Auteur |
Bericht |
Manouk
Griffoendor Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 31, 2008 23:23 |
 |
Ik vind Gary echt een goede Sirius.. Ik had eerst wel mijn twijfels, maar ik het is een goede acteur en hij zet Sirius prima neer. Vooral in film 5 vond ik hem heel overtuigend.
Hij ziet er dan niet precies uit zoals ik me Sirius had voorgesteld, maar ik vind dat de manier waarop Gary hem neerzet wel heel goed is en dat deze dat wel goedmaakt (:
Ik ben heel tevreden met Gary ^^ En ik hoop dat hij op een goede manier terugkomt in film 7. |
 |
ijssnuiver
Dreuzel

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 04, 2008 19:33 |
 |
Ik vind hem echt de perfecte Sirius! 1 van de weinige die precies voldoet aan de Sirius in mijn verbeelding!
Zo onwijs goed. Enne die tattoo vind ik niet storen . Maar wist niet dat, dat het Azkaban teken is. Weer wat geleerd dus!
Ik vind Gary echt goed als Sirius en ook super zijn peetvader rol spelen! |
|
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 07, 2008 10:26 |
 |
Ook Sirius is 1 van mijn lievelingspersonnages (Oh ik heb er veel hoor =p). Gary Oldman doet die rol goed, zeer goe zelfs! Ik vind hem ook een hele lieve man als je hem in interviews ziet. In de 5de film vind ik Sirius echt goed! Hij ziet er meer "een papa" uit voor Harry. Nu ja spijtig van dat einde natuurlijk! Daar gaa er 1 van mijn lievelingspersonnages dood. Alé in de 7de sterven al mijn lievelingspersonnages dus zal ik wss wel wenen met de film =o hehe |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
MangO__
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 11:59 |
 |
Bietje schreef: | Ik wil toch nog even kwijt hoe lelijk Sirius nu in de film is nu ik hem ook gezien heb... ik bedoel in de boeken staat dat hij vroeger vet knap was, dan nemen ze toch niet zo'n lelijk iemand.. dat vind ik eigenlijk wel jammer, ook die tattoos zijn wat minder..
Wat vinden jullie daar nou van? |
Je moet er wel rekening mee houden dat hij net uit Askaban is ontsnapt en nu alle mogelijke moeite doet om niet gevangen genomen te worden door Dementors..
verder vond ik hem juist perfect hij is precies zo als ik Serius in mijn hoofd had zitten! |
_________________ Blimey, did the Dementor blow a different personality into you.. |
|
  |
 |
bananana
Dreuzel

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 17, 2008 9:38 |
 |
ik weet niet echt wat ik er van moet zeggen.
Laten we het houden op dat mijn mening is verdeeld.
Want in deel 3 vind ik hem heel overtuigend.
Maar in deel 5 hadden ze beter iemand anders kunnen nemen.
kuzzies! Bananana |
_________________ fruit=cool!
Happiness often sneaks in through a door you didn't know you left open.
John Barrymore
It is our choices...that show what we truly are, far more than our abilities.
J. K. Rowling, |
|
  |
 |
Miss Zwarts
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 06, 2008 19:43 |
 |
Ik vind Gary Oldman een goede Sirius. Hij heeft zo'n leuke uitstraling en is ook niet het type dat binnen blijft zitten terwijl andere knokken. Dat straalt hij echt uit in de vijfde film en ook dat gevecht en zijn scènes met Harry laten hem een echte Sirius zijn. Hij is echt een soort vader voor Harry geworden en dan sterft hij. Dan krijg je gewoon door dat vele "broederlijke/vaderlijke" gepraat en die omhelzingen tranen in je ogen omdat je zo erg meeleeft met Harry. Ik denk dat weinig mensen het zo gespeeld zouden hebben. Ik hoop hem terug te zien in film zeven. |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
  |
 |
|
| |