Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 21:02 

Over je personage
Naam:: Benicio Sharpe
(Leeftijd hoeft niet, iedereen is 20 jaar)
Uiterlijk:: Benicio's opvallendste trek is zijn grote bos donkerbruine krullen, in combinatie met zijn heldergrijze ogen die overal dwars doorheen lijken te kijken. Hij is gemiddeld qua lengte en nogal mager gebouwd.
Overige informatie die je kwijt wilt:: Het was de bedoeling dat Benicio zijn vader op zou volgen in het familiebedrijf, maar door omstandigheden is hij, om het zacht uit te drukken, niet meer erg welkom bij zijn familie.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 22:48 

Na lang erover nadenken, toen eigenlijk bedacht het niet te doen.. Nu dan toch maar wel :) Ik denk, ik wil ook wel eens een tweede rol spelen :)

Dus; de sollicitatie voor, rofffffellll, een meisje :O

Naam:: Kimder
Leeftijd:: oud
RPG-paspoort:: vast al eens eerder gezien;)

Voorkeuren personage
Geslacht:: Vrouw
Karaktereigenschappen:: Eigenwijs, spring in het veld, vrolijk, impulsief, lomp, zorgzaam, lief, trots, vergeetachtig maar kan hierdoor wel goed improviseren
Motivatie:: Ik denk dat de RPG nog een vrouwelijk karakter kan gebruiken. Zeker nu er niet zo heel lang geleden eentje is opgegeten door een slangetje(A) Daarnaast lijkt het me erg leuk om een keer een dubbelrol te spelen. En natuurlijk dat het liefste in de leukste van m'n lopende RPGs

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 22:51 

Door [A]

Je krijgt een tweede rol toegestuurd en dan zie ik het 2de lijstje vanzelf wel verschijnen [A] We kunnen inderdaad wel een vrouwelijk personage gebruiken :')

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr nov 04, 2011 22:12 

Daar is ze dan :)

Over je personage
Naam:: Melody Page
Uiterlijk:: Mel heeft lang bruin haar wat ze eigenlijk altijd los heeft. Haar ogen zijn bruin en lijken altijd te twinkelen van de pret. Ze is 1 meter 75, vrij mager. Niet dat ze weinig eet, ze heeft eigenlijk altijd honger en eet voor twee. Ze gaat vooral gekleed in makkelijke kleding die haar in staat stelt om prettig te reizen. Uiterlijk vind ze wel belangrijk, maar vooral bij een ander.
Overige informatie die je kwijt wilt:: Mel is nieuwsgierig, wilt graag alles weten over anderen. Dit ook om de aandacht van haar eigen verleden af te houden. Ze heeft sociale contacten nodig om goed te kunnen functioneren.

But I’m being born again

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 14:54 

Naam:: Carrick_Fergus
Leeftijd:: 22
RPG-paspoort:: Click!

Voorkeuren personage
Geslacht:: Mannelijk
Karaktereigenschappen:: Ijdel, egocentrisch, lichtelijk irritant, neurotisch, perfectionistisch en hij is opzich best wel kleinzerig
Motivatie:: Ik heb er al een tijdje over na zitten denken om te solliciteren voor deze RPG, want het lijkt me gewoon echt een hele leuke RPG alleen ik kon nooit echt de juiste karaktereigenschappen vinden waarbij ik zoiets had van ja een personage met deze eigenschappen is nou leuk om te spelen, tot nu...Dus vandaar, tádaa mijn solli xD

Profiel  

2e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 16:44 

Naam:: Lynn
Leeftijd:: 17
RPG-paspoort:: Hierzo :)

Voorkeuren personage
Geslacht:: Vrouwelijk
Karaktereigenschappen:: Een tomboy, die meer overeen komt met het karakter van een jongen. Drijft snel haar zin door als het even niet meer gaat zoals zij het wil. Probeert anderen te manipuleren door vriendelijk te doen, maar gedraagt zich normaal gesproken meer als een soort b*. Emoties tonen doet ze liever niet. Sportief is ze wel, maar laat dit weinig merken.
Motivatie:: Ik heb ooit meegespeeld met zo'n soort RPG en het lijkt me daarom super leuk om ook hier aan mee te doen (:

Aanmeldtopic RPG, Overslept, one more vote!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 20:21 

Naam:: Joost
Leeftijd:: 24
RPG-paspoort:: voila :')

Voorkeuren personage
Geslacht:: M
Karaktereigenschappen:: Sluw, vlotte babbelaar, doorzetter/geeft niet snel op. Heeft zijn mening snel klaar staan en is niet bang die in de groep te gooien.
Motivatie:: Fantasy is eens een keer wat anders dan de gebruikelijke RPG's die je tegen komt. Maar wat mij toch vooral motiveert is de onvoorspelbaarheid. Denk je te weten hoe het afloopt, blijkt er een plottwist aan te komen die je niet voorzien had! Dat stelt mijn improvisatievermogen op de proef :')

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 19:52 

Uitslag!

Carrick_Fergus
Ik denk dat we je zeker wel kunnen gebruiken. Je rol wordt gelijk gestoord. DOOR

Lynnn
Een tomboy tussen de rest van de vrouwelijke personages kan denk wel een leuke twist geven. Ook jouw rol is onderweg. DOOR

Joost
Je naam is te lang XD Voor sluwe personages is er altijd wel een rol in deze RPG, daarnaast is iemand die zijn mening snel klaar heeft ook erg welkom. Je rol is onderweg. DOOR

Belangrijk voor jullie alledrie. Pas nadat jullie het tweede lijstje (zie PB) hebben ingevuld krijgen jullie van mij een PB, daarin stata hoe jullie in de RPG komen. Post niet voordat die PB is aangekomen. Dank je (:

De sollicitaties blijven voor nu nog even geopend.
Een paar kleine en belangrijke punten.
  • Wees zo kort mogelijk.
  • Hou er rekening mee dat het voorkeuren zijn, niets ligt vast.
  • Ik zoek een mannelijk personage
Code:
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]RPG-paspoort::[/b]

[b][u]Voorkeuren personage[/u][/b]
[b]Geslacht::[/b] Mannelijk
[b]Karaktereigenschappen::[/b]
[b]Motivatie::[/b]

Succes.

Profiel  

2e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 21:13 

Over je personage
Naam:: Scarlett 'Scar' Brooks
Uiterlijk:: Scar heeft lange, blonde krullen, die altijd een beetje ongekamd over haar oren vallen. Haar ogen zijn fel blauw, en staan uit tegenover haar blonde haar. Haar kledingstijl is vaak jongensachtig, dus geen lange jurken, of boerinnen outfits.
Overige informatie die je kwijt wilt:: De actrice die ik voor Scarlett wil gebruiken is Ashley Benson.

Aanmeldtopic RPG, Overslept, one more vote!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 22:22 

Over je personage
Naam:: Julius Vieri
Uiterlijk:: Julius Vieri heeft donkerblond haar, waar enkele krullen zijn te ontwaren. Verder heeft hij grijze ogen, een normaal postuur en een baardje. Julius gaat gekleed in simpele kleding, een overhemd en spijkerbroek volstaat. Wel is hij gesteld op zijn wollen reismantel.
Overige informatie die je kwijt wilt:: Julius heeft een IJslander genaamd Rocka.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 23:45 

Over je personage
Naam:: Adam Starzynski
Uiterlijk:: Adam heeft bruin stijl kort haar wat hij altijd precies in model moet creëren, geen enkel plukje mag verkeerd zitten, hij heeft een paar donker bruine ogen en een lengte van ongeveer 1.87. Adam zijn kledingstijl is altijd netjes en je zult hem dan ook nooit aantreffen in een bij elkaar geraapt zooitje.
Overige informatie die je kwijt wilt::

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 14:00 

Het spijt me om het te moeten zeggen, but I quit... Ik vind het jammer, maar ik kom er gewoon niet lekker in, dus dat gaat ook niet werken =(

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 14:52 

Carrick
Jammer, maar er valt niets aan te doen. Succes met andere RPG's en bedankt voor 't proberen (:

De sollicitaties blijven voor nu nog geopend.
Een paar kleine en belangrijke punten.
  • Wees zo kort mogelijk.
  • Hou er rekening mee dat het voorkeuren zijn, niets ligt vast.
  • Ik zoek een mannelijk personage
Code:
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]RPG-paspoort::[/b]

[b][u]Voorkeuren personage[/u][/b]
[b]Geslacht::[/b] Mannelijk
[b]Karaktereigenschappen::[/b]
[b]Motivatie::[/b]

Succes.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 15:53 

Naam:: Apollo
Leeftijd:: 18
RPG-paspoort:: Klik

Voorkeuren personage
Geslacht:: Mannelijk
Karaktereigenschappen:: Zelfverzekerd, avontuurlijk, tikkeltje arrogant, intelligent, nijverig en is gevoeliger dan je op het eerste gezicht zou denken.

Motivatie:: Ik ben nou eenmaal gek op RPG’en en het verhaal spreekt mij erg aan, het is anders als de RPG’s waar ik nu actief ben en het lijkt me dan ook geweldig om aan mee te doen.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 12:22 

Apollo
Ik heb nog niet gekeken of je personage in de RPG past en alles. De reden hiervoor is dat ik tot de conclusie ben gekomen dat ik momenteel niemand toe kan laten tot de RPG. De groep zal minimaal in de volgende stad moeten komen voordat er zich weer iemand bij kan voegen.

Als ik de sollicitaties weer open gooi kun je solliciteren, misschien dat er dan wel veranderingen zijn qua wat ik nodig heb. Maar voor nu kan ik geen nieuwe RPG'ers gebruiken.

Sollicitaties gesloten!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar: