoopt haar daarmee genoeg gerust gesteld te hebben. Dit is namelijk alle drama die hij in 1 nacht kan verdragen. Het boeit hem totaal niet dat al zijn klasgenoten nu wakker zijn. Hij heeft ze wel eens ergere dingen geflikt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 21:51 

Afbeelding
Amanda "Adam'' Moreau

Langzaam ontwaakt Adam uit een droomloze slaap. Haar ogen glijden even naar Aurelie, haar tent-partner. Ze doet geen moeite om haar gaap te onderdrukken en grijpt een willekeurig shirt die ze over haar hoofd heen trekt. Geen BH, lekker simpel. Ze had toch geen grote borsten en omdat het T-shirt wijd was, viel het niet op. Adam grijpt een vrij grote, skaterachtige broek uit haar tas en laat zich op haar rug vallen om het ding liggend aan te krijgen. Getraind hangt ze een ketting aan haar broek en doet ze een polsbandje om dat ze tot net onder haar elleboog optrekt. Muggle Nikes- en klaar.

Adam kruipt uit de tent en besluit op zoek te gaan naar wat water om haar gezicht te wassen. Nog half in slaap begroet ze de mensen die ze tegenkomt.

[...]

Fris en fruitig arriveert Adam bij de ontbijt club. Ze kijkt even rond en neemt plaats naast Camille. Ze hoest even en steekt daarna een sigaret op. Adam grijnst even naar Cam. "Ook geen ochtend-eter?'' vraagt ze. "Ik word echt ziek als ik in de ochtend eet.'' Roken kan altijd.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 22:03 

Afbeelding

Enora kijkt Alex en Christine even na waarna ze met Shawn terug naar hun spullen gaat. Wanneer Shawn z'n haar begint te doen en zichzelf even goed verzorgt, zorgt Enora er ook maar even voor dat ze zich even snel opfrist.

Enora haalt even een hand door haar natte haren heen wanneer Shawn heel enthousiast meld dat hij er weer op en top goed uit ziet. Ze grijnst eventjes om zijn opmerking. Zijn gedachten lijken alleen wat af te dwalen wanneer ze merkt dat z'n glimlach wat vervaagt. Hij moest zich even niet zo'n zorgen maken.
"Een lustobject, hm?" herhaalt ze dan ook met een grijnsje zijn woorden. Ze gaat dan ook op haar knieen bij hem op de deken zitten, waarna ze wat dichter naar hem toe kruipt. "Mijn lustobject." glimlacht ze flauwtjes, waarna ze hem speels maar voorzichtig een kus geeft, voorzichtig omdat ze natuurlijk rekening houdt met z'n kaak, ze wil hem geen pijn doen <3

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 22:29 

Afbeelding
    Camille Byron

Camille zit een beetje levenloos voor zich uit te staren, als Adam ineens naast haar komt zitten. Ze trekt een wenkbrauw op als ze het meisje hoort hoesten en haar vervolgens een sigaret op ziet steken. Normaal zou ze er een opmerking over hebben gemaakt, maar ze is nu niet echt in de mood om iedereen die haar ook maar wat aandacht geeft af te gaan stoten.

Ze schudt haar hoofd bij Adam's vraag. "Soms kan ik wel eten, soms niet. Maar ik voel me nu sowieso al niet zo lekker. En ik heb geen zin om te eten. Heeft eigenlijk iets nog zin.." Ze begint zo ongeveer steeds meer tegen zichzelf te praten, tot ze op een punt komt dat ze half is vergeten dat Adam er ĂŒberhaupt zit. Alleen de geur van de sigaret dringt tot haar door.

Cam bijt op haar lip en kijkt opzij, zich weer realiserend dat Adam er zit. "Wat doe je als je de persoon die je wilt nooit zal krijgen? Hoe lang je al bevriend bent, hoe veel je ook samen hebt meegemaakt. Hoe vaak je er ook voor die persoon geweest bent.. Wat als die persoon jou blijft zien als een vriend? Moet je dan opgeven? Moet je opbiechten wat je voelt en dan een jarenlange vriendschap riskeren?" Had ze dat niet al gedaan, zojuist? Wat als Lea voor altijd ervoor zou zorgen dat ze niet meer in één kamer slapen? Geen sleep-overs meer. Niet meer samen dansen op feestjes. Geen random knuffels of kussen op de wang. En zeker niet 'Ik houd van je, Cam'..

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 22:48 

Afbeelding
Lea Bennett

Terwijl Lea haar eerste croissantje naar binnen werkt komt Ceasar er ook bij staan. Hij ziet er in het ochtendlicht een stuk jonger uit dan gisteravond. Ook hij maakt een opmerking over het rumoer.

Ze knikt maar een beetje en concentreert zich op haar ontbijt. Dan vraagt Dorian wat er nou precies aan de hand was. Lea neemt een slok van haar thee en ondertussen komt Adrian er ook bij. "Slecht," bromt ze als antwoord op zijn vraag.

Dan richt ze zich maar eens op Dorian. "Nou, Shawn en Enora hebben nu wat met elkaar gekregen" - en je kan duidelijk aan haar horen dat ze daar geĂŻrriteerd over is, want heeft Shawn niet betere dingen te doen? Zoals voor Casey en zijn ongeboren kind zorgen? @@ - "en Enora en Matt hadden vroeger ook iets met elkaar. Nu is Matt pissig en hebben Matt en Shawn dus een break-up gehad."

Vanuit haar ooghoek ziet ze dat Cam de tent uit komt en een eind van hen vandaan gaat zitten. Misschien moet Lea met haar praten. Of misschien is het makkelijker als ze het hele gedoe negeert. Misschien is het plotseling dan over ofzo. Lea wilt heel graag dat het over is. Nog meer complicaties in haar vriendschappen kan ze op het moment niet gebruiken.

"Oftewel, Matt stelt zich aan en zorgt voor onnodig drama," concludeert Lea. Ze werpt nog een blik op Cam en ziet dat ze nu met die Adam aan het praten is. Het ziet er nogal intens uit. Weird. "Bah, ik heb koffie nodig ofzo," mompelt ze, maar neemt bij gebrek aan beter nog maar een slok van haar thee.

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 23:27 

Afbeelding
Eric Leroy

Waarom is ze zo gigantisch? Is er een keer een spreuk misgegaan? Is ze een reuzin? Heeft ze heel veel groenten gegeten toen ze klein was? Eric kijkt met een schuin hoofd naar Maxime, die al gauw zijn richting gelopen komt. Na een korte uitleg van haar, krijgt hij een teddybeer in zijn handen gedrukt. Ah. De portkey. Maxime loopt weg, en laat Eric daar staan. Met een versleten teddybeer. Een beetje verbaasd tuurt hij naar het beertje, terwijl hij de band van zijn sporttas stevig in zijn linkerhand geklemd houdt. Hij heeft begrepen dat zijn 'klas' zich momenteel in de jungle bevindt (hoe bedoel je, rare school?), en nu moet hij zich bij hen voegen. Teambuilding. De rest leren kennen.

Eric wilt net een langslopende leraar vragen wanneer deze portkey vertrekt, als hij met een ruk in het tijd-ruimte-continuĂŒm-dingetje gezogen wordt.

[...]

Naar adem snakkend ploft Eric neer op de vochtige grond. In de eerste instantie ziet hij alleen smeulende houtblokken - alsof er een vuurtje is geweest. En dan ziet hij allerlei mensen om hem heen. En ten slotte ziet hij de tenten. En natuurlijk alle bomen. Wow. Dat is veel in één keer. Zijn tas laat hij op de grond liggen, terwijl hij zichzelf omhoog duwt.

"Hey," komt het half lachend uit zijn mond. "Ah. Dit moet er vreemd uitzien. Zijn jullie van Beauxbatons? Want als jullie niet van Beauxbatons zijn, dan heb ik een probleem." Nu pas kan hij goed naar de gezichten van de mensen kijken. Ze zien eruit alsof ze ongeveer van zijn leeftijd zijn. Een meisje (Lea) zit het dichtst bij hem, dus hij praat voornamelijk tegen haar.

En in alle commotie is hij vergeten zichzelf voor te stellen ='] Dus terwijl hij informatie eist over de rest, ontgaat het hem volledig om zichzelf te identificeren tegenover hen. En de teddybeer heeft hij nog steeds in zijn rechterhand.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: