Oh God, Funeral. Ik had intussen al alle opties bedacht, maar nooit Jean. Waarschijnlijk omdat ze maar twee keer in de hele serie is voorgekomen, ofzo (en een aantal keer genoemd is), maar het was wel.. mooi. Aangezien zij de enige persoon was tegen wie Sue nog normaal deed. Ja, en Becky, dus.
En ik denk niet dat Sue zich aan haar belofte kan houden om zich niet meer met de Glee club te bemoeien. De halve verhaallijn van Glee is dat Sue ze steeds tegenzit. Come on.
Anyway, tijdens de funeral zelf hield ik het niet meer. Ik zat echt jankend op de bank. Emotionally unstable - who cares. Die Chocolate Factory spullen. Furt <3
De solo's waren awesome. Moet Rachel van die vreemde gezichten trekken, though? Jesse's kat xD Maar hij is vervelend. Ik ben verliefd op Naya's stem <3
En wanneer Mercedes de microfoon achter zich aan sleept na Jesse's commentaar. "I hate him." Rofl. Go Mercedes!
Ik ben het wel met jullie eens dat Beiste terug moet komen. Wel vreemd, in season 1 verdween de coach ook ineens. Maarja, Carl is ook verdwenen. Lijkt alsof acteurs er gewoon ineens geen zin meer in hebben en dan moeten ze een verhaaltje verzinnen over hun verdwijning. En ze zijn er bij Beiste nog niet uit, ofzo.
Some People op repeat. Oh Chris. Jesse moet dood, seriously. Arme Finn. Snapt hij eindelijk dat Quinn gewoon een bitch is, is hij te laat om Rachel terug te winnen. Waarschijnlijk komt dat in de finale wel goed, though. Ik wil niet dat het seizoen afgelopen is T^T
Anyway, ik heb dus 1/3 van de episode zitten huilen. EN IK MISTE BLAINE. Ja, Blaine moest er zijn voor Kurt. Blaine moet er altijd zijn voor Kurt. Come on, iedereen staat elkaar constant te zoenen en we krijgen maar één Klaine kiss? En waar blijft Brittana? Need. More. Gay.
Ik ship nog steeds geen Kurtofsky. Klaine is mtb en Darren wordt toch een main cast member in season 3? Dus Klaine blijft samen <3
Finale moet veeeeel Klaine. En awesome liedjes. Ik wil hem zien, maar tegelijk wil ik niet dat het afgelopen is >_<