Serena en Angie zijn ervandoor om eten of drinken of zo te halen, en de rest vindt het een fantastisch idee om te gaan zwemmen. Cap heeft daar momenteel helemaal geen zin in, en dus blijft hij maar rond het busje hangen. Een klein glimlachje verschijnt op zijn gezicht als Vanity Gucci loslaat en aan hem vraagt of hij ook gaat zwemmen en waar hij graag heen zou willen.
"Ik denk dat ik met mijn benen op de grond blijf," reageert hij simpeltjes.
"En het maakt mij weinig uit waar we heen gaan, om eerlijk te zijn. Zolang we maar weg van hier zijn." Jeremiah zit natuurlijk nog van alles te roepen en brabbelen naar Joost-mag-weten-wie, maar Cap besteedt daar niet veel aandacht aan. In plaats daarvan tuurt hij achterdochtig naar Asha die in het water is, en Blake die in het water is. Cap zou alles doen voor Blake, al zijn ze niet het type vrienden die elkaar daar constant aan moeten herinneren, maar het is wel waar. Dat neemt echter niet weg dat Blake een enorme ass was toen hij Asha eenmaal aan de haak geslagen had. Het ging even goed, en toen... niet. Niet dat dat een excuus is voor wat er daarna is gebeurd, maar muh.
"Hey, denk je dat Asha en Blake weer samen zullen komen?" vraagt hij dan semi-onverschillig aan Vanity. Als er een vlak is waar Vanity meer kennis over heeft dan de gemiddelde persoon, is het wel over zulke zaken. Het is niet zozeer dat hij gevoelens heeft voor Asha (of Blake =']), maar... de gedachte dat die twee samen komen, is ook niet echt aangenaam te noemen.