Auteur |
Bericht |
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 16, 2008 19:01 |
 |
James wil net zeggen dat naar buiten gaan misschien toch geen goed idee was, als hij Megan ziet met een andere jongen. Hij ziet ook dat Megan de hand van hem beet houdt. Het is alleen te laat. Julian heeft het ook al gezien. Voorzichtig loopt hij Julian achterna en gaat naast hem zitten.
"Gaat het?" vraagt hij bezorgd. Hij wist wel dat Megan zou iets zou doen! Het is altijd hetzelfde met Slyths.

Megan grinnikt als Lancelot het nog echt tegen een leraar zegt ook. Gewoon te hilarisch! Ze kijkt toch wel bezorgd als Lancelot een beetje boos doet en de leraar slaat! Al snapt ze zijn reactie wel ^^. Waarschijnlijk had zij alleen een grote mond gegeven.
Ze laat zich meetrekken aan haar hand door Lancelot en even later zitten ze bij een andere boom. Julian is haar nog niet eerder opgevallen maar dan ziet ze hem eindelijk toch bij een boom en haar hart mist een slag. Ze heeft niet eens door dat hij verkeerde dingen denkt. Ze zwaait naar hem toe en glimlacht gelukkig naar hem.
Daarna kijkt ze Lancelot aan en knikte ze. "Vind ik ook," zegt ze vrolijk. Haar dag is weer goed, want ze heeft Julian gezien. Ze pakt haar toverstok en sommeert het schaakbord die ze van haar ouders gekregen heeft. |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
  |
 |
draco_malfoy
4e jaars

Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 16, 2008 21:07 |
 |
'Wil jij wit zijn, want dan mag jij het spel starten' zegt hij kijkend naar het schaakbord, die al helemaal klaar staat om mee gespeelt te worden. Op een gegeven moment wil het nieuwschierige aagje oftewel Lancelot toch weten naar wie Megan zat te zwaaien, want ze kwam over alsof ze zwaaide naar haar lang verloren liefde die maanden lang in coma heeft gelegen ofzo. 'Wie is dat naar wie je zwaaide en die de hele tijd naar ons zit te staren...Kan hij niet voor zich kijken' zegt hij het laatste misschien net iets te nijdig. Want hebben jullie enig idee hoe ongemakkelijk het is, als iemand alleen maar zit te staren en verder niks zegt of in Julians geval roept, dat Megan nou niet gaat denken dat ze misschien ergens een mega puist op haar voorhoofd heeft zitten. |
_________________ Sono abbiamo preso tra buono e cattivo, è tutta la serie giusta e fatto |
|
  |
 |
Lix
7e jaars

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 17, 2008 0:10 |
 |
Aangekomen in de ziekenzaal legt hij haar op een bed. Hij hoort het geluid van hakken op de stenen vloer en al snel verschijnt er een zuster.
"Jongeman, wat is er aan de hand?"
De zuster begint meteen de wond te inspecteren.
"Is het ernstig?" vraagt hij nerveus.
"Maak je geen zorgen, jong. Je vriendinnetje zal weer bijkomen zodra ik haar wond gereinigd heb. Het is niet ernstig, ze zal alleen wat rust nodig hebben." Nerveus krabt Richard over zijn hoofd. Hij beseft nu pas wat hij heeft gedaan. "Ehh.. ja," zegt hij en dan loopt hij weg. Hij hoort de zuster nog tegen hem praten, maar wil nu alleen maar weg. |
_________________ Could it be January 'cause it feels so cold without you here
Oh you are the sun
Yesterday and everyday seems so plain
Now you're not here, my color's gone. |
|
  |
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 17, 2008 17:21 |
 |
Dominique besluit om naar beneden te gaan. Er zijn al een paar hem voorgegaan maar hij heeft eigenlijk niet echt opgelet. Het enige wat hem boeit is zijn maag, zijn lege maag, die moet gevuld worden anders wordt hij chagrijnig.
Hij kijkt nog even om naar Roxy als het goed is zou ze ook mee gaan. Dominique sloft de trappen en af en ziet dan zijn zus en Teddy staan. Wat een stel denkt hij en loopt op hen af. Hij verhoogd zijn vaart en knuffelt zijn zus onverwacht.
"Hai allerliefste zusje. Lekker geslapen?" en geeft haar een kus op haar wang. Dan kijkt hij naar Teddy.
"Ook goedemorge dude" zegt hij vrolijk en steekt zijn duim op naar hem. Dan valt de wat geschokte/verwarde gezichten op.
"Vertel...wat is er loos" |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 18, 2008 17:39 |
 |
James komt naast 'm zitten om te vragen of alles in orde is.
'You know...'
Hij kijkt Megan en de jongen nog eens aan.
Megan ziet hem ook. Ze glimlacht naar hem en zwaait.
Hoe gestoord is dit nou?! Hoe kan ze dit nu doen?!
Iedereen heeft me voor haar gewaarschuwd, maar ik kon 't weer niet laten..
Julian kijkt beteuterd de andere kant op.
Hij staat op. 'Laten we gaan,' stelt hij voor aan James en gaat naar de leerlingenkamer. |
 |
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 19, 2008 14:39 |
 |
Megan zet een pionnetje naar voren van wit en kijkt weer naar Julian toe. Hij kijkt niet zo blij, wat zou er aan de hand zijn? "Dat is mijn vriendje," zegt Megan met een glimlach als antwoord op Lancelot's vraag. Het klinkt nog een beetje raar, zeker omdat ze nooit in vriendjes geloofd heeft.
"Degene die ik gisteravond gezoend heb," verduidelijkt Megan, voor het geval Lancelot het nog niet door heeft en denkt dat ze vreemd gegaan is. Dat is dus zeker niet! En nog steeds heeft Megan niks door ^^. Ze ziet dat hij boos opstaat en wegloopt. Wat is er gebeurd?!

James knikt als Julian zegt dat hij weg gaat. Julian mag dan misschien wel weg gaan, maar hij zorgt er wel voor dat er voor zijn vriend gezorgd wordt. "Ik kom ook zo, gaan jullie maar alvast," zegt hij. Meer tegen Fred omdat Julian al weg is. Hij staat ook op en loopt met grote passen naar Megan toe en staat voor haar stil.
"Vind je dit soms normaal?" vraagt hij boos. Hij trekt zijn toverstok en wijst ermee naar het verbaasde gezicht van Megan. Misschien wel dat haar verbazing hem stopt haar te vervloeken.
"Waar heb je het over?" vraagt ze verward.
James weet niet meer of ze nu acteert of dat ze het echt meent, hij vind het tenminste niet kunnen. "Over je vreemdgaan! Dat kan niet," zegt hij kwaad. Zeker niet bij Julian, want hij kan er stiekem niet tegen als zijn vrienden sentimenteel gaan doen.
Geërgerd kijkt Megan hem aan. "We zijn gewoon vrienden, mag ik nu ook al geen vrienden meer hebben?" vraagt ze sarcastisch. Ze wilt heus wel aardig doen, maar als hij zo gaat doen dan laat ze haar Slyth kant zien hoor! |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
  |
 |
draco_malfoy
4e jaars

Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 19, 2008 15:19 |
 |
Dus dat is dus degene die Megan gezoend heeft en het is haar vriendje, wel een jaloers vriendje hoor. Lancelot heeft Megan en Julian wel met elkaar zien zoenen, maar toen wist hij nog niet dat het Julian was, want ja hij gaat ook niet de hele tijd kijken van hoe Megan en Julian elkaar aan het aflebberen zijn(a). Wanneer James dan ineens kwaad naar hun toe komt en Megan beschuldigd van vreemd gaan, kan Lancelot het niet laten om even een wenkbrauw op te trekken. 'Lul niet, Megan gaat niet vreemd' begint hij bot 'of vertrouwt hij haar nu al niet..Leuk vriendje heb je dan Megan' vervolgt hij het eerste gedeelte tegen James en het laatste uiteraard tegen Megan. En woow Lancelot heeft nog nooit zoveel gezegd, behalve dan tegen Megan. Maar Megan is een vriendin van hem en dan voelt hij het als zijn plicht om het voor haar op te nemen. |
_________________ Sono abbiamo preso tra buono e cattivo, è tutta la serie giusta e fatto |
|
  |
 |
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 21, 2008 11:45 |
 |
James kijkt verbaasd als Lancelot ook zijn mond open doet en zegt dat Megan helemaal niet vreemd gaat. Dus dan sprak ze toch de waarheid! Hij ziet verbaasd toe hoe Megan opstaat en dreigend naar hem toe loopt. Ze is nog steeds een Slyth! Dat bewijst het maar weer eens.
Megan staat dreigend op en draait zich nog even om en geeft een glimlach aan Lancelot. "Ik begrijp het wel, ik was voor Julian ook altijd met iedereen aan het flirten," zegt ze, voor verdediging aan Julian. Ze vind het helemaal niet leuk dat Lancelot zo doet over Julian, maar ze neemt het hem niet kwalijk.
Daarna draait ze zich weer om naar James. "Waar is hij?" eist ze. Ze ziet dat James eerst wil weigeren om het te zeggen en daardoor kijkt ze hem boos aan. "Zeg het!"
"In de leerlingenkamer," zegt hij verbaasd dat Megan toch zoveel moeite voor Julian doet. Dat klopt toch niet?
"Ik kom zo weer terug," zegt Megan tegen Lancelot voor ze zich weer op James richt. "Breng me er dan heen," zegt ze als een volwaardig Slyth. Zo snel veranderen mensen ook niet hoor! Daarbij blijft ze altijd een Slyth kant hebben, ze zit niet voor niets in die afdeling.
"Echt niet," sputtert James tegen. Hij gaat zijn afdeling niet verraden door een Slyth mee te nemen. Alleen Megan laat zich daardoor niet tegen houden, natuurlijk.
"Nu!"
Verslagen neemt James haar mee naar de Gryff leerlingenkamer toe. Voor het schilderij aarzelt hij nog even maar zegt dan toch het wachtwoord, hij doet het voor Julian, denkt hij dan maar zo. |
|
  |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 21, 2008 16:51 |
 |
Rose blijft op gepaste afstand Ze loopt voorzichtig, maar blijft haar ogen op de rug van Zabini houden. Ze vertrouwt het niet.
Wanneer ze ziet dat Zabini de ziekenzaal in gaat blijft ze aan de deur luisteren. Opgelucht haalt Rose adem. Gelukkig is er niks ergs. Ze wil net de deur open doen en naar binnen gaan, wanneer ze zich bedenkt dat Zabini ook nog binnen is. Ze bedenkt zich. Kan ze wel met een Slyth in 1 kamer zijn? Ze heeft zo'n hekel aan Zabini. Maar wanneer ze besloten heeft toch voor haar vriendin te kiezen, ziet ze de deurklink bewegen. Zabini loopt de deur uit, zo te zien met zijn gedachten heel ergens anders. Rose neemt een drastische beslissing.
'Uuhm, Zabini? Tof dat je Eva mee nam naar de Ziekenzaal. Al die andere mensen deden zo moeilijk.' Waar het vandaan kwam, heeft Rose geen idee. Maar ze had de behoefte om het te doen. Hij heeft haar beste vriendin meegenomen naar de Ziekenzaal. Daar mag ze hem best voor bedanken.
Met een rood hoofd loopt Rose snel de Ziekenzaal in. Haar vriendin ligt in een bed. Te slapen. Of misschien nog wel bewusteloos. Voorzichtig pakt ze een stoel, en gaat naast haar zitten. Rose zal hier voorlopig niet meer weggaan. |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 21, 2008 19:37 |
 |
Julian komt aan in de leerlingenkamer en gaat voor de haard zitten.
Hij is de enigste in de kamer.
Verslagen staart hij naar de haard.
Het schilderij opent en er komt iemand binnen.
Hij draait zich om en ziet James binnenkomen.
Een flauw glimlachje verschijnt op zijn gezicht,
maar als hij Megan ziet verdwijnt die meteen.
'Oh.'
Hij kijkt terug naar de haard en zegt op de dode, gevoelloze toon zoals de eerste keer. 'Wat kan ik voor jullie doen?' |
 |
pinda_12
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 22, 2008 8:06 |
 |
Chase kijkt hoe Richard, Eva naar de ziekenzaal tilt. Waarom had hij daar niet aan gedacht? Nou had hij het alweer verpest bij Rose. Hij kon zich wel voor de kop slaan.
Chase stond op en liep achter Richard en Rose aan, maar in plaats van naar de ziekenzaal te gaan liep hij direct door naar buiten. Natuurlijk kon een ravenklauwer geen relatie met een Slyth hebben. Waarom was hij zo stom?
Chase voelde kleine traandruppeltjes over zijn wangen, terwijl hij ergens op het gras ging zitten. Waarom deed Rose ook zo raar tegen hem. Het is toch erg normaal dat je bezorgd bent of is het niet normaal dat je als Slyth bezorgd bent?
Chase voelde een steek in zijn zij. Hij ging liggen, sloeg zijn handen voor zijn ogen en probeerde aan Richard te denken en hoe leuk hij het zou hebben met Rose die ook naar de ziekenzaal ging.
Waarom ging het leven niet zoals hij wilde? Natuurlijk zou dat niet kunnen en natuurlijk zou hij de ware wel vinden, maar nu was de tijd nog niet rijp. Misschien dat hij zijn hoofd eens ergens anders moest hebben dan bij Rose, maar het lukte hem gewoon niet.
"Aaahh." Hij liep naar een boom en ging er tegenaan staan alsof hij verstoppertje deed, maar in het echt was hij gewoon woedend en stond hij als Slyth te huilen. Slyths huilen niet. Hij droogde zijn tranen, maar bleef tegen de boom aan staan.
Snel daarna ging hij weer op het gras zitten. |
_________________ Slythpride forever 
Laatst aangepast door pinda_12 op Do Dec 25, 2008 16:42; in totaal 6 keer bewerkt |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 22, 2008 14:20 |
 |
Eva luistert aandachtig naar de geluiden om zich heen. Ze hoort hakken op de vloer, wat waarschijnlijk betekent dat er een zuster aankomt. Als Zabini weggaat, opent ze haar ogen.
"Hoe lang moet ik hier blijven?" vraagt ze aan de vrouw die over haar gebogen staat. Dan pas ziet ze Teddy. "Bedankt," zegt ze nog, voor de zuster hem wegjaagt. Ze vraagt zich af waar Rose is.
Teddy is bloednerveus. Hij bijt op z'n nagels als Eva eenmaal op bed ligt en luistert naar de zuster. Dan werkt ze hem de deur uit, bewerend dat Eva moet rusten.
Als hij buiten de ziekenzaal is, haalt hij een hand door z'n haar en blaast van opluchting dat Eva toch al bijgekomen is. Hij ziet een korte interactie tussen Rose en Zabini, wat op zich erg vreemd is. Hij haalt z'n schouders op en besluit er later wel naar te vragen.
"Ik wil even een luchtje scheppen, ga je mee?" vraagt hij aan Victoire, die aan de deur wachtte. Zonder op antwoord te wachten loopt hij de gang door, de hoek om, de trappen af tot in hij bij de grote, eikenhouten deuren is. Die opent hij en het zonlicht begroet hem.
Teddy loopt het terrein op en ziet een figuur alleen bij een boom staan. Nieuwsgierig loopt hij erop af en tot zijn verbazing merkt hij dat het die labiele Slyth is. Hij barst zowat in lachen uit als hij beseft dat de schokkende schouders een teken zijn dat hij huilt. Dit is pas nieuws - een Slyth die huilt! |
  |
 |
Lix
7e jaars

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 22, 2008 15:37 |
 |
"Ja, ehm.. Geen probleem," antwoordt Richard. Hij blijft even stil staan als Rose de ziekenzaal inloopt. Was hij nu alweer aan het stamelen? En hoezo geen probleem?
Hij kijkt nog even de ziekenzaal in. "Dit is een groot probleem," fluistert hij in zichzelf, "Eva..." |
_________________ Could it be January 'cause it feels so cold without you here
Oh you are the sun
Yesterday and everyday seems so plain
Now you're not here, my color's gone. |
|
  |
 |
HG
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
|
Geplaatst:
Ma Dec 22, 2008 21:06 |
 |
Lucy stomd nog steeds te dagdromen in de hal. Wanneer ze dan merkt dat Teddy en Victoire al een tijdje weg zijn besluit ze dat het geen nut meer heeft om nog naar de ziekenzaal toe te gaan. Eva zou daar nu al lang zijn, want wat Lucy niet ontgaan was was dat ze had gezien dat notabene Zabini Eva naar de ziekenzaal had gedragen.
Lucy had geen zin meer om nog langer in de hal te blijven staan en besluit voor zich zelf naar buiten toe te gaan. Eenmaal buiten aangekomen ziet ze Teddy staan en een grienende Slyth tegen een boom aan staan. Lucy grinnikt even om dat ze nog nooit een Slyth had zien huilen. Dan kijkt Lucy Teddy aan en vraagt" Heeft Zabini Eva veilig naar de ziekenzaal gebracht? Of ligt ze nu ergens anders te creperen van de pijn, vanwege die Zabini?" Rustig blijft Lucy staan wachten op een antwoord van Teddy. Pas na een tijdje merkt Lucy op dat Victoire er niet is en vraagt ze aan Teddy" Heb je soms Victoire mee moeten geven aan die vuile Zabini, zodat Eva nu veilig op de ziekenzaal is?" Lucy vertrouwde die twee Slyth's namelijk voor geen meter en ze weet waar Slyth's toe in staat zijn. Toch wacht Lucy eerst op de antwoorden van Teddy voor dat ze conclusies gaat trekken.
Ooc: Sorry ik heb deze RPG erg laten schieten! Ik heb namelijk meer als één week niet gepost ik beloof iedereen dat nu ik Kerstvakantie heb ik een stuk actiever zal zijn, vanaf 5 januari 2009 zal dat wat afzwakken, omdat ik dan weer verder moet gaan met stage lopen. Toch zal ik dan ook zeker proberen één keer per dag te posten. Nogmaals mijn excuses aan iedereen voor de verwaarlozing van mijn kant van deze RPG. |
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 23, 2008 12:41 |
 |
Dèvin probeert het liedje van Teddy te negeren, maar hij kan een grijns niet onderdrukken. Túúrlijk Ted, in je dromen. “Hè gast, als er hier twee in een boom zitten, zijn jij en Victoire dat wel” roept hij naar Teddy, die probeert op veilige afstand te komen. Hij knipoogt even naar Lucy, om haar vervolgens voorbij te rennen, achter Ted aan. Helaas stopt hij op een verkeerd moment en remt Dèv te laat af. Hij knalt tegen Teddy op en kijkt naar de grond.
Dan gaat alles heel snel. Er komen een aantal Slyths, er wordt een beetje geschreeuwd en dan wordt Eva door een Slyth naar de ziekenzaal gedragen. Dèvin kijkt ze fronsend na en kijkt dan naar de anderen. Helaas was iedereen al vertrokken en stond Dèvin nog in z’n eentje in de gang. Hij had geen idee wat er zojuist allemaal gebeurd was, omdat hij zijn hoofd er niet bij kon houden. Dat kon hij eigenlijk nooit.
Als hij voor zich uit kijkt, ziet hij nog een bos rode haren naar buiten wapperen. Hij haalt zijn schouders op en besluit dat hij honger heeft. Eerst maar even eten en later de rest maar zoeken.
Dèvin wandelt naar de Grote Zaal, om vervolgens aan de tafel van Gryffindor te ploffen en zijn bord vol te gooien met brood en alles wat daar maar op zou kunnen. Hij merkt niet dat er niet meer zoveel mensen in de Zaal zitten en propt zoveel mogelijk brood tegelijk naar binnen. |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
|
|