Auteur |
Bericht |
Avana
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 11:05 |
 |
Ik ben nog geen topic tegengekomen over Regulus Zwarts en ik las net dat de 18-jarige Tom Moorcroft gecast is voor die rol.
Hij zal in de HBP te zien zijn op één van Slakhoorns schilderijen.
De opname van die scene duurde 2 - 3 uur zegt Tom hier in een interview.
Of hij ook in de twee laatste films (boek zeven) zal meespelen weet hij zelf nog niet.
Tot nu toe gespeeld:
2006, Musical, Dr Grimwig, Oliver, Swish Of The Curtain, Tina Smith
2007, Musical, Fred McCracken/Harold Ickes, Annie, Swish Of The Curtain, Tina Smith
2007, Stage, Lord Montague, Romeo & Juliet, Swish of the Curtain, Tina Smith
2007, Computer/Video Game, Featured Hogwart pupil, Video Game Launch
2008, Musical, Professor Marvel/Wizard of Oz, The Wizard of Oz, Swish of the Curtain, Tina Smith
2008, Film, Regulus Black, Harry Potter and The Half Blood Prince, David Yates[/img]
Hoewel het maar een klein rolletje is, vind ik het leuke info. Ik ben idd benieuwd of hij nog te zien zal zijn in DH.
Hij zou trouwens ook een goede jonge Sneep geweest kunnen zijn in mijn ogen! |
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 13:59 |
 |
Hij heeft voor mij idd een Black gezicht. De hele uitstraling klopt in mijn ogen. Hij lijkt mij iets jong voor Regulus maar ach. Het lijkt me leuk om hem als Black te zien in de film. Tot nu toe vind ik het een goede keuze. |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 14:12 |
 |
Ik had die foto al eerder gezien en ik was er meteen blij mee, hij heeft idd echte Black looks. Ik zie dat hij pas 18 is, ik heb niet de hele tijdslijn in mijn hoofd, maar hij overleed al jong, dacht ik. Ik had hem overigens geen 18 gegeven, ik dacht dat hij 22 was, ofzoiets. |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
LieffJ
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 16:01 |
 |
Qua foto vind ik hem wel in orde, hij heeft idd wel een soort black-looks. Ik oordeel nog niet over hem, pas als ik hem heb zien acteren. Maar op het eerste zich valt hij iig al beter mee dan sommige andere acteurs :'). |
|
|
  |
 |
Keaton
3e jaars

Verdiend:
84 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 17:28 |
 |
Beetje TE donker haar vind ik, op die foto. Sirius heeft meer bruinig haar...Hoewel hij niet op Sirius hoeft te lijken vind ik wel dat er een beetje overeenkomsten moeten zijn. Verder weet ik niets van hem dus zal ik nog niet oordelen, ik hoop dat hij mooi bij de rol past.
Hij doet me zo op het eerste gezicht in ieder geval meer aan een jonge Snape denken. |
_________________ "Populair bij jong èn oud.
En terecht, want wie eenmaal kennis heeft gemaakt met de sympathieke tovenaarsleerling is voorgoed verkocht!"
En zo is het maar net! |
|
  |
 |
ilseee
1e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 20:42 |
 |
Hij lijkt wel het broertje van Sneep ofzo! Haha, vind hem er ook wel een beetje jong uitzien, maar verder kan het er opzich wel mee door |
|
|
  |
 |
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 21:10 |
 |
Wauw, ik vind hem wel goed gecast! Hij heeft een Black gezicht en ik zie hem echt Regulus spelen. Alhoewel hij denk ik ook een erg goede jonge Snape zou kunnen spelen. Achja, ik oordeel er niet teveel over, ik moet hem eerst zien acteren. |
|
  |
 |
Niinza
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 17, 2008 8:46 |
 |
Ik zie hem wel al Regulus spelen... Alhoewel, hij ziet er wel erg jong uit. Maar wie weet wat ze met make-up kunnen doen xD Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen, na al die jaren op het toneel. |
|
  |
 |
TopazLover <3
Writer of Dreams

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 17, 2008 17:36 |
 |
Hij ziet er goed uit, zeg, om Regulus te spelen! Met een beetje make-up en zo zit het zeker goed. Dat jonge vind ik wel weer meevallen, want volgens mij was Regulus zelf ook niet oud toen hij stierf... |
_________________ Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.
HPF, always in my heart. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 17, 2008 20:56 |
 |
Nou ja het is eigenlijk niet super belangrijk hoe hij eruit ziet eigenlijk. Ik vind hem zo op het eerste gezicht een beetje op een jongere Snape lijken, maar misschien lijkt hij in de film wel heel goed op Regulus. (Ik heb expres nog geen foto's van film 6 gezien) Ik bedoel dat het niet zo belangrijk is hoe hij eruit ziet omdat hij in film 6 niet echt een super belangrijke rol speelt. In boek 7 dan wel weer, maar ja dan weet ik ook niet hoe ver ze dat verhaal gaan uitdiepen. Volgens mij word dit gewoon een gigantische minor character in de films die iets van 2 seconden in de film voorkomt. Daarom maak ik me er minder druk om of hij nou te oud/te jong of te knap/te lelijk etc. is. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
gogopotter
Dreuzel

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 30, 2008 16:27 |
 |
toen ik voor het eerst (snel) keek dacht ik dat het sneep was!
dan niet in de film maar gewoon daar buiten
nee ik vind het niet echt op een zwarts lijken in mijn ogen (behalve zijn haar ,omdat het zwart is..) |
|
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 30, 2008 17:27 |
 |
Ik vind hem goed gecast. Maar even vraagje, wat doet Regulus in een schilderij? Hij komt helemaal niet in een schilderij voor? |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
  |
 |
Miss Zwarts
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 06, 2008 19:40 |
 |
Ik sluit me aan bij de mensen die vinden dat hij een Black-gezicht heeft. Ik ben heel benieuwd naar hem, ookal weten we niet veel van Regulus maar ik vind hem een interesant personage en hopelijk komt hij nog aan bod in film zeven. |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
  |
 |
Lizzeeh
1e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
Woonplaats: Op de glooiende heuvels van de Yssel, waar de koeien vredig grazen
|
Geplaatst:
Do Okt 23, 2008 15:45 |
 |
Hij ziet er wel evil uit zeg maar...
Ik vind het een goeie keus, ookal had ik iets meer krullen verwacht, gezien Sirius. |
|
|
  |
 |
|