Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[SOLLI] Roadtrip - OPEN! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
draco_malfoy
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 106 Sikkels

draco_malfoy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 14:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jezelf

Naam: Marloes
Leeftijd: 19
Ervaring (namen): The Island, Cruiseship, WAB, Drakenstein, Beauxbatons, Last year at hogwarts, Hogwarts 2017 en nog wel wat, maar daar weet ik de namen zo niet meer van xD
Waarom wil je meedoen: Omdat dit me een überhippe rpg lijkt, die vele kanten op kan gaan en ik het tijd vond om hier weer aan een rpg mee te doen.

Over je personage

Naam: Cecilio Salvati
Geslacht: manneke
Karakter: Cecilio is nogal licht geraakt en vat sommige dingen soms net iets te letterlijk op. Hij haat het wanneer mensen medelijden met hem gaan hebben en meelevend met hem gaan zijn, en dat laat hij dan ook op alle manieren merken door bot, sarcastisch en heel minderwaardig te reageren, want tsja komop zeg hij is ook maar een mens. En nu vragen jullie je vast af waardoor mensen medelijden met hem krijgen of meelevend gaan zijn, nou dit is simpelweg omdat Cecilio-dear blind is en meer daarover lees je wel bij Geschiedenis. Cecilio is verder aardig, doet het liefst de dingen die hij zelf kan doen ook gewoon zelf, hij is vrij rustig dus dat betekent niet dat hij lui is, Cecilio zou gewoon niet zo snel een gesprekje beginnen met iemand en dat is niet omdat hij een Italiaan is, want hij spreekt best goed Engels wel natuurlijk met een accent en er zijn woorden en zinnen die hij gewoonweg dus niet weet in het Engels. Verder is hij om niet te vergeten ongelovelijk koppig.
Uiterlijk: Cecilio heeft z'n bruine haartjes net wat langer als kort, hij heeft bruine ogen, hij is lichtjes gespierd en zijn lengte zit zo rond de 1.72, dus niet wat je noemt groot. Zijn kledingstijl is vrij gevarrieerd, maar neem het hem niet kwalijk als het voorkomt dat de kleding niet met elkaar matcht, het beste wat je in zo'n situatie kan doen is gewoonweg je mond dicht houden om een botte sarcast te voorkomen.
Geschiedenis: Cecilio is blind geboren in de hoofdstad van Italië oftewel Rome, dus hij weet verder niet beter en zou er daarom ook niet echt bij stil staan om na te denken hoe het nou zou zijn om te kunnen zien. Cecilio komt uit een groot gezin van 9 kinderen waarvan hij de zevende geborene is. Ondanks dat hij helemaal in Rome woont is Cecilio toch naar Hogwarts geweest, dus dat is ook de enige plek waar Cecilio Engels leerde praten, vandaar dat hij niet altijd alles weet en met een duidelijk accent praat.

Kan hij/zij het busje besturen: Nee echt niet, want hallo hij is blind
Overige: hij heeft bindings angst, so ladies begin niet tegen hem over vaste verkering enz, want daarmee jaag je hem weg.

Image

Oude Forumnaam: Fred Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 52 Sikkels

Sacha is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 15:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jezelf

Naam: Sacha
Leeftijd: 16
Ervaring (namen): Ik zwerf hier al anderhalf jaar geloof ik rond op dit forum maar heb een break genomen maar nu ben ik terug en ik speel nu in Hogwarts 2017
Waarom wil je meedoen: Omdat ik het vanaf het begin al een leuke rpg heb gevonden. En het is gewoon leuk om een jongere te spelen en in deze Rpg heb je veel vrijheid!

Over je personage

Naam: Rimo McClane
Geslacht: Man

Karakter: Rimo ziet er nonchalant uit en dat is hij ook. Over zijn toekomst zit hij nooit in. Hij ziet wel wat er op zijn pad komt. Wel houdt Rimo ervan als er mensen om hem heen zijn, want gezelligheid dat is hetgene waarvoor hij leeft. Rimo kan ook erg serieus zijn maar meestal gaat hij voor gezellig en gek doen. Hij kan zich irriteren als mensen zich druk maken over alles of hem vertellen want hij moet doen. Want als hij iets niet wilt doet hij het ook niet. Rimo is slecht in beslissingen maken en kan als iemand hem echt boos maakt flink uit zijn slof schieten. Over het algemeen is Rimo niet erg behulpzaam zijn eigen hachje is belangrijker maar als het om goede vrienden gaat of meisjes kan dat wel behoorlijk veranderen. Als het om meisjes gaat kan hij wel snel jaloers worden dat vindt hij rot.

Uiterlijk: Rimo is van gemiddelde lengte. Hij heeft donkere bruine krullen en half-lang haar. Ook heeft hij bruinen ogen en een lichte baard en snor. Ook al lijkt Rimo lui hij sport wel dus is niet dik en draagt meestal een jeans met een éénkleurig shirt en een paar gympen. Ook draagt hij altijd veel sieraden zoals ringen en wat kettingen.

Geschiedenis: Rimo is opgegroeid samen met zijn vader, moeder en oudere broer. Zijn vader is tovenaar en moeder dreuzel. Zijn broer bevat geen toverkracht. Maar ondanks dat heeft hij altijd een goed band met hem gehad. Rimo komt uit een wat hippie-achtige familie. Rust en vrijheid waren twee belangrijke aspecten in zijn jeugd.

Kan hij/zij het busje besturen: ja, Rimo heeft goed leren autorijden van zijn broer.
Overige: Rimo rookt.

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

dracootje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 26, 2008 11:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Naam: Robin
Leeftijd: 15
Ervaring (namen): geen
Waarom wil je meedoen: omdat het me leuk lijkt een keer aan een RPG mee te doen

Over je personage

Naam: marten folidus
Geslacht: man
Karakter: duister, aardig, is graag met veel vrienden, onhandig. hij is wachter bij een amateur-team, omdat hij dat leuk vind en er ook erg goed in is. veel mensen hebben trouwens een verkeerde indruk van hem omdat hij er zo duister uit ziet, maar hij is niet echt het duisterste type die je kan voorstellen. ook houdt hij van toverdranken, hij heeft altijd een tas bij zich waarmee hij alle drankjes mee kan maken. van wiggenwelddrank tot tegengif.

Uiterlijk: zwarte haren hangend voor zijn donkerbruine ogen. een duistere lange cape. hij is 1.90 lang en normaal van postuur. hij is 18 jaar oud
Geschiedenis: beide ouders gingen dood bij een aanslag, hij heeft al 10 jaar doorgebracht in een kosthuis, maar hij mag nu weg.

Kan hij/zij het busje besturen: nee, vooral niet omdat hij zo onhandig is.

Overige: hobbies: praten, denken over hoe mensen denken en wachter zijn.

PS: mist er nog iets of wil je dat ik nog meer toe voeg... stuur maar een PM

3e jaars
3e jaars

no member is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 07, 2008 20:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Beste solliciterende mensen,

Ik en Darren hebben besloten dat Sacha en Jilly-Ann door zijn. Ik neem zelf contact met jullie op van hoe en wat over hoe jullie de rpg in kunnen komen. Het gaat niet lang meer duren want de rpg is weer redelijk actief en ik heb al wat ideeen om jullie personages in de rpg te introduceren. Sorry voor het lange wachten en sorry voor de mensen die niet door zijn.
Groetjes,

Eva.

Oude Forumnaam: HPotterFreak Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Bernou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 17:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sorry mensen, maar ik stap uit de RPG. Ik ben al een tijdje inactief in Roadtrip en kan de motivatie niet meer vinden om te posten.
Sébastiën heeft heimwee gekregen en is naar huis vertrokken ofzoiets xD Verzin maar wat.

20/07/06 - 01/01/09
Profiel bekijkenStuur privébericht
TopazLover <3
Writer of Dreams
Writer of Dreams

Verdiend: 0 Sikkels

TopazLover <3 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 19, 2008 17:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het spijt me heel erg, maar ook ik stop met Roadtrip. Ik heb het nogal druk op het moment en eerlijk gezegd vind ik Tim niet echt bij de RPG passen. Ik vind het niet echt leuk om met hem te posten. Het verhaal is heel leuk, maar mijn personage past er niet bij.
Hij heeft misschien wel genoeg van het gezelschap en wil met Peach naar huis of zo xD.

Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.

HPF, always in my heart.
Profiel bekijkenStuur privébericht
draco_malfoy
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Za Nov 22, 2008 22:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik probeer het gewoon nog een keer Razz

Over jezelf

Naam: Marloes
Leeftijd: 19
Ervaring (namen): zelfde nog als bij m'n vorige solli
Waarom wil je meedoen: weer hetzelfde antwoord xD

Over je personage

Naam: Cat MacKenzie
Geslacht: manneke
Karakter: Cat is nogal een nerveus en bang typje, hij is het liefst op zichzelf en vermijd mensen daarom toch het liefst. Maar ja als je met een hele groep in een busje zit is het best wel lastig om anderen te vermijden, maar de reden van dat hij toch mee gaat lees je dan wel bij overige. Dus wanneer je ineens besluit om half of helemaal bij hem op schoot te gaan zitten, ga dan niet raar opkijken als Cat heel kortademig begint te worden en het kan dan voorkomen dat hij uiteindelijk zelfs begint te hyperventileren. Cat is iemand die daarom meer met z'n neus in de boeken zit, dan dat hij probeert om sociale contacten te zoeken met de andere mensen en natuurlijk praat hij wel met je als hij echt zou moeten, maar kom dan gewoon niet te dichtbij, hou op z'n minst tenminste een meter afstand van hem. Als je al dicht bij Cat in de buurt mag komen, dan mag je jezelf daarvoor wel een complimentje geven, want dan heb je namelijk iets bereikt wat niet gauw iemand lukt en als je dan goed bevriend met hem bent geworden, is het voor hem lastig om dan over een goed onderwerp te beginnen. En wat ik nog moet toevoegen is aan z'n karakter, is wanneer je Cat kwaad maakt dan gaat hij niet tegen je schelden, schreeuwen of je slaan of trappen, nee dan gaat hij dingen naar je gooien en dan probeert hij eraan te ontkomen van wat dan misschien komen gaat, door bijvoorbeeld vluchtig naar iemand anders te wijzen of gewoon heel hard weg te rennen.
Uiterlijk: Cat heeft kort licht-donker blond haar, hij heeft blauw-grijze ogen en hij heeft een lichte baardgroei. Cat is een klein manneke van maar 1.70, hij heeft een normale lichaamsbouw en zijn kledingstijl is vrij gevarrieerd, zo kan z'n kleding richting alto-stijl lopen of dat het helemaal casual is...Maar er is één kledingstuk wat hij heel erg lieft en dat is hoedjes.
Geschiedenis: Cat is geboren en opgegroeid in Glasgow, dus hij heeft een sterk schots accent. Cat komt uit een gezin van zeven, waarvan hij de tweede geborene is. Cat heeft nog een oudere zus, twee broertjes en een zusje en een papa en mama. Hij is een halfbloedje, want z'n mams is een dreuzel en z'n paps een tovernaar. Net zoals in wel bijna elk gezin zijn er in huize MacKenzie ook de nodige regeltjes en moet je je daar echt wel aan houden. De angst voor mensen is al eigenlijk bij Cat heel vroeg begonnen, al zo rond z'n vijfde levensjaar. Want toen heeft een leeftijds genootje hem met een emmer op het hoofd geslagen en daar bleef het niet bij, Cat werd vaak gepest en op latere leeftijd ook nog is echt gekleineerd.

Kan hij/zij het busje besturen: Het busje zou hij niet kunnen besturen, want z'n mede passagiers kunnen hem afleiden hoor.. Maar als er niemand naast hem zit en er is niemand die geen kans hebt om bij hem in de buurt te komen of hem lastig te vallen, dan zou hij het wel kunnen, dus ja hij heeft z'n rijbewijs, maar of hij door z'n angst het busje kan besturen is dus nog maar de vraag.
Overige: Cat gaat mee met de Roadtrip, om z'n angst voor mensen te overwinnen en daarmee wat socialer te worden.

Image

3e jaars
3e jaars

no member is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 05, 2008 13:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Very Happy Beste Draco_Malfoy,

Ik en Darren hebben hierbij besloten je door te laten.

4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Vr Dec 05, 2008 15:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Very Happy *geeft jullie een stevige knuffel* word mijn personage dan ook geintroduceerd, want dan weet ik of ik nog even moet wachtten (aa)

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp