Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: Koefnoen Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
jurrian
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

jurrian is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2007 14:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja kijk Koefnoen. Ik vind wel dat ze hun hoogtepunt hebben gehad. Ze deden het goed bij kopspijkers maar gingen daarna weg een eigen progamma maken. Dat vind ik nu niet meer grappig, alle taboes zijn al doorbroken er is moordende concurrentie kijk alleen al hoeveel caberetiers er zijn. Ze zijn wel super goed maar zijn niet meer zo grappig als eerst. wie is daar met mij eens? Arrow reacties graag

Profiel bekijkenStuur privébericht
Velmank
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

Velmank is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 05, 2007 15:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

en vergeet marjan luif niet! die is ook erg leuk... (al zie ik haar soms nog als mevrouw ten kate, maar dat was ook geweldig, dus... Wink)

verder vind ik de afleveringen de ene keer leuker dan de andere keer. soms denk ik inderdaad 'tja' en andere keren lig ik echt in een deuk... maar ik vind het juist beter uitgewerkt dan in kopspijkers...

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 12:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk koefnoen echt bijna nooit meer. Eerder (vorig jaar) keek ik er wel eens naar, maar nu vind ik het echt niet leuk meer. Ik heb nu steeds weer stukjes gezien, maar ik vind het niet meer grappig. Ze hebben inderdaad hun hoogtepunt gehad. Het is compleet niet meer mijn soort humor. Wel jammer, want er is echt een tijd geweest dat ik het echt grappig vond en er wel eens naar keek.

Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 23:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk Koefnoen ook eigenlijk niet meer. Niet omdat ik het niet meer leuk vind (vorig jaar vond ik het heel goed), ik heb er eigenlijk geen goede reden voor.

Wat ik de laatste tijd wel veel kijk of heb gekeken is draadstaal. Hier is toch nog geen topic voor, heb het anders nog nooit gezien. Maar iig, Jeroen van Koningsbrugge (Lama's) en Dennis van Veen (achternaam weet ik niet zeker). Ik vind hun briljant, het is zo melige humor. Het is ook niet echt op bekende Nederlander of de actualiteit gericht, meer op de gewone burger. Bij het volgende seizoen open ik wel een topic.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Perijn
Oude Forumnaam: Sirius Zwarts Marauder
Marauder

Perijn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 23:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vroeger keek ik het zobeetje altijd, ik vond het altijd heel erg leuk. Elke aflevering was weer erg grappig.

Tegenwoordig heb ik het niet zo met zulke programmes, ik heb liever series met een verhaal erbij met daarin humor, dat is voor mij nu echt leuk.

"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home."
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp