Auteur |
Bericht |
jurrian
2e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 17, 2007 14:57 |
 |
Ja kijk Koefnoen. Ik vind wel dat ze hun hoogtepunt hebben gehad. Ze deden het goed bij kopspijkers maar gingen daarna weg een eigen progamma maken. Dat vind ik nu niet meer grappig, alle taboes zijn al doorbroken er is moordende concurrentie kijk alleen al hoeveel caberetiers er zijn. Ze zijn wel super goed maar zijn niet meer zo grappig als eerst. wie is daar met mij eens? reacties graag |
|
|
  |
 |
Velmank
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 05, 2007 15:16 |
 |
en vergeet marjan luif niet! die is ook erg leuk... (al zie ik haar soms nog als mevrouw ten kate, maar dat was ook geweldig, dus... )
verder vind ik de afleveringen de ene keer leuker dan de andere keer. soms denk ik inderdaad 'tja' en andere keren lig ik echt in een deuk... maar ik vind het juist beter uitgewerkt dan in kopspijkers... |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 12:54 |
 |
Ik kijk koefnoen echt bijna nooit meer. Eerder (vorig jaar) keek ik er wel eens naar, maar nu vind ik het echt niet leuk meer. Ik heb nu steeds weer stukjes gezien, maar ik vind het niet meer grappig. Ze hebben inderdaad hun hoogtepunt gehad. Het is compleet niet meer mijn soort humor. Wel jammer, want er is echt een tijd geweest dat ik het echt grappig vond en er wel eens naar keek. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 23:22 |
 |
Ik kijk Koefnoen ook eigenlijk niet meer. Niet omdat ik het niet meer leuk vind (vorig jaar vond ik het heel goed), ik heb er eigenlijk geen goede reden voor.
Wat ik de laatste tijd wel veel kijk of heb gekeken is draadstaal. Hier is toch nog geen topic voor, heb het anders nog nooit gezien. Maar iig, Jeroen van Koningsbrugge (Lama's) en Dennis van Veen (achternaam weet ik niet zeker). Ik vind hun briljant, het is zo melige humor. Het is ook niet echt op bekende Nederlander of de actualiteit gericht, meer op de gewone burger. Bij het volgende seizoen open ik wel een topic. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 23:41 |
 |