Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 41  Volgende

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 19:24 

Afbeelding

Christine knijpt haar ogen angstig dicht, tot ze plots voelt dat iets of iemand haar probeert te bevrijden. Wacht, is dat nu Alex zijn stem die ze hoort? Alex? Die zat toch in Parijs? Kon ze nu haar hoofd maar draaien! Ze is al blij dat de touwen loskomen en ze terug zonder schrik kan ademen. Ze laat maar gebeuren dat ze naar de kant wordt gebracht. Niet dat ze iets kan doen.

Niet veel later ligt ze nog steeds in een vrij oncomfortabel uitziende houding in het gras, met haar mond nog altijd even charmant open. Al een geluk dat er geen goudvis in rondzwemt. Ze probeert met haar ogen aan Alex duidelijk te maken waarom ze niets kan uitbrengen of doen, terwijl ze onderhand kramp begint te krijgen. Ik ben verstijfd! Neem je stok en zeg de counter curse! Wie weet beschikken Alex en Christine wel over telepathische eigenschappen.

Gelukkig probeert Alex iets uit. Meteen ontspant Christines lichaam zich – mond incluis – en ligt ze er maar slap bij op de grond. Vrijwel meteen begint ze te huilen, van opluchting, ook al ziet het er even dramatisch uit als dat het klinkt, terwijl ze zich langzaam overeind zet en zich rillend van de kou en de schok tegen Alex aan drukt, zoekend naar warmte. En bescherming. Ja ja.

“Alex… Merci… Merci beaucoup…” brengt ze er wat piepend uit terwijl ze het natte stof van zijn hemd stevig vastgrijpt tussen haar vingers. Ze stelt zich even geen vragen hoe het komt dat hij opeens hier is. Hij is er nu, en zij nog steeds dankzij hem, en dat is het enige wat telt.

OOC:: He, die banner had van mij niet weg gehoeven hoor!

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 22:22 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Als iedereen massaal naar bed gaat, vindt Adrian dat eigenlijk ook niet zo'n gek idee. Ja, hij heeft ook al een powernap gedaan maar het is alweer laat en wie weet wat hun morgen allemaal te wachten staat. Als zijn klasgenoten vertrekken knikt hij ze één voor één toe. Misschien had Dorian toch gelijk. Het is inderdaad niet verstandig om te gaan zwemmen 's nachts. Hij drukt Aimée een kusje op haar wang.
"We gaan morgen zwemmen, goed?" zegt hij liefjes. Hij wil haar niet boos maken, hij weet niet of hij dat overleeft.

Hij doet een paar stappen naar het kampvuur toe en ploft naast de nieuwe jongen Ceasar neer. Hij pakt een stok en prikt een beetje in het bergje van opgestapelde houtjes.
'Had ik maar een marshmallow.'
Hij gaapt en kijkt dan naar Ceasar, als er iets bij hem begint te dagen.
"HĂ©, heb jij wel een tent? Zo ja, kan ik bij jou crashen?"
Adrian gebaart naar de tent van Dorian, Thomas en hemzelf.
"Ik slaap bij Dorian en Thomas, maar volgens mij zijn die allebei al diep in slaap en ik wil ze niet wakker maken. Ik doe geen gekke dingen in m'n slaap, promise."
Hij grijnst even.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 21:17 

Afbeelding

Alex houdt zijn adem in, als hij zijn staf wegtrekt en Christine begint te observeren. Hij is doodsbang dat hij iets verkeerds heeft gedaan en Christine in een nog meer penibele situatie zal terechtkomen. Tegen Alex’ verwachtingen in blijkt zijn spreuk te werken. Hij slaakt een zucht van opluchting en laat zijn handen zakken in het gras. Een grote last valt van zijn schouders en hij begint zwaar in en uit de ademen, alsof hij nu pas terug kan uitrusten van de zware inspanning die hij heeft moeten leveren. Alex is nu niet bepaald de meest sterkste persoon van de groep. Hij opent zijn ogen terug en doet zijn best om een bemoedigende glimlach op zijn gezicht te toveren. Christine is ongedeerd.

Hij volgt met zijn ogen haar hand als deze zich om zijn hemd omklemt, hij slikt en kijkt Christine dan aan. “Hoe is dit kunnen gebeuren? Hoe kwam je daar terecht? Je had dood kunnen zijn.”

Dat laatste had hij liever niet willen zeggen, maar dat komt er toch noodgedwongen uit en hij voelt zijn stem lichtjes uitschieten, omdat hij het zo’n misselijke grap vindt.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 21:49 

Afbeelding
Lea Bennett

Cam staat ook op en pakt Lea's hand. Lea knijpt even in Cams hand, en laat dan los als ze bij de ingang van hun tent aangekomen zijn. Ze kijkt expres niet Cams kant op, al kan ze aan het geritsel van diens kleding wel horen dat ze zich aan het uitkleden is, maar doet in plaats daarvan snel haar schoenen en jack uit. Dan bijt ze op haar lip.

Normaalgesproken slaapt Lea naakt, wat normaalgesproken geen probleem is want hey, hemelbed + gordijnen, en ze is verder ook helemaal comfortabel met haar lichaam, maar om de een of andere reden voelt ze zich nu toch ongemakkelijk. Het is echter wel warm genoeg om nog niet per se in pyjama ofzo te hoeven slapen, dus schiet ze maar uit al haar kleding en kruipt dan snel onder de dekens.

Lea staart naar het plafond, nog steeds resoluut niet Cams kant opkijkend - Lea is dan wel comfortabel met haar eigen lichaam, maar Cam is dat niet. Ze gaapt even, en zegt dan: "Ik houd van je. Welterusten, Cam."
Het is iets dat ze vaak tegen haar vrienden zegt, omdat ze het belangrijk vindt om aan mensen te laten weten dat je van ze houdt. Omdat Lea weet hoe het voelt als mensen niet zeggen dat ze van je houden.
Ze glimlacht even, draait zich op haar zij, en begint langzaam in slaap te vallen.

were mine.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 13:09 

Afbeelding

Het is ondertussen een paar uur later en Matt is nog steeds wakker. Door alles wat ervoor gebeurd is, kan hij onmogelijk in slaap komen. Flor ligt naast hem, heel diep in coma te wezen. Hij doet zijn best om zo zacht mogelijk te ademen, alles om haar niet wakker te maken.

Dan bedenkt hij zich dat er iets mist aan het gelukzalige gevoel... Hij heeft het zijn beste vriend nog niet verteld! Zo voorzichtig mogelijk stapt hij uit bed en trekt hij een vest aan. Hij loopt de tent uit en gelijk rechtstreeks naar de tent waar hij denkt Shawn te kunnen vinden. Maar als hij er doorheen loopt, ziet hij dat het bed onbeslapen is. Hij ziet alleen... Naomi. "Wat? Waar is Shawn?" Zegt hij vrij hard, zonder erbij na te denken dat hij Naomi wel eens zou kunnen storen in haar so called beautysleep.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 14:15 

Afbeelding
    Camille Byron

Camille twijfelt even, maar besluit dan om in haar ondergoed te gaan slapen. Normaal zou ze haar beha uit doen en een T-shirt aantrekken, maar deze jungle voelde veel te klam en warm aan. Daarom houdt ze hem maar aan - het voelt awkward zonder - en kruipt in bed.

Haar wangen worden vuurrood bij Lea's woorden. Ze is inmiddels nog steeds niet gewend om het van haar te horen, ook al is het standaard voor Lea om dat tegen haar vrienden te zeggen. Ze is dan ook blij dat Lea niet haar kant op kijkt. Ze slikt en knijpt haar ogen dicht. "Ik houd van jou, Lea.." Komt er bijna fluisterend uit. Er gaat een golf van warmte door haar lichaam terwijl ze het zegt, maar toch voelt het goed.

Langzaam draait ze zich richting Lea, zachtjes om haar niet te storen terwijl ze in slaap probeert te vallen. Stilletjes kijkt ze naar het meisje, haar hart klopt luid in haar borstkas. Omdat de tent redelijk klein is, kan ze gemakkelijk haar arm uitstrekken en Lea aanraken, maar ze durft niet. Cam sluit haar ogen weer en probeert in slaap te vallen.

Na een langzame 10 minuten, besluit ze dat ze te bang is om zo in slaap te kunnen vallen. De geluiden buiten de tent houden haar wakker. Ze kan zweren dat ze voetstappen en stemmen hoort. Had ze maar nooit The Blair Witch Project gekeken. Het komt niet eens in haar op dat het haar klasgenoten zouden kunnen zijn. Haar ademhaling versnelt en haar hart klopt in haar keel.

"Lea..?" Fluistert ze voorzichtig. Stilletjes kruipt ze dichter naar haar vriendin - wat onzeker omdat ze alleen haar ondergoed aan heeft. Langzaam tilt ze Lea's deken een stukje op. Omdat het donker is en de deken ook voor schaduw zorgt, merkt ze verder niets. Pas als ze haar arm voorzichtig om Lea's middel heen slaat en zichzelf tegen haar vriendin aan drukt voor een gevoel van veiligheid, merkt ze dat Lea nog minder aan heeft dan zij zelf. En dan vooral omdat haar arm tegen een nogal privé gedeelte strijkt. Oh God, oh God, oh God..

Verstijfd blijft Camille liggen. Ze probeert te kalmeren, ook al gaat haar hart tekeer en voelt haar lichaam alsof het in brand staat overal waar het Lea aanraakt. Ze wil eigenlijk wegrennen, maar als ze nu te veel beweegt, maakt ze Lea zeker wakker. Als ze dat nog niet was.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 17:44 

Afbeelding

En dan wordt ze weer wakker. Deze keer door Matt! Ze scheurt de deken woest van zich af en springt op.

"WTF Matt! WAAROM WIL IEDEREEN MIJ ZO WAKKER MAKEN VANAVOND? Ik weet niet waar Shawn is! Waarschijnlijk die kraai aan het opwarmen ofzo. Het kan mij geen hol schelen. F jou en F hem en F jullie allemaal. ERUIT!"

Ze duwt Matt hardhandig de tent uit en trekt de tent weer dicht. Kan ze nou eindelijk haar schoondheidsslaapje afmaken? Morgen is ze echt niet in een goed humeur. En dan weet ze nog niet eens dat ze Christine bijna per ongeluk heeft vermoord.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 18:10 

Afbeelding

Terwijl Christine tegen Alex’ borst zowat ligt uit te huilen, krijgt ze natuurlijk de voorspelbare vragen over zich heen. Christine heeft een neiging om Naomi voor het vuil van de straat uit te maken en alles wat er gebeurd is en nog veel meer te vertellen, om haar frustraties eruit te gooien, alsof het woordenkots is, maar ze bijt op haar onderlip en nijpt vervolgens stevig haar mond dicht, terwijl ze haar hoofd schudt. De volgende keer ben ik er zeker aan als ik het verklik. Ze zou me hebben laten doodgaan! schiet er met een huiver door haar heen. Christine kan het echt niet geloven.

“Het… het doet er niet toe.” zegt ze met een trillende en zwakke stem. “Kunnen we niet teruggaan? Ik heb het ijskoud…” vervolgt ze bijna smekend. En om maar vlug op een ander onderwerp over te stappen: “W-wat doe je hier? Was je niet in Parijs?”

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 18:13 

Afbeelding

Ok, Naomi vat het nou niet bepaald goed op. Matt weet niet wat hij moet zeggen als hij hardhandig de tent uit wordt geduwd. De kraai... Was dat niet... Enora?! Waarom zou Shawn 'De Kraai' op moeten warmen?

Zonder er eigenlijk verder bij na te denken, loopt hij naar de tent waar Enora slaapt. Het kan namelijk echt niet waar zijn. Shawn die bij zijn ex in de tent ligt. Hoorde Chris daar niet te liggen? Voorzichtig opent hij de tent en loopt hij naar binnen. Hij moet even een paar keer knipperen voordat hij toch echt eraan moet geloven wat hij ziet. De persoon die naast Enora in bed ligt, is niet Chris, maar...

"WAKKER WORDEN. NU!" Schreeuwt hij met trillende stem naar zijn "Beste" vriend. Hoe kon hij hem zo verraden?

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 18:22 

Afbeelding

Shawn zit vredig in dromenland als hij op een vrij ruwe manier wordt wakker gemaakt. Namelijk: Matt's stem in zijn oor. En hoewel dit één van de gevaren is van het roommaten met Matt, is Shawn nog wel coherent genoeg om zich te herinneren dat hij niet bij Matt slaapt. Slaapdronken haalt hij zijn arm vanonder Enora vandaan, en kijkt hij naar zijn horloge. Mooi, het is 05:43. En Matt zit in zijn oor te brullen. En Enora slaapt.

En dan begint het langzaamaan te dagen dat... Matt hier staat. En Enora hier slaapt. Ah. Here we go. Shawn gaat op zijn dooie gemak rechtop zitten, en stapt dan uit bed. Hij opent zijn mond, laat een grandioze gaap ontsnappen, rekt zich uitgebreid uit, en tuurt dan naar Matt. Alright, het is veel te vroeg om hiermee om te gaan. Of veel te laat. Of allebei.

"Dude," komt het schor uit zijn mond. "Het is nu niet het tijdstip hiervoor. Ga naar bed, we praten later, ok?" Nog een gaap. Dan legt Shawn zijn hand op Matt's schouder. "We hebben het er tijdens het ontbijt over, is dat goed?" Shawn maakt dan weer aanstalten om te gaan liggen. Want hij is moe.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 18:35 

Afbeelding

"Je verraadt mijn vertrouwen, je breekt de brocode en je wilt het erover hebben TIJDENS HET ONTBIJT?!" Het laatste zegt hij hardop. Het boeit hem niet dat Enora er wakker van wordt. Hell, het boeit hem niet als al zijn klasgenoten er wakker van worden.

"Geloof me, dit is niet het soort gesprek dat men voert over een licht ontbijt en koffie." Zegt Matt kwaad, terwijl hij Shawn's hand van zijn schouder afschudt en hem recht aan blijft staren. "Dit is het laagste wat je ooit geflikt hebt. Je moet blij zijn als ik je ten tijde van het ontbijt nog aan wil kijken."

Als Shawn dan ook nog terug wil lopen, wordt Matt helemaal woedend. Hij pakt hem bij zijn arm, trekt hem terug en WHAM! Zijn vuist raakt Shawn's kaak op volle snelheid. Ja, zo woedend is hij. Na dat gedaan te hebben, loopt hij de tent uit.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 18:58 

Afbeelding

Enora fronst eventjes lichtjes wanneer Matt begint te schreeuwen, nog niet echt bewust van het feit dat het Matt is, Matt die in haar tent staat, voor het bed waar zij slaapt, ja, met Shawn. Ze trekt haar benen wat op wanneer Shawn uit het bed stapt terwijl ze zijn slaperige toon hoort. Wanneer Matt vervolgens echter begint te schreeuwen, en niet zo'n beetje ook, kan het niet anders dan dat ze nu echt goed wakker wordt. Ze gaat dan ook rechtop zitten en wrijft even in haar ogen.

Ze wil net aanstalten maken om op te staan en Matt te vragen om gewoon weg te gaan, wanneer hij uithaalt naar Shawn, en hem nogal hard op zijn kaak slaat. "Shawn!" In een seconde staat ze naast haar bed, bij Shawn. Damn, Matt! "Shawn, ben je.. Gaat he,-" Ze kijkt hem bezorgd aan, waarna ze met een 'one sec' snel de tent uitloopt, achter Matt aan.

"MATT!" roept ze. Ze begint het gedrag van hem nou wel goed beu te worden. "Hou toch eens verdomme eindelijk eens op! Wat maakt het uit, laat het gewoon gaan, bemoei je er toch gewoon niet mee! Dat was nergens voor nodig!" brengt ze gefrustreerd uit. "Je hebt Flor, right? Laat ons dan op z'n minst met rust, damn, Matt." verzucht ze. "Wat boeit het je!"

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 19:14 

Afbeelding

Matt begint flink wat te brullen over brocodes en koffie en eerlijk gezegd krijgt Shawn niet alles mee. Plotseling maakt Matt's vuist contact met Shawn's kaak - Shawn wankelt naar achteren, en laat per ongeluk de lamp naar de grond crashen in zijn pogingen om niet om te vallen. Als de groep net niet wakker was, dan zijn ze dat nu vast wel. Enora staat vervolgens op, maar die stormt al gauw de tent uit, en hij hoort haar tegen Matt schreeuwen.

Een tikkeltje verstomd voelt Shawn aan zijn wang. Wat is het met Matt? Okay - brocode. Maar kunnen ze hier niet over praten? Kan hij zijn woede niet beheersen? En dit is niet eens eerlijk, aangezien Shawn nog half slaapdronken is. Was. Want nu is hij klaarwakker. Hij veert overeind, en volgt Enora de tent uit. Hij weet niet zo goed wat hij moet doen. In ieder geval Matt niet terug slaan - want een serieus Matt/Shawn gevecht zou het hele kamp overhoop kunnen halen.

"Matt," probeert hij met een rustige stem - als Enora eenmaal uitgesproken is. "Ik ben wakker. Kunnen we het erover hebben? En kun je stoppen met krijsen? Iedereen slaapt."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 21:55 

Afbeelding

Alex die zelf het onderwerp wil vermijden waarom hij momenteel niet in Parijs vertoeft, blijft halsstarrig vragen stellen.

"Nee, Christine. Dit was levensgevaarlijk. Je had kunnen verdrinken. Of op zijn minst onderkoeld zijn."

Alex kijkt haar strak aan, zelfs als ze zijn blik probeert te ontwijken. Hij moet en zal te weten komen wie er voor verantwoordelijk is, omdat hij zo'n enorm rechtvaardigheidsgevoel heeft. Alex laat de gezichten van hun klasgenoten door zijn hoofd flitsen, maar niemand lijkt Christine te haten. Buiten Naomi.

Alex staat op en maakt korte en krachtige bewegingen met zijn staf, alsof het een lucifer. Een zwakte warmtebron ontstaat uit de punt van zijn toverstok, maar het is eerder zwak en het zal hun niet meteen volledig opdrogen of verwarmen. Maar hij is te kwaad om een fatsoenlijke spreuk uit te spreken. Alex biedt zijn hand aan Christine aan om haar rechtop te helpen en houdt de flakkerende warmtebol dicht bij hun gezichten.

"Kom..."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 23:23 

Afbeelding

"Wat het me boeit?! Nou, meer dan genoeg, laat ik het daar even op houden." Snauwt hij tegen Enora. "Shawn breekt de meest belangrijke codes tussen bro's en daar ben jij verantwoordelijk voor. Dus ik hoop dat je je er goed voelt erover."

Dan richt hij zich tot Shawn. "Dacht je nou echt dat dit geen consequenties zou hebben? Zo nee, dan ben je dommer dan ik dacht." En dat is het voor vanavond. Hij draait zich om en loopt terug naar zijn tent. Hij is goed misselijk geworden van dit gedoe en het enige waar hij naar verlangt is om naast Flor te liggen. Waar hij zich goed voelt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: