Auteur |
Bericht |
RemusWeerwolf
3e jaars

Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 21, 2008 9:27 |
 |
Hugh Laurie, maar ik weet nog niet als wie...
Hij was wel een goede Lupos geweest, maarja... |
_________________ If you want to know what a man is like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals
Dumbledore's man through and through
Eigenwijsheid is geen wijsheid |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 21, 2008 13:12 |
 |
everton schreef: | Jessica. schreef: | Veel mensen hier snappen het niet hea xD Wat is Alan Rickman dan? Of Maggie Smith? En David Thewlis, Brendon Gleeson? Dat zijn ook allemaal celebs hoor Hadden jullie je iemand anders voor kunnen stellen als Snape? Of als Anderling? Terwijl het toch echt celebs zijn
Dus, van mij mag er best wel een celeb in, zoals Rowan Atkinson ofzo XDD |
hahaha we hebben het over outsiders, maar rowan atkinson.. ik denk dat hij door het kasteel zou rennen met z'n teddy  |
*Leest dit nu pas*
Veel mensen zeggen dat ze geen celeb in de films willen, maar die zitten er al in. Daar reageerde ik eventjes op.
Hugh Laurie als Lupin? Hmm... had best leuk kunnen zijn, ja. Maar ik vind David heel goed, dus ik ben blij met hem. Maar Hugh Laurie zou ik best leuk vinden in de films. Als DE ofzo, dus dat hij een beetje op de achtergrond blijft. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Miss Zwarts
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 12:00 |
 |
Johnny Depp als Sirius Zwarts, nuja Gary Oldman is goed dus dan Depp als zijn broer? Niet dat deze acteur slecht is maar Johnny heeft wel zo'n baardje ( en als hij die effen niet meer heeft groeit hij wel aan)
Bill Nighy ( Davy Jones uit PotC) zou Vaalhaar goed kunnen denk ik, ik bedoel hij deed het geweldig als Jones en dit is ook zo'n half dierachtig iets. Hij is weerwolf en gedraagt zich er zelfs buiten de Volle Maan om naar. |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 24, 2008 13:09 |
 |
Loesewies Boterslag schreef: | Het gerucht ging dat Rowan Atkinson (Mister Bean, Johnny English) Voldemort zou worden.. Wat zouden jullie ervan vinden als hij echt Voldemort werd  |
haha! Rowan Atkinson vind ik fantastich! Ik ben zo'n grote fan van Mr. Bean, maar een rol in HP en dan nog als Voldemort.. nee dat kan echt niet!
Dan is het griezelige er allemaal af, wnt idereen kent hem als Mr Bean en zal hem altijd zo zien, of hij Harry nu wil vermoorden of niet. |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
Miss Zwarts
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 24, 2008 16:03 |
 |
Mr. Bean, daar kon ik blijkbaar zo strijk om liggen. Het is wel af en toe wat flauw, hij is een goede acteur. Maar in HP? Hmm... en dan als Voldemort met een Teddybeer? toch maar niet |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
  |
 |
im4eversmart
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 31, 2008 21:20 |
 |
Mij lijkt het heel leuk om een acteur als Johnny Depp in HP te zien. Misschien als Sirius? |
_________________ Soms vraag ik me af, wordt de wereld nou bestuurd door imbecielen, of door mensen die het echt menen? |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 31, 2008 23:01 |
 |
im4eversmart schreef: | Mij lijkt het heel leuk om een acteur als Johnny Depp in HP te zien. Misschien als Sirius? |
Nou, Sirius wordt al vertolkt zoals je misschien is opgevallen, door Gary Oldman... Bovendien is hij nu dood.
Ik zat net Bridget Jones diary te kijken (waar al een heel blik aan HP acteurs in rondloopt) Maar Hugh Grant zou ik best in HP willen zien , geen flauw idee welke rol, maar ik zou t wel leuk vinden! |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
nymphadora-lupin
Dreuzel

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 06, 2008 18:00 |
 |
Ik had zelf graag Colin Salmon als Kingsley Shacklebolt gezien of D.B Woodside.
Jammer van die laatste is dat hij Amerikaan is, dus die zal niet snel aan bod komen in een hp film.
Maar George Harris is ook geen slechte acteur en ergens ook wel een kingsley
Van mij mag veder Johnny Depp wel in Harry Potter film komen.
En wat Potterfreaky zei van hugh grant, daar heb ik ook geen problemen mee  |
|
|
  |
 |
Ronnetje
1e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 14, 2008 14:20 |
 |
Johnny Depp zou heel leuk zijn maar ik zou geen idee hebben voor welke rol...
@een paar hierboven,, als Sirus zal hij inderdaad wel leuk zijn, had ik ook al gedacht Maar de Sirius van nu is ook goed hoor ^^.. |
_________________ I'm Ronnetje, savvy?
--A girl with a boy's name-- |
|
  |
 |
Tapasnaturalles
Dreuzel

Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 28, 2008 15:53 |
 |
MalfoyFan schreef: | Emma Thompson is een hele goede actrice, maar niet gelijk de persoon aan wie je het eerste zou denken als je iemand voor de rol van Zwamdrift moest zoeken. |
Even reageren op een heeeeeeel oud bericht, maar toch...
Oh jawel!!! Emma Thompson is een van de beste all-round-actrices, zij kan gewoon alles. Toen ik in het begin hoorde dat zij Zwamdrift ging worden, leek mij dat gewoon logisch, misschien had ik er zelf al wel aan gedacht.
Emma Thompson is niet zomaar een bekende actrice...
Echter, moest je nu een ander voorbeeld genomen hebben, ging ik helemaal akkoord.  |
|
|
  |
 |
|