Poll :: Wie vinden jullie het best en het knapst? |
Emma Watson - Hermelien Griffel |
|
54% |
[ 258 ] |
Bonnie - Ginny wemel |
|
7% |
[ 34 ] |
Dame Magie Smith - Professor Anderling |
|
27% |
[ 128 ] |
Emma Thompson - Professor Zwamdrift |
|
11% |
[ 54 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 474 |
|
Auteur |
Bericht |
kimmetje
1e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 23, 2008 17:01 |
 |
Voor mij blijft Maggie smith een goede actrice,
Emma is ook goed, maar ik vind het personage minder leuk wat ze speelt, daarom |
_________________ Ik ben Ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik. om mij te leren kennen, moet je dit kunnen leren. ik ben hoe ik zijn wil en zo moet je mij maar accepteren |
|
  |
 |
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 25, 2008 18:59 |
 |
*Steekt hand op*
Ja, dat is moeilijk te zeggen eigenlijk. Dat komt waarschijnlijk doordat ik Emma Watson (die Hermelien speelt) de knapste van deze vier actrices vind, maar ik vind Maggie Smith ook verschrikkelijk goed de rol van Professor McGonagall vertolken. Om die reden weet ik dus eigenlijk niet op welke van deze twee opties in de poll ik moet stemmen, maar uiteindelijk kies ik toch maar voor Emma Watson omdat ik haar, naast het feit dat ik haar de knapste van de vier vind, ook zeer goed vind acteren.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 25, 2008 19:38 |
 |
Hmm... ik vind het erg moeilijk kiezen tussen Emma Thompson en Lady Maggie Smith. Beiden zijn steengoede actrices. De rol van Trelawney lijkt me erg moeilijk om te spelen, maar McGonagall lijkt me ook weer niet eenvoudig.
McGonagall moet streng zijn, en toch moet je het idee krijgen dat ze eigenlijk heel vriendelijk is. Trelawney is dan weer zo mysterieus/vreemd/whatever en het lijkt me ook heel moeilijk. Ik kan niet kiezen, dus: Emma Thompson en Lady Maggie Smith. |
  |
 |
Tapasnaturalles
Dreuzel

Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 28, 2008 14:58 |
 |
Genner schreef: | Hmm... ik vind het erg moeilijk kiezen tussen Emma Thompson en Lady Maggie Smith. Beiden zijn steengoede actrices. De rol van Trelawney lijkt me erg moeilijk om te spelen, maar McGonagall lijkt me ook weer niet eenvoudig.
McGonagall moet streng zijn, en toch moet je het idee krijgen dat ze eigenlijk heel vriendelijk is. Trelawney is dan weer zo mysterieus/vreemd/whatever en het lijkt me ook heel moeilijk. Ik kan niet kiezen, dus: Emma Thompson en Lady Maggie Smith. |
Dit zou mijn antwoord kunnen zijn...
Het is onmogelijk tussen deze 2 te kiezen, maar ze steken wel beide met kop en schouders boven de anderen uit. |
|
|
  |
 |
anaid
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 16, 2008 21:29 |
 |
De beste actrice vind ik maggie smith. In de boeken vond ik anderling al leuk, maar met de films vond ik haar nog veel leuker. Het knapst is ze wel niet... het knapste vind ik eerder bonnie wright. Vooral het haar van bonnie vind ik heel erg mooi. |
_________________ een goede vriendin hebben in het leven betekent alles. Het houd een omarheks in leven... |
|
  |
 |
|
| |