Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 11, 2012 19:57 

Afbeelding
Hayden Fields

Oké, blijkbaar is de interesse voor het pokeren al verdwenen. 'Ik denk dat het voor een andere keer zal zijn,' zegt hij tegen Marshall, terwijl hij hem zijn kaarten teruggeeft. 'Kom je mee naar het water?' Hij ziet nog net hoe Blake erin springt en hoe Asha er bovenop valt. Hayden rolt zijn pijpen wat naar omhoog en besluit gewoon wat met zijn voeten in het water te zitten en te genieten van de zon, zolang die er nog was. Hij houdt Blake vanuit zijn ooghoeken goed in de gaten, want het zou hem niet verbazen als die hem het water zou intrekken.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jan 11, 2012 21:21 

Afbeelding
    Angie Carter

"Ik denk dat jij en ik precies weten waarom we wat te drinken, en eten of course, gaan halen." knipoogt Angie naar Serena, die op Blake's opmerking antwoordt. Bovendien zouden ze de gehele reis met z'n allen in elkaars omgeving door moeten brengen, zo nu en dan rust was hun ook wel gegund.
"Yeah, let's go." knikt ze, waarna ze samen met Serena aanloopt, weg van de pier.

Angie rekt zich even uit terwijl ze wat om haar heen kijkt. Er waren wel wat aangrenzende straatjes, er zou vast wel een supermarkt te vinden zijn ergens. "Niet te geloven dat we nu heel de dag hier door moeten brengen. Ik denk dat Vanity vanavond nog wel eens een trauma kan meemaken, wanneer we met z'n allen in die bus moeten overnachten." lacht ze.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jan 11, 2012 23:06 

Afbeelding
Serena Jaeger

Serena loopt samen met Angie van de groep af terwijl ze Angie aankijkt en kalmpjes lacht als ze naar haar knipoogt bij wat ze zegt. ,,Koester het moment, misschien weten we het straks niet meer.'' Serena vergeet even dat Angie en Blake misschien wel goed met elkaar op kunnen schieten en vervolgt dan - misschien een beetje verbitterd: ,,Bovendien heb ik toch niet zo'n zin om te gaan zwemmen met de-man-die-alles-kan, z'n ex en z'n potentiële ex.''

Heel goed kende Serena Angie niet, maar van wat ze van haar wist, leek Angie haar best een toffe meid. Oké, Angie was van Slytherin, maar wat maakte dat nou eigenlijk echt uit? Daarbij zaten ze niet meer op Hogwarts, mensen mochten uit hun hokjes treden!

Serena knikt als Angie begint over de huidige situatie en lacht als ze Vanity aanhaalt. ,,Vanity valt nog best wel mee - als je zeven jaar lang met haar les hebt gehad tenminste. Je raakt vanzelf aan haar gewend, en anders moet ze maar buiten slapen hoor,'' zegt Serena. ,,Of we gaan zelf gewoon buiten liggen; kampvuurtje op het strand?''

Serena vond het wel fijn even, zo one-on-one. ,,Dus, hoe zit het nou met die Jeremiah? Heeft Blake hem uitgenodigd?''

iets verderop was een straatje dat er uit zag alsof er een paar winkeltjes waren. ,,Misschien is daar ergens een supermarkt.''

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 10:20 

Afbeelding
    Angie Carter

"Vanity èn haar sidekick Gucci natuurlijk." zegt ze wanneer Serena zegt dat je er vanzelf aan gewend raakt. "Hm, dat klinkt niet eens als zo'n slecht idee, ik denk dat we dat moeten doen ja." grijnst ze op het slapen-op-het-strand idee. Angie had nooit iets tegen Serena gehad, ze zou het eigenlijk best wel eens goed met haar kunnen vinden.

Angie loopt samen met Serena het straatje in dat ze net opmerkt. Er waren inderdaad een aantal winkeltjes. "Yeah.. Zijn ouders kenden zijn ouders ofzo, hij was verplicht om hem mee te vragen." knikt Angie. "Al snap ik nog steeds niet waarom hij dan überhaupt mee is gegaan. Hij wil niet eens mee." Ze schudt even ongelovig haar hoofd. "Ik heb hem nog geprobeerd fatsoenlijk aan te spreken, but dude, ik denk dat het èn voor hem een verlossing zal zijn èn voor ons, als we hem ergens achterlaten."
"Die gast spoort niet." zegt ze terwijl ze haar ogen ten hemel slaat. Ze houdt even haar zonnebril omhoog. "Dat ziet er wel uit als een supermarkt." knikt ze.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 20:30 

Afbeelding

Vanity luistert naar Jeremiahs antwoord en begrijpt het niet helemaal. Was dat nu een afwijzing? Vanity was afwijzingen hélemaal niet gewoon. Wie wil nou niet dat zijn haar wordt tussengenomen door dé Vanity Hadler? Ze glimlacht meewarig naar Jeremiah en vergeeft het hem maar. Vanity vermoedt dat die enorme bos haar zijn brein vast te zwaar belast. Gelukkig passen de bijvoeglijke naamwoorden die Vanity wel eens aan haar kapsel toekent (luchtig, blond) ook bijzonder goed bij haar persoonlijkheid.

“Nou, het aanbod blijft staan, hoor!”, zegt ze tegen Jeremiah terwijl ze met een gemanicuurde hand wappert. “Wie weet wat schuilt er iets positiefs onder al dat haar.”

Dan bekijkt ze zijn bleke huid, dat enge spleetje tussen zijn tanden wat dertig jaar geleden vast mode was en vervolgens een of ander game-design op zijn t-shirt. Hij had vast meer nodig dan een stijltang alleen, maar Vanity voelt gewoon dat ze hem op een briljante manier kan restylen. Ondertussen heeft ze alle commotie gemist over de boot die zonder hen besloot te vertrekken. Wanneer Cap vraagt of ze niet ook nodig haar prachtige benen moet strekken, glimlacht ze naar hem en probeert zo elegant mogelijk uit het busje te stappen. Ze schuift haar groteske, glimmende D&G-zonnebril en neemt het uitzicht in zich op. De één zou genieten van het prachtige uitzicht, Vanity heeft vooral aandacht voor de vieze visgeur die rond de pier hangt. Ze slikt en werpt dan haar blonde haar in haar nek. Vervolgens glimlacht ze naar Cap. Ze mocht hem wel. Hij had iets liefs en bezorgds en leek meer naar haar ogen te kijken dan naar haar borsten. Wat niet van elke man gezegd kan worden.

“Ga je ook zwemmen, Cap? Waar hoop jij waar we heen zullen gaan?”

Ondertussen zakt ze door haar knieën en haalt Gucci uit haar handtas. Het hondje springt er gelukzalig uit en begint enthousiast te keffen. Waarom het dier de aangename zeelucht en de gigantische pier prefereert boven Vanity’s handtas dat vol zit met lipgloss, een hersenloos tijdschrift, parfumflesjes, een reisstijltang en een nagelvijl ligt waarschijnlijk voor de hand.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: za jan 14, 2012 0:17 

Afbeelding
Blake Sterling

Blake is wat aan het rondzwemmen, wachtend tot er meer mensen bij komen. Hij hoort wel wat Serena suggereert over Jeremiah, maar hij negeert dat. Het is niet Blake's schuld dat zijn ouders hem dwongen de nerd uit te nodigen. ._. Plus het is slecht voor zijn imago. Dat mensen hem nu dus met Jeremiah associëren maakt Blake niet blij, en daarom kiest Blake er voor om dat zo veel mogelijk te negeren.

En Blake negeert het ook bewust wanneer Asha verontwaardigd opstaat en hem een asshole noemt. Hij neemt het niet serieus op - kom op, ze wist van te voren dat hij niet aan monogamie doet en hij heeft het sowieso al enorm lang bij haar uitgehouden - en lacht dus ook wanneer Asha het water in valt.

Gelukkig kan Asha er ook de lol van inzien en moet zij nu ook lachen. Blake grijnst terug - kijk, dit is nou de Asha met wie hij goed op kan schieten, niet dat clingy, depressieve geval - maar wordt dan onder water geduwd door Dani. "Oi!" zegt hij als hij weer bovenkomt. Dit kan hij niet over zijn kant laten gaan, dus hij met zijn hand maakt hij een grote vloedgolf die op Dani en Asha - en toevallig ook Hayden, die achter hen op de kant zit - afkomt.

were mine.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 14, 2012 15:54 

Afbeelding

Jeremiah merkt niet eens dat zijn reactie op Angie de grijns van haar gezicht haalt en er onverbloemde irritatie voor de in de plaats komt. Ze heeft het over hoe groot de kans zou zijn dat ze hem niet zouden negeren, en Jeremiah wil net zijn mond opentrekken om daar met een getal van drie cijfers achter de komma op te reageren wanneer Angie het busje al heeft verlaten. Even is Jeremiah in de war, maar dan komt het weer tot hem - sarcasme.

Terwijl Angie het busje uit klimt zegt ze nog iets over het feit dat hij wellicht onderweg ergens wordt achtergelaten. Hij fronst. Zouden ze dat echt doen?

'Maar wat moeten jullie dan?' roept hij haar achterna. 'Hoe kunnen jullie zonder mij weten wat de beste manier is om zoveel mogelijk brandstof te besparen? Hoe willen jullie er zonder mij achter komen hoeveel kilometers we gemiddeld moeten afleggen met welke gemiddelde snelheid om op zoveel mogelijk bestemmingen aan te komen?'

Hoewel hij vrijwel zeker weet dat Angie al niet meer naar hem luistert, vindt Jeremiah het toch relevant om deze punten even te noemen. Zeker wanneer Vanity opmerkt dat er onder zijn bos haar misschien nog iets positiefs schuilt.

'Een brein met een IQ van 147,' zegt hij verontwaardigd.

Jeremiah doet zijn armen over elkaar en trekt zich wat gepikeerd terug in het busje. Dit was precies zoals hij had verwacht dat het zou gaan. Uiteraard. Wanneer Cap dan ook nog komt melden dat ze tot morgen moeten wachten voor de eerstvolgende boot vertrekt, verdiept de frons op Jeremiahs gezicht zich. Onmiddellijk begint hij mogelijke plannen te formuleren die als eindresultaat hadden dat hij NIET in dit busje hoefde te overnachten met deze mensen.

Bijna iedereen ligt inmiddels in het water, maar Jeremiah had niet eens een zwembroek bij zich - hij kon immers niet zwemmen. Daarbij kwam nog dat hij zich eerst volledig moet insmeren met factor 50 als hij niet levend wilde verbranden in deze zonneschijn. Hij had nu al nachtmerries over de zonnesterkte in Spanje en Portugal.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za jan 14, 2012 19:13 

Afbeelding

Serena en Angie zijn ervandoor om eten of drinken of zo te halen, en de rest vindt het een fantastisch idee om te gaan zwemmen. Cap heeft daar momenteel helemaal geen zin in, en dus blijft hij maar rond het busje hangen. Een klein glimlachje verschijnt op zijn gezicht als Vanity Gucci loslaat en aan hem vraagt of hij ook gaat zwemmen en waar hij graag heen zou willen. "Ik denk dat ik met mijn benen op de grond blijf," reageert hij simpeltjes. "En het maakt mij weinig uit waar we heen gaan, om eerlijk te zijn. Zolang we maar weg van hier zijn."

Jeremiah zit natuurlijk nog van alles te roepen en brabbelen naar Joost-mag-weten-wie, maar Cap besteedt daar niet veel aandacht aan. In plaats daarvan tuurt hij achterdochtig naar Asha die in het water is, en Blake die in het water is. Cap zou alles doen voor Blake, al zijn ze niet het type vrienden die elkaar daar constant aan moeten herinneren, maar het is wel waar. Dat neemt echter niet weg dat Blake een enorme ass was toen hij Asha eenmaal aan de haak geslagen had. Het ging even goed, en toen... niet. Niet dat dat een excuus is voor wat er daarna is gebeurd, maar muh.

"Hey, denk je dat Asha en Blake weer samen zullen komen?" vraagt hij dan semi-onverschillig aan Vanity. Als er een vlak is waar Vanity meer kennis over heeft dan de gemiddelde persoon, is het wel over zulke zaken. Het is niet zozeer dat hij gevoelens heeft voor Asha (of Blake =']), maar... de gedachte dat die twee samen komen, is ook niet echt aangenaam te noemen.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: za jan 14, 2012 20:05 

Afbeelding
Serena Jaeger

Serena stemt in als Angie een potentiële supermarkt spot, en als ze daar vervolgens naar binnen gaan - door automatische schuifdeuren, vernuftig zeg - lijkt het inderdaad een supermarktje te zijn.

,,Hij is in ieder geval heel raar.'' stemt Serena in wat Jeremiah betreft. Ze vormt zich nog eens een beeld in van Jeremiah; zijn afrokapsel, hoe hij zich distantieerde van de rest in de bus en hoe laagdunkend hij de rest behandelde. ''En hij probeert inderdaad niet eens een onderdeel te zijn van de groep. Zat hij niet net als Keegan in Ravenclaw?''

Serena pakt een winkelmandje. ,,Zouden muggles pompoensap verkopen?'' vroeg Serena toen. Dat had ze nooit gehad met dreuzelkunde. Ondertussen oriënteerde ze zich op wat haar echt interesseerde. Ze had nog niet zo vaak kunnen genieten van muggle-drank. Vaak had ze zich - tot haar ongenoegen - moeten beperken tot het boterbier uit Zweinsveld. ,,We dumpen gewoon Jeremiah én Gucci; we kunnen Gucci vast wel ergens in z'n kapsel verstoppen,'' grinnikt Serena. Ze stopt met lopen voor schappen met alcoholische draken. ,,Zoveel keuze...'' mompelt ze. Ze kijkt Angie grijnzend aan en blikt dan op het kleine winkelmandje.

and make their way
’’

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 14, 2012 21:27 

Afbeelding
Hayden Fields

Hij zit perfect gelukkig te genieten van het zonnetje als er gebeurt waar hij al voor vreesde. Blake zendt een vloedgolf op hem af en nee, Hayden was niet snel genoeg weg om het te omzeilen. Hij zucht even als hij het water uit zijn natte haren over zijn gezicht voelt druppen en besluit dan ook maar het water in te gaan. Pas achteraf komt het besef dat hij zijn kleding ook gewoon had kunnen drogen met zijn wand.

'Oh, it's on,' zegt hij dan een aantal golven snel achter elkaar over Blake laat komen. Niet dat hij nu plots met Blake gaat plezier maken, maar hey, water maakt alles leuk.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 14:42 

Afbeelding

Asha wordt ondergespetterd door Blake en ze geeft een klein gilletje. Hayden komt er ook gauw in en Asha springt op zijn rug en probeert hem onder te duwen. "HA!" schreeuwt ze blij uit, als het lukt. Ze gritst haar wand die nog in haar broekzak zit er uit en richt deze op het water. Er ontstaat een enorme vloedgolf die op Blake wordt afgestuurd. Dat zal die bastard wel leren!

Waar er net nog een hele strakke blauwe lucht was, merkt ze nu op dat de lucht er plots wel heel donker uit begint te zijn. Oh nee, niet een storm! En ja hoor, een paar momenten later komt er stortregen uit de lucht. Ze klimt in nood het water uit, de haven op, om in het busje van de regen te schuilen.

"Iedereen terug de bus in!" roept ze naar de rest toe. Dat werd weer heerlijk krap.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

2e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 15:10 

Afbeelding

Nadat Alena haar sexy kant had mogen laten zien bij het loket, had ze eindelijk tijd voor zichzelf gehad. Terwijl de anderen naar het strand waren gegaan, is zij heerlijk in een diepe slaap gevallen. Althans ze denkt dat ze uren heeft geslapen, terwijl het in werkelijkheid maar tien tot vijftien minuten zijn geweest.

Geluiden maken Alena haar ogen doen open doen. Het lijkt of de anderen allemaal zijn uitgezwommen, want ze druppelen een voor een binnen. Alena opent haar ogen om te zien of haar vermoeden klopt, maar het blijkt alleen maar de meneer met het hoge IQ, Jeremiah, te zijn.

"En daar ging alle rust," mompelt ze. Alena rekt zich even uit, gaat rechtop zitten en kijkt dan starend naar de grond.
”Ook geen zin om te zwemmen?”

Aanmeldtopic RPG, Overslept, one more vote!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 17:04 

Afbeelding
    Angie Carter

Angie stapt samen met Serena de supermarkt binnen. "Yeah, I guess so." knikt ze als antwoord, waarna ze haar blik over de schappen laat gaan terwijl ze met Serena meeloopt.
"Sinaasappelsap, appelsap, mango, aardbei, yoghurtdrink.. Ik denk dat ze het maar met de mango&sinaasappelsap moet gaan doen." zegt Angie terwijl ze een pak sap pakt en die in het winkelmandje bij Serena erin gooit. "Ik hoop maar dat het prinsesje dat niet al te erg gaat vinden." Alsof haar dat wat kan schelen.
"Dat is precies wat ik in gedachten had." grijnst Angie. "Dat beest valt sowieso al haast niet op en in dat kapsel van Jeremiah kan je zelfs het ego van Blake kwijt, daar blijft Gucci een peulenschilletje bij."

"Ah, there we are." knikt Angie tevreden wanneer ze bij de drank aankomen. Ze begint verschillende dingen uit het schap te pakken om even snel een blik op de etiketten te werpen. "Hmm.." mompelt ze terwijl ze een fles tequila in het mandje stopt en met een vinger over nog wat flessen heen gaat.

Angie kijkt door het raam naar buiten toe wanneer het opeens stukken donkerder lijkt te worden. "Begint het nou,-" Yup. Regen. "Dat wordt nog een leuk kampvuurtje straks."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 18:42 

Afbeelding
Serena Jaeger

Serena vangt keurig al het gewicht wat er in haar winkelmandje komt op en ze grinnikt als Angie over het ego van Blake begint. Om nog maar te spreken van het ego van Hayden, bedacht ze zich, dan zou Jeremiah's kapsel door zijn laatste fase van ontploffing gaan.

,,Ik laat me niet tegenhouden door een beetje regen,'' mompelt Serena. ,,For God's sake, ik ga me niet beperken tot de wonderbaarlijke binnenkant van 'het busje' -'' Serena maakte aanhalingstekens met haar vingers, ,,omdat er wat regen valt. Het is vakantie, we kunnen ook lol hebben in de regen!'' als het moest ging ze buiten wel alleen zitten drinken - als het Serena te krap werd in het busje, was er vast wel één of andere idioot die met haar mee naar buiten ging in dit weer. Serena stapelt haar persoonlijke favoriet - cuaranta y très - en nog een fles gin in het mandje. ,,By the way, misschien verkopen ze hier ook wel paraplu's?'' Zegt Serena dan, hopend dat het zo'n alles-in-één supermarktje was.

,,Volgens mij hebben we zo'n beetje alles,'' mompelt Serena. ,,...Ik denk dat we het winkelmandje maar even moeten lenen...'' tenzij ze ongezien met hun stokken konden zwaaien. Maar dat leek Serena onwaarschijnlijk, en ze keek even naar de jongen achter de kassa - die er uit zag alsof hij de hele dag al niks te doen had gehad.

and make their way
’’

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 22:16 

Afbeelding

...

Met behulp van Marshall heeft Keegan de stad onveilig gemaakt. Lachend lopen de twee terug naar het busje. Een vanille roomijsje wordt gelikt voor het uit elkaar kan smelten. Blauwe ogen richten zich op de lucht zodra er een paar regendruppels opgemerkt worden. "Regen!'' bevestigd hij, vrolijker dan de meeste mensen zijn met regen.

Keegan maakt zijn ijsje af en steekt zijn tong uit om regendruppels in zijn mond te vangen. Waarom hadden de meeste mensen zo'n hekel aan de regen? "Sh*t!'' roept hij ineens. "Mijn haar gaat naar de klote zo..'' Mompel. Oké. Het weer was misschien toch niet zo leuk.

"Kunnen we doorlopen?'' vraagt hij wat ongemakkelijk aan zijn vriend.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: