Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Brieven naar acteurs/actrices Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
LolligLuitje
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

LolligLuitje is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2004 13:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heeft een van jullie wel eens een brief gestuurd naar een acteur/actrice uit HP? En kreeg je antwoord?
Ik heb het nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan aangezien ze ontzettend veel post krijgen... Wink

Laatst aangepast door LolligLuitje op Zo Feb 06, 2005 12:17; in totaal 2 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
SeverusSnape
The Half-Blood Prince
The Half-Blood Prince

Verdiend: 218 Sikkels

SeverusSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2004 15:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb meerdere acteurs een brief gestuurd (o.a. Mark Williams -zie prijsvraag-) en van de meeste heb ik nog niks terug. Het meisje dat Ginny speelt, stuurde mijn handtekeningenkaart terug, met handtekening die duidelijk niet van haarzelf was. Helaas. Die van Mark Williams is duidelijk wel echt. Ik zou graag een handtekening willen van Alan Rickman, maar die heeft het nu te druk om kaarten te signeren.

Penguino
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: In het verboden bos...want bomen zijn vet gezellig ... heb je ooit een bos gezien...zonder bómen?

Penguino is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2004 17:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ok, niet als belediging bedoeld, gewoon een vraag:
hechten jullie echt waarde aan handtekeningen, foto's etc. van acteurs? Voor mij betekend het echt niks, ze spelen in de films, en dat is dat, het zijn geen mensen waarvan ik meer wil weten, want ze hebben helemaal niks met HP te maken verder, ik weet niet of ze aardig zijn, ze zijn beroemd, meer niet?
Dit is dus niet als belediging bedoeld, gewoon een vraag. Ik zou graag willen weten waarom jullie er dan waarde aan hechten. Hmm, beetje offtopic.

Penguino

SeverusSnape
The Half-Blood Prince
The Half-Blood Prince

BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2004 17:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Penguino schreef:
hechten jullie echt waarde aan handtekeningen, foto's etc. van acteurs? Voor mij betekend het echt niks, ze spelen in de films, en dat is dat, het zijn geen mensen waarvan ik meer wil weten, want ze hebben helemaal niks met HP te maken verder, ik weet niet of ze aardig zijn, ze zijn beroemd, meer niet?
Dit is dus niet als belediging bedoeld, gewoon een vraag. Ik zou graag willen weten waarom jullie er dan waarde aan hechten. Hmm, beetje offtopic.

Penguino

Als we even aannemen dat de handtekeningen echt zijn: JA. Zeker als je ze zelf uit de handen van een acteur ontvangt. Niet alle acteurs kunnen me boeien, maar ik zou het gaaf vinden om er bijvoorbeeld één van Alan Rickman te hebben. Ik denk dat als je een acteur goed vindt, dit een van de vele manieren is om te laten zien dat je fan van iemand bent. Als je iemand 'leuk' vindt, dan is toch alles wat deze persoon doet/geeft geweldig? Wink

Changetje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Changetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2004 18:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een brief naar Daniel gestuurd. Ik kreeg een foto met handtekening terug. En ook een naar Emma, daar kreeg ik een foto met het trio.
En ik ga denk ik een brief naar Jason Isaacs sturen. Het lijkt me echt leuk om van hem een handtekening te hebben ^^

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2004 19:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben van plan om een brief te sturen naar Emma Watson en misschien ook naar Rupert Grint... Ik weet niet waarom, maar eigenlijk kan Dan me niet zoveel schelen. Emma lijkt me echt een superaardig meisje, wie weet dat ik haar ooit nog eens tegenkom, aangezien ik toch van plan ben voor wat langere tijd naar Engeland te gaan. Over een paar jaar. Rolling Eyes

Hoeveel moet je eigenlijk op de brief doen zodat hij correct aankomt? Ik bedoel van postzegels?

Penguino
1e jaars
1e jaars

Woonplaats: In het verboden bos...want bomen zijn vet gezellig ... heb je ooit een bos gezien...zonder bómen?

Penguino is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2004 19:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kelly Griffel schreef:

Ik ben van plan om een brief te sturen naar Emma Watson en misschien ook naar Rupert Grint... Ik weet niet waarom, maar eigenlijk kan Dan me niet zoveel schelen. Emma lijkt me echt een superaardig meisje, wie weet dat ik haar ooit nog eens tegenkom, aangezien ik toch van plan ben voor wat langere tijd naar Engeland te gaan. Over een paar jaar. Rolling Eyes

Hoeveel moet je eigenlijk op de brief doen zodat hij correct aankomt? Ik bedoel van postzegels?

http://www.tpgpost.nl/voorthuis/post_versturen/posttarieven/index.jsp

http://img79.exs.cx/img79/9334/tariefwijzer.jpg

Heerlijk, dingen opzoeken op internet, it's my passion ^^

Penguino

SeverusSnape
The Half-Blood Prince
The Half-Blood Prince

BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2004 20:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Emma geeft geen handtekeningen behalve als je haar live ontmoet. Daniel en Rupert sturen alleen gedrukte handtekeningen, omdat ze het te druk hebben. Het is dus alleen mogelijk om handtekeningen van deze drie acteurs te krijgen als je ze zelf aanspreekt bij een Premiere ofzo.

Penguino
1e jaars
1e jaars

Penguino is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2004 20:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

SeverusSnape schreef:
Emma geeft geen handtekeningen behalve als je haar live ontmoet. Daniel en Rupert sturen alleen gedrukte handtekeningen, omdat ze het te druk hebben. Het is dus alleen mogelijk om handtekeningen van deze drie acteurs te krijgen als je ze zelf aanspreekt bij een Premiere ofzo.

Wreed hoor, om goedgelovige fans zo hard uit de droom te helpen ^^. Het viel eigenlijk ook wel te verwachten, anders waren ze de rest van hun leven handtekeningen aan het zetten.

Penguino

PixieFilth
Oude Forumnaam: vlinder Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea

PixieFilth is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2004 20:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Penguino schreef:

Penguino

zo denk ik er ook over
ik bedoel - wat ben je nu met een handtekening, het is totally niks
persoonlijks en helemaal niet speciaal als je der eentje hebt, en zoals
SS al heeft laten weten was Bonnie's handtekening duidelijk niet van
haarzelf, daar ben je NOG minder mee
en moest het haar handtekening WEL zijn, wat dan nog?
en foto's vind je overal op internet dus ook niet echt uitzonderlijk
speciaal
ik heb nooit waarde gehecht aan handtekeningen en zal dat ook nooit
doen
ik ga nooit in de menigte drommen en half verplet worden om dan een
klein kribbeltje op papier te krijgen
meestal kijken ze je niet eens aan terwijl ze op dat papiertje kribbelen
en om weer on te komen, ik heb nog nooit een brief gestuurd
ten eerst is mijn engels (waarsch) barslecht, en ten tweede vind ik der
niks aan... Rolling Eyes

she loves breakcore but she has no legs

Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2004 20:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als mensen een handtekening willen hebben... laat ze lekker. Ik vind het zelf wel leuk om artiesten aan te spreken, maar handtekeningen hoef ik niet. Dit komt omdat ik dyslectisch ben en niet echt veel waarde aan woorden hecht, omdat ik er maar weinig mee kan. Foto's daarentegen vind ik wel helemaal te gek, Als ik ergens naartoe ga waar bekende mensen zijn, neem ik vaak een fototoestel mee, om foto's te maken. Foto's vind ik een stuk boeiender dan een handtekening.

Ik zou nooit een brief schrijven naar een acteur of actrice, ik zou namelijk niet weten wat zou moeten schrijven. Ik vond het al doodeng om een acteur een mailtje te sturen.

SeverusSnape
The Half-Blood Prince
The Half-Blood Prince

BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2004 20:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, ik hecht ook geen waarde aan NEP handtekeningen natuurlijk. Maar echte vind ik wel leuk. Ieder zijn smaak! Ja, het is natuurlijk veeel leuker als je die persoon zelf spreekt!

shadowfax
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 32 Sikkels

shadowfax is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2004 5:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou het ook wel leuk vinden om een handtekening te hebben van Alan Rickman. Maar het is net als wat SeverusSnape zegt Alan heeft het gewoon heel druk.

Ik heb 1 handtekening is niet van hp acteurs. Maar van Edwin Rutten Smile .
Mijn zus zong in een koor en daar was hij ook een keer om mee te helpen met de repetitie. Mijn zus heeft hem toen om een handtekening gevraagd voor mij, ik kreeg hem toen als verjaardags kaart.
Er staat ook bij Gefeliciteerd.
Ik was vroeger dus helemaal gek van de Film van Ome Willem en het is dus de Originele Handtekening van Edwin Rutten als Ome Willem.
Met een gezichtje en Joepie de poepie erbij Smile . Ik was echt blij toen ik die kaart zag. * Knuffelt zus nog effe * Wink

Als je fan van iemand bent dan heb je er graag een handtekening van. Natuurlijk moet het wel een echte zijn dat is het mooiste.

witchy-sannie
2e jaars
2e jaars

witchy-sannie is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 04, 2004 12:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb het nog nooit gedaan zou het wel willen! maar een vriendin had een brief gestuurd naar daniel en die kreeg er eentje terug! ik heb de brief zelf niet gezien.. helaas.. ik weet ook niet of hij echt is of niet.. en sommige handtekeningen zijn ook nep die had ze er bij gekregen..

Rayna
The Psycho Admin
The Psycho Admin

Rayna is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 04, 2004 15:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou, handtekeningen hoef ik niet. Net als Jalf hecht ik niet veel waarde aan een handtekening. Op een gegeven moment ben ik daar wel op uitgekeken, maar foto's blijven leuk om te zien. Zeker als je zelf en de acteur/actrice samen op de foto staan.
En brieven schrijven naar een acteur is ook niet echt iets voor mij. Ik zou eigenlijk niet eens weten wat ik moet schrijven behalve dat ik zijn actreerwerk ontzettend goed vind. Confused

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp