Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Daniel Radcliffe (Harry Potter) 4 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Darlene
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 33 Sikkels

Darlene is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 17:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Maar hij is ook wel DE hoofdpersoon in het hele gebeuren. Maar je hebt wel gelijk. De verschillen zijn wel erg groot.

Shirley zegt: Spam, voortaan wat uitgebreider graag!

Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 17:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Shirley schreef:
Wow, ik vraag me af of het echt waar is, maar als het zo is vind ik dat wel een tikje idioot. [a]

Eigenlijk vind ik het een beetje te gek voor woorden, wat die acteurs verdienen. Je mag het best financieel goed hebben hoor, maar 25 miljoen dollar alleen al dit jaar? (Als het echt zo is dan) Waar gaat dat nu helemaal over? Je wordt dan weer even met je neus op de feiten gedrukt over hoe oneerlijk de verdeling is in de wereld. Ik zeg niet dat hij niet goed betaald mag krijgen voor zijn acteerwerk (geldt voor alle acteurs), maar als je er zo over nadenkt is het wel een beetje overdreven. Wat moet iemand met zoveel geld joh. xD En dat terwijl er mensen zijn die niet eens brood hebben om te eten, het is gewoon een vreemd idee. Al kunnen ze er zelf niets aan doen natuurlijk, het zijn eigenlijk asociale bedragen als je er teveel over nadenkt. Maar dat is mijn mening.

En daar ben ik het helemaal mee eens. Ok, je staat vaak in het middelpunt en werkt hard maar dan nog is dat bedrag erg overdreven.
Je zegt dat ze er niks aan kunnen doen, maar je kan ook nee zeggen en een minder bedrag eissen. Goed, toegegeven, dat doe je niet, maar het zou wel kunnen.
Het bericht van de financiën heb ik ook gelezen en ik zag dat Emma minder verdiende en Rupert stond niet eens in die lijst. Toch een beetje raar dat ze niet even veel verdienen. Ok, Daniel staat wel meer in de spotlights en is vaker in beeld maar dan nog vind ik de verschillen zo groot.

Inderdaad, ze zouden ook minder kunnen vragen, maar zoals je ook zegt, dat doen ze toch niet. xD

Maar dat is wel een beetje vaag ja, dat Emma en Rupert zoveel minder verdienen. Maar misschien komt dat ook omdat Daniel er nog geld bij krijgt van dingen zoals Equus, December Boys, My boy Jack etc. Misschien omdat Rupert en Emma wat minder naast Harry Potter hebben gedaan dan hij. Anders zou ik het ook niet weten. xD

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 19:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ik vind het zelf ook vaag en oneerlijk dat sowieso bekende mensen bakken vol geld krijgen voor zoiets. Ik snap dus ook niet wat daar het nut van is. Maar ja zo gaat het nou eenmaal. Ze krijgen allemaal veel geld voor zulke dingen en als je dus in grote films zoals HP speelt dan is het logisch dat je daar veel geld voor krijgt. Daarbij doet Dan ook meer dan de andere twee van het trio. Sowieso is Emma een jaar jonger misschien heeft dat er ook mee te maken. Maar ja dan zou Rupert wel meer moeten verdienen. Het blijft allemaal heel erg vaag. Ik vind dingen zoals dit ook meestal onzin dus.

Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 21:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sja, dat is met voetballers (bv) precies hetzelfde.
Maar het is een kwestie van vraag een aanbod; relatief gezien zijn er nu eenmaal erg weinig heel goede acteurs (waarmee dan niet verklaard is waarom hij meer verdient dan Emma en Rupert...)Dan is er nog de vraag of hij wel zo goed is (daar valt over te discussieren)maar goed, hij speelt de titelrol he.
Ik zeg weleens tegen Rene (mijn man) dat hij een heel goede electromonteur is (dat is hij echt) maar helaas zijn daar veel te veel van...
En inderdaad, je zou gek zijn als je zo'n bedrag zou laten liggen. Het is wel weer zo dat hij daardoor (dat heeft hij ooit gezegd in een interview) December Boys kon doen, een low budget film. Voor het geld hoeft hij namelijk helemaal nooit meer iets te doen...

Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 15:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een tijdje terug liet ik hier weten dat de DVD van "My Boy Jack" nu ook in België en Nederland verkrijgbaar is. Een bekende DVD-site heeft nu ook een recensie geplaatst van de dvd/film.

Lees hier de recensie (inclusief enkele screenshots)

Image

Persoonlijk ben ik niet van plan om de dvd te kopen. Maar misschien huur ik hem wel eens als de plaatselijke bibliotheek hem heeft liggen.

Avana
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 19:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoe meer ik van de film zie en lees, hoe meer ik twijfel of ik hem ga kopen. Hij lijkt me ontzettend goed maar ik haat films zonder happy ending xD

Ik vond een interview met Daniel over My Boy Jack. Ik vind het altijd erg leuk om Daniel's gedachten te horen over het personage dat hij speelt!

En een aankondiging van de tvzender ITV 1 voor My Boy Jack:

Verder vond ik nog wat nieuwe (hoop ik xD) foto's en een interview.
Een foto van Dan in Vogue Magazine ivm promatie voor Equus

En één die ik ook als link zet voor de zekerheid omdat hij iig niet geschikt is voor de mensen die geen naakte Harry in DH willen zien. Je bent gewaarschuwd Wink

Plus een kort interview in Elle over zijn Broadway debuut.

Bron

Griffmama xD
Potterfreaky
Harry's secret lover

BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 23:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben vorig jaar in het Imperial war museum geweest in Londen waar (toevallig, echt waar) een tentoonstelling was van My Boy Jack. Het was heel aangrijpend , hier wat foto's
Image
Dans uniform

Image
script

Image
stoel (duh)

Image
tekst+originele bril

Frie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 18, 2008 18:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Daniel Radcliffe lijdt aan hersenaandoening
    Dyspraxie is een stoornis bij het correct verwerken van informatie, waardoor er motorische problemen ontstaan.

'Ik had er vooral op de middelbare school veel last van. Mijn zelfvertrouwen heeft er veel onder te lijden gehad', zegt Daniel in een interview met de Daily Mail.

Aan zelfvertrouwen heeft hij nu overigens geen gebrek meer. De acteur zal naakt in de volgende Harry Potter-film verschijnen.

Toch speelt de dyspraxie hem zo nu en dan nog parten. 'Ik heb nog steeds moeite met het strikken van mijn veters...Jammer dat klitteband nooit is doorgebroken', lacht Daniel.

____
Ik heb er eigenlijk nooit iets van gemerkt ^^
Wel moedig van hem dat hij ervoor durft uitkomen.

Hier vind je meer info over Dyspraxie

It stops here, but you're in my heart forever!
Niinza
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Niinza is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 18, 2008 19:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben het eens met Frieke! Blijkbaar gaat Dan er wel goed mee om - nu in ieder geval. Dat is wel heel fijn. Maar ik denk dat je dat niet zo snel merkt, want in Harry kunnen ze zo'n scene opnieuw doen ;]

Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 18, 2008 22:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ok, dit klinkt misschien onaardig, maar ik vond, en vind, hem vaak houterig bewegen. Maar nu weet ik dus ook waarom dat zo is. Ik vind het altijd wel interesant om het waarom te weten.
Als ik die lijst zie (die Frie in een link heeft gezet) zijn er wel herkenbare dingen. Voor mij, maar ik denk dat er voor iedereen wel wat bij zit. (ik heb dus geen goed richtingsgevoel maar dat heeft er denk ik weinig tot niks mee te maken)
Wel leuk dat Daniel het verteld (of het moet een van zijn grappen zijn Wink)

En nu de post van Avana. Mooie foto's. Hij is wel ouder geworden (logisch)
De 1e vind ik wel het mooist. Mooie blik, mooie houding, mooie achtergrond

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 9:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wow eigenlijk kwam dat bij mij nogal raar aan. Ik ben het inderdaad met Helen eens dat hij houterig loopt, maar ja dan denk je niet meteen daar aan. Maar ik dacht meer aan het feit dat hij dan nogal zenuwachtig is ofzo. Het lijkt mij rot om zoiets te hebben eigenlijk en ik vind het echt heel gaaf van hem dat hij het nu gezegt heeft. Hij kan nu echt een voorbeeld zijn voor kinderen/jongeren/volwassenen die dit ook hebben, want het lijkt mij dat meerdere mensen dit hebben.

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 36 Sikkels

berry6145 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 9:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoeveel mensen dyspraxie hebben:

Citaat:
Het heeft invloed op tenminste 2% van de bevolking. (De wereldgezondheidsorganisatie spreekt in hun 'Diagnostic and Statistics Manual-IV' over 6% van alle kinderen), in variërende mate van handicap. 70% van hen is man.

Noem me maar Esther Wink

23 augustus t/m 31 augustus op vakantie Smile
Potterfreaky
Harry's secret lover

BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 21:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

even en reactie op die foto (ik zie er maar eentje...) van Arlette;
WOOOOW. Ik vind het echt een van de mooiste fotoos van 'm die ik ooit gezien heb Very Happy Ik ga dan ook aan een zeker iemand [a] heel lief vragen of ze er een wall van wil maken.
Over zijn dyspraxie. Best vreemd dat het nu pas in de openbaarheid komt eigenlijk. Ik ben het met Helen eens dat hij wat houterig loopt, hij houdt zijn armen altijd zo raar langs zijn lichaam.
Nu snappen we ook meteen waarom het zo'n drama voor hem was om te moeten dansen in GOF, want dan moet voor een dispragmist (is dat een woord?!) echt heel moeilijk zijn.
Ik ken het wel, maar dat komt met name doordat ik er door mijn werk wel mee te maken heb. Er zijn wel veel gradaties, ik kende bv een jongetje die amper kon lopen door zijn dispraxie. Ik denk dat er goed mee te leven is in zijn geval.

Laatst aangepast door Potterfreaky op Di Aug 19, 2008 21:20; in totaal 1 keer bewerkt
Avana
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 21:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Welke zie je dan niet, Laura? Er zit een linkje onder 'Equus' en onder 'één'.
Eén in een net pak en één zonder pak ^^

Wat betreft de dyspraxie ben ik het helemaal met je eens. Ik herken veel trekje ook bij Yannick en dat zijn soms wel lastige dingen maar niet de heel ingrijpende.

Griffmama xD
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 21:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zo, ik vind de foto mét pak erg mooi! Het is een echte vent geworden, dat straalt hij ook uit qua gezicht. Vond ik ook al wel in de 5e film, maar nu is het echt duidelijk. Ik hoop ook dat ze zijn haar zo hebben in de 6e film, want dat har uit de 5e was echt terrible -_-.

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp